GintsK rakstīja:Aha!
Nu tad jautaajums ir: Cik resnu var uztaisiit iepluudes kanaalu taam 8V kolektoram un galvaam ar 40mm iepluudes vaarstu?
LEBESTER rakstīja:
38,5mm, bet lai nu puikas nestāsta, ka nevar ielikt lielāku-42mm (izplūde 35mm)ar nobdītiem vārsta centriem-tādējādi kanāls 40mm
LEBESTER rakstīja:No savas pieredzes varu ieteikt darīt šādi-ja ir doma stipri palielināt iepl/izplūdes laukumus, tad censties veidot motoru ar mazu gājienu un lielāku virzuļa diametru-tādējādi panākot lielākus rpm kas ir viens no galvenajiem lielumiem jaudas aprēķinā-tātad pie normāliem gāzu ātrumiem virz ātrums līdz 21m/s automātiski iegūstam apm 15hp uz 1litru.
Ja nav doma būvēt iepl/izpl, tad ieteicamākais gājiena / virz attiecība autiņa motoram ir ap 1/1.
Bebris rakstīja:
Lasot par iepl/izpl kanaalu palielinaashanu un virz.gaajien/diametru attieciibu, rodas jautaajums - vai kombinaacija 80 mm gaajiens un 82,5 mm virz.diametrs var kalpot par atskaites punktu turpmaakiem apreekjiniem? Varbuut tomeer mekleet virzuljus ar lielaaku diametru?
Nu nez, kaa tu pienjem pats sho attieciibu?
LEBESTER rakstīja:
pareizi būtu veidot tabulu-pieejamie izmēri,pārbūvē iegūstamie lielumi-sanāk vairāki varianti-labāko izvēlas.Es pats mēģinu motoru saskaitļot kopā ar kārbu(obligāti pirms motora būves)-manā uztverē tas ir pats svarīgākais.Jo pieejama vai uzbūvējama tuvāka ātrumkārba, jo vairāk var sliekties uz liels diam/mazs gājiens, ja pieejama tikai gara kārba-otrādi.Tieši tāpat jāizvēlas sadales vārsta.Jācenšas max visu izskaitļot, tikai tad būvēt, turklāt man sportā daudz ierobežo domas lidojumu tehniskie noteikumi
Bebris rakstīja:Ja runaa par EG dzineejiem, tad shiem standartaa jau naaca tas klanja garums 136 mm un 80 mm virzulja gaajiens? Starpcitu, ajms, tas motoriits, ko kaadreiz biji uztaisiijis - EG, tev bija ar standarta bloku, virzuljiem un klanjiem (orgjinaalaa izmeera)?
Kas notiktu tajaa gadiijumaa, ja shaada pasha tipa dzineejam palielinaatu virzulja diametru, bet gaajienu un klanja garumu atstaatu orgjinaalaa garuma? Tas tak R/S neietekmeetu, bet gan dotu kko citu, tikai ko?
GintsK rakstīja:Vakaraa luukoshu arast freeware programminju, ar ko var paspeeleeties ievadot motora, kaarbas un automobilja parametrus un tuvinaati apskatiities kas notiek.
Bebris rakstīja:
Protams, ka kaarba ar ir jaasaskanjo - tur tev atkal peec smagaam formulaam viss notiekas?
Lai gan pagaidaam to lietu var atlikt nedaudz, jo VW kaarbas var sastelleet n-tajos variantos - peec sirds patikas, kaa iisas taa arii garas!
LEBESTER rakstīja:Bebris rakstīja:
Protams, ka kaarba ar ir jaasaskanjo - tur tev atkal peec smagaam formulaam viss notiekas?
Lai gan pagaidaam to lietu var atlikt nedaudz, jo VW kaarbas var sastelleet n-tajos variantos - peec sirds patikas, kaa iisas taa arii garas!
Kārbu piedzīt visvieglāk ir www.quaife.co.uk novilkt ātrumakalkulatoru,var arī ar formulām.
Tur jau tas joks, ka std SALASĪTA tuvākā versija ir GARA, ja liek zemu pāri, tad pirmie trīs robi ir garām, ja augstāku, tad pēdējie trīs garām.Apgriezienu motoram no pirmā līdz piektajam ir 2,5-1,04-kur std var tādu savākt?(esmu VW kārbas lasījis, vari nestāstīt )
ajms
man liekas ka superā motors tik dārgi nesanāk(virz apt 800eu,sadalenes 600eur,sajūgs 500eur-pārējais viss ir taisāms uz vietas), bet tieši ekspluotācija-degviela(min 115RON), riepas, utt.Ja grib kastē nopirkt, tad gan min 15000eur ap 210hp