VWmotion.lv • Apskatīt tēmu - 8v dzinejs

Dzinēja tūnings

8v dzinejs

Diskusijas par dzinēja jaudas un darbības uzlabošanu
Reklāma
 

Atbildēt Andzhels » 2007/Jan/04, 16:28

Man gan liekas, ka nopirkt KR vai 9A būtu labākais risinājums, ap 135 lopiņiem būs, bet tiešām jāskatās, ko katrs indivīds vēlas :)
Lietotāja avatars
Andzhels
 
Atbildes: 388
Pievienojies: 2006/Sep/15, 11:05
Atrašanās vieta: Rīga, Bauska

Atbildēt sarkans » 2007/Jan/04, 19:14

Andzhels rakstīja:Man gan liekas, ka nopirkt KR vai 9A būtu labākais risinājums, ap 135 lopiņiem būs, bet tiešām jāskatās, ko katrs indivīds vēlas :)

Principā piekriitu, daļēji plāni par 8v pacelšanu jo tiiri ziņkāre moka( kā arii ir viens rezerves dzinējs šķūniitii ar visu kārbu, pusasiim un vēl visu ko kas paliek pāri ja priekšu noškiļ). Nav vēl zvaniits vai to visu dziivē ieviesiišu, tiek info vākta par cenām un guvumu (tai skaitā par ražotājiem kas piedāvā šitādus devaisus).
Kā miinusu varu minēt to ka kvalitatiivi 16v dzinēju pārlasiit/izsliipēt bez iipašiem uzlabojumiem ap Ls 500 -700.- maksā.
Ja kāds ko par ražotājiem zin teikt, lūdzu izsakieties:
No ražotajiem kā varianti tiek izskatiiti :
1)Kent Cams
2)Piper Cams
3)Schrick
4)Dbilas racing
Lietotāja avatars
sarkans
 
Atbildes: 2258
Pievienojies: 2005/Apr/03, 17:12
Atrašanās vieta: Riga, Pļavinieki

Atbildēt Android » 2007/Jan/04, 19:29

ja kādam galīgi interesē tad mētājās garāžā 9A motors ar mazu nobraukumu, nav gan pilnā komplektācijā, bet atdošu pa draudzīgām cenām.
Lietotāja avatars
Android
 
Atbildes: 544
Pievienojies: 2005/Sep/08, 9:56
Atrašanās vieta: Rīga
Braucu ar: Bora 4motion 1,9tdi
Dzinējs: 1.9tdi

Atbildēt Kaspars S » 2007/Jan/08, 13:34

Android rakstīja:ja kādam galīgi interesē tad mētājās garāžā 9A motors ar mazu nobraukumu, nav gan pilnā komplektācijā, bet atdošu pa draudzīgām cenām.

Cik ta sir naudas izteiksmē-latos,rubuļos,eiro utt.
Kaspars S
 
Atbildes: 311
Pievienojies: 2006/Okt/28, 21:01
Atrašanās vieta: Kuldīga
Braucu ar: VW T4;Golf 4
Dzinējs: 2,5TDI;1,9TDI

Atbildēt Lord » 2007/Jan/08, 14:29

Kaspars S rakstīja:
Android rakstīja:ja kādam galīgi interesē tad mētājās garāžā 9A motors ar mazu nobraukumu, nav gan pilnā komplektācijā, bet atdošu pa draudzīgām cenām.

Cik ta sir naudas izteiksmē-latos,rubuļos,eiro utt.


pirms 1/2 gada prasija 150Ls... domāju, ka ir OK ;)
Lietotāja avatars
Lord
 
Atbildes: 3562
Pievienojies: 2007/Jūn/08, 17:34

Atbildēt Paisums » 2007/Jan/08, 14:53

Vispaar normaali ir saakt ar bremžu, piekares uzlaboshanu, nevis iekraameet visaadus hiper triper turbo ļurbo un peecaak meeģinaat visu to mistkasti apstaadinaat :wink:
Lietotāja avatars
Paisums
 
Atbildes: 353
Pievienojies: 2006/Mar/03, 23:05

Atbildēt karlix_23 » 2007/Jan/10, 17:15

Paisums rakstīja:Vispaar normaali ir saakt ar bremžu, piekares uzlaboshanu, nevis iekraameet visaadus hiper triper turbo ļurbo un peecaak meeģinaat visu to mistkasti apstaadinaat :wink:

