VWmotion.lv • Apskatīt tēmu - Mk2 1.6TD jaudas pacelšana

Dzinēja tūnings

Mk2 1.6TD jaudas pacelšana

Diskusijas par dzinēja jaudas un darbības uzlabošanu
Reklāma
 

Atbildēt imants » 2009/Mar/21, 20:47

Pirmkārt saved visu kārtībā.Pārbaudi sprauslas, varētu uzlikt uz stenda sūkni un pārbaudīt.Kaut gan ja motors auksts/silts normāli lec tad var uzregulēt uz čuju padevi. Cik esmu darijies ar vecajiem dīzeļiem tad turbīnas vairāk par 0,6..0,7 bar vairāk nepūta. man nezkapēc iepatikās kkk turba no mk3 aaz, kas nāca liekas pēc '95 gada.Maziņa un ātri iegriezās, pie tam vairāk par 1 bar vairāk arī nevajadzētu. Tam motoram, kuru nopirki, ir sūknis?
Lietotāja avatars
imants
 
Atbildes: 1013
Pievienojies: 2004/Sep/11, 19:53
Braucu ar: Audi A6 Avant
Dzinējs: Turbodīzels

Atbildēt lauriko » 2009/Mar/21, 20:50

Motors ir ceļikom ar visu kas pie tā skrūvējas gan kārba gan sūknis gan ģenis gan turbīna stock gan viss pārējais. :roll:
VAG grupas auto apkope, remonts, rezerves daļas!
AUTOSTIKLI
www.StikluMeistars.lv
Lietotāja avatars
lauriko
VWmotion atbalstītājs
 
Atbildes: 5903
Pievienojies: 2007/Jūn/11, 11:38

Atbildēt imants » 2009/Mar/21, 20:58

Galvenais, la sūknis ir ar turbo padevi
Lietotāja avatars
imants
 
Atbildes: 1013
Pievienojies: 2004/Sep/11, 19:53
Braucu ar: Audi A6 Avant
Dzinējs: Turbodīzels

Atbildēt vilis » 2009/Mar/22, 22:31

imants rakstīja:Pirmkārt saved visu kārtībā.Pārbaudi sprauslas, varētu uzlikt uz stenda sūkni un pārbaudīt.Kaut gan ja motors auksts/silts normāli lec tad var uzregulēt uz čuju padevi. Cik esmu darijies ar vecajiem dīzeļiem tad turbīnas vairāk par 0,6..0,7 bar vairāk nepūta. man nezkapēc iepatikās kkk turba no mk3 aaz, kas nāca liekas pēc '95 gada.Maziņa un ātri iegriezās, pie tam vairāk par 1 bar vairāk arī nevajadzētu. Tam motoram, kuru nopirki, ir sūknis?

njaa sito visu kad izdariis tad jau skjitiis ka labi griezhas :)
Lietotāja avatars
vilis
 
Atbildes: 662
Pievienojies: 2009/Mar/18, 20:23
Atrašanās vieta: kuldiga
Braucu ar: audi80 b4
Dzinējs: 1.9tdi

Atbildēt aachiijs » 2009/Mar/23, 21:01

Reiz pats ķēros pie AAZ uzlabošanas! Pirmkārt uzliku uz stenda sūkni, sprauslas. Sūknis bij biki padilis, pie augšām vairs nedeva pietiekami degvielas, lai kā arī būtu, jaunu nevarēju atļauties, liku tādu kāds ir! Nākamais, sūknim iebūvēju LDA Turbīnas spiediena kompensatoru, tas nebija stock (!?) Nākamais, liku virsū interkūleri! Saliku, sataisīju, liku augšā uz jaudas stenda, universitātes laikā tas bij pieejams par brīvu, tad pētīju brīnumus, rezultāts +10Zs Par cik motorīts savu jaunību jau sen bij izdzīvojis bez pārbūvēm uz stenda rādīja ap 70Zs (75Zs stock) ar pārbūvēm - 79Zs! Uzrāviens līdz 100km/h uzlabojās aptuveni par 1-1.5s, cik nu precīzi mācēju samērīt!
Audi A4 B6 1.9 TDI Quattro
VW Golf IV 1.9 TDI 4motion
Salonu ķīmiskā tīrīšana
Virsbūves ģeometrijas atjaunošana
Diagnostika
Remonts
Lietotāja avatars
aachiijs
 
