nu man dzheki pavisam galvu sajauca ...
saistībā ar kartera ventilāciju ...
tātad - mashiina: vw scirocco mkII 1.6 GTi '81
kartera ventilācijas sistēma: caurules iet no vārstu vāka uz ieplūdes kolektoru un uz filtra kasti.
Te pat - ajms saka, ka varot raut tās caurules nost no kolektora un filtra kastes, un ielikt tās kādā nenoslēgtā traukā.
Bet ir tāda lieta, kā Positive Crankcase Ventilation (PCV) sistēma, kas darbojas tā, ka tiek radīts negatīvs spiediens (neliels vakuums) karterī (tātad arī motora iekšpusē), jo kā zināms ieplūdes kolektorā un arī filtra kastē, motoram darbojoties, ir negatīvs spiediens (tb - gaiss tiek rauts iekšā).
Karterī (motora iekšpusē) parastā gadījumā rodas neliels (gaisa/gāzu) spiediens, kurš varot sākt 'spiest uz' vārstu blīvēm utt ... tādēļ, esot piejūgts tas ielpūdes kolektors un arī filtra kaste, lai neļautu šādam spiedienam rasties ...
Tātad - nahrenizējot kartera ventilācijas trubas no kolektora un filtra kastes, tiks ieguuts staavoklis, kad kartera ventilācija nenotiek piespiedu kaartaa (nerodas vakuums), bet gan briivi (truba iziet briivaa gaisaa) ...
" What about engine crankcase vacuum, how does it affect things? When a PCV system is working right there will always be a vacuum (suction) inside the engine?s crankcase. But, when the PCV system isn?t working, vacuum becomes pressure. That?s a problem because engine seals and gaskets are designed to work under vacuum, therefore when vacuum turns to pressure it can cause oil to be forced past seals. In severe cases, crankcase pressure causes seals and gaskets to literally be pushed out of the engine resulting in an oil hemorrhage."
juusu domas un komentaari ???