Haris rakstīja:
bet ja nopitni diizelim pirmais solis ir likt chipu, tas ir visleetaak pret to cik tiek ieguuti zirgi!
androns rakstīja:Haris rakstīja:bet ja nopitni diizelim pirmais solis ir likt chipu, tas ir visleetaak pret to cik tiek ieguuti zirgi!
galiigi garaam !
ja tu lasītu kaut vai otro otrā pousta linku, tad saprastu, ka čips nav lētāk par, piemēram, smidzinātāju maiņu (nu es runāju par ne-PD dzinēju).
Un vispār - vispirms ir jāveic visi mehāniskie uzlabojumi un pēc tam čips jālie pa virsu, jo čipā jau ieraksta kādas modifikācijas ir veiktas
Savādāk - nočipo un pēc tam kaut ko izmaini - tad atkal kompim jāiestāsta kas ir kas
Storms rakstīja:androns rakstīja:Haris rakstīja:bet ja nopitni diizelim pirmais solis ir likt chipu, tas ir visleetaak pret to cik tiek ieguuti zirgi!
galiigi garaam !
ja tu lasītu kaut vai otro otrā pousta linku, tad saprastu, ka čips nav lētāk par, piemēram, smidzinātāju maiņu (nu es runāju par ne-PD dzinēju).
Un vispār - vispirms ir jāveic visi mehāniskie uzlabojumi un pēc tam čips jālie pa virsu, jo čipā jau ieraksta kādas modifikācijas ir veiktas
Savādāk - nočipo un pēc tam kaut ko izmaini - tad atkal kompim jāiestāsta kas ir kas
Un vēl pirms tam jāsaved motors ideālā kārtībā. Aizauguši kolektori, aizdirsti katalizatori un pussprāgušas sprauslas jau pats par sevi apēd baru ar stock lopiem.
Haris rakstīja:tikai kundzinj vajag atcereeties ka veel nav 100% paarlieciiba, ka egr var tik viegli raveet aaraa!
androns rakstīja:Haris rakstīja:tikai kundzinj vajag atcereeties ka veel nav 100% paarlieciiba, ka egr var tik viegli raveet aaraa!
interesanti zināt - kāpēc ?
1 teh apskati esmu izgājis - nebija ne EGR, ne katalizatora ...
atgāzes labākas nekā iepriekš-gadā ar egr un kat.