Erx rakstīja:Par kaadaam izpeeteem tu runaa?
Tadas kaa tu dari - salasies aarzemju forumus un tad piepludini visus forumus peec kaartas uzspiezot savu viedokli???
Ir tie zirnekli taisiiti un dziivee ir pieraadiits vinju labums. Un kameer nav gatavs eksemplaars nav citu iespeeju kaa vien teoreetiski sareekjinaat kaadiem vajadzeetu buut paramaetriem.
Un ko tu saproti ar "labums" - atkariibaa no trubu diametra un garumiem mainaas dzineeja raksturliiknes. Teoreetiski nosaka kuriem apgriezieniem zirneklis ir domaats. Praktiski universaalu risinaajumu nav - katrs dzineejs ir biskiit savaadaaks - it seviski lietotie un jo iipasi viileetie. Un vienaadi zirnekli katram dzinejam dos dazaadas izmainas - tie kam ir nauda var doties uz roli un buuveet augsaa seshas versijas un eksperimenteet kura ir labaaka. Paareejie uzbuuvee vienu kam ir jaader un dziivo ar to.
tb tulkoju - "kādu uztaisīsim tāds būs jāņem par labu, un rezultāts ir no Tevis atkarīgs nevis no taisītāja."
Turklāt taisītājs tikai teorētiski aprēķinās kādam viņam aptuveni jābūt un tad mēģinās taisīt, bez praktisku zināšanu bāzes uz noteiktā motora tipa. Samaksā, mēs atdosim sametinātas trubas, un tādas tad arī ņem par labu
Aptuveni tā.
Un piedodiet atvainojiet, ka es pats savācu informāciju jo esmu iemācijies "pašmāju tūneriem" neuzticēties. Un nevienam viedokli neuzspiežu...tikai izklāstu atklāto, par ko varu gan pārliecināt, gan norādīt pareizajā virzienā.
Mans personīgais mērķis, attīstīt auto tūninga kvalitāti nav mainījies. tikai līdzekļi, metodes un pieeja.
Un kā jau teicu, trubas sametināt māk katrs, bet ne katrs ir investējis testēšanā konkrētam motora tipam, lai būtu drošs ka no viņa produkta būs vispār kaut kāda jēga.