Atbildes: 163
Pievienojies: 2009/Feb/22, 18:04
Atrašanās vieta: Kalnciems, Rīga
Braucu ar: Audi A4
Dzinējs: 1.9 TDI

Atbildēt vilis » 2009/Mar/23, 21:17

aachiijs rakstīja:Reiz pats ķēros pie AAZ uzlabošanas! Pirmkārt uzliku uz stenda sūkni, sprauslas. Sūknis bij biki padilis, pie augšām vairs nedeva pietiekami degvielas, lai kā arī būtu, jaunu nevarēju atļauties, liku tādu kāds ir! Nākamais, sūknim iebūvēju LDA Turbīnas spiediena kompensatoru, tas nebija stock (!?) Nākamais, liku virsū interkūleri! Saliku, sataisīju, liku augšā uz jaudas stenda, universitātes laikā tas bij pieejams par brīvu, tad pētīju brīnumus, rezultāts +10Zs Par cik motorīts savu jaunību jau sen bij izdzīvojis bez pārbūvēm uz stenda rādīja ap 70Zs (75Zs stock) ar pārbūvēm - 79Zs! Uzrāviens līdz 100km/h uzlabojās aptuveni par 1-1.5s, cik nu precīzi mācēju samērīt!

njaa kjip taadi siikumi ar kuriem var saakt,bet galarezultaats :shock:
Lietotāja avatars
vilis
 
Atbildes: 662
Pievienojies: 2009/Mar/18, 20:23
Atrašanās vieta: kuldiga
Braucu ar: audi80 b4
Dzinējs: 1.9tdi

Re: Mk2 1.6TD jaudas pacelšana

Atbildēt stremeni4 » 2011/Mai/31, 23:08

Sveicināti!
man viens jautājums radās ja vēlas uzlikt interkūleri (ne stock) kā izvēlēties vai šis http://www.sportech.lv/?pg=2&id=234 ? :roll:
vai arī šis http://www.sportech.lv/?pg=2&id=233 ?
Pašam ir mk3 94. gada 19td! :mrgreen:
stremeni4
 
Atbildes: 4
Pievienojies: 2011/Mar/23, 22:24
Braucu ar: VW Golf 3
Dzinējs: 1.9D

Re: Mk2 1.6TD jaudas pacelšana

Atbildēt Fancy » 2011/Mai/31, 23:29

kur jautājums?
Lietotāja avatars
Fancy
 
Atbildes: 5223
Pievienojies: 2007/Jūl/12, 19:22
Atrašanās vieta: Mārupe
Braucu ar: tavu draudzeni

Re: Mk2 1.6TD jaudas pacelšana

Atbildēt aachiijs » 2011/Mai/31, 23:32

stremeni4 rakstīja:Sveicināti!
man viens jautājums radās ja vēlas uzlikt interkūleri (ne stock) kā izvēlēties vai šis http://www.sportech.lv/?pg=2&id=234 ? :roll:
vai arī šis http://www.sportech.lv/?pg=2&id=233 ?
Pašam ir mk3 94. gada 19td! :mrgreen:

Man vispār nepatīk interkūleri, kuriem ieeja un izeja ir uz vienas taisnes, tas nozīmē, ka kūlera daļa, kas ir tālāk no ieejas tiks mazāk vai nemaz netiks izmantota! no tevis piedāvātajiem kūleriem, abi darbotos vienlīdz labi/slikti!
Audi A4 B6 1.9 TDI Quattro
VW Golf IV 1.9 TDI 4motion
Salonu ķīmiskā tīrīšana
Virsbūves ģeometrijas atjaunošana
Diagnostika
Remonts
Lietotāja avatars
aachiijs
 
