VWmotion.lv • Apskatīt tēmu - 1.8 atmosfeernieka jaudas palielinaashana

Dzinēja tūnings

1.8 atmosfeernieka jaudas palielinaashana

Diskusijas par dzinēja jaudas un darbības uzlabošanu
Reklāma
 

Atbildēt LEBESTER » 2006/Nov/22, 10:20

No savas pieredzes varu ieteikt darīt šādi-ja ir doma stipri palielināt iepl/izplūdes laukumus, tad censties veidot motoru ar mazu gājienu un lielāku virzuļa diametru-tādējādi panākot lielākus rpm kas ir viens no galvenajiem lielumiem jaudas aprēķinā-tātad pie normāliem gāzu ātrumiem virz ātrums līdz 21m/s automātiski iegūstam apm 15hp uz 1litru.
Ja nav doma būvēt iepl/izpl, tad ieteicamākais gājiena / virz attiecība autiņa motoram ir ap 1/1.
Par klaņu garumu-pēc japāņu pētījuma garums svārstās tieši no gājiena/ virzuļa atiecības-viņi izmanto vienkāršu formulu(nav pie rokas, no galvas neaceros)-jo lielāki rpm, jo īsāks klanis sanāca, bet svārstījās no 1,6 līdz 1,8
Pieminētā klaņu spiešana bija saistīta ne jau ar pareizu garumu izvēli, bet gan ar garo kloķeņu likšanu parastos blokos, neteikšu ka man pašam patika šis motors-piecilindriniekam turbo biju uzkalis 2,55litri
LEBESTER
 
Atbildes: 8
Pievienojies: 2006/Mar/07, 21:46
Atrašanās vieta: Sigulda

Atbildēt GintsK » 2006/Nov/22, 11:05

Aha!
Nu tad jautaajums ir: Cik resnu var uztaisiit iepluudes kanaalu taam 8V kolektoram un galvaam ar 40mm iepluudes vaarstu?
Lietotāja avatars
GintsK
Guru
 
Atbildes: 2152
Pievienojies: 2004/Dec/25, 22:22
Atrašanās vieta: Āgenskalns

Atbildēt LEBESTER » 2006/Nov/22, 11:23

GintsK rakstīja:Aha!
Nu tad jautaajums ir: Cik resnu var uztaisiit iepluudes kanaalu taam 8V kolektoram un galvaam ar 40mm iepluudes vaarstu?


38,5mm, bet lai nu puikas nestāsta, ka nevar ielikt lielāku-42mm (izplūde 35mm)ar nobdītiem vārsta centriem-tādējādi kanāls 40mm

pie 8000rpm gājiens 77,4=20,6m/svirzulim
pieņemam bez lielām naudām std virzuli 82,5 mm laukums5343
tātad pie kanāla 38mm laukums 1133, koif 4,71, pie 8000rpm gāzu ātrums 97 m/s
pie 40mm laukums 1256, koif 4,25, pie 8000rpm 87,5m/s-tas ko vajag, galvenais pie šādas konstrukcijas neaizmirst par sadaleni ar pacēlumu vismaz 12,8mm, svādāk viss rēķins kaķim zem astes.
Ar pareizu kanāla formas izveidošanu(max īss 38mm posms) labi strādās arī pirmais variants-pīķī atšiķirsies max par 300rpm
LEBESTER
 
Atbildes: 8
Pievienojies: 2006/Mar/07, 21:46
Atrašanās vieta: Sigulda

Atbildēt GintsK » 2006/Nov/22, 12:57

LEBESTER rakstīja:
38,5mm, bet lai nu puikas nestāsta, ka nevar ielikt lielāku-42mm (izplūde 35mm)ar nobdītiem vārsta centriem-tādējādi kanāls 40mm


Tas ir iespeejams aba tipa galvaam?

sanaak 1655ml dziedaataajs. Sadales mehaanismaa gan zinaama naudinja jaaiegulda. Vai ar atspereem pie taada vaarsta gaajiena ir iespeejams budzeta variants, vai arii tikai daargo firmu piedaavaajums? kam ir deriigi vaarsti? C20NE Opelim bij baigi smuks ar tievu kaatinju. Cik tam bij diametrs?
Lietotāja avatars
GintsK
Guru
 
Atbildes: 2152
Pievienojies: 2004/Dec/25, 22:22
Atrašanās vieta: Āgenskalns

Atbildēt Bebris » 2006/Nov/22, 13:19

LEBESTER rakstīja:No savas pieredzes varu ieteikt darīt šādi-ja ir doma stipri palielināt iepl/izplūdes laukumus, tad censties veidot motoru ar mazu gājienu un lielāku virzuļa diametru-tādējādi panākot lielākus rpm kas ir viens no galvenajiem lielumiem jaudas aprēķinā-tātad pie normāliem gāzu ātrumiem virz ātrums līdz 21m/s automātiski iegūstam apm 15hp uz 1litru.
Ja nav doma būvēt iepl/izpl, tad ieteicamākais gājiena / virz attiecība autiņa motoram ir ap 1/1.


