VWmotion.lv • Apskatīt tēmu - Kā pacelt jaudu 1.9 TDI (90 zs)? Iznemot Čiptuningu???

Dzinēja tūnings

Kā pacelt jaudu 1.9 TDI (90 zs)? Iznemot Čiptuningu???

Diskusijas par dzinēja jaudas un darbības uzlabošanu
Reklāma
 

Kā pacelt jaudu 1.9 TDI (90 zs)? Iznemot Čiptuningu???

Atbildēt UGIN » 2007/Mar/12, 14:22

1.Kadi uzlabojami javeic?
2.Kadu maksimalu jaudu var no ta izpiest?
3.Un kur var to izdarit?

Jo servisa kur es viņu remonteju, man tateica ka iznemot čipu neka citadi jaudu nevar palielinat!
UGIN
 
Atbildes: 1
Pievienojies: 2007/Mar/12, 13:58

Atbildēt Bulinsh » 2007/Mar/12, 14:24

http://www.vwmotion.lv/forum/viewtopic.php?t=6045

un vispār pamēģini izmantot pogu "Meklēt" ;)
Lietotāja avatars
Bulinsh
 
Atbildes: 3675
Pievienojies: 2004/Jan/20, 10:57
Atrašanās vieta: Aizkraukle
Braucu ar: VW Lupo ABT Sportsline
Dzinējs: 1,4 16v

Atbildēt Lauris » 2007/Mar/12, 14:25

Lielāki smidzinātāji, lielāks plunžers, intercoolers cits, turbīna cita + čips, bet vispirms tad sataisi ritošo un sajūgu/kārbu, jo pie tādiem uzlabojumiem tie ātri saplīsīs...
Ēku, elektroietaišu termogrāfiskā pārbaude!
Lietotāja avatars
Lauris
 
Atbildes: 6272
Pievienojies: 2004/Mar/22, 12:39
Atrašanās vieta: Pierīga
Braucu ar: VW Sharan 7N
Dzinējs: CFFB

Atbildēt zAz » 2007/Mar/12, 14:42

A kas vainas čipam?
zAz
 
Atbildes: 401
Pievienojies: 2005/Mai/05, 17:38

Atbildēt Haris » 2007/Mar/12, 15:07

sporta izpuuteejs, lampinjas logu mazgaataajos, pedaalju uzlikas, sporta gaisa filtrs, lielie dubljusargi, subwofers... visaadi jau var pacelt jaudu!


bet ja nopitni diizelim pirmais solis ir likt chipu, tas ir visleetaak pret to cik tiek ieguuti zirgi!
Lietotāja avatars
Haris
 
Atbildes: 299
Pievienojies: 2006/Mar/31, 10:15

Atbildēt androns » 2007/Mar/12, 16:14

Haris rakstīja:
bet ja nopitni diizelim pirmais solis ir likt chipu, tas ir visleetaak pret to cik tiek ieguuti zirgi!



galiigi garaam !

ja tu lasītu kaut vai otro otrā pousta linku, tad saprastu, ka čips nav lētāk par, piemēram, smidzinātāju maiņu (nu es runāju par ne-PD dzinēju).

Un vispār - vispirms ir jāveic visi mehāniskie uzlabojumi un pēc tam čips jālie pa virsu, jo čipā jau ieraksta kādas modifikācijas ir veiktas :)

Savādāk - nočipo un pēc tam kaut ko izmaini - tad atkal kompim jāiestāsta kas ir kas :)
Lietotāja avatars
androns
 
Atbildes: 10933
Pievienojies: 2004/Jan/26, 15:19
Atrašanās vieta: Rīga
Braucu ar: Tosteri
Dzinējs: 2.0

Atbildēt Storms » 2007/Mar/12, 16:21

androns rakstīja:
Haris rakstīja:bet ja nopitni diizelim pirmais solis ir likt chipu, tas ir visleetaak pret to cik tiek ieguuti zirgi!

galiigi garaam !
ja tu lasītu kaut vai otro otrā pousta linku, tad saprastu, ka čips nav lētāk par, piemēram, smidzinātāju maiņu (nu es runāju par ne-PD dzinēju).
Un vispār - vispirms ir jāveic visi mehāniskie uzlabojumi un pēc tam čips jālie pa virsu, jo čipā jau ieraksta kādas modifikācijas ir veiktas :)
Savādāk - nočipo un pēc tam kaut ko izmaini - tad atkal kompim jāiestāsta kas ir kas :)

Un vēl pirms tam jāsaved motors ideālā kārtībā. Aizauguši kolektori, aizdirsti katalizatori un pussprāgušas sprauslas jau pats par sevi apēd baru ar stock lopiem. ;)
Grāmatvedība, nodokļu optimizācija un konsultācijas. IT risināumi. Forex. storms[at]mansmaks.lv
Lietotāja avatars
Storms
 
Atbildes: 12858
Pievienojies: 2004/Mai/15, 13:23
Atrašanās vieta: Rīga
Braucu ar: VW Passat B3
Dzinējs: 2E

Atbildēt androns » 2007/Mar/12, 16:29

Storms rakstīja:
androns rakstīja:
Haris rakstīja:bet ja nopitni diizelim pirmais solis ir likt chipu, tas ir visleetaak pret to cik tiek ieguuti zirgi!

galiigi garaam !
ja tu lasītu kaut vai otro otrā pousta linku, tad saprastu, ka čips nav lētāk par, piemēram, smidzinātāju maiņu (nu es runāju par ne-PD dzinēju).
Un vispār - vispirms ir jāveic visi mehāniskie uzlabojumi un pēc tam čips jālie pa virsu, jo čipā jau ieraksta kādas modifikācijas ir veiktas :)
Savādāk - nočipo un pēc tam kaut ko izmaini - tad atkal kompim jāiestāsta kas ir kas :)

