Nu bet tad Tev jaapaaregulee arii, lai gaiss nesanaaktu part daudz, kad sagriez atkal normaalu. Un ieskreejiens jau nebuus taads kaa gribeetos - visos rezhiimos iznjemot 6000Rpm motors liesies paari...sebs rakstīja:GintsK rakstīja:dabuusi virs 200 (ja runaa par degvielu) Bet paareejos rezhiimos buus baisais paarteerinjsh. Un tukshgaitu normaalu arii nevarees dabuut - pie taada spiediena sprauslas slikti atveras. taa ir laapiishanaas. Un zupa shodien nemeeraa maksaa.sebs rakstīja:Bet kaa tev shkjiet paceljot spiedienu liidz 5bar ar standarta sprauslaam, cik maximums var dabuut zs no cilindra ar standarta apriikojumu, tikai ar citu degvielas suukni un spiediena reguleetaaju?
Pag, pag, bet ja es peectam ar spiediena regulaatoru noreguleeju atpakalj uz paredzeetajiem 3bar, tad visam jaabuut normas robezaas?
GintsK rakstīja:Nu kaa vecs reguleetaajs par sprauslaam gribeetu Rom4ikam oponeet. Ar G60 nevar(nedriikst, lai nenokautu) dabuut vairaak kaa rakstiiju. Un ar S2 var dabuut tikai 50zs no cilindra, ja atstaaj 3bar degvielas spiedienu. Pie tam tas ir nekorekti atverot sparauslu valjaa visu laiku.
Lai turbinniekam izveeleetos sprauslu, vajag reekjinaat 7cm^3 uz 1Zs. Piem 200Zs vajag kopaa 1400ml/min, t.i. 350ml/min katram cilindram. Tad degmaisiijumu var kontroleet visaa diapazonaa. var reekjinaat 5.6ml/min/Zs, bet taa nav korekti - tas ir pie 100% noslodzes - neglaabjami rodas diapazons ar nevadaamu degmaisiijumu. No shii 5.6 var dabuut tos 170Zs.. Lielaakas var njemt.
Te ir liela laba tabula, kur to var paarbaudiit:
http://users.erols.com/srweiss/tableifc.htm
Pashaa apakshaa ir, cik Zs var dabuut no sprauslas. BSFC turbo var njemt 0.57 un Duty cycle parasti 80...90%
G60 sprauslas 0280150905
S2 sprauslas 0280150932 un 0280150737
Veel gan jaapiemin, ka razhiibu var dabuut lielaaku, uzreguleejot lielaaku spiedienu. Bet nu reaali tas ir kaadi 25% max
Bet! Tam visam veel vajag programmu, kas vinjas pareizi darbina.
Nu izvilkt varbuut pat var biki vairaak, tikai, ja ar taadu reguleejumu ilgaak pavelk ar pilnu, kaut kas izkuust. Tas ir nepareizs tuunings.Rom4iks rakstīja:
Hmm tad kada velna pēc vācieši dod garantiju ka no G60 motora tikai ar programmas modifikaciju un pārspiediena pacelšanu var dabūt 190HP ???? žēl ka man vairs nav ta tabula bet ja atradīšu tad parādīšu! tur bija tabula kurai bija sarakstīts , Automobīļa marka izlaiduma gads, sprauslu ražīgums, pretestība un MAX jauda (drošī vien ka bija reķināts attiecībā pret to pašu ražīgumu?) un tieši tur es izlasīju ka no G60 motora sprauslam var izvilkt 49-50Zs no viena cilindra!
Urmas rakstīja:Lāderim taisa porting - izvīlē ieplūdi un izplūdi. Liek augstākas izturības gultņus, plato vai dubultās siksnas un mazāku skriemeli, lai varētu griezt viņu ātrāk.
Labs ieguldījums jaudai ir Rallye golf interkūleris, jo būtībā stock Corrado interkūleris sux.
Rom4iks rakstīja:Lai uzlīkt 16V galvu, vienkāršāk būs pārtaisīt uzreiz gatavu 16V motoru, tur būs janomainā tikai virzuļus un S2 virzuļiem, un jāuztaisa degvielas padeves reika, izplūdes kolektors, būtu ieteicams arī ieplūdes kolektoru modificēt! 1.8 16V Turbo motors man izmaksāja 2000Ls tas ir pirms 1.5 gada!
vai tur vispaar kaut kas ir, kas notur (ierobezho) spiedienu veelamajaa liimeni? Vai, ja kljuudies ar skriemelja izmeeru ->jaapaartaisa?Urmas rakstīja:Lāderim taisa porting - izvīlē ieplūdi un izplūdi. Liek augstākas izturības gultņus, plato vai dubultās siksnas un mazāku skriemeli, lai varētu griezt viņu ātrāk.
Labs ieguldījums jaudai ir Rallye golf interkūleris, jo būtībā stock Corrado interkūleris sux.
grecks rakstīja:Rom4iks rakstīja:Lai uzlīkt 16V galvu, vienkāršāk būs pārtaisīt uzreiz gatavu 16V motoru, tur būs janomainā tikai virzuļus un S2 virzuļiem, un jāuztaisa degvielas padeves reika, izplūdes kolektors, būtu ieteicams arī ieplūdes kolektoru modificēt! 1.8 16V Turbo motors man izmaksāja 2000Ls tas ir pirms 1.5 gada!
Kaadi komentaari par shitaadu dzineeju? Ir gribeeshana un iepeja, ko taadu uzbuuveet. varbuut tikai 8v, lai samazinaatu izmaksas.
Rom4iks rakstīja:Nu tev tak virsūstāv 2.9VR6 to arīir jātūnŗ! jaudas var sasniegt ap 500HP, skaņa burvīga, ko vel var vēlēties?
Peec shitaa tagad var secinaat, ka labaak likt 2x240cc sprauslas uz cilindru, nekaa vienu 480! Kapeec?none rakstīja:tātad par sprauslām pēc personīgās pieredzes
240cc līdz 215Hp
270cc līdz 230Hp
440cc līdz 300Hp
Te buus 3 neatkariigi info avoti taa paarbaudei:
Autronic kalkulators: http://www.autronic.com/software/injsize.zip
Megasquirt izveeles tabulas (skat pieziimi par turbo +10% tabulas apakshaa) http://www.megamanual.com/v22manual/minj.htm#size
Un fundamentaals darbs ar sprauslu razhiibaam:
http://users.erols.com/srweiss/tableifc.htm (skat pieziimes augshaa un tabulu pashaa apakshaa)
GintsK rakstīja:Atkaartoshos. Shodien rakstiiju:Te buus 3 neatkariigi info avoti taa paarbaudei:
Autronic kalkulators: http://www.autronic.com/software/injsize.zip
Megasquirt izveeles tabulas (skat pieziimi par turbo +10% tabulas apakshaa) http://www.megamanual.com/v22manual/minj.htm#size
Un fundamentaals darbs ar sprauslu razhiibaam:
http://users.erols.com/srweiss/tableifc.htm (skat pieziimes augshaa un tabulu pashaa apakshaa)