Lasot par iepl/izpl kanaalu palielinaashanu un virz.gaajien/diametru attieciibu, rodas jautaajums - vai kombinaacija 80 mm gaajiens un 82,5 mm virz.diametrs var kalpot par atskaites punktu turpmaakiem apreekjiniem? Varbuut tomeer mekleet virzuljus ar lielaaku diametru?
Nu nez, kaa tu pienjem pats sho attieciibu? :)
Lietotāja avatars
Bebris
 
Atbildes: 272
Pievienojies: 2006/Jūl/19, 14:49
Atrašanās vieta: Ventspils<-> Rīga

Atbildēt LEBESTER » 2006/Nov/22, 13:20

pašam bija ar degkameru, par taisno nezinu, bet gan jau var.Jāsaka tikai tas, lai šādu operāciju taisītu viena galva ir pirms tam jāsagriež-ir divas plānas vietas
Vārstus var pārtaisīt gan no opeļa, gan bembja(41,9-42,5mm)
parasti kad atvieglo vārstu mehānismu(brīvi divas reizes), tad std atsperes vietu taisa 2-3 mm garāku(frēzējot galvā, taisot titāna augšējās suharu plāksnes, vai taisot garāku pašu vārstu) un liek sadleni ar lielu pacēlumu ar std atsperi-viss notiek.
LEBESTER
 
Atbildes: 8
Pievienojies: 2006/Mar/07, 21:46
Atrašanās vieta: Sigulda

Atbildēt LEBESTER » 2006/Nov/22, 13:29

Bebris rakstīja:
Lasot par iepl/izpl kanaalu palielinaashanu un virz.gaajien/diametru attieciibu, rodas jautaajums - vai kombinaacija 80 mm gaajiens un 82,5 mm virz.diametrs var kalpot par atskaites punktu turpmaakiem apreekjiniem? Varbuut tomeer mekleet virzuljus ar lielaaku diametru?
Nu nez, kaa tu pienjem pats sho attieciibu? :)


pareizi būtu veidot tabulu-pieejamie izmēri,pārbūvē iegūstamie lielumi-sanāk vairāki varianti-labāko izvēlas.Es pats mēģinu motoru saskaitļot kopā ar kārbu(obligāti pirms motora būves)-manā uztverē tas ir pats svarīgākais.Jo pieejama vai uzbūvējama tuvāka ātrumkārba, jo vairāk var sliekties uz liels diam/mazs gājiens, ja pieejama tikai gara kārba-otrādi.Tieši tāpat jāizvēlas sadales vārsta.Jācenšas max visu izskaitļot, tikai tad būvēt, turklāt man sportā daudz ierobežo domas lidojumu tehniskie noteikumi :)
LEBESTER
 
Atbildes: 8
Pievienojies: 2006/Mar/07, 21:46
Atrašanās vieta: Sigulda

Atbildēt Bebris » 2006/Nov/22, 17:42

LEBESTER rakstīja:
pareizi būtu veidot tabulu-pieejamie izmēri,pārbūvē iegūstamie lielumi-sanāk vairāki varianti-labāko izvēlas.Es pats mēģinu motoru saskaitļot kopā ar kārbu(obligāti pirms motora būves)-manā uztverē tas ir pats svarīgākais.Jo pieejama vai uzbūvējama tuvāka ātrumkārba, jo vairāk var sliekties uz liels diam/mazs gājiens, ja pieejama tikai gara kārba-otrādi.Tieši tāpat jāizvēlas sadales vārsta.Jācenšas max visu izskaitļot, tikai tad būvēt, turklāt man sportā daudz ierobežo domas lidojumu tehniskie noteikumi :)


Pilniigi piekriitu par to tabulas veidoshanu! :) Tik, tad buus jaaluudz, lai GintsK noraada vietas, kur buutu pieejami visi izmeeri dazhaadiem VW motoriishiem! :wink: Jo paarsvaraa, reti kur ir noraadiits, kaut vai tas pats klanja garums! :x
Protams, ka kaarba ar ir jaasaskanjo - tur tev atkal peec smagaam formulaam viss notiekas?
Lai gan pagaidaam to lietu var atlikt nedaudz, jo VW kaarbas var sastelleet n-tajos variantos - peec sirds patikas, kaa iisas taa arii garas! :D
Lietotāja avatars
Bebris
 
