VWmotion.lv • Apskatīt tēmu - IEplūdes sistēma

Dzinēja tūnings

IEplūdes sistēma

Diskusijas par dzinēja jaudas un darbības uzlabošanu
Reklāma
 

IEplūdes sistēma

Atbildēt androns » 2004/Jūn/08, 10:37

konkrēti Throttle Body

Diez cik daudz paceltos jauda, ja piem. Scirocco motoram uzliktu audi 5000 throttle body ?

re kur sīkāka info un procesa bildes : http://longcoeur.com/scirocco/Technotes ... index.html
Lietotāja avatars
androns
 
Atbildes: 10933
Pievienojies: 2004/Jan/26, 15:19
Atrašanās vieta: Rīga
Braucu ar: Tosteri
Dzinējs: 2.0

Atbildēt RT » 2004/Jūn/08, 19:18

Nu nezinu, jo dzineeja darba tilpums vienalga ir tas pats! :idea: bet nu iespeejams dazhi zirgi naaks! :lol:
RT
 

Atbildēt Urmas » 2004/Jūn/08, 21:18

Nav gadījumā domāts audi 4000? Tāds esot štatos - ar 4 cilindru motoru. Bet 5000 būs ar 5 cilindriem, no tā throttle body būs pagrūti uzskrūvēt...
Lietotāja avatars
Urmas
 
Atbildes: 847
Pievienojies: 2004/Jan/07, 9:54
Atrašanās vieta: Liepāja

Atbildēt ajms » 2004/Jūn/09, 0:25

netērē laiku:) :D
tad uztaisi labāk lai abi vienlaicīgi verās vaļā! :!:
AJmotorsports-Auto remonts un apkope(VAG,BMW uc).Jaunas auto rezerves daļas.Jaunas Riepas,diski.
VCDS,AutoCom diagnostika.
Autosports(šoseja,drifts)-risinājumi,konsultācijas,treneris,īre.
t.29217130 (P.O.T.C.P.: 10:00-19:00) ajms2@inbox.lv https://www.facebook.com/ajmotorsports.lv/
Lietotāja avatars
ajms
VWmotion atbalstītājs
 
Atbildes: 15307
Pievienojies: 2004/Feb/08, 17:22
Atrašanās vieta: Riga-Dārziņi-AJmotorsports
Braucu ar: VW Polo 6R ,BMW E60
Dzinējs: 1.6cr, 2,2g/b

Atbildēt androns » 2004/Jūn/09, 14:40

tātad - reāli jēga būtu maza no tādas throttle body pārlikshanas ...


:arrow: ajms - a nekas cits veel baigi nebuus jaaregulee, ja uztaisa, ka abi vārsti vienlaicīgi veras valjaa ?
Pēdējo reizi labojis androns - 2004/Jūn/15, 9:28, labots 1 reizi.
Lietotāja avatars
androns
 
Atbildes: 10933
Pievienojies: 2004/Jan/26, 15:19
Atrašanās vieta: Rīga
Braucu ar: Tosteri
Dzinējs: 2.0

Atbildēt ajms » 2004/Jūn/10, 16:51

nee,tik galva mazliet jaapalauza lai to uztaisiitu:))) :)
AJmotorsports-Auto remonts un apkope(VAG,BMW uc).Jaunas auto rezerves daļas.Jaunas Riepas,diski.
VCDS,AutoCom diagnostika.
Autosports(šoseja,drifts)-risinājumi,konsultācijas,treneris,īre.
t.29217130 (P.O.T.C.P.: 10:00-19:00) ajms2@inbox.lv https://www.facebook.com/ajmotorsports.lv/
Lietotāja avatars
ajms
VWmotion atbalstītājs
 
Atbildes: 15307
Pievienojies: 2004/Feb/08, 17:22
Atrašanās vieta: Riga-Dārziņi-AJmotorsports
Braucu ar: VW Polo 6R ,BMW E60
Dzinējs: 1.6cr, 2,2g/b

Atbildēt androns » 2004/Jūn/15, 8:57

nu man dzheki pavisam galvu sajauca ...

saistībā ar kartera ventilāciju ...

tātad - mashiina: vw scirocco mkII 1.6 GTi '81
kartera ventilācijas sistēma: caurules iet no vārstu vāka uz ieplūdes kolektoru un uz filtra kasti.

Te pat - ajms saka, ka varot raut tās caurules nost no kolektora un filtra kastes, un ielikt tās kādā nenoslēgtā traukā.

Bet ir tāda lieta, kā Positive Crankcase Ventilation (PCV) sistēma, kas darbojas tā, ka tiek radīts negatīvs spiediens (neliels vakuums) karterī (tātad arī motora iekšpusē), jo kā zināms ieplūdes kolektorā un arī filtra kastē, motoram darbojoties, ir negatīvs spiediens (tb - gaiss tiek rauts iekšā).
Karterī (motora iekšpusē) parastā gadījumā rodas neliels (gaisa/gāzu) spiediens, kurš varot sākt 'spiest uz' vārstu blīvēm utt ... tādēļ, esot piejūgts tas ielpūdes kolektors un arī filtra kaste, lai neļautu šādam spiedienam rasties ...

Tātad - nahrenizējot kartera ventilācijas trubas no kolektora un filtra kastes, tiks ieguuts staavoklis, kad kartera ventilācija nenotiek piespiedu kaartaa (nerodas vakuums), bet gan briivi (truba iziet briivaa gaisaa) ...

" What about engine crankcase vacuum, how does it affect things? When a PCV system is working right there will always be a vacuum (suction) inside the engine?s crankcase. But, when the PCV system isn?t working, vacuum becomes pressure. That?s a problem because engine seals and gaskets are designed to work under vacuum, therefore when vacuum turns to pressure it can cause oil to be forced past seals. In severe cases, crankcase pressure causes seals and gaskets to literally be pushed out of the engine resulting in an oil hemorrhage."

Attēls

juusu domas un komentaari ???
Lietotāja avatars
androns
 
Atbildes: 10933
Pievienojies: 2004/Jan/26, 15:19
Atrašanās vieta: Rīga
Braucu ar: Tosteri
Dzinējs: 2.0

Atbildēt Erx » 2004/Jūn/16, 15:16

Dziivee nekas taads nav noveerots.
Nedriikst to trubu noblokjeet, bet vinja ir jaaizvada uz trauku, kurs ventilejas uz atmosferu, tad motora ir atmosfeeras spiediens un tur nevienu salniku araa nespiez.

Izdariit to ir noderiigi, jo pirmkaart cilindros vairs nevares nonakt tadaa celaa ella, kas mazina uzdegumu - ipasi svariigi lietotiem motoriem, kam gredzeni laiz garaam kompresiju.
Lietotāja avatars
Erx
 
Atbildes: 48
Pievienojies: 2004/Jūn/16, 14:54
Atrašanās vieta: Jurmala

Atbildēt androns » 2004/Jūn/16, 15:21

bet kapeec ajms rakstiija, ka uz tehnisko buutu jaauzliek atpakalj taas trubas ?

tad tachu palielinaas visaadu suudu daudzums izpluudes gaazees ... :!:
Lietotāja avatars
androns
 
Atbildes: 10933
Pievienojies: 2004/Jan/26, 15:19
Atrašanās vieta: Rīga
Braucu ar: Tosteri
Dzinējs: 2.0

Atbildēt Erx » 2004/Jūn/16, 15:41

neatbilst fabrikas konstrukcijai utt utjp

Pats galvenais ka tas gazes kas naak araa pa trubu tadaa gadiijumaa tie apskates viiri nevar sameeriit, jo vinas iet garaam izpuuteejam. Tie ellas tvaiki arii skaitaas kaitiigi dabai
Lietotāja avatars
Erx
 
Atbildes: 48
Pievienojies: 2004/Jūn/16, 14:54
Atrašanās vieta: Jurmala

Atbildēt androns » 2004/Jūn/16, 15:45

tad tjipa ja es nosleepju to bachoku ar to trubu iekshaa, tad mieriigi var iziet TA :)

kas tieshi ir jaapieregulee (aizdedze, vai arii tikai tukshgaitas apgr. utt) kad nonjem taas trubas ?
Lietotāja avatars
androns
 
Atbildes: 10933
Pievienojies: 2004/Jan/26, 15:19
Atrašanās vieta: Rīga
Braucu ar: Tosteri
Dzinējs: 2.0

Atbildēt Erx » 2004/Jūn/16, 15:48

labaak neriskee - neiziet apskati deelj viena siikuma buutu skrobiigi.

Uz apskati uzliec to trubu atpakalj.

:idea: Un neaizmirsti vinju njemot nost noglushiit caurumu iepluudee - savaadaak raus ieksaa nefiltreetu gaisu.
Lietotāja avatars
Erx
 
Atbildes: 48
Pievienojies: 2004/Jūn/16, 14:54
Atrašanās vieta: Jurmala

Atbildēt androns » 2004/Jūn/16, 15:51

tas jau arii notiek (nefiltreeta gaisa raushana) :( Jo kaa izraadaas pie filtra kastes ir vieta veel vienai (mazaakai) trubinjai, kuras tur nav :(

bet jautaajums paliek atklaats par aizdedzes reguleeshanu ....
Lietotāja avatars
androns
 
Atbildes: 10933
Pievienojies: 2004/Jan/26, 15:19
Atrašanās vieta: Rīga
Braucu ar: Tosteri
Dzinējs: 2.0

Atbildēt Erx » 2004/Jūn/16, 16:00

Man liekas ka vareeja nedariit neko. Atstaat kaa ir. Apsteidzi var reguleet atkariibaa vai gribi jaudu vai ekonomiju.

Vieniigi pirms apskates jebkuraa gadiijumaa vajadzetu apskatiit izpluudes gaazu sastaavu.
Lietotāja avatars
Erx
 
Atbildes: 48
Pievienojies: 2004/Jūn/16, 14:54
Atrašanās vieta: Jurmala


Atgriezties uz Dzinēja tūnings

cron

Kas ir Pieslēdzies

Lietotāji, kuri atrodas šajā forumā: Nav reģistrētu lietotāju un 3 viesi