spok5 rakstīja:Kāda starpība kuru no viņiem preparēt? EG būs kauts tikpat daudz cik tas DX. EG savukārt bija vajadzīgs tikai dēļ klases kubatūras ierobežojumiem, proti - 1600cm3.
Ja gribās ņemties, tad ņem KR/PL/9A/6A, tev tai GTi mk1 ir VISS lai to izdarītu, pietam, ar minmālām galvassāpēm - kronšteini nav ne jātaisa, ne jāmetina. Viss ir. Ja gribās izbraukt lētāk, tad var pameklēt kādu nenojātu 2.0 8v. Kodus no galvas nezinu, audim šķiet 2E.
No manis arī DX varēs dabūt pēc ~ mēneša
Es izvēlējos KR, iemeta iekšā nepārlasītu, nav vēlmes patreiz čakarēties. Ja sagribēsies, tad ņems nākamo un to palēnām būvēs, kamēr šitas atdos galus.
Ja ir doma taisīt tipa "autentisku" auto, tad atstāj DX'u. Īpaši daudz jēgas nav, bet tad iesaku vismaz apmainīt to dumo K-Jeta termoregulatoru un uzlikt no 16v.
Uz vārstiem nav jāskatās
Vadīklas, ligzdas, vārstiem gaļu nost... un tad "onanieren" ar pieslīpējamo trubiņas gabalu