Atbildes: 163
Pievienojies: 2009/Feb/22, 18:04
Atrašanās vieta: Kalnciems, Rīga
Braucu ar: Audi A4
Dzinējs: 1.9 TDI

Re: Mk2 1.6TD jaudas pacelšana

Atbildēt oshinieks » 2011/Mai/31, 23:40

Fancy rakstīja:kur jautājums?

Cilvēks noteikti gribēja zināt, kuru no tiem kuleriem vieglāk uzmontet un kurš piemērotāks piriekš Mk3. :)
Labāks noteikti ir tas ar lielāko darba virsmas laukumu,jo atšķirība laukuma ziņa ir 220 cm2, bet jaskatās vai atļauj vieta.
Lietotāja avatars
oshinieks
 
Atbildes: 31
Pievienojies: 2007/Apr/21, 23:32
Atrašanās vieta: Rīga-Ventspils
Braucu ar: VW Golf MK2
Dzinējs: 1.9TD AAZ

Re: Mk2 1.6TD jaudas pacelšana

Atbildēt Kaross » 2011/Mai/31, 23:46

aachiijs rakstīja:
stremeni4 rakstīja:Sveicināti!
man viens jautājums radās ja vēlas uzlikt interkūleri (ne stock) kā izvēlēties vai šis http://www.sportech.lv/?pg=2&id=234 ? :roll:
vai arī šis http://www.sportech.lv/?pg=2&id=233 ?
Pašam ir mk3 94. gada 19td! :mrgreen:

Man vispār nepatīk interkūleri, kuriem ieeja un izeja ir uz vienas taisnes, tas nozīmē, ka kūlera daļa, kas ir tālāk no ieejas tiks mazāk vai nemaz netiks izmantota! no tevis piedāvātajiem kūleriem, abi darbotos vienlīdz labi/slikti!


ļoti aplami!
Fizika tur darbojas un kūleris dzesē ar visu laukumu. Gāze izplešās pa visu trauku/tvertni. šajā gadījumā gaiss. 0,8bar iepūš turbīna un vienā kūlera daļā spiediena nav? Tur gaiss necirkulē? :mrgreen: gāzes spiediens apstājās pie kaut kādas iedomātas barjeras tajā kulerī? diez vai!

FIZIKA darbojas un tie interkūleri darbojas tāpat kā jebkuri, kuriem ir pretējos stūros trubas. pilnīgi vienalga.
Auto elektronika, TDI. Jauta PM.
Nestandarta auto elektronikas darbi.
Chiptuning, imobilaizeri
Serviss Lapsu iela 6. www.kaross-chip.lv
26265465
Lietotāja avatars
Kaross
 
Atbildes: 1307
Pievienojies: 2009/Apr/21, 23:23
Atrašanās vieta: Rīga
Braucu ar: TDI Quattro
Dzinējs: 2.5TDI

Re: Mk2 1.6TD jaudas pacelšana

Atbildēt aachiijs » 2011/Mai/31, 23:57

Kaross rakstīja:
aachiijs rakstīja:
stremeni4 rakstīja:Sveicināti!
man viens jautājums radās ja vēlas uzlikt interkūleri (ne stock) kā izvēlēties vai šis http://www.sportech.lv/?pg=2&id=234 ? :roll:
vai arī šis http://www.sportech.lv/?pg=2&id=233 ?
Pašam ir mk3 94. gada 19td! :mrgreen:

Man vispār nepatīk interkūleri, kuriem ieeja un izeja ir uz vienas taisnes, tas nozīmē, ka kūlera daļa, kas ir tālāk no ieejas tiks mazāk vai nemaz netiks izmantota! no tevis piedāvātajiem kūleriem, abi darbotos vienlīdz labi/slikti!


