VWmotion.lv • Apskatīt tēmu - Čips un blow off

Dzinēja tūnings

Čips un blow off

Diskusijas par dzinēja jaudas un darbības uzlabošanu
Reklāma
 

Atbildēt envy » 2007/Sep/18, 16:41

:? :? :? nu dari kaa gribi, es neliktu! :)
tad labaak uzliec taisnu trubu, supersprint buus pashaa laikaa!
kam prasiit, gan jau zini! ;)
Lietotāja avatars
envy
VWmotion atbalstītājs
 
Atbildes: 9016
Pievienojies: 2005/Dec/01, 11:16
Atrašanās vieta: Rīga
Braucu ar: Husky & 911
Dzinējs: 2T & flat6

Atbildēt Vincents » 2007/Sep/18, 17:01

Runājot par skaņu - nu izņēma man katalizatora iekšas un atstāja tukšu to bunduli, tad nu tagad skaņa ir kļuvusi pavisam savādāka, sevišķi no 2000-3000 apgr., pat normāli braucot pārslēdzoties ir tāda skaņa līdzīga blowoff, tikai spalgāka - nu nepārāk forša, tāda pārāk sīcoša.
Tā kā nezinu kas būtu, ja nebūtu gala bundulis, bet nu kko jāpadara lietas labā.
Lietotāja avatars
Vincents
 
Atbildes: 3743
Pievienojies: 2004/Jan/05, 18:25
Braucu ar: VW

Atbildēt envy » 2007/Sep/18, 17:07

Vincents rakstīja:Runājot par skaņu - nu izņēma man katalizatora iekšas un atstāja tukšu to bunduli, tad nu tagad skaņa ir kļuvusi pavisam savādāka, sevišķi no 2000-3000 apgr., pat normāli braucot pārslēdzoties ir tāda skaņa līdzīga blowoff, tikai spalgāka - nu nepārāk forša, tāda pārāk sīcoša.
Tā kā nezinu kas būtu, ja nebūtu gala bundulis, bet nu kko jāpadara lietas labā.


tu arii zini, kas ir jaadara! :)

Attēls
Lietotāja avatars
envy
VWmotion atbalstītājs
 
Atbildes: 9016
Pievienojies: 2005/Dec/01, 11:16
Atrašanās vieta: Rīga
Braucu ar: Husky & 911
Dzinējs: 2T & flat6

Atbildēt Edds » 2007/Sep/19, 13:46

ja baigi vajag lai svilpj nopērc pa 15 sant. svilpīti un kad pāeslēdzies svilp :D
Bet ja nopietni ir arī tie hibrīdi kas daļu atmosfērā, daļu sitēmā...
Lietotāja avatars
Edds
 
Atbildes: 236
Pievienojies: 2007/Jūn/12, 22:39
Atrašanās vieta: Rīga, Sarkandaugava-Viestura prospekts

Atbildēt buu » 2007/Sep/19, 19:13

Vincents rakstīja:Runājot par skaņu - nu izņēma man katalizatora iekšas un atstāja tukšu to bunduli, tad nu tagad skaņa ir kļuvusi pavisam savādāka, sevišķi no 2000-3000 apgr., pat normāli braucot pārslēdzoties ir tāda skaņa līdzīga blowoff, tikai spalgāka - nu nepārāk forša, tāda pārāk sīcoša.
Tā kā nezinu kas būtu, ja nebūtu gala bundulis, bet nu kko jāpadara lietas labā.

tas ir tavam diizelim?
Ieliekot taisno trubu arii nekas nemainiisies - man ir taada pati skanja... kaadu vakaru varam paskatiities un saliidzinaat vai ir taadi pati skanja...
buu
 
Atbildes: 1099
Pievienojies: 2005/Mar/07, 21:09
Atrašanās vieta: Rīga

Atbildēt arwolc » 2007/Sep/27, 11:20

help.. manam 1.9tdi slēdzas kkas nost pie 120km/h, ātrāk baig negribīgi iet,jo pazūd spiediens turbīnai! vakuuma rores visas skatījos, vārsts ar iktā šansē[ar testeri pamēģināju :D] kas varēt būt par vainu? kompī met kļūdu par Manifold Control difference!
a kā darbojas tas wastegate šitam? tas vnk atgāzes nelaiž visas uz turbīnu,bet laiž, apejot turbīnu, izplūdē??
P.S cik reāli izmaksā uzstādīt čipu MK3 1.9TDI?
Lietotāja avatars
arwolc
 