Un daudzus zini kas nav aptureejushi mashiinas ko pashi uzlabojushi?
Lietotāja avatars
karlix_23
 
Atbildes: 252
Pievienojies: 2007/Jan/03, 12:24
Atrašanās vieta: Jelgava, Rīga

Atbildēt GintsK » 2007/Jan/10, 17:33

karlix_23 rakstīja:
Paisums rakstīja:Vispaar normaali ir saakt ar bremžu, piekares uzlaboshanu, nevis iekraameet visaadus hiper triper turbo ļurbo un peecaak meeģinaat visu to mistkasti apstaadinaat :wink:

Un daudzus zini kas nav aptureejushi mashiinas ko pashi uzlabojushi?
Jaa, apstaajas it visas :mrgreen:
Lietotāja avatars
GintsK
Guru
 
Atbildes: 2152
Pievienojies: 2004/Dec/25, 22:22
Atrašanās vieta: Āgenskalns

Atbildēt Android » 2007/Jan/10, 18:03

Lord rakstīja:
Kaspars S rakstīja:
Android rakstīja:ja kādam galīgi interesē tad mētājās garāžā 9A motors ar mazu nobraukumu, nav gan pilnā komplektācijā, bet atdošu pa draudzīgām cenām.

Cik ta sir naudas izteiksmē-latos,rubuļos,eiro utt.


pirms 1/2 gada prasija 150Ls... domāju, ka ir OK ;)

Apmmmēram tik pat gribu arī tagad.. nu drusku var kaulus uzmest tb pakaulēties.
Lietotāja avatars
Android
 
Atbildes: 544
Pievienojies: 2005/Sep/08, 9:56
Atrašanās vieta: Rīga
Braucu ar: Bora 4motion 1,9tdi
Dzinējs: 1.9tdi

Atbildēt sarkans » 2007/Jan/10, 18:42

GintsK rakstīja:
karlix_23 rakstīja:
Paisums rakstīja:Vispaar normaali ir saakt ar bremžu, piekares uzlaboshanu, nevis iekraameet visaadus hiper triper turbo ļurbo un peecaak meeģinaat visu to mistkasti apstaadinaat :wink:

Un daudzus zini kas nav aptureejushi mashiinas ko pashi uzlabojushi?
Jaa, apstaajas it visas :mrgreen:

Dažas pret sienu :gargt: :gargt: :gargt:
Lietotāja avatars
sarkans
 
Atbildes: 2258
Pievienojies: 2005/Apr/03, 17:12
Atrašanās vieta: Riga, Pļavinieki

Atbildēt Lord » 2007/Jan/10, 20:32

karlix_23 rakstīja:
Paisums rakstīja:Vispaar normaali ir saakt ar bremžu, piekares uzlaboshanu, nevis iekraameet visaadus hiper triper turbo ļurbo un peecaak meeģinaat visu to mistkasti apstaadinaat :wink:

Un daudzus zini kas nav aptureejushi mashiinas ko pashi uzlabojushi?


Es zinu! Un zinu arī kā tas ir!!!
Lietotāja avatars
Lord
 
Atbildes: 3562
Pievienojies: 2007/Jūn/08, 17:34

Atbildēt kdzeksis » 2008/Feb/06, 15:54

es tiešām nezinu..varbūt,ja tiešām nav ko darīt..tad var likt iekšā..bet liekas,ka tomēr..lētāk,drošāk..labāk būtu iegādāties kādu autiņu kuram jau ir tie 150zs..kaut vai
Varu iedomāties kāds čakars ir izspiest no tāda kusla motoriņa daudz vairāk jaudas,zirgu... nu tās ir tikai manas domas.
Principā..es pats braukāju ar 2.0 8v... nav ne vainas..it kā jau gribētos iespiest pedālīti (kādu laiku atpakaļ sanāca panēsāties ar EVO 8) Šad tad, gribējās pēc tam savam 8v iedot rorēs..taču neiet.... PROTAMS, ka nav salīdzināmi ar tādu EVO... :D
It kā bij pašam doma mainīt pret ko jaunāku..tad sarēķināju, parunāju te ar džekiem... tad sapratu, ka pagaidām vēl ir vērts braukāt ar 1991. gada autiņu..kuram detaļas ir vnk smiekla cenā...un nu neplīst tās tik ātri, degvielas patērīņš gandrīz vienāds ar kaut vai kādu 2000 gada autiņu..tādu pašu motoru. ( vienīgais mīnuss - JAUDA... bet arto var pierast) :D
Mans viedoklis, pētījums izteikts... \:D/
Lietotāja avatars
kdzeksis
 
Atbildes: 344
Pievienojies: 2007/Dec/04, 13:34
Atrašanās vieta: Rīga
Braucu ar: VW B3

Atbildēt 16vLietotājs » 2008/Feb/06, 16:09

Ieliec NOS`u. Buus jauda, buus iemesls aatraak auto nomainiit :twisted: .
Motora dajebkaada paarbuuve vai kaut vai tikai kapitaals remonts (nopietns,nevis vaarstu bliivsleegu mainja :D ) bez Ls 500 nemaz nesaakas. Un tas veel ar piebildi ja skruuvee pats.
Normaals kap.remonts (es runaaju par 1.8 16v motoru, lai nav paarpratumu) maksaa apm 1300Ls
Lietotāja avatars
16vLietotājs
 
Atbildes: 1364
Pievienojies: 2006/Aug/18, 23:07
Atrašanās vieta: Rīga, Pārdaugava, Iļģuciems
Braucu ar: KTM & HDi
Dzinējs: ir ekonomisks :D

Atbildēt Storms » 2008/Feb/06, 21:53

Kapremonts ir priekšnosacījums veiksmīgam rezultātam. Tātad tas ir tikai lai sagatavotu motoru tālākajai pārbūvei - ap 500Ls (ieskaitot detaļas).
Nākamais posms ir iegādāties to ko liksi virsū - te nu cena atkarībā no izvirtības pakāpes un izvēlētajiem dzelžiem.
Nākamais pasākums - normāls vadības bloks kas spēs optimāli izdarbināt "frankenšteinu".
Pēdējais (labāk gan kā pats pirmais) pasākums - piekare/bremžmašīnas.

Man jau ar te ir izkristalizējusies viena ideja ko varētu 1.8 monošpricei sadarīt. Pie kam kā viens no noteikumiem ir saglabāt vārstu skaitu. ;) Kāpēc gribu 8v un tikai? Saredzu tajā zināmus bonusus. Par cik uz 200-500hp netaisos atvēzēties tad varu bez probz iztikt bez vārstu meža. 8)
Grāmatvedība, nodokļu optimizācija un konsultācijas. IT risināumi. Forex. storms[at]mansmaks.lv
Lietotāja avatars
Storms
 
Atbildes: 12858
Pievienojies: 2004/Mai/15, 13:23
Atrašanās vieta: Rīga
Braucu ar: VW Passat B3
Dzinējs: 2E

Atbildēt sarkans » 2008/Feb/07, 3:25

Storms rakstīja:Kapremonts ir priekšnosacījums veiksmīgam rezultātam. Tātad tas ir tikai lai sagatavotu motoru tālākajai pārbūvei - ap 500Ls (ieskaitot detaļas).
Nākamais posms ir iegādāties to ko liksi virsū - te nu cena atkarībā no izvirtības pakāpes un izvēlētajiem dzelžiem.
Nākamais pasākums - normāls vadības bloks kas spēs optimāli izdarbināt "frankenšteinu".
Pēdējais (labāk gan kā pats pirmais) pasākums - piekare/bremžmašīnas.

Man jau ar te ir izkristalizējusies viena ideja ko varētu 1.8 monošpricei sadarīt. Pie kam kā viens no noteikumiem ir saglabāt vārstu skaitu. ;) Kāpēc gribu 8v un tikai? Saredzu tajā zināmus bonusus. Par cik uz 200-500hp netaisos atvēzēties tad varu bez probz iztikt bez vārstu meža. 8)

Es neizplūdiišu... bet TAVĀ sarakstā ir šis tas ar vietām jāmaina un jāpapildina. Siikāk GintsK to varētu izdariit- kā man patiik viņa pieeja lietai. Tikai bez zināmas summas labāk to pat ... 8)
Lietotāja avatars
sarkans
 
Atbildes: 2258
Pievienojies: 2005/Apr/03, 17:12
Atrašanās vieta: Riga, Pļavinieki

IepriekšējaisNākošais

Atgriezties uz Dzinēja tūnings

cron

Kas ir Pieslēdzies

Lietotāji, kuri atrodas šajā forumā: Nav reģistrētu lietotāju un 1 viesis