Atbildes: 272
Pievienojies: 2006/Jūl/19, 14:49
Atrašanās vieta: Ventspils<-> Rīga

Atbildēt Bebris » 2006/Nov/22, 17:45

Jaa, bet mani ineresee, vai ajms savam bijushajam EG motoriitim bloku ar taa saturu bija paarlasiijis - vai viss bija defaultaa, neskaitot gredzenus un taadus siikumus? :-k
Lietotāja avatars
Bebris
 
Atbildes: 272
Pievienojies: 2006/Jūl/19, 14:49
Atrašanās vieta: Ventspils<-> Rīga

Atbildēt ajms » 2006/Nov/22, 17:54

Bebris rakstīja:Ja runaa par EG dzineejiem, tad shiem standartaa jau naaca tas klanja garums 136 mm un 80 mm virzulja gaajiens? :roll: Starpcitu, ajms, tas motoriits, ko kaadreiz biji uztaisiijis - EG, tev bija ar standarta bloku, virzuljiem un klanjiem (orgjinaalaa izmeera)? :)
Kas notiktu tajaa gadiijumaa, ja shaada pasha tipa dzineejam palielinaatu virzulja diametru, bet gaajienu un klanja garumu atstaatu orgjinaalaa garuma? :-k Tas tak R/S neietekmeetu, bet gan dotu kko citu, tikai ko? :?

jaa bija ar standarta virzuliem,,,es jau rakstiiju ka man jau bija motors ar 80(EG) klokeni ,diametru 81 garo gaajienu,,bet bija klani jaapaartaisa ,kaklu diametrs ir 45 eg klokenei,,,es augstaakm jau mineeju par so motoru,,,man patika,,,jauda bija ap 100kw
diametru palielinaajaam veel ar remonta virzuliem,,,EG klanim pirksta diametrs ir lielaaks kaa teiksim jaunaaa parauga virzuliem,,taapeec iespeejas mazaak varieteet ar virzuliem no citiem motoriem,,,

ps bija praktiski viss no standarta detalaam,,jo vw golfa kausa noteikumi neatlaava iipassi neko daudz paartaisiit,,,
ja grib ko eksperimenteet,,tad jaaiet uz super 1600 klasi,,tur var dariit dajebko,,atstaajot vw bloku,,bet taads motors izmaksaa ap 5000-7000 EUR :!:
AJmotorsports-Auto remonts un apkope(VAG,BMW uc).Jaunas auto rezerves daļas.Jaunas Riepas,diski.
VCDS,AutoCom diagnostika.
Autosports(šoseja,drifts)-risinājumi,konsultācijas,treneris,īre.
t.29217130 (P.O.T.C.P.: 10:00-19:00) ajms2@inbox.lv https://www.facebook.com/ajmotorsports.lv/
Lietotāja avatars
ajms
VWmotion atbalstītājs
 
Atbildes: 15307
Pievienojies: 2004/Feb/08, 17:22
Atrašanās vieta: Riga-Dārziņi-AJmotorsports
Braucu ar: VW Polo 6R ,BMW E60
Dzinējs: 1.6cr, 2,2g/b

Atbildēt GintsK » 2006/Nov/22, 18:07

Vakaraa luukoshu arast freeware programminju, ar ko var paspeeleeties ievadot motora, kaarbas un automobilja parametrus un tuvinaati apskatiities kas notiek.
Lietotāja avatars
GintsK
Guru
 
Atbildes: 2152
Pievienojies: 2004/Dec/25, 22:22
Atrašanās vieta: Āgenskalns

Atbildēt Bebris » 2006/Nov/22, 18:09

GintsK rakstīja:Vakaraa luukoshu arast freeware programminju, ar ko var paspeeleeties ievadot motora, kaarbas un automobilja parametrus un tuvinaati apskatiities kas notiek.


O, tas der! :D Gaidu ar nepacietiibu! :twisted:
Lietotāja avatars
Bebris
 
Atbildes: 272
Pievienojies: 2006/Jūl/19, 14:49
Atrašanās vieta: Ventspils<-> Rīga

Atbildēt LEBESTER » 2006/Nov/22, 18:22

Bebris rakstīja:
Protams, ka kaarba ar ir jaasaskanjo - tur tev atkal peec smagaam formulaam viss notiekas?
Lai gan pagaidaam to lietu var atlikt nedaudz, jo VW kaarbas var sastelleet n-tajos variantos - peec sirds patikas, kaa iisas taa arii garas! :D