Atbildes: 218
Pievienojies: 2006/Sep/30, 23:12
Atrašanās vieta: Liepåja

Atbildēt Armo » 2007/Sep/27, 12:00

Nah to blow off. INC arī palicis dārgs :(
Šodien mainu siksnas, rullīšus, sūkni utt un pēc tam SS.lv vai autofoto. Gribu citu golfu, tādu kam jau stock 140 Zs, 6 ātrumu manuālā kārba, elektriskie logi un klima.
Ja kas cena būs ok. Domāju, ka pa 8200 EUR būs OK
Lietotāja avatars
Armo
 
Atbildes: 254
Pievienojies: 2004/Jan/13, 10:29
Atrašanās vieta: Liepāja - bedru galvaspilsēta

Atbildēt J.K.jr.bad. » 2007/Sep/27, 12:20

varu piedāvāt 150Zs Seat Leon Top Sport dīzeli. ar visām tevis pieminētām fīčām un daudz "spōrtiskāku" izskatu, kā Golfam.
Lietotāja avatars
J.K.jr.bad.
 
Atbildes: 1284
Pievienojies: 2005/Aug/30, 11:40
Atrašanās vieta: Rīga
Braucu ar: VW Passat Syncro
Dzinējs: 2.5TDI

Atbildēt MārtiņšX » 2007/Sep/27, 12:33

arwolc rakstīja:help.. manam 1.9tdi slēdzas kkas nost pie 120km/h, ātrāk baig negribīgi iet,jo pazūd spiediens turbīnai! vakuuma rores visas skatījos, vārsts ar iktā šansē[ar testeri pamēģināju :D] kas varēt būt par vainu? kompī met kļūdu par Manifold Control difference!
a kā darbojas tas wastegate šitam? tas vnk atgāzes nelaiž visas uz turbīnu,bet laiž, apejot turbīnu, izplūdē??
P.S cik reāli izmaksā uzstādīt čipu MK3 1.9TDI?


N75 :roll: Vai vakuuma trubinjas pie vinja. Vinjsh straadaa impulsu rezhiimaa, taapat fig paarbaudiisi...
Lietotāja avatars
MārtiņšX
Guru
 
Atbildes: 5527
Pievienojies: 2006/Okt/07, 1:17
Atrašanās vieta: Rīga-Talsi-Gulbene
Braucu ar: Passat B4 Variant
Dzinējs: 1Z

Atbildēt arwolc » 2007/Sep/27, 15:17

MārtiņšX rakstīja:
arwolc rakstīja:help.. manam 1.9tdi slēdzas kkas nost pie 120km/h, ātrāk baig negribīgi iet,jo pazūd spiediens turbīnai! vakuuma rores visas skatījos, vārsts ar iktā šansē[ar testeri pamēģināju :D] kas varēt būt par vainu? kompī met kļūdu par Manifold Control difference!
a kā darbojas tas wastegate šitam? tas vnk atgāzes nelaiž visas uz turbīnu,bet laiž, apejot turbīnu, izplūdē??
P.S cik reāli izmaksā uzstādīt čipu MK3 1.9TDI?


