motora atgaaze no izpuuteeja principaa ir ljoti minimaali atkariigas...
teoreetiski mazliet taas regulee katalizators... bet vecie katalizatori 90% gadiijumos ir sabirushi... atgaazes vairs nereuglee... bet jebkuraa gadiijumaa taas ir liimenii... liidz ar to ir taa, ka viss ir atkariigs no motora....
runaajot par taisno trubu... taa ir labaaka... ar to dzineejs tiek atvieglinaats, tam ir vieglaak izstumt gaazes, taas aatraak pametu izpluudes sisteemu, ljaujot jaunaam to piepildiit, liidz ar to motors darbojas vieglaak... un pat paaris kjeeves fermai piebiedrojas...
logiski, manis staastiitais piepildiisies tikai taadaa gadiijumaa, JA tas viss ir izprojektees pareizi...
respektiivi nebuus truba pa tievu (tas izskauks sabliiveejumus, jaudas zudums nenoveershams)...
nebuus truba pa resnu (tas izsauks paaraak lielu gaazu atdzishanu trubaa, liidz ar to taas buus smagaakas, leenaakas (lenaak pametiis izpluudi) un atkal var tikt izskaukti sabliiveejumi...
nebuus trubas liikumainas ar paaraak lielu salieces lenkji (sabliiveejumi)...
principaa diizeljmotoriem ir pienjemts variansts - liidz 70mm, bet tas jau lieliem turbomotiriem....
tev buutu labaak Richa 60mm, ne vairaak