Kārbu piedzīt visvieglāk ir www.quaife.co.uk novilkt ātrumakalkulatoru,var arī ar formulām.
Tur jau tas joks, ka std SALASĪTA tuvākā versija ir GARA, ja liek zemu pāri, tad pirmie trīs robi ir garām, ja augstāku, tad pēdējie trīs garām.Apgriezienu motoram no pirmā līdz piektajam ir 2,5-1,04-kur std var tādu savākt?(esmu VW kārbas lasījis, vari nestāstīt :) )
ajms
man liekas ka superā motors tik dārgi nesanāk(virz apt 800eu,sadalenes 600eur,sajūgs 500eur-pārējais viss ir taisāms uz vietas), bet tieši ekspluotācija-degviela(min 115RON), riepas, utt.Ja grib kastē nopirkt, tad gan min 15000eur ap 210hp
LEBESTER
 
Atbildes: 8
Pievienojies: 2006/Mar/07, 21:46
Atrašanās vieta: Sigulda

Atbildēt ajms » 2006/Nov/22, 18:36

LEBESTER rakstīja:
Bebris rakstīja:
Protams, ka kaarba ar ir jaasaskanjo - tur tev atkal peec smagaam formulaam viss notiekas?
Lai gan pagaidaam to lietu var atlikt nedaudz, jo VW kaarbas var sastelleet n-tajos variantos - peec sirds patikas, kaa iisas taa arii garas! :D


Kārbu piedzīt visvieglāk ir www.quaife.co.uk novilkt ātrumakalkulatoru,var arī ar formulām.
Tur jau tas joks, ka std SALASĪTA tuvākā versija ir GARA, ja liek zemu pāri, tad pirmie trīs robi ir garām, ja augstāku, tad pēdējie trīs garām.Apgriezienu motoram no pirmā līdz piektajam ir 2,5-1,04-kur std var tādu savākt?(esmu VW kārbas lasījis, vari nestāstīt :) )
ajms
man liekas ka superā motors tik dārgi nesanāk(virz apt 800eu,sadalenes 600eur,sajūgs 500eur-pārējais viss ir taisāms uz vietas), bet tieši ekspluotācija-degviela(min 115RON), riepas, utt.Ja grib kastē nopirkt, tad gan min 15000eur ap 210hp

nu cilveeki tiesi taadu naudu maksaa superaa,,es loti labi so virtuvi paziistu 8) neaizmirsti ka veel darbs maksaa naudu,,kaunaa pie Kiverta arii taads cipars sanaak
biju un intereseejos,,,
es pats superaa braucu,,bet ar vw kausa motoru,,mani peec 5 apliem tas supers ar taadu motoru pa apli dzina :D
Veismanim ir Kiverta motors sosejaa,,krosaa daudziem ,,neaizmirsti ka elektronika vien ap 1500Ls maksaa,,nu var leetaak caur krieviem 8)
ar kaarbu arii briinumlietas var taisiit,,,tagad manam Junioram ir taada gangene kaada man sapnos raadiijaas tikkai 8)
AJmotorsports-Auto remonts un apkope(VAG,BMW uc).Jaunas auto rezerves daļas.Jaunas Riepas,diski.
VCDS,AutoCom diagnostika.
Autosports(šoseja,drifts)-risinājumi,konsultācijas,treneris,īre.
t.29217130 (P.O.T.C.P.: 10:00-19:00) ajms2@inbox.lv https://www.facebook.com/ajmotorsports.lv/
Lietotāja avatars
ajms
VWmotion atbalstītājs
 
Atbildes: 15307
Pievienojies: 2004/Feb/08, 17:22
Atrašanās vieta: Riga-Dārziņi-AJmotorsports
Braucu ar: VW Polo 6R ,BMW E60
Dzinējs: 1.6cr, 2,2g/b

Atbildēt LEBESTER » 2006/Nov/22, 18:50

nu lab, lab :) elektronika sen vairs tādu naudu nemaksā(kopā ar visām sprauslām), Veismanim ja nemaldos uz stenda bija vai nu 160 vai 180hp-nekas īpašs.
Es arī šo virtuvi nedaudz pazīstu, kādus gadus20 :) -es palieku pe sava, ja pats taisa,200hp no 1,6 var 3000eu iekļauties-ĻOTI daudz tās sporta dārgās mantas esmu sūtījis un sapratis vienu-ja vācietis uztaisa vārstu, viņš maksā 50eu, ja pats, tad 1stunda darba, toties tādu, kādu man vajag.Tas attiecināms uz visām detaļām, bet protams tā ir gaumes lieta :)
LEBESTER
 
Atbildes: 8
Pievienojies: 2006/Mar/07, 21:46
Atrašanās vieta: Sigulda

IepriekšējaisNākošais

Atgriezties uz Dzinēja tūnings

cron

Kas ir Pieslēdzies

Lietotāji, kuri atrodas šajā forumā: Nav reģistrētu lietotāju un 2 viesi