imants rakstīja:Pirmkārt saved visu kārtībā.Pārbaudi sprauslas, varētu uzlikt uz stenda sūkni un pārbaudīt.Kaut gan ja motors auksts/silts normāli lec tad var uzregulēt uz čuju padevi. Cik esmu darijies ar vecajiem dīzeļiem tad turbīnas vairāk par 0,6..0,7 bar vairāk nepūta. man nezkapēc iepatikās kkk turba no mk3 aaz, kas nāca liekas pēc '95 gada.Maziņa un ātri iegriezās, pie tam vairāk par 1 bar vairāk arī nevajadzētu. Tam motoram, kuru nopirki, ir sūknis?
aachiijs rakstīja:Reiz pats ķēros pie AAZ uzlabošanas! Pirmkārt uzliku uz stenda sūkni, sprauslas. Sūknis bij biki padilis, pie augšām vairs nedeva pietiekami degvielas, lai kā arī būtu, jaunu nevarēju atļauties, liku tādu kāds ir! Nākamais, sūknim iebūvēju LDA Turbīnas spiediena kompensatoru, tas nebija stock (!?) Nākamais, liku virsū interkūleri! Saliku, sataisīju, liku augšā uz jaudas stenda, universitātes laikā tas bij pieejams par brīvu, tad pētīju brīnumus, rezultāts +10Zs Par cik motorīts savu jaunību jau sen bij izdzīvojis bez pārbūvēm uz stenda rādīja ap 70Zs (75Zs stock) ar pārbūvēm - 79Zs! Uzrāviens līdz 100km/h uzlabojās aptuveni par 1-1.5s, cik nu precīzi mācēju samērīt!
stremeni4 rakstīja:Sveicināti!
man viens jautājums radās ja vēlas uzlikt interkūleri (ne stock) kā izvēlēties vai šis http://www.sportech.lv/?pg=2&id=234 ?
vai arī šis http://www.sportech.lv/?pg=2&id=233 ?
Pašam ir mk3 94. gada 19td!
Fancy rakstīja:kur jautājums?
aachiijs rakstīja:stremeni4 rakstīja:Sveicināti!
man viens jautājums radās ja vēlas uzlikt interkūleri (ne stock) kā izvēlēties vai šis http://www.sportech.lv/?pg=2&id=234 ?
vai arī šis http://www.sportech.lv/?pg=2&id=233 ?
Pašam ir mk3 94. gada 19td!
Man vispār nepatīk interkūleri, kuriem ieeja un izeja ir uz vienas taisnes, tas nozīmē, ka kūlera daļa, kas ir tālāk no ieejas tiks mazāk vai nemaz netiks izmantota! no tevis piedāvātajiem kūleriem, abi darbotos vienlīdz labi/slikti!
Kaross rakstīja:aachiijs rakstīja:stremeni4 rakstīja:Sveicināti!
man viens jautājums radās ja vēlas uzlikt interkūleri (ne stock) kā izvēlēties vai šis http://www.sportech.lv/?pg=2&id=234 ?
vai arī šis http://www.sportech.lv/?pg=2&id=233 ?
Pašam ir mk3 94. gada 19td!
Man vispār nepatīk interkūleri, kuriem ieeja un izeja ir uz vienas taisnes, tas nozīmē, ka kūlera daļa, kas ir tālāk no ieejas tiks mazāk vai nemaz netiks izmantota! no tevis piedāvātajiem kūleriem, abi darbotos vienlīdz labi/slikti!
ļoti aplami!
Fizika tur darbojas un kūleris dzesē ar visu laukumu. Gāze izplešās pa visu trauku/tvertni. šajā gadījumā gaiss. 0,8bar iepūš turbīna un vienā kūlera daļā spiediena nav? Tur gaiss necirkulē? gāzes spiediens apstājās pie kaut kādas iedomātas barjeras tajā kulerī? diez vai!
FIZIKA darbojas un tie interkūleri darbojas tāpat kā jebkuri, kuriem ir pretējos stūros trubas. pilnīgi vienalga.