Andzhels rakstīja:Man gan liekas, ka nopirkt KR vai 9A būtu labākais risinājums, ap 135 lopiņiem būs, bet tiešām jāskatās, ko katrs indivīds vēlas
Android rakstīja:ja kādam galīgi interesē tad mētājās garāžā 9A motors ar mazu nobraukumu, nav gan pilnā komplektācijā, bet atdošu pa draudzīgām cenām.
Kaspars S rakstīja:Android rakstīja:ja kādam galīgi interesē tad mētājās garāžā 9A motors ar mazu nobraukumu, nav gan pilnā komplektācijā, bet atdošu pa draudzīgām cenām.
Cik ta sir naudas izteiksmē-latos,rubuļos,eiro utt.
Paisums rakstīja:Vispaar normaali ir saakt ar bremžu, piekares uzlaboshanu, nevis iekraameet visaadus hiper triper turbo ļurbo un peecaak meeģinaat visu to mistkasti apstaadinaat
Jaa, apstaajas it visaskarlix_23 rakstīja:Paisums rakstīja:Vispaar normaali ir saakt ar bremžu, piekares uzlaboshanu, nevis iekraameet visaadus hiper triper turbo ļurbo un peecaak meeģinaat visu to mistkasti apstaadinaat
Un daudzus zini kas nav aptureejushi mashiinas ko pashi uzlabojushi?
Lord rakstīja:Kaspars S rakstīja:Android rakstīja:ja kādam galīgi interesē tad mētājās garāžā 9A motors ar mazu nobraukumu, nav gan pilnā komplektācijā, bet atdošu pa draudzīgām cenām.
Cik ta sir naudas izteiksmē-latos,rubuļos,eiro utt.
pirms 1/2 gada prasija 150Ls... domāju, ka ir OK
GintsK rakstīja:Jaa, apstaajas it visaskarlix_23 rakstīja:Paisums rakstīja:Vispaar normaali ir saakt ar bremžu, piekares uzlaboshanu, nevis iekraameet visaadus hiper triper turbo ļurbo un peecaak meeģinaat visu to mistkasti apstaadinaat
Un daudzus zini kas nav aptureejushi mashiinas ko pashi uzlabojushi?
karlix_23 rakstīja:Paisums rakstīja:Vispaar normaali ir saakt ar bremžu, piekares uzlaboshanu, nevis iekraameet visaadus hiper triper turbo ļurbo un peecaak meeģinaat visu to mistkasti apstaadinaat
Un daudzus zini kas nav aptureejushi mashiinas ko pashi uzlabojushi?
Storms rakstīja:Kapremonts ir priekšnosacījums veiksmīgam rezultātam. Tātad tas ir tikai lai sagatavotu motoru tālākajai pārbūvei - ap 500Ls (ieskaitot detaļas).
Nākamais posms ir iegādāties to ko liksi virsū - te nu cena atkarībā no izvirtības pakāpes un izvēlētajiem dzelžiem.
Nākamais pasākums - normāls vadības bloks kas spēs optimāli izdarbināt "frankenšteinu".
Pēdējais (labāk gan kā pats pirmais) pasākums - piekare/bremžmašīnas.
Man jau ar te ir izkristalizējusies viena ideja ko varētu 1.8 monošpricei sadarīt. Pie kam kā viens no noteikumiem ir saglabāt vārstu skaitu. Kāpēc gribu 8v un tikai? Saredzu tajā zināmus bonusus. Par cik uz 200-500hp netaisos atvēzēties tad varu bez probz iztikt bez vārstu meža.