J.K.jr.bad. rakstīja:nomainīju dzesēšanas sķidruma temperatūras devēju un ar to ar beidzās.
kā jau minēju, tad tie devēji kas nāca no rūpnīcas un bija ar melnu plastmasas korpusu bija kaut kādi gļukaini un ļoti bieži izgāja no ierindas (tā vismaz īnets mēļo). vēlāk tika uztaisīta uzlabota versija ar zaļu plastmasas korpusu. tādu ar uzliku savējam. 17.77Ls
Haris rakstīja:J.K.jr.bad. rakstīja:Reku var redzēt, kas notiek, na nav atslēgts EGR. Un šis nemaz nav turbō dīzelis..
šādi izskatās ieplūdes kolektors:
šādi lūk ir ieplūdes kanāli:
Viss tas ...mm.... VW Lupo SDI.
Savam ex 524TD ar biju reiz noņēmis ieplūdes kolektōru. Tīrās šausmas tur bija iekšā. ilgi un dikti mazgāju līdz izmazgāju.
Un tad kad iztiiriji, izmainiijaas kaut kas motora darbiibaa?
coupe85q rakstīja:Audifans rakstīja:Šiem motoriem (AEL) ERG vārsts atveras pie autiņa darbības tukšgaitā vai pie vienmērīgiem apgriezieniem, tobiš, "iespiežot grīdā", tas aizveras. Līdz ar to ERG vārsta darbība (nedarbība) nav ļoti saistīta autiņa "vilkšanu" vai "nevilkšanu". Drīzāk, pēc labi daudz pabrauktiem kilometriem, ieplūdes kolektors ir ciet, gaisa masa samazinās, autiņš sāk vairāk dūmot, ar ko pie@#$%na pastiprinās.
Bez tam kompis regulē vaakuma padevi ERG vārstam, jo ciet viņu tur atspere. Vienīgās kļūdas, ko kompis var uzrādīt, ir, ka nepienāk vaakums vai šis regulators ir čau.
Pirmkārt nevajag pieradināt auto lietotājus ka tas EGR nafig nav vajadzīgs.Man personīgi besī ārā ja pa priekšu brauc smuks,tīrs TDI un regulāri gāž ārā melnus dūmus (kā KAMAZAM).
Otrkārt ja pie dotajiem apgriezieniem (piem 2200) gaisa faktiskā masa ir krietni lielāka par normatīvo tad no kurienes tiek ņemts iesmidzināšanas moments (aprēķinātais), ja iesmidzināmās degvielas daudzums krietni palielinās un ar to palielinās iesmidzināšanas un degšanas ilgums . (paši zināt cik dīzelim aizdedzes moments ir svarīgs )Treškārt EGR tiek vadīts arī pilnās slodzes režimā,jo pilnīgi aiztaisās viņš tikai tik ilgi ciet ,kamēr tiek sasniegta normatīvā gaisa masa (tas ir fakts).Un nečipots dīzelis iet vislabāk un ilgāk tad, ja gaisa masa ,spiediens un aizdedzes moments ir korekts nevis viens vai otrs parametrs izlien ārpus rāmjiem.
Haris rakstīja:Es jau neko, tikai gribeeju uztureet diskusiju, taatad citaats no Audi-staila!coupe85q rakstīja:Audifans rakstīja:Šiem motoriem (AEL) ERG vārsts atveras pie autiņa darbības tukšgaitā vai pie vienmērīgiem apgriezieniem, tobiš, "iespiežot grīdā", tas aizveras. Līdz ar to ERG vārsta darbība (nedarbība) nav ļoti saistīta autiņa "vilkšanu" vai "nevilkšanu". Drīzāk, pēc labi daudz pabrauktiem kilometriem, ieplūdes kolektors ir ciet, gaisa masa samazinās, autiņš sāk vairāk dūmot, ar ko pie@#$%na pastiprinās.
Bez tam kompis regulē vaakuma padevi ERG vārstam, jo ciet viņu tur atspere. Vienīgās kļūdas, ko kompis var uzrādīt, ir, ka nepienāk vaakums vai šis regulators ir čau.
Pirmkārt nevajag pieradināt auto lietotājus ka tas EGR nafig nav vajadzīgs.Man personīgi besī ārā ja pa priekšu brauc smuks,tīrs TDI un regulāri gāž ārā melnus dūmus (kā KAMAZAM).
Otrkārt ja pie dotajiem apgriezieniem (piem 2200) gaisa faktiskā masa ir krietni lielāka par normatīvo tad no kurienes tiek ņemts iesmidzināšanas moments (aprēķinātais), ja iesmidzināmās degvielas daudzums krietni palielinās un ar to palielinās iesmidzināšanas un degšanas ilgums . (paši zināt cik dīzelim aizdedzes moments ir svarīgs )Treškārt EGR tiek vadīts arī pilnās slodzes režimā,jo pilnīgi aiztaisās viņš tikai tik ilgi ciet ,kamēr tiek sasniegta normatīvā gaisa masa (tas ir fakts).Un nečipots dīzelis iet vislabāk un ilgāk tad, ja gaisa masa ,spiediens un aizdedzes moments ir korekts nevis viens vai otrs parametrs izlien ārpus rāmjiem.
links ir: shis
Tikai nesitiet mani ar mietiem, es esmu par tiiriem kolektoriem un labiem motoriem... bet diskusija ir vajadziiga!