ļoti aplami!
Fizika tur darbojas un kūleris dzesē ar visu laukumu. Gāze izplešās pa visu trauku/tvertni. šajā gadījumā gaiss. 0,8bar iepūš turbīna un vienā kūlera daļā spiediena nav? Tur gaiss necirkulē? :mrgreen: gāzes spiediens apstājās pie kaut kādas iedomātas barjeras tajā kulerī? diez vai!

FIZIKA darbojas un tie interkūleri darbojas tāpat kā jebkuri, kuriem ir pretējos stūros trubas. pilnīgi vienalga.

Kikirixim diskusijā - Seatam lika kūleri, radās tieši tāda problēma!
Fizika... tas nav tik viennozīmīgi, gaiss plūdīs tur, kur vieglāk, nevis tur, kur ir vieta!
Audi A4 B6 1.9 TDI Quattro
VW Golf IV 1.9 TDI 4motion
Salonu ķīmiskā tīrīšana
Virsbūves ģeometrijas atjaunošana
Diagnostika
Remonts
Lietotāja avatars
aachiijs
 
Atbildes: 163
Pievienojies: 2009/Feb/22, 18:04
Atrašanās vieta: Kalnciems, Rīga
Braucu ar: Audi A4
Dzinējs: 1.9 TDI

Re: Mk2 1.6TD jaudas pacelšana

Atbildēt Kaross » 2011/Jūn/01, 0:41

problēma radās, jo bija par mazu turbīna, kura nespēja piepildīt to kūlera tilpumu. Tas jau protams ir galīgi garām un pavisam cits stāsts. Pamēģini ar mazu pūtēju dabūt vispar kaut kādu spiedienu 3 tonnīgā mucā.
NAV iespējams sapūst - radīt sistēmā piemēram 1,2bar spiedienu nepiepildot visas kameras. Tas vienkārši nav iespējams. :lol:

šajā gadījumā tas nav vējš, kurš plūdīs tur kur vieglāk. Tā ir saspiesta gāze. un viņa plūdīs tur kur viņai liks.
Pēdējo reizi labojis Kaross - 2011/Jūn/01, 10:48, labots 1 reizi.
Auto elektronika, TDI. Jauta PM.
Nestandarta auto elektronikas darbi.
Chiptuning, imobilaizeri
Serviss Lapsu iela 6. www.kaross-chip.lv
26265465
Lietotāja avatars
Kaross
 
Atbildes: 1307
Pievienojies: 2009/Apr/21, 23:23
Atrašanās vieta: Rīga
Braucu ar: TDI Quattro
Dzinējs: 2.5TDI

Re: Mk2 1.6TD jaudas pacelšana

Atbildēt stremeni4 » 2011/Jūn/01, 10:15

Vai mans mk3 1.9td spēs piepildīt vienu no šiem kūleriem?
Vnk velos uzzināt vai jēga likt lai nebūtu tā ka nauda vējā! :mrgreen:
stremeni4
 
Atbildes: 4
Pievienojies: 2011/Mar/23, 22:24
Braucu ar: VW Golf 3
Dzinējs: 1.9D

Re: Mk2 1.6TD jaudas pacelšana

Atbildēt jurgis_L » 2011/Jūn/01, 10:33

Domāju, ka priekš parastā TD tas mazākais būs labs.
Lietotāja avatars
jurgis_L
 
Atbildes: 1717
Pievienojies: 2005/Aug/29, 20:14
Atrašanās vieta: Kuldīga, Ventspils
Braucu ar: Golf 2 TDI Syncro / Audi Coupe Q
Dzinējs: 1.9 TDI / 2.6 V6

IepriekšējaisNākošais

Atgriezties uz Dzinēja tūnings

cron

Kas ir Pieslēdzies

Lietotāji, kuri atrodas šajā forumā: Nav reģistrētu lietotāju un 0 viesi