androns rakstīja:Haris rakstīja:Sanaak bishku taa - ka jaabrauc ar atsleegtu EGR, lai motoru veelaak kaads vareetu dabuut shrotaa!
...un lai pašam šis motors drīz nebūtu jānodod šrotā
J.K.jr.bad. rakstīja:Reku var redzēt, kas notiek, na nav atslēgts EGR. Un šis nemaz nav turbō dīzelis..
šādi izskatās ieplūdes kolektors:
šādi lūk ir ieplūdes kanāli:
Viss tas ...mm.... VW Lupo SDI.
Savam ex 524TD ar biju reiz noņēmis ieplūdes kolektōru. Tīrās šausmas tur bija iekšā. ilgi un dikti mazgāju līdz izmazgāju.
Haris rakstīja:J.K.jr.bad. rakstīja:Reku var redzēt, kas notiek, na nav atslēgts EGR. Un šis nemaz nav turbō dīzelis..
šādi izskatās ieplūdes kolektors:
šādi lūk ir ieplūdes kanāli:
Viss tas ...mm.... VW Lupo SDI.
Savam ex 524TD ar biju reiz noņēmis ieplūdes kolektōru. Tīrās šausmas tur bija iekšā. ilgi un dikti mazgāju līdz izmazgāju.
Un tad kad iztiiriji, izmainiijaas kaut kas motora darbiibaa?
J.K.jr.bad. rakstīja:par ...mmm... gadījumu, cik nu viņš pac teica, tad auto palika žiperīgāks un tam es ticu, jo jo vairāk gaisa var iesūkt, jo labāk auto ies.
Manā 524td gadījumā nekādas īpašās izmaiņas nejutu, jo ne tas bija tas motōrs, ar kuru šādas lietas izjutīsi. bija drusku tā kā pabraukts un kombinācijā ar automātu un resnu pakaļu grūti bija ko nojaust par gaitas uzlabošanos.