VWmotion.lv • Apskatīt tēmu - Kā pacelt jaudu 1.9 TDI (90 zs)? Iznemot Čiptuningu???

Dzinēja tūnings

Kā pacelt jaudu 1.9 TDI (90 zs)? Iznemot Čiptuningu???

Diskusijas par dzinēja jaudas un darbības uzlabošanu
Reklāma
 

Atbildēt AivarsA » 2007/Mar/14, 10:44

Nu daudzas no mineetajaam lietaam nav vajadziigas, bet, piemeeram, smidzinaataajus ir veelams mainiit, kaa arii, ja turbiina nojuuk....
AivarsA
 
Atbildes: 102
Pievienojies: 2007/Jan/22, 23:38

Atbildēt AivarsA » 2007/Mar/14, 10:48

Nu daudzas no mineetajaam lietaam nav vajadziigas, bet, piemeeram, smidzinaataajus ir veelams mainiit, kaa arii, ja turbiina nojuuk....
AivarsA
 
Atbildes: 102
Pievienojies: 2007/Jan/22, 23:38

Atbildēt Haris » 2007/Mar/14, 10:48

androns rakstīja:
Haris rakstīja:Sanaak bishku taa - ka jaabrauc ar atsleegtu EGR, lai motoru veelaak kaads vareetu dabuut shrotaa! :D

...un lai pašam šis motors drīz nebūtu jānodod šrotā :mrgreen:


es jau staastiju par savu pazinju kuram ir 97 gada pasaats ar 110zs tdi, nopirka vinjsh to ar 140 kkm pirms kaadiem 6 gadiem , tagad vinjam ir 500 kkm, braucis vislaik ar EGR un visaadaam degvielaam, pasha izdomaataam eljas mainju intervaaliem un taa taalaak, respektiivi manupraat sliktaak tai mashiinai klaaties nevar... bet rezultaataa ir taa, ka vinjsh veeljoprojaam brauc! un ja arii tas motors noklaatos tagad, atdot shrotaa 500+ kkm nogaajushu motoru toch zheel nebuutu!
Lietotāja avatars
Haris
 
Atbildes: 299
Pievienojies: 2006/Mar/31, 10:15

Atbildēt androns » 2007/Mar/14, 10:49

bet ja brauktu bez EGR, tad motors buutu veel labaakaa staavoklii ...
Lietotāja avatars
androns
 
Atbildes: 10933
Pievienojies: 2004/Jan/26, 15:19
Atrašanās vieta: Rīga
Braucu ar: Tosteri
Dzinējs: 2.0

Atbildēt AivarsA » 2007/Mar/14, 10:50

vag jau shi9em motoriem garantee 1milj km...
AivarsA
 
Atbildes: 102
Pievienojies: 2007/Jan/22, 23:38

Atbildēt Haris » 2007/Mar/14, 10:54

androns rakstīja:bet ja brauktu bez EGR, tad motors buutu veel labaakaa staavoklii ...


buutu!
es ar jau nesaku, ka vajag braukt ar EGR
Lietotāja avatars
Haris
 
Atbildes: 299
Pievienojies: 2006/Mar/31, 10:15

Atbildēt J.K.jr.bad. » 2007/Mar/14, 11:16

Reku var redzēt, kas notiek, na nav atslēgts EGR. Un šis nemaz nav turbō dīzelis..

šādi izskatās ieplūdes kolektors:

Attēls

šādi lūk ir ieplūdes kanāli:

Attēls

Viss tas ...mm.... VW Lupo SDI.

Savam ex 524TD ar biju reiz noņēmis ieplūdes kolektōru. Tīrās šausmas tur bija iekšā. ilgi un dikti mazgāju līdz izmazgāju.
Lietotāja avatars
J.K.jr.bad.
 
Atbildes: 1284
Pievienojies: 2005/Aug/30, 11:40
Atrašanās vieta: Rīga
Braucu ar: VW Passat Syncro
Dzinējs: 2.5TDI

Atbildēt Viirus » 2007/Mar/14, 11:21

Man ir viens taads jautaajums :D
Vai 1.9 TDI var ielit megasquirt programeejamo kompi, vai arii tas domaats tikai bendziiniekiem???
Ps. Viens dzhekinjsh man lika pavaicaat :)
Nu Taa vish I .........
Viirus
 
Atbildes: 1521
Pievienojies: 2005/Jan/02, 19:58
Atrašanās vieta: Ventspils
Braucu ar: BMW F01

Atbildēt Haris » 2007/Mar/14, 12:21

J.K.jr.bad. rakstīja:Reku var redzēt, kas notiek, na nav atslēgts EGR. Un šis nemaz nav turbō dīzelis..

šādi izskatās ieplūdes kolektors:


šādi lūk ir ieplūdes kanāli:


Viss tas ...mm.... VW Lupo SDI.

Savam ex 524TD ar biju reiz noņēmis ieplūdes kolektōru. Tīrās šausmas tur bija iekšā. ilgi un dikti mazgāju līdz izmazgāju.


