VWmotion.lv • Apskatīt tēmu - Kā pacelt jaudu 1.9 TDI (90 zs)? Iznemot Čiptuningu???

Dzinēja tūnings

Kā pacelt jaudu 1.9 TDI (90 zs)? Iznemot Čiptuningu???

Diskusijas par dzinēja jaudas un darbības uzlabošanu
Reklāma
 

Atbildēt Haris » 2007/Mar/14, 15:31

J.K.jr.bad. rakstīja:nomainīju dzesēšanas sķidruma temperatūras devēju un ar to ar beidzās.

kā jau minēju, tad tie devēji kas nāca no rūpnīcas un bija ar melnu plastmasas korpusu bija kaut kādi gļukaini un ļoti bieži izgāja no ierindas (tā vismaz īnets mēļo). vēlāk tika uztaisīta uzlabota versija ar zaļu plastmasas korpusu. tādu ar uzliku savējam. 17.77Ls


a VW arii taadus uzstaadija (melnos)?
Lietotāja avatars
Haris
 
Atbildes: 299
Pievienojies: 2006/Mar/31, 10:15

Atbildēt J.K.jr.bad. » 2007/Mar/14, 15:39

man domāt visai VAG grupai. ieskatoties katalōgā, tad gan dīzeļiem gan pencīniem.
Lietotāja avatars
J.K.jr.bad.
 
Atbildes: 1284
Pievienojies: 2005/Aug/30, 11:40
Atrašanās vieta: Rīga
Braucu ar: VW Passat Syncro
Dzinējs: 2.5TDI

Atbildēt inc » 2007/Mar/14, 23:20

Haris rakstīja:
J.K.jr.bad. rakstīja:Reku var redzēt, kas notiek, na nav atslēgts EGR. Un šis nemaz nav turbō dīzelis..

šādi izskatās ieplūdes kolektors:


šādi lūk ir ieplūdes kanāli:


Viss tas ...mm.... VW Lupo SDI.

Savam ex 524TD ar biju reiz noņēmis ieplūdes kolektōru. Tīrās šausmas tur bija iekšā. ilgi un dikti mazgāju līdz izmazgāju.


Un tad kad iztiiriji, izmainiijaas kaut kas motora darbiibaa?


Esi redzeejis kaa cilveecinji pulee un salaago iepluudes un izpluudes kolektorus :roll: :roll: :roll:
Lietotāja avatars
inc
Guru
 
Atbildes: 787
Pievienojies: 2005/Sep/09, 18:17
Atrašanās vieta: Jelgava

Atbildēt Haris » 2007/Mar/15, 16:06

Es jau neko, tikai gribeeju uztureet diskusiju, taatad citaats no Audi-staila!

coupe85q rakstīja:
Audifans rakstīja:Šiem motoriem (AEL) ERG vārsts atveras pie autiņa darbības tukšgaitā vai pie vienmērīgiem apgriezieniem, tobiš, "iespiežot grīdā", tas aizveras. Līdz ar to ERG vārsta darbība (nedarbība) nav ļoti saistīta autiņa "vilkšanu" vai "nevilkšanu". Drīzāk, pēc labi daudz pabrauktiem kilometriem, ieplūdes kolektors ir ciet, gaisa masa samazinās, autiņš sāk vairāk dūmot, ar ko pie@#$%na pastiprinās.
Bez tam kompis regulē vaakuma padevi ERG vārstam, jo ciet viņu tur atspere. Vienīgās kļūdas, ko kompis var uzrādīt, ir, ka nepienāk vaakums vai šis regulators ir čau.


Pirmkārt nevajag pieradināt auto lietotājus ka tas EGR nafig nav vajadzīgs.Man personīgi besī ārā ja pa priekšu brauc smuks,tīrs TDI un regulāri gāž ārā melnus dūmus (kā KAMAZAM).
Otrkārt ja pie dotajiem apgriezieniem (piem 2200) gaisa faktiskā masa ir krietni lielāka par normatīvo tad no kurienes tiek ņemts iesmidzināšanas moments (aprēķinātais), ja iesmidzināmās degvielas daudzums krietni palielinās un ar to palielinās iesmidzināšanas un degšanas ilgums . (paši zināt cik dīzelim aizdedzes moments ir svarīgs )Treškārt EGR tiek vadīts arī pilnās slodzes režimā,jo pilnīgi aiztaisās viņš tikai tik ilgi ciet ,kamēr tiek sasniegta normatīvā gaisa masa (tas ir fakts).Un nečipots dīzelis iet vislabāk un ilgāk tad, ja gaisa masa ,spiediens un aizdedzes moments ir korekts nevis viens vai otrs parametrs izlien ārpus rāmjiem.


links ir: shis

Tikai nesitiet mani ar mietiem, es esmu par tiiriem kolektoriem un labiem motoriem... bet diskusija ir vajadziiga! :wink:
Lietotāja avatars
Haris
 
Atbildes: 299
Pievienojies: 2006/Mar/31, 10:15

Atbildēt O.h.i.m. » 2007/Mar/15, 18:37

Tas teikums no citāta par "KAMAZA dūmiem no tīrā TDI" ir pilnīgas muļķības.
EGR atslēgšanai nav nekāda sakara ar dūmošanu - melni dūmi rodas tad kad ir par maz gaisa un par daudz degvielas.
Atslēdzot EGR gaisa daudzums pie zināmām slodzēm palielinās.
Un EGR nav obligāti jāravē ārā - viņa darbību var koriģēt ar VAG-COM
protam prieks performance nolūkiem to var arī likvidēt pavisam.

Par ieplūdes tīrīšanu - starpību jūt! Savējam tīrīju-mazgāju pilnībā visu - ieplūdes kolektoru, interkūleru un visas trubas. Kolektors bija pieaudzis ar aptuveni 6-7mm biezu kvēpu kārtu arī no coolera un caurulēm izmazgājās pietiekoši daudz melnumu. un pāregulēju EGR darbību.
Komentārs no cilvēka kas ar to mašinu pārvietojas ikdienā bija aptuveni tāds - "VAU KĀ TAGAD VELK!! KO TU VIŅAM IZDARIJI?" Bet tā sajūta pēc pāris dienām viņam pazuda jo pierod :D un gribas vēl vairāk.
A lai kvēpi nerastos - motors normāli jāgriez nevis jāpirdina ar 1800RPM
O.h.i.m.
 
Atbildes: 3
Pievienojies: 2007/Feb/28, 11:00
Atrašanās vieta: Saulkrasti-Rīga

Atbildēt Jonix » 2007/Mar/15, 18:49

PAr kamaza dūmiem ir tā, ka pārsvarā ar tiem dīzeļiem vai nu nenormāli sēņo un visas trubas ir ar kvēpiem pilnas (tjp dēļ sūdīgās degvielas utt.). Vai arī gaisa padeves trubas ir cauras. Vai arī viņi nav pareizi noregulēti. tās ir tipiskās vainas...
Chiptuning
DPF serviss
Autoserviss
Diagnostika
IMMO off

www.Remap.lv
+371 2-9861-891
Lietotāja avatars
Jonix
 
Atbildes: 1928
Pievienojies: 2006/Okt/05, 21:46
Atrašanās vieta: audi-style.lv
Braucu ar: A4 TDI

Atbildēt inc » 2007/Mar/16, 10:31

Haris rakstīja:Es jau neko, tikai gribeeju uztureet diskusiju, taatad citaats no Audi-staila!

coupe85q rakstīja:
Audifans rakstīja:Šiem motoriem (AEL) ERG vārsts atveras pie autiņa darbības tukšgaitā vai pie vienmērīgiem apgriezieniem, tobiš, "iespiežot grīdā", tas aizveras. Līdz ar to ERG vārsta darbība (nedarbība) nav ļoti saistīta autiņa "vilkšanu" vai "nevilkšanu". Drīzāk, pēc labi daudz pabrauktiem kilometriem, ieplūdes kolektors ir ciet, gaisa masa samazinās, autiņš sāk vairāk dūmot, ar ko pie@#$%na pastiprinās.
Bez tam kompis regulē vaakuma padevi ERG vārstam, jo ciet viņu tur atspere. Vienīgās kļūdas, ko kompis var uzrādīt, ir, ka nepienāk vaakums vai šis regulators ir čau.


Pirmkārt nevajag pieradināt auto lietotājus ka tas EGR nafig nav vajadzīgs.Man personīgi besī ārā ja pa priekšu brauc smuks,tīrs TDI un regulāri gāž ārā melnus dūmus (kā KAMAZAM).
Otrkārt ja pie dotajiem apgriezieniem (piem 2200) gaisa faktiskā masa ir krietni lielāka par normatīvo tad no kurienes tiek ņemts iesmidzināšanas moments (aprēķinātais), ja iesmidzināmās degvielas daudzums krietni palielinās un ar to palielinās iesmidzināšanas un degšanas ilgums . (paši zināt cik dīzelim aizdedzes moments ir svarīgs )Treškārt EGR tiek vadīts arī pilnās slodzes režimā,jo pilnīgi aiztaisās viņš tikai tik ilgi ciet ,kamēr tiek sasniegta normatīvā gaisa masa (tas ir fakts).Un nečipots dīzelis iet vislabāk un ilgāk tad, ja gaisa masa ,spiediens un aizdedzes moments ir korekts nevis viens vai otrs parametrs izlien ārpus rāmjiem.


links ir: shis

Tikai nesitiet mani ar mietiem, es esmu par tiiriem kolektoriem un labiem motoriem... bet diskusija ir vajadziiga! :wink:



:lol: :lol: :lol: Ir man te viens taads onkuls pedants. Audi A6 2,5 tdi R5. Probleema auto no riita ruucot uz vietas uz brugjiisha atstaaj melnu duumu plekji. Risinaajums EGR nost, un plekja vairs nav 8) .

Linkaa coupe85q runaa par benziina motora iipatniibaam, nevis diizelja. Jebkura degvielas dozas palielinaashana diizelim palielina motora apgriezienus. Diizelja degvielas dozu nosaka vismazaakais no 3 ierobezojumiem 1) gaazes pedaalja staavoklis 2) apgriezienu jeb griezes momenta ierobezotaajs 3) gaisa massa. Ja arii gaisa masa pie piem. 2000 rpm buus lielaaka, degviela tiks iesmidzinaata peec mazaakaas >> gaazes pedaalja veertiibas.
Lietotāja avatars
inc
Guru
 
Atbildes: 787
Pievienojies: 2005/Sep/09, 18:17
Atrašanās vieta: Jelgava

Atbildēt Haris » 2007/Mar/16, 10:46

nu redz, skaidriiba ir ieviesta!
Lietotāja avatars
Haris
 
Atbildes: 299
Pievienojies: 2006/Mar/31, 10:15

Atbildēt sciroco » 2007/Mar/20, 10:19

Lietotāja avatars
sciroco
 
Atbildes: 1104
Pievienojies: 2004/Mar/02, 16:48
Atrašanās vieta: Olaine, 4-ta stava :)

Iepriekšējais

Atgriezties uz Dzinēja tūnings

cron

Kas ir Pieslēdzies

Lietotāji, kuri atrodas šajā forumā: Nav reģistrētu lietotāju un 0 viesi