Un vēl pirms tam jāsaved motors ideālā kārtībā. Aizauguši kolektori, aizdirsti katalizatori un pussprāgušas sprauslas jau pats par sevi apēd baru ar stock lopiem. ;)


tieši tā!

es sāku modofocēt tikai tad kad biju dabūjis to motoru tādu, ka viņš man sasniedza stock jaudu (egr - nost, katalizators - nost, n75 - jauns, gaisa filtra mušu siets - nost) :)
Lietotāja avatars
androns
 
Atbildes: 10933
Pievienojies: 2004/Jan/26, 15:19
Atrašanās vieta: Rīga
Braucu ar: Tosteri
Dzinējs: 2.0

Atbildēt Haris » 2007/Mar/12, 17:42

tikai kundzinj vajag atcereeties ka veel nav 100% paarlieciiba, ka egr var tik viegli raveet aaraa!
Lietotāja avatars
Haris
 
Atbildes: 299
Pievienojies: 2006/Mar/31, 10:15

Atbildēt androns » 2007/Mar/12, 17:55

Haris rakstīja:tikai kundzinj vajag atcereeties ka veel nav 100% paarlieciiba, ka egr var tik viegli raveet aaraa!


interesanti zināt - kāpēc ? :mrgreen:

1 teh apskati esmu izgājis - nebija ne EGR, ne katalizatora ...

atgāzes labākas nekā iepriekš-gadā ar egr un kat.
Lietotāja avatars
androns
 
Atbildes: 10933
Pievienojies: 2004/Jan/26, 15:19
Atrašanās vieta: Rīga
Braucu ar: Tosteri
Dzinējs: 2.0

Atbildēt zAz » 2007/Mar/12, 17:59

Nu bet tas tak pats par sevi, ka motoram jābūt normālā kārtībā. Ku jūs uzreiz čipam uzbrukāt?
Pirms jebkuru uzlabojumu veikšanas, ne tikai čipošanas, dzinējs ir jāsaved kārtībā.
Arī pirms ražīgāku sprauslu maiņas, piemēram.
zAz
 
Atbildes: 401
Pievienojies: 2005/Mai/05, 17:38

Atbildēt pasatas » 2007/Mar/12, 18:06

Es krievu forumā lasīju ka tas egr tipa strādā kā rezerves variants ja kautkāds turbas pārspiediena vārsts nobirst.
Lietotāja avatars
pasatas
 
Atbildes: 229
Pievienojies: 2006/Sep/25, 20:27
Atrašanās vieta: Rīgas rajons
Braucu ar: Quattro
Dzinējs: 2.3E

Atbildēt androns » 2007/Mar/12, 18:23

pasatas rakstīja:Es krievu forumā lasīju ka tas egr tipa strādā kā rezerves variants ja kautkāds turbas pārspiediena vārsts nobirst.


šitais ir jāprasa INCam :roll:
Lietotāja avatars
androns
 
Atbildes: 10933
Pievienojies: 2004/Jan/26, 15:19
Atrašanās vieta: Rīga
Braucu ar: Tosteri
Dzinējs: 2.0

Atbildēt ajms » 2007/Mar/12, 22:21

es te palasiiju,,,
jaudu palielinaasi ja visu sso saliksi kopaa ,,,,uztaisiisi dzineejam,,kaa saka nekas nav par maz,,,
tikkai, kad buus jauda ,tad veel visu paareejo vajag,sajuugu,pussass sarniirus,vaards sakot hadeni pastiprinaat lai taa tur 8)

Ir viena patiesiiba kas paarbaudiita sportaa,,,ja standartaa ir liidz 110zs,,tad...kad palielina virs 140Zs,tad jaaliek hadene kaada ir kam jau jauda ir 150 un vairaak,,,
liidz 140Zs pusliidz tur standarta...
AJmotorsports-Auto remonts un apkope(VAG,BMW uc).Jaunas auto rezerves daļas.Jaunas Riepas,diski.
VCDS,AutoCom diagnostika.
Autosports(šoseja,drifts)-risinājumi,konsultācijas,treneris,īre.
t.29217130 (P.O.T.C.P.: 10:00-19:00) ajms2@inbox.lv https://www.facebook.com/ajmotorsports.lv/
Lietotāja avatars
ajms
VWmotion atbalstītājs
 
Atbildes: 15307
Pievienojies: 2004/Feb/08, 17:22
Atrašanās vieta: Riga-Dārziņi-AJmotorsports
Braucu ar: VW Polo 6R ,BMW E60
Dzinējs: 1.6cr, 2,2g/b

Atbildēt Haris » 2007/Mar/13, 10:23

androns rakstīja:
Haris rakstīja:tikai kundzinj vajag atcereeties ka veel nav 100% paarlieciiba, ka egr var tik viegli raveet aaraa!


interesanti zināt - kāpēc ? :mrgreen:

1 teh apskati esmu izgājis - nebija ne EGR, ne katalizatora ...

atgāzes labākas nekā iepriekš-gadā ar egr un kat.


es tev nevaru iedot linku, jau audi-style forums neiet, bet tur bija diskusija par sho, tur arii Ints atzina, ka shis ir kaartiigaak jaanotestee!
pamataa jau nav shaubu ka tas EGR ir birokraatu izdomaajums un mashiina labaak iztiktu bez vinja
Lietotāja avatars
Haris
 
Atbildes: 299
Pievienojies: 2006/Mar/31, 10:15

Nākošais

Atgriezties uz Dzinēja tūnings

Kas ir Pieslēdzies

Lietotāji, kuri atrodas šajā forumā: Nav reģistrētu lietotāju un 0 viesi