Un tad kad iztiiriji, izmainiijaas kaut kas motora darbiibaa?
Lietotāja avatars
Haris
 
Atbildes: 299
Pievienojies: 2006/Mar/31, 10:15

Atbildēt androns » 2007/Mar/14, 12:57

Haris rakstīja:
J.K.jr.bad. rakstīja:Reku var redzēt, kas notiek, na nav atslēgts EGR. Un šis nemaz nav turbō dīzelis..

šādi izskatās ieplūdes kolektors:


šādi lūk ir ieplūdes kanāli:


Viss tas ...mm.... VW Lupo SDI.

Savam ex 524TD ar biju reiz noņēmis ieplūdes kolektōru. Tīrās šausmas tur bija iekšā. ilgi un dikti mazgāju līdz izmazgāju.


Un tad kad iztiiriji, izmainiijaas kaut kas motora darbiibaa?


tu kad iztīri auto salonu - vai kas mainaas auto darbiibaa ?

es teikshu ka mainaas - bet tu to nejuuti! auto paliek pa paardesmit gramiem vieglaaks.

tas pats ar kolektoru - motoram noteikti ka ir par kripatinju vieglaak elpot, bet gaitaa to nejuut ...
Lietotāja avatars
androns
 
Atbildes: 10933
Pievienojies: 2004/Jan/26, 15:19
Atrašanās vieta: Rīga
Braucu ar: Tosteri
Dzinējs: 2.0

Atbildēt J.K.jr.bad. » 2007/Mar/14, 14:36

par ...mmm... gadījumu, cik nu viņš pac teica, tad auto palika žiperīgāks un tam es ticu, jo jo vairāk gaisa var iesūkt, jo labāk auto ies.

Manā 524td gadījumā nekādas īpašās izmaiņas nejutu, jo ne tas bija tas motōrs, ar kuru šādas lietas izjutīsi. bija drusku tā kā pabraukts un kombinācijā ar automātu un resnu pakaļu grūti bija ko nojaust par gaitas uzlabošanos.
Lietotāja avatars
J.K.jr.bad.
 
Atbildes: 1284
Pievienojies: 2005/Aug/30, 11:40
Atrašanās vieta: Rīga
Braucu ar: VW Passat Syncro
Dzinējs: 2.5TDI

Atbildēt Haris » 2007/Mar/14, 14:58

J.K.jr.bad. rakstīja:par ...mmm... gadījumu, cik nu viņš pac teica, tad auto palika žiperīgāks un tam es ticu, jo jo vairāk gaisa var iesūkt, jo labāk auto ies.

Manā 524td gadījumā nekādas īpašās izmaiņas nejutu, jo ne tas bija tas motōrs, ar kuru šādas lietas izjutīsi. bija drusku tā kā pabraukts un kombinācijā ar automātu un resnu pakaļu grūti bija ko nojaust par gaitas uzlabošanos.


A Leonam noraavi EGR?
Lietotāja avatars
Haris
 
Atbildes: 299
Pievienojies: 2006/Mar/31, 10:15

Atbildēt J.K.jr.bad. » 2007/Mar/14, 15:06

vēl nē, bet būs jāizdara.
Cik atceros no Lupo, tad ar atvienotu EGR auto bija atsaucīgāks uz gāzes pedāli. Minimāli, bet atšķirību varēja just.
Lietotāja avatars
J.K.jr.bad.
 
Atbildes: 1284
Pievienojies: 2005/Aug/30, 11:40
Atrašanās vieta: Rīga
Braucu ar: VW Passat Syncro
Dzinējs: 2.5TDI

Atbildēt Haris » 2007/Mar/14, 15:13

J.K.jr.bad. rakstīja:vēl nē, bet būs jāizdara.
Cik atceros no Lupo, tad ar atvienotu EGR auto bija atsaucīgāks uz gāzes pedāli. Minimāli, bet atšķirību varēja just.


a kaa apkures errors beidzaas?

(aiziet offtopiks laikam)
Lietotāja avatars
Haris
 
Atbildes: 299
Pievienojies: 2006/Mar/31, 10:15

Atbildēt J.K.jr.bad. » 2007/Mar/14, 15:29

nomainīju dzesēšanas sķidruma temperatūras devēju un ar to ar beidzās.

kā jau minēju, tad tie devēji kas nāca no rūpnīcas un bija ar melnu plastmasas korpusu bija kaut kādi gļukaini un ļoti bieži izgāja no ierindas (tā vismaz īnets mēļo). vēlāk tika uztaisīta uzlabota versija ar zaļu plastmasas korpusu. tādu ar uzliku savējam. 17.77Ls
Lietotāja avatars
J.K.jr.bad.
 
Atbildes: 1284
Pievienojies: 2005/Aug/30, 11:40
Atrašanās vieta: Rīga
Braucu ar: VW Passat Syncro
Dzinējs: 2.5TDI

IepriekšējaisNākošais

Atgriezties uz Dzinēja tūnings

cron

Kas ir Pieslēdzies

Lietotāji, kuri atrodas šajā forumā: Nav reģistrētu lietotāju un 6 viesi