VWmotion.lv • Apskatīt tēmu - corrado G60 dzinējs

Dzinēja tūnings

corrado G60 dzinējs

Diskusijas par dzinēja jaudas un darbības uzlabošanu
Reklāma
 

corrado G60 dzinējs

Atbildēt night » 2006/Nov/15, 0:30

Taatad, dzineejs 1.8 8V G60 , ko no shii dzineeja var dabuut aaraa, kaa vinju var uzlabot (protams ne pa N-tajiem $ ) Kaut ko esmu dzirdeejis par 16V galvas uzlikshanu utt.
Gribas bik ievaakt info , jo man staav viens lieks dzineejs ar kuru gribeetos bik padarboties pa ziemu lai vasaraa buutu arshana :)
principa gribaas jau uzlikt G60 vietaa turbo ....
un maby ir kāds, kas man to visu vareetu uzstādīt/izdarīt (protams ar manis piedalīšanos) jo pats es neko daudz nerubīju :oops:
Lietotāja avatars
night
 
Atbildes: 999
Pievienojies: 2006/Feb/22, 19:57
Atrašanās vieta: Rīga/Liepāja
Braucu ar: Vw Passat
Dzinējs: 2.0 16V TDI DSG

Atbildēt GintsK » 2006/Nov/15, 1:17

Ja G-laaderis ir pagalam, turbiinas uzlikshana nemaz nav tik greizs risinaajums. 8VT detaljas ir leetaakas, taadu projektu apraksti ir arii viegli atrodami netaa. Seviskji lielaaku jaudu par 170Zs ar satndarta ieshprici gan panaakt nevarees, jo sprauslinjas ir paaraak mazas - pietruuks benziina, bet paareejais viegli iet paari par 200Zs, ja puush lielaaku spiedienu pie pareiza reguleejuma.

Par 16V galvu gan jaaaizmirst - tai ir liela degkamera - motors galiigi dekompreseejas.
Lietotāja avatars
GintsK
Guru
 
Atbildes: 2152
Pievienojies: 2004/Dec/25, 22:22
Atrašanās vieta: Āgenskalns

Atbildēt sebs » 2006/Nov/15, 10:23

Kaadi sprauslu varianti vispaar ir pieejami shim dzineejam, cenas... Neko par to nezinu, kur mekleet info?
Lietotāja avatars
sebs
 
Atbildes: 1077
Pievienojies: 2004/Jūn/16, 15:51
Atrašanās vieta: Rīga/Mārupe
Braucu ar: PASSAT CC
Dzinējs: TSI

Atbildēt Rom4iks » 2006/Nov/15, 10:45

sebs