VWmotion.lv • Apskatīt tēmu - Čips un blow off

Dzinēja tūnings

Čips un blow off

Diskusijas par dzinēja jaudas un darbības uzlabošanu
Reklāma
 

Atbildēt VR6 Driver » 2007/Aug/11, 15:29

Davido rakstīja:
sicc rakstīja:šis pagaidām ir atzīts par labāko priekš 1.8T
http://www.forgemotorsport.co.uk/conten ... t=FMCL007P


Kur Latvijaa tadu var nopirkt? Cik apmeeram taads maksaa?
Cik liels spiediens ir standarta 1.8T motora turbiinai? (150Zs,210Nm)
Cik daudz var uzdziit? Un cik lielu spiedienu tur standarta Bypass?
Bez chiposhanas, kas veel daraams, lai buutu labs rezultaats no standarta motora... atvieglot iepluudi, izpluudi? (negribu paarbuuveet motoru un mainiit turbiinu... ) Pat sajuugu negribeetos mainiit... cik apmeeram tas lielu jaudu tur (pirms saak izsliideet)? ~250Zs?


http://www.performanceparts.lv/
Lietotāja avatars
VR6 Driver
 
Atbildes: 368
Pievienojies: 2005/Mai/03, 2:40
Atrašanās vieta: Rīga

Atbildēt Davido » 2007/Aug/13, 18:04

VR6 Driver rakstīja:
http://www.performanceparts.lv/


Laba adrese...
Cik lielu spiedienu tur standarta bypass? Ir jeega baazt kaadu citu, ja domaaju tikai chipot?
Lietotāja avatars
Davido
 
Atbildes: 410
Pievienojies: 2007/Mai/25, 13:20
Atrašanās vieta: Rīga
Braucu ar: VW
Dzinējs: Silts

Re: Čips un blow off

Atbildēt kranihs » 2007/Aug/15, 19:28

Kamdel nav labi,kas mainas \???
Lietotāja avatars
kranihs
 
Atbildes: 25
Pievienojies: 2007/Aug/10, 22:42
Atrašanās vieta: Kaut kur Latvija

Atbildēt Davido » 2007/Aug/17, 21:03

Palasiijos "diizelim sliid saajugs peec chipa''...
Kaa ir ar to 1.8T? Cik Nm tur stock sajuugs? ~300Nm?
Lietotāja avatars
Davido
 
Atbildes: 410
Pievienojies: 2007/Mai/25, 13:20
Atrašanās vieta: Rīga
Braucu ar: VW
Dzinējs: Silts

Atbildēt buu » 2007/Aug/18, 10:58

Davido rakstīja:Palasiijos "diizelim sliid saajugs peec chipa''...
Kaa ir ar to 1.8T? Cik Nm tur stock sajuugs? ~300Nm?

viss ir atkariigs kaads 1.8T tev ir, ja 180hp, tad tev ir taads pats sajuugs kaa man un citiem diizeljiem 240mm. bet ja tev ir 150hp tad liekas ir mazaaks,bet nju bendziiniekam nav tik traki ar to sliideeshanu kaa diizelim, jo nav tik nezheeliiga grieze...
buu
 
Atbildes: 1099
Pievienojies: 2005/Mar/07, 21:09
Atrašanās vieta: Rīga

Atbildēt Davido » 2007/Aug/18, 15:28

buu rakstīja:viss ir atkariigs kaads 1.8T tev ir, ja 180hp, tad tev ir taads pats sajuugs kaa man un citiem diizeljiem 240mm. bet ja tev ir 150hp tad liekas ir mazaaks,bet nju bendziiniekam nav tik traki ar to sliideeshanu kaa diizelim, jo nav tik nezheeliiga grieze...


