sebs rakstīja:Kaadi sprauslu varianti vispaar ir pieejami shim dzineejam, cenas... Neko par to nezinu, kur mekleet info?
Rom4iks rakstīja:sebs rakstīja:Kaadi sprauslu varianti vispaar ir pieejami shim dzineejam, cenas... Neko par to nezinu, kur mekleet info?
Der sprauslas no audi S2 20V TURBO Audi 200 20V Turbo audi S4 2.2 20V turbo ar tam sprauslām var iegūt 69zs no cilinra (bija man kādreiz laba shemiņa bet to nevaru atrast ar standarta sprauslām gan var dabūt LĪDZ 200Zs jo pēc tas tabulas kura man bija tam ražīgum ir 49-50Zs no virzuļa!
night rakstīja:Taatad, dzineejs 1.8 8V G60 , ko no shii dzineeja var dabuut aaraa, kaa vinju var uzlabot (protams ne pa N-tajiem $ ) Kaut ko esmu dzirdeejis par 16V galvas uzlikshanu utt.
Gribas bik ievaakt info , jo man staav viens lieks dzineejs ar kuru gribeetos bik padarboties pa ziemu lai vasaraa buutu arshana
principa gribaas jau uzlikt G60 vietaa turbo ....
un maby ir kāds, kas man to visu vareetu uzstādīt/izdarīt (protams ar manis piedalīšanos) jo pats es neko daudz nerubīju
sebs rakstīja:Rom4iks rakstīja:sebs rakstīja:Kaadi sprauslu varianti vispaar ir pieejami shim dzineejam, cenas... Neko par to nezinu, kur mekleet info?
Der sprauslas no audi S2 20V TURBO Audi 200 20V Turbo audi S4 2.2 20V turbo ar tam sprauslām var iegūt 69zs no cilinra (bija man kādreiz laba shemiņa bet to nevaru atrast ar standarta sprauslām gan var dabūt LĪDZ 200Zs jo pēc tas tabulas kura man bija tam ražīgum ir 49-50Zs no virzuļa!
Un cik taas maksaa?
Taam S2 sprauslaam 304ml/min, bet ja palielina degvielas spiedienu ir iespeejams ieguut vairaak kaa 50zs no cilindraGintsK rakstīja:Starp citu, pat savam atmosfeerniekam lietoju 315ml/min sprauslas.
Ja es izveeleetos taadam projektam sprauslas, es nenjemtu tik mazas. Ja pacelj degvielas spiedienu liidz 5bar, tad korekti var dabuut tikai ~220zs, Bet taads spiediens vien jau ir nekorekti.sebs rakstīja:Taam S2 sprauslaam 304ml/min, bet ja palielina degvielas spiedienu ir iespeejams ieguut vairaak kaa 50zs no cilindraGintsK rakstīja:Starp citu, pat savam atmosfeerniekam lietoju 315ml/min sprauslas.
P.S.Kas tev pasham par sprauslaam, kaads degvielas suuknis?
P.S>S. No kaada autinja ir shiis sprauslas- 0-280-150-969, vai ir iespeejams taas uzstaadiit uz G60 dzineeju?
Rom4iks rakstīja:night rakstīja:Taatad, dzineejs 1.8 8V G60 , ko no shii dzineeja var dabuut aaraa, kaa vinju var uzlabot (protams ne pa N-tajiem $ ) Kaut ko esmu dzirdeejis par 16V galvas uzlikshanu utt.
Gribas bik ievaakt info , jo man staav viens lieks dzineejs ar kuru gribeetos bik padarboties pa ziemu lai vasaraa buutu arshana
principa gribaas jau uzlikt G60 vietaa turbo ....
un maby ir kāds, kas man to visu vareetu uzstādīt/izdarīt (protams ar manis piedalīšanos) jo pats es neko daudz nerubīju
Es plānoju likt virsūsavējam turbīnu izmaksas grizas ap 1000Ls viss ir atkarīgs cik dzīļi tajā visā ieurbties, jo vajag TURBīnu (laba turbina vien maksā 300LVL, blovofu, vai bypasu 30-100Ls, izplūdes kolektoru no 1.9TDI motora cenu nezinu , pāreja priekš normālas turbīnas Ls20, Interkulera trubas, tosola trubas eļļas trubas ap 100Ls lai paceltu jaudu virs 170Zs čips var pasūtīt no vācijas cena 50-200Ls pie mums nezinu cik maksā pārprogrammēšana!
nu tagat skaitam:
300+70+50+20+200=640Ls nelienot iekšā iekš dzinēja (bet pēc tādas pārveidopšanas, būtu vēlams ielikt remonta virzuļus (tas ir dārgak) vai čaulas (15+50Ls) jaunos gredzenus 40Ls jaunās šales 60-100Ls būtu arīlabi nopūlēt galvai kanālus (to var izdarīt pats drēmele maksa maximā 15 Ls jaunā blīve ap 24 ls) tātad vel par dzinēju 65+40+100+24=230Ls tātad 230+640=870Ls un ticiet man remonta laikā izlīdīs daudz sīkumi pa kuriem vel kādus 100Ls nāksies izmest! a un es vel nepieskaitīju ražīgākas sprauslas!
Lai uzlīkt 16V galvu, vienkāršāk būs pārtaisīt uzreiz gatavu 16V motoru, tur būs janomainā tikai virzuļus un S2 virzuļiem, un jāuztaisa degvielas padeves reika, izplūdes kolektors, būtu ieteicams arī ieplūdes kolektoru modificēt! 1.8 16V Turbo motors man izmaksāja 2000Ls tas ir pirms 1.5 gada!
dabuusi virs 200 (ja runaa par degvielu) Bet paareejos rezhiimos buus baisais paarteerinjsh. Un tukshgaitu normaalu arii nevarees dabuut - pie taada spiediena sprauslas slikti atveras. taa ir laapiishanaas. Un zupa shodien nemeeraa maksaa.sebs rakstīja:Bet kaa tev shkjiet paceljot spiedienu liidz 5bar ar standarta sprauslaam, cik maximums var dabuut zs no cilindra ar standarta apriikojumu, tikai ar citu degvielas suukni un spiediena reguleetaaju?
GintsK rakstīja:dabuusi virs 200 (ja runaa par degvielu) Bet paareejos rezhiimos buus baisais paarteerinjsh. Un tukshgaitu normaalu arii nevarees dabuut - pie taada spiediena sprauslas slikti atveras. taa ir laapiishanaas. Un zupa shodien nemeeraa maksaa.sebs rakstīja:Bet kaa tev shkjiet paceljot spiedienu liidz 5bar ar standarta sprauslaam, cik maximums var dabuut zs no cilindra ar standarta apriikojumu, tikai ar citu degvielas suukni un spiediena reguleetaaju?