VWmotion.lv • Apskatīt tēmu - 8v dzinejs

Dzinēja tūnings

8v dzinejs

Diskusijas par dzinēja jaudas un darbības uzlabošanu
Reklāma
 

8v dzinejs

Atbildēt samokats » 2006/Nov/22, 21:43

Labvakar.

Vai sheit ir kads sportists vai motorikjis kas butu ar mieru kvalitativi uzbuvet/restauret 8v dzineeju ielas braukshanai ta lai beidzot nebutu problemas ar vinu un varetu dazus gadus mierigi braukt? es skatos uz 1.6 jo cik es saprotu tiem ir lielaks potencials jaudas palielinasanai, ko es veelos jo esmu jauns un maksimaals.

plaukta stav dellorto karburatori kas gaida jauno motoriti

paldies
samokats
 
Atbildes: 5
Pievienojies: 2006/Jūl/27, 9:39

Re: 8v dzinejs

Atbildēt ajms » 2006/Nov/22, 21:47

samokats rakstīja:Labvakar.

Vai sheit ir kads sportists vai motorikjis kas butu ar mieru kvalitativi uzbuvet/restauret 8v dzineeju ielas braukshanai ta lai beidzot nebutu problemas ar vinu un varetu dazus gadus mierigi braukt? es skatos uz 1.6 jo cik es saprotu tiem ir lielaks potencials jaudas palielinasanai, ko es veelos jo esmu jauns un maksimaals.

plaukta stav dellorto karburatori kas gaida jauno motoriti

paldies


AR PLIKU MOTORU BUUS PAR MAZ
ja ir interese tad PM vai 29217130
AJmotorsports-Auto remonts un apkope(VAG,BMW uc).Jaunas auto rezerves daļas.Jaunas Riepas,diski.
VCDS,AutoCom diagnostika.
Autosports(šoseja,drifts)-risinājumi,konsultācijas,treneris,īre.
t.29217130 (P.O.T.C.P.: 10:00-19:00) ajms2@inbox.lv https://www.facebook.com/ajmotorsports.lv/
Lietotāja avatars
ajms
VWmotion atbalstītājs
 
Atbildes: 15307
Pievienojies: 2004/Feb/08, 17:22
Atrašanās vieta: Riga-Dārziņi-AJmotorsports
Braucu ar: VW Polo 6R ,BMW E60
Dzinējs: 1.6cr, 2,2g/b

Atbildēt karlix_23 » 2007/Jan/03, 17:03

Man arii interesee shis jautaajums... Ko var izdariit ar 2.0i 8v motoru? Cik tas maksaa? Kaadu laiku tas prasiis?
Lietotāja avatars
karlix_23
 
Atbildes: 252
Pievienojies: 2007/Jan/03, 12:24
Atrašanās vieta: Jelgava, Rīga

Atbildēt krxzi » 2007/Jan/03, 18:12

sadalene, zirneklis, izsliipeet galvu.... buus jau labaak.. :) par paareejo prasi ajms.. :)
es ar labpraat sho to uzprasiitu... un interese ko veel taadu vareetu iznjemot citu kompi...
un ar cilveeciskaam naudinjaam...
neko daudz nevar... ja nepaartaisa kapitaali visu.. bet tad jau tas ir cits motors..
krxzi
 
Atbildes: 266
Pievienojies: 2006/Jūn/25, 0:20
Atrašanās vieta: Rīga

Atbildēt sarkans » 2007/Jan/03, 18:15

karlix_23 rakstīja:Man arii interesee shis jautaajums... Ko var izdariit ar 2.0i 8v motoru? Cik tas maksaa? Kaadu laiku tas prasiis?

Izmaksas bus ap Ls 1200.- -1500.-
1) mainām sadaleni (plato vai šauro, tas ir arkariigs no rezultāta ko TU gribi; un protams atkariigs arii kurš ražotājs) ~100-300 eur+atkariibā no sadalenes leņķiem iespējams vēl vajag pastiprinātās vārstu atsperes ~60 - 180 eur+ iespējams daliitais sadales vārpstas zobrats( lai preciizāk aizdedzi var noregulēt) ~60 -180 eur
2) Izsliipējam ieplūdes/ izplūdes kanālus, un vispār apskatam kas iekšā motorā darās.
3) Vai nu pērkam vai pasūtam pie vietējiem autosportistiem zirnekli ( 4-1 vai 4-2-1) ņemot vērā vajadziibas no Ls 300.- un uz augšu
4) Vadiibas bloks un viņa regulācija no Ls 400.- liidz ~Ls 5000 (lai gan tas nav limits)+ 80% iespējamiiba ka vajadzēs ražiigākas sprauslas no ~40 eur gabalā + degvielas spiediena regulators 60 eur -200 eur.
Rezultātā mums ap 150 Zs vjadzētu dabūt, bet griezi kudiš vairāk paceļam.

5) Štukojam kur var dabūt pa lētākām naudām spēciigākus bremžu supportus( APRacing front kits maksā sākot no 1000 ls )
6) Nevaram saprast kāpēc tik ātri jūk ārā sjūgs un kāpēc kārba ik pa laikam niķojas .

