Davido rakstīja:sicc rakstīja:šis pagaidām ir atzīts par labāko priekš 1.8T
http://www.forgemotorsport.co.uk/conten ... t=FMCL007P
Kur Latvijaa tadu var nopirkt? Cik apmeeram taads maksaa?
Cik liels spiediens ir standarta 1.8T motora turbiinai? (150Zs,210Nm)
Cik daudz var uzdziit? Un cik lielu spiedienu tur standarta Bypass?
Bez chiposhanas, kas veel daraams, lai buutu labs rezultaats no standarta motora... atvieglot iepluudi, izpluudi? (negribu paarbuuveet motoru un mainiit turbiinu... ) Pat sajuugu negribeetos mainiit... cik apmeeram tas lielu jaudu tur (pirms saak izsliideet)? ~250Zs?
VR6 Driver rakstīja:
http://www.performanceparts.lv/
Davido rakstīja:Palasiijos "diizelim sliid saajugs peec chipa''...
Kaa ir ar to 1.8T? Cik Nm tur stock sajuugs? ~300Nm?
buu rakstīja:viss ir atkariigs kaads 1.8T tev ir, ja 180hp, tad tev ir taads pats sajuugs kaa man un citiem diizeljiem 240mm. bet ja tev ir 150hp tad liekas ir mazaaks,bet nju bendziiniekam nav tik traki ar to sliideeshanu kaa diizelim, jo nav tik nezheeliiga grieze...
GintsK rakstīja:Atbildeeshu teoreetiski. Kompis PATS regulee turbospiedienu. Ar slaveno N75 vaarstinju. Sabakstot tur kaut ko mehaaniski, ECU meegjinaas to spiedienu dabuut lejaa. vaarstinjsh tiks darbinaats citaa diapazonaa. Ja tomeet bloks nebuus mieraa ar to diapazonu, vinjsh pret to ciiniisies. Avaarijas rezhiimi, kljuudas etc. Vajadzeetu buut, ka taa var ieguut iislaiciigu overboostu.
Bet liidz tam degvielas daudzums buus atbilstiigs boostam.
Chipaa to var izdariit kaa naakas - uzrakstiit blokam, ka vinjam pasham jaatur lielaaks boosts
16vLietotājs rakstīja:http://www.performanceparts.lv/
Armo rakstīja:Nu tad jautājums arī man par šo tēmu - ir Golf4 ar 1,9 PD motoru un 101 Zs. Gribētos nočipot un uzlikt "svilpīti". Kāds varētu būt jaudas pieaugums, konkrēti manam auto un vai blowoffs nesačakarēs visu?
PS. Rakstu 402.lv izlasīju