N75 :roll: Vai vakuuma trubinjas pie vinja. Vinjsh straadaa impulsu rezhiimaa, taapat fig paarbaudiisi...

sk, tx! a kā tas šančē? laiž spiedienu uz izplūdi vai dod atpakaļ pirms turbīnas??
un par to chipu nezini?
Lietotāja avatars
arwolc
 
Atbildes: 218
Pievienojies: 2006/Sep/30, 23:12
Atrašanās vieta: Liepåja

Atbildēt MārtiņšX » 2007/Sep/27, 17:08

The N75 is the valve that plays a large part in regulating the wastegate. An unenergized solenoid (0% duty cycle) permits full charge pressure on actuator diaphragm. So the turbocharger naturally regulates itself. As boost builds, the wastegate opens. The ECU can operate the N75 to vent some of this pressure so the wastegate either does not open, or opens less. For example if reading is 62.8% duty cycle it means over a 100 millisecond period (1/10 of a second) the charge pressure in the actuator line was filled for 37.2 milliseconds and vented for 62.8 milliseconds. An orifice in the charge pressure connection restricts the flow rate of charge air into the actuator system. If you are seeing a large difference between the two reading off block 115 (request high, actual low), and you see that duty cycle on the N75 is high (90-100% range), then you are probably leaking boost from a pressure hose (turbo outlet to intake manifold) or the diverter valve (DV). You should then check all clamps and hoses along the whole pressured tract as well as swap DVs.

So, when we look at, let's say, log 115 and see that actual boost is less than requested boost while ECU is yelling "somebody close that f%cking wastegate!" (N75 duty cycle close to 99%), we know there is a problem: either there is a boost leak, or the wastegate is not closing all the way (stuck).

(C) audiworld forums

P.S. Slinkums pasham gari rakstiit, atradu, kur var ar Ctrl+C - Ctrl+V izliidzeeties :lol:

Par chipiem nezinu, tas nav mans laucinjsh, jautaa Inc :wink:
Lietotāja avatars
MārtiņšX
Guru
 
Atbildes: 5527
Pievienojies: 2006/Okt/07, 1:17
Atrašanās vieta: Rīga-Talsi-Gulbene
Braucu ar: Passat B4 Variant
Dzinējs: 1Z

Atbildēt arwolc » 2007/Sep/30, 13:07

MārtiņšX rakstīja:
The N75 is the valve that plays a large part in regulating the wastegate. An unenergized solenoid (0% duty cycle) permits full charge pressure on actuator diaphragm. So the turbocharger naturally regulates itself. As boost builds, the wastegate opens. The ECU can operate the N75 to vent some of this pressure so the wastegate either does not open, or opens less. For example if reading is 62.8% duty cycle it means over a 100 millisecond period (1/10 of a second) the charge pressure in the actuator line was filled for 37.2 milliseconds and vented for 62.8 milliseconds. An orifice in the charge pressure connection restricts the flow rate of charge air into the actuator system. If you are seeing a large difference between the two reading off block 115 (request high, actual low), and you see that duty cycle on the N75 is high (90-100% range), then you are probably leaking boost from a pressure hose (turbo outlet to intake manifold) or the diverter valve (DV). You should then check all clamps and hoses along the whole pressured tract as well as swap DVs.

So, when we look at, let's say, log 115 and see that actual boost is less than requested boost while ECU is yelling "somebody close that f%cking wastegate!" (N75 duty cycle close to 99%), we know there is a problem: either there is a boost leak, or the wastegate is not closing all the way (stuck).

(C) audiworld forums

P.S. Slinkums pasham gari rakstiit, atradu, kur var ar Ctrl+C - Ctrl+V izliidzeeties :lol:

Par chipiem nezinu, tas nav mans laucinjsh, jautaa Inc :wink:

paldies! ;)
Lietotāja avatars
arwolc
 
Atbildes: 218
Pievienojies: 2006/Sep/30, 23:12
Atrašanās vieta: Liepåja

Atbildēt androns » 2008/Jan/19, 17:25

ja dīzelim dzirdēšu blowoffu, tad to, kas to uzlicis izrēkšu :haha:

Lai nu kam, bet dīzelim viņš NAHUJ nav vajadzīgs ;)
Lietotāja avatars
androns
 
Atbildes: 10933
Pievienojies: 2004/Jan/26, 15:19
Atrašanās vieta: Rīga
Braucu ar: Tosteri
Dzinējs: 2.0

Iepriekšējais

Atgriezties uz Dzinēja tūnings

cron

Kas ir Pieslēdzies

Lietotāji, kuri atrodas šajā forumā: Nav reģistrētu lietotāju un 0 viesi