Ir 150hp. Bet gribeetos nochipot... bet negribaas ieberzties ar shito lietu. Protams, dien dienaa jau negrieztu liidz red-line... iisteniibaa jau ir normaali, tik pietruukst asuma liidz 3000 apgr., taapeec jau gribu kautko dariit, lai pie zemiem apgriezieniem paliek asaaks. ;)
Lietotāja avatars
Davido
 
Atbildes: 410
Pievienojies: 2007/Mai/25, 13:20
Atrašanās vieta: Rīga
Braucu ar: VW
Dzinējs: Silts

Atbildēt J.K.jr.bad. » 2007/Aug/18, 15:38

mani māc šaubas, ka paliks asāks pirms tiem 3K rpm... drīzāk paliks asāks tieši tajā pašā apgriezienu diapazōnā.
Lietotāja avatars
J.K.jr.bad.
 
Atbildes: 1284
Pievienojies: 2005/Aug/30, 11:40
Atrašanās vieta: Rīga
Braucu ar: VW Passat Syncro
Dzinējs: 2.5TDI

Atbildēt Davido » 2007/Aug/18, 17:08

Kaa ir, ja tikai palielina turbiinas spiedienu, nechipojot? Buus labaak, pie taa pasha degvielas daudzuma... vai arii ir kautkas, kas meera to un attieciigi kompis piespljaus vairaak degvielas? Vai kaa tur taa sisteema darbojas?
Un veel... kas atshkjiriigs 1.8T, kam 150hp un kam 180hp? Lielaaks gaisa spiediens? Vai ''tjipa'' rupniicaa jau nochipots?
Lietotāja avatars
Davido
 
Atbildes: 410
Pievienojies: 2007/Mai/25, 13:20
Atrašanās vieta: Rīga
Braucu ar: VW
Dzinējs: Silts

Atbildēt GintsK » 2007/Aug/18, 18:30

Atbildeeshu teoreetiski. Kompis PATS regulee turbospiedienu. Ar slaveno N75 vaarstinju. Sabakstot tur kaut ko mehaaniski, ECU meegjinaas to spiedienu dabuut lejaa. vaarstinjsh tiks darbinaats citaa diapazonaa. Ja tomeet bloks nebuus mieraa ar to diapazonu, vinjsh pret to ciiniisies. Avaarijas rezhiimi, kljuudas etc. Vajadzeetu buut, ka taa var ieguut iislaiciigu overboostu.

Bet liidz tam degvielas daudzums buus atbilstiigs boostam.

Chipaa to var izdariit kaa naakas - uzrakstiit blokam, ka vinjam pasham jaatur lielaaks boosts
Lietotāja avatars
GintsK
Guru
 
Atbildes: 2152
Pievienojies: 2004/Dec/25, 22:22
Atrašanās vieta: Āgenskalns

Atbildēt Davido » 2007/Aug/18, 19:08

GintsK rakstīja:Atbildeeshu teoreetiski. Kompis PATS regulee turbospiedienu. Ar slaveno N75 vaarstinju. Sabakstot tur kaut ko mehaaniski, ECU meegjinaas to spiedienu dabuut lejaa. vaarstinjsh tiks darbinaats citaa diapazonaa. Ja tomeet bloks nebuus mieraa ar to diapazonu, vinjsh pret to ciiniisies. Avaarijas rezhiimi, kljuudas etc. Vajadzeetu buut, ka taa var ieguut iislaiciigu overboostu.

Bet liidz tam degvielas daudzums buus atbilstiigs boostam.

Chipaa to var izdariit kaa naakas - uzrakstiit blokam, ka vinjam pasham jaatur lielaaks boosts


Vo... nu ta man ir skaidrs! PALDIES! Arii atbildeets uz jaut. par 150 un 180 hp! ;)
Tad veel paliek par to bypass (kaadu spiedienu iztur)... kaada ir pieredze? Pagoogleeju... saka, ka ~210hp izturot (attieciigu spiedienu, lai buutu ~210hp)! :roll:
Lietotāja avatars
Davido
 
Atbildes: 410
Pievienojies: 2007/Mai/25, 13:20
Atrašanās vieta: Rīga
Braucu ar: VW
Dzinējs: Silts

Atbildēt 16vLietotājs » 2007/Sep/17, 20:15

http://www.performanceparts.lv/[/quote]

Kaaads ir shitajaa adresee ir pircis tos blowofus/bypass`us. Tipa taa kaa atsauksmes loti gribaas dzirdeet jo negribas ieberzties. Chalis tirgo baigi pa leeto......
Varbuut kaads sheit var piedaavaat Forge vai kaut ko liidziigu arii no citiem kanaaliem.
Lietotāja avatars
16vLietotājs
 
Atbildes: 1364
Pievienojies: 2006/Aug/18, 23:07
Atrašanās vieta: Rīga, Pārdaugava, Iļģuciems
Braucu ar: KTM & HDi
Dzinējs: ir ekonomisks :D

Atbildēt imants » 2007/Sep/17, 23:10

16vLietotājs rakstīja:http://www.performanceparts.lv/


Kaaads ir shitajaa adresee ir pircis tos blowofus/bypass`us. Tipa taa kaa atsauksmes loti gribaas dzirdeet jo negribas ieberzties. Chalis tirgo baigi pa leeto......
Varbuut kaads sheit var piedaavaat Forge vai kaut ko liidziigu arii no citiem kanaaliem.[/quote] Kolēģis 200sx uzlika, šiem tāda uzparikte nemaz neesot.Pagaidām nekādu sūdzību nav.
Lietotāja avatars
imants
 
Atbildes: 1013
Pievienojies: 2004/Sep/11, 19:53
Braucu ar: Audi A6 Avant
Dzinējs: Turbodīzels

Atbildēt Armo » 2007/Sep/18, 11:12

Nu tad jautājums arī man par šo tēmu - ir Golf4 ar 1,9 PD motoru un 101 Zs. Gribētos nočipot un uzlikt "svilpīti". Kāds varētu būt jaudas pieaugums, konkrēti manam auto un vai blowoffs nesačakarēs visu?
PS. Rakstu 402.lv izlasīju
Lietotāja avatars
Armo
 
Atbildes: 254
Pievienojies: 2004/Jan/13, 10:29
Atrašanās vieta: Liepāja - bedru galvaspilsēta

Atbildēt envy » 2007/Sep/18, 11:15

Armo rakstīja:Nu tad jautājums arī man par šo tēmu - ir Golf4 ar 1,9 PD motoru un 101 Zs. Gribētos nočipot un uzlikt "svilpīti". Kāds varētu būt jaudas pieaugums, konkrēti manam auto un vai blowoffs nesačakarēs visu?
PS. Rakstu 402.lv izlasīju

un nafig Tev to svilpiiti! shajaa forumaa topikus par teemu ari izlasiiji??? :?
Lietotāja avatars
envy
VWmotion atbalstītājs
 
Atbildes: 9016
Pievienojies: 2005/Dec/01, 11:16
Atrašanās vieta: Rīga
Braucu ar: Husky & 911
Dzinējs: 2T & flat6

Atbildēt Armo » 2007/Sep/18, 16:24

Jā envy. Salasījos gan un ne tikai šeit. ;)
Tas blowoff kā šova elements, priekš sevis, lai braucot pa pilsētu un vispār braucot, būtu kautkads prieks par braukšanu. Jā protams, muzačku arī vajag, bet ...
Īstenībā uzliekot pareizo programmu (INC) cerams, ka skaņa uzlabosies. Vismaz es zinu, ka Audi 2,5 TDi tā notiek. Vēl jau ir tas variants ar to vācu Blow Off valvi, speciāli dīzeļiem, ar to vārstu, kas ir nevis uz atsperi, bet gan elektroniski vai magnētiski... bija tur tāds links pieminēts gēbeļu valodā
Lietotāja avatars
Armo
 
Atbildes: 254
Pievienojies: 2004/Jan/13, 10:29
Atrašanās vieta: Liepāja - bedru galvaspilsēta

IepriekšējaisNākošais

Atgriezties uz Dzinēja tūnings

cron

Kas ir Pieslēdzies

Lietotāji, kuri atrodas šajā forumā: Nav reģistrētu lietotāju un 1 viesis