Tādas nu manas pārdomas par šo visu procesu ir ... 8)
Pēdējo reizi labojis sarkans - 2007/Jan/03, 18:21, labots 1 reizi.
Lietotāja avatars
sarkans
 
Atbildes: 2258
Pievienojies: 2005/Apr/03, 17:12
Atrašanās vieta: Riga, Pļavinieki

Atbildēt Agnisr » 2007/Jan/03, 18:20

Omg, nu tu gan saskaitiiji.
1200ls, lai no 115zs uzceltu uz 150. Nu nez, man jau liekas, ka pa daudz mazaaku summu to var izdabuut!
Lietotāja avatars
Agnisr
 
Atbildes: 196
Pievienojies: 2006/Aug/20, 20:28

Atbildēt sarkans » 2007/Jan/03, 18:24

Agnisr rakstīja:Omg, nu tu gan saskaitiiji.
1200ls, lai no 115zs uzceltu uz 150. Nu nez, man jau liekas, ka pa daudz mazaaku summu to var izdabuut!

A TU ko domāji ka TAS ir lēti ... labi , tad pierādi !!!
Lietotāja avatars
sarkans
 
Atbildes: 2258
Pievienojies: 2005/Apr/03, 17:12
Atrašanās vieta: Riga, Pļavinieki

Atbildēt krxzi » 2007/Jan/03, 19:29

nu man zirneklis sadalene daliitais zobrats atsperes un visa paareejaa izpluude galva (pasham gnoms ir un gudras graamatas arii) sliipeeshu piedziishu peec visiem cokjiem...
nu kopaa bez vadiibas bloka kaadi 400-500ls..:)
krxzi
 
Atbildes: 266
Pievienojies: 2006/Jūn/25, 0:20
Atrašanās vieta: Rīga

Atbildēt ajms » 2007/Jan/03, 19:36

izmaksas var buut dazaadas,,,ko katrs grib,,,likt sporta supportus vai nee

es pat uzreiz nepateukssu cik apmeeram
kad cilveeks izsaka ko grib,tad uz papiira saak skaitiit
tagad man ir viens MK1 jaabuuvee
dzineejs ,bremzu sisteema,izpluude
teiksim no 112 Zs liidz 135-140 itkaa buutu ok izmaksas,,kaa vairaak par 140 ,tad uzreiz daudzko vajag pastiprinaat,sajuugu,pussasis utml
es domaaju par Golf 1 2 3
AJmotorsports-Auto remonts un apkope(VAG,BMW uc).Jaunas auto rezerves daļas.Jaunas Riepas,diski.
VCDS,AutoCom diagnostika.
Autosports(šoseja,drifts)-risinājumi,konsultācijas,treneris,īre.
t.29217130 (P.O.T.C.P.: 10:00-19:00) ajms2@inbox.lv https://www.facebook.com/ajmotorsports.lv/
Lietotāja avatars
ajms
VWmotion atbalstītājs
 
Atbildes: 15307
Pievienojies: 2004/Feb/08, 17:22
Atrašanās vieta: Riga-Dārziņi-AJmotorsports
Braucu ar: VW Polo 6R ,BMW E60
Dzinējs: 1.6cr, 2,2g/b

Atbildēt ajms » 2007/Jan/03, 19:46

krxzi rakstīja:nu man zirneklis sadalene daliitais zobrats atsperes un visa paareejaa izpluude galva (pasham gnoms ir un gudras graamatas arii) sliipeeshu piedziishu peec visiem cokjiem...
nu kopaa bez vadiibas bloka kaadi 400-500ls..:)


galvu vien uztaisiit ir ap 300 Ls tocna 8)
AJmotorsports-Auto remonts un apkope(VAG,BMW uc).Jaunas auto rezerves daļas.Jaunas Riepas,diski.
VCDS,AutoCom diagnostika.
Autosports(šoseja,drifts)-risinājumi,konsultācijas,treneris,īre.
t.29217130 (P.O.T.C.P.: 10:00-19:00) ajms2@inbox.lv https://www.facebook.com/ajmotorsports.lv/
Lietotāja avatars
ajms
VWmotion atbalstītājs
 
Atbildes: 15307
Pievienojies: 2004/Feb/08, 17:22
Atrašanās vieta: Riga-Dārziņi-AJmotorsports
Braucu ar: VW Polo 6R ,BMW E60
Dzinējs: 1.6cr, 2,2g/b

Atbildēt sarkans » 2007/Jan/03, 20:02

Ar sajūgu priekš GOLF III vairāk vai mazāk skaidriibā ir, neko pārveidot tur nevajag. Jo GTI 2.0 8 v tāds pats kā VR6 vien ir .
Pusasis arii gana resnas, bet gadiijumā ja nu tomēr ko pastiprināt vajadzēs tad arii ir zināms risinājums.
Lietotāja avatars
sarkans
 
Atbildes: 2258
Pievienojies: 2005/Apr/03, 17:12
Atrašanās vieta: Riga, Pļavinieki

Atbildēt krxzi » 2007/Jan/03, 20:44

ajms rakstīja:
krxzi rakstīja:nu man zirneklis sadalene daliitais zobrats atsperes un visa paareejaa izpluude galva (pasham gnoms ir un gudras graamatas arii) sliipeeshu piedziishu peec visiem cokjiem...
nu kopaa bez vadiibas bloka kaadi 400-500ls..:)


galvu vien uztaisiit ir ap 300 Ls tocna 8)

nu ja tu galvaa iereekjini sadaleni ar zobratu atspereem utt.. tad jaa...
zirneklis lietots.... izpluude ar pasha un kaiminju sasha rokaam tiks taisiits.....
es atvainojos ka spamoju shitajaa topicaa.... bet no kaadiem motoriem der galva prieksh 2.0 8v kods ADY
cik dzirdeeju tad no visiem saakot no 1.6 (tik 1.6 ir cilindra diametrs mazaaks..)
krxzi
 
Atbildes: 266
Pievienojies: 2006/Jūn/25, 0:20
Atrašanās vieta: Rīga

Atbildēt Android » 2007/Jan/04, 9:00

Moš labāk nopirkt uzreiz vr6 (vai iestutēt iekš MK2 bundžas, sanāks ne vairāk kā 1000Ls ja prātīgi taisa) un būs gan jauda gan grieze un nebūs lieks gimarojs? Manuprāt kauko cīnīties un žmiegt ārā no mazā motorīša ir vērts tikai ja gribas iekļauties kaukādās noteiktās sacīkšu klasēs, ikdienā tas būs tikai lieks gimarojs. Tas motorīts nebūs ne ekonomisks, ne arī normāli lietojams ikdienā.
Vienīgais, kas īpaši neprasa lielu līdzekli - izpucēt galvu/vārstus, pārlasīt- rezultāts patīkams - nav īpašs jaudas pieaugums bet griežas patīkamā, auto atsaucīgāks utt.

P.S. Nothing can do better than the displacement.
Lietotāja avatars
Android
 
Atbildes: 544
Pievienojies: 2005/Sep/08, 9:56
Atrašanās vieta: Rīga
Braucu ar: Bora 4motion 1,9tdi
Dzinējs: 1.9tdi

Atbildēt sarkans » 2007/Jan/04, 13:37

:arrow: Android
Uz taisnām šosejām rezultāts būs labāks ar to VR6... bet tikko uzliidiisi uz kartinga trases :suic: un cik naudas ir jāieliek lai tas VR6 pie zemākiem apgriezieniem grieztos :suic: un cik naudas jāieliek lai būtu laba dzesēšana VR6 :suic: cik nauda jāieliek lai VR6 būtu labā stāvoklii :suic:
Karoč ja ir garāki taisnāki gabali VR6 būs labāka izvēle , bet tikko iet runa par braukšanu pilsētā kur ir iisi gabali tad VR6 nebūs iistā izvēle.
Kāds paziistams autosportists kādus 3-4 gadus atpakaļ ciiniijās lai varētu pa trasi ar VR6 nēsāties ... rezultātā tika konstatēts ka pārāk smags purns lai normālā ātrumā ietu pagriezienos iekšā: dzesēšana ir dimbā( lai gan tika likti papildus radiatori un ventilatori pēc 3-4 apļiem Biķerniekos pārkarsa) ; laba vilkme ir diezgan šaurā apgriezienu diapazonā ( tika ar programmējamo bloku eksperimenti veikti)...
P.S. Vienu vārdu sakot, ieguldot vienādas naudas summas stipri labāks rezultāts būs ar to pašu 8v motoru.
P.P.S. Kāda atšķirba starp VR6 un 2.0 8v vari uzjautāt Alien'am(tika biku ar viņu pastaipiits) un Xplod'am( viņš izlaida ar vienu 2.0 8v, tiesa ne tai labākajā stāvoklii).
P.P.P.S. Katrs dzinējs ir labs... ja vinš ir labā stāvoklii... un ja pareizi priekš braukšanas stila un prioritātēm izvēlēts.
Lietotāja avatars
sarkans
 
Atbildes: 2258
Pievienojies: 2005/Apr/03, 17:12
Atrašanās vieta: Riga, Pļavinieki

Atbildēt krxzi » 2007/Jan/04, 13:46

nu par degvielas pateerinju.. sprauslas netiek mainiitas... un ar platajiem skriemeljiem sadalenei jau sanaak pie maziem apgriezieniem arii mazaaks degvielas pateerinjsh.. ;)
ne taa?
nu protams ja zhmiedz kaartiigi tad cita runa... bet nu pie sho dzineeju iipatniibas - liela grieze pie videejiem abarotiem... vinjsh buus daudz asaaks.. nu un pilseetas apstaakljos un arii latvijas celju apstaaklos es shaubos vai ir lietderiigi buuveet mashiinu prieksh aatrumiem virs 180 km./h ? :D :roll:
krxzi
 
Atbildes: 266
Pievienojies: 2006/Jūn/25, 0:20
Atrašanās vieta: Rīga

Nākošais

Atgriezties uz Dzinēja tūnings

cron

Kas ir Pieslēdzies

Lietotāji, kuri atrodas šajā forumā: Nav reģistrētu lietotāju un 0 viesi