Kraasotajs rakstīja:Viirus rakstīja:Man MS piedaavaaja no USA ar visu programmu un vadiem sheemaam utt pa 250Ls aptuveni!
nu un dēliņ ,kastev viņu regulēs ? un ja būs brāķis ? dirsu plēsīsi un bļausi ,ka MS ir sūds ?
Puķīc rakstīja:Kraasotajs rakstīja:Viirus rakstīja:Man MS piedaavaaja no USA ar visu programmu un vadiem sheemaam utt pa 250Ls aptuveni!
nu un dēliņ ,kastev viņu regulēs ? un ja būs brāķis ? dirsu plēsīsi un bļausi ,ka MS ir sūds ?
vismaz skaidri un gaisi pateica ko doma
NightWing rakstīja:arii stacijas laukuma chigaani meedz savaa meelee pateikt skaidri un gaishi ko domaa - tachu vai kaads vinjos klausaas? just my oppinion. nedaudz pieklaajiibas tomeer nodereetu, jo Viiruss neko aizvainojoshu vai taadas verbaalaas caurejas izraisoshu nepateica...
Kraasotajs rakstīja:Viirus rakstīja:Man MS piedaavaaja no USA ar visu programmu un vadiem sheemaam utt pa 250Ls aptuveni!
nu un dēliņ ,kastev viņu regulēs ? un ja būs brāķis ? dirsu plēsīsi un bļausi ,ka MS ir sūds ?
GintsK rakstīja:Nu, ja domaa tai biidelii tieshaam iejaukties, tad ir gan jeega. Prieksh VR6 ar sadliitaaju ~230Ls. Ja dubultspoles, tad veel +20Ls - tas ir pats bloks (orgjinaalais), konektors, vadu sleeguma sheema un konsultaacija, kaa tos vadus uzbuuveet. Taadus parastus atmosfeerniekus reguleeju par ~100Ls, gruutaakus gadiijumus ar VTECiem, plataam sadaleneem, papildus fiichaam - dargaak. Bet tie taa pat nebuus visi izdevumi. Piemeeram virs 200Zs jau saaks vajadzeeties citas sprauslas utml.Ir arii doma kaut ko buuveet taalaak, bet man ieteica saakt ar kompi, tas MS ko es domaaju likt naak kjipa no USA un esot baigi labs!Taa vismaz slaveja kam tie esot!
Tad principaa ir tolka likt shaadu MS virsuu,man arii veel teica,ka atmasfeerniekam var diezgan dabuut klaat lopinjus,ja labi sakrukjii tos parametrus!!
Cik tu prasi par MS ?????
Buutiiba jau cik labs vai slikts tas MS ir konkreetajaa gadiijumaa izskjir reguleejums.
Viirus rakstīja:GintsK rakstīja:Nu, ja domaa tai biidelii tieshaam iejaukties, tad ir gan jeega. Prieksh VR6 ar sadliitaaju ~230Ls. Ja dubultspoles, tad veel +20Ls - tas ir pats bloks (orgjinaalais), konektors, vadu sleeguma sheema un konsultaacija, kaa tos vadus uzbuuveet. Taadus parastus atmosfeerniekus reguleeju par ~100Ls, gruutaakus gadiijumus ar VTECiem, plataam sadaleneem, papildus fiichaam - dargaak. Bet tie taa pat nebuus visi izdevumi. Piemeeram virs 200Zs jau saaks vajadzeeties citas sprauslas utml.Ir arii doma kaut ko buuveet taalaak, bet man ieteica saakt ar kompi, tas MS ko es domaaju likt naak kjipa no USA un esot baigi labs!Taa vismaz slaveja kam tie esot!
Tad principaa ir tolka likt shaadu MS virsuu,man arii veel teica,ka atmasfeerniekam var diezgan dabuut klaat lopinjus,ja labi sakrukjii tos parametrus!!
Cik tu prasi par MS ?????
Buutiiba jau cik labs vai slikts tas MS ir konkreetajaa gadiijumaa izskjir reguleejums.
Cik tad iisti maksaa tas megasquirt + veel uzstaadiishana, programma un apmaciib, ja liek tikai pashu megasquirt bez ne kaadaam sadaleneem utt!!????
Nee. Sraadaajosham tur viss notiek dziivajaa. Parametri nomainaas apmeeram 8x sekundee. Tas ko maina tabulaas straadaajosham motoram, uzreiz tiek njemts veeraa darbiibaa. Vieniigi komanda Burn to ECU uz sekundes desmitdalju nojauc motora darbiibu. Varu kaadu reguleejuma failu nopubliceet. Tikai kaa (kur), nezinu!Alien rakstīja:tai progzai nav kāds demo engine ko palaist???
lai var paprovēt kā bīdās štelles?
a to man nekas nenotiek
GintsK rakstīja:Labi, lai nerastos nesaprashana: Tas manis mineetais bloks ir melni anodeetaa korpusaa ar V3.0 plati. Ar MS1-Extra virsuu, kas peec iespeejas piedziits, lai mashiinu vareetu iedarbinaat. Liidzi CD, vads, sheema, konektors/i ar materiaaliem.
Uz plates bez papildinaajumiem neiztikt. Parasti vajag paarveidot/izveidot aizdedzes kjeedi/es prieksh dotaa auto: praktiski vienmeer ar papildus konektoru, kas domaats taadaam straavaam; tahometra izeju un vienmeer uzstaadu jaudas pakaapi tukshgaitas regulatoram. Ar vienu aizdedzes kjeedi (sadaliitaajs) tas ir tie ~Ls230.
Vadus es pats velku ljoti reti. Taa ir mana darba ikdiena - rakties vadu midzenjos, tamdeelj briivdienaas to izveelos nedariit Bet nu visu paskaidroju, un pat domaaju, ka mana sheema ir trauceejumu droshaaka kaa Megamanuaalii ziimeetaa. Katram auto jau taa sanaak individuaala buutiibaa.
Hm...kas jociigi - no VWMotion laikam neviens veel nav bijis. Kaadam veel te nez ir MS virsuu?
GintsK rakstīja:Sadalene par 150 eiro droshi vien ir apsliipeeta orgjinaalaa. esmu dzirdeejis, ka arii Latvijaa kaads ar to njemas. Lietuvaa vieniigi ir dzirdeets Kiverts. Vispaar viena no ljoti smalkaam lietaam motoraa - profilam ir jaabuut ljoti gudram lai vaarstu mehaanisms nazaudeetu resursu.
Izpuuteejus taisa Andris Kalkjis. Domaaju, ka vinjam nebuus gruutiibas uztaisiit arii prieksh turbo projekta. Cikdzirdeets ~ls300 par 4cil zirnekli. 6cil noteikti ir daargaak.
Tikai vai apmeeram apzinies, cik daudz veel visaadu dzelzhu ir vajadziigs, lai parastu VR6 paartaisiitu par turbo? Virzulji, gredzeni, bliives, turbiina, degvielas suuknis, iepluudes kolektors, W-gate un Blow-off, interkuuleris,indukcijas spoles, caurules un sljaukas, sprauslas, izpuuteejs, blokjis utt. 3k Ls diz vai pietiks. Un kas, iespeejams, veel sarezhgjiitaak - to visu smuki salikt kopaa.