nu tad beidzot... peec 2 meeneshu gaidiishanas atnaaca no USA mans mufleris
nu protams, ka ilgi negaidot un nedomaajot 6dien spridzinaaju klaat
un logiski, ka tam nebija jeegas nekaadas lielaas, ja netiek arii kautkas veel dariits...
taisno trubu likt negriibeeju, jo man jau taapat vissaa garumaa ir 50mm truba, liidz ar to likt 55 vai 60mm manas jaudas auto jeegas iipashi nejutu... bet taapat gribeekaas sho to paataisiit...
pie bikseem savienojuma vietu ar trubu nodroshinaaja viens rezonators... kursh 1kaart bija AFIGENNA smags, sabiris un kautkaads kreiss, ierobezoja baigi pluusmu...
liidz ar to izdomaajaam paartaisiit savienojuma vieta, anuleejot to bunduli...
tika izdomaats, lai tas buutu ne tikai smuki, bet arii lietderiigi.. liidz ar to samekleejaam 70mm trubas savienojuma (no 2 trubaam biksees uz 1 trubu), kursh tika mazliet paartaisiits.. un tagad ir OK
vairaak nekas nav dariits... shur tur pielaboti defektinji izpluudee, un nokraasota visa truba ar alumiinija karstumizturiigo kraasu....
un tad tika pielikts gala bundulis
tas viss ilga 7 stundas
izkataas shaadi: (nebiaj fochiks liidz, bet shodienas bildees nav redzams ne process, ne iznaakums apaksh auto... bet po, tam nav noziimes
):
shaadi izskataas no aizmugures.....
pats muffleris, kuram iznjemts klusinaataajs...
un no apakshas...
rezumee:
izkataas man liekas labi
skanja arii BAIGI LABAA
ir taa, ka tas iebuuveejamais klusinaataas DAUDZ DOD... tagad izvaacu aaraa, kameer visiem tiek izraadiits
lai labaak skan..
bet taakaa nav taa, kaa visiem liekas... tas klusinaataajs (adjustable silencer) dod daudz, jo ar to skan DAUDZ klusaak...
bet likshu atpakalj... itkaa pa skalju nav.. ir OK, bet garaakos paarbraucienos ir taa kaa ir, bet skalsh nav...
esmu apmierinaats, man liekas, ka iet labaak auto
jo efektu dod taa paartaisiitaa izpluude pie bikseem
zemu duudina man mufleriits
p.s. uz ruusu neskatiities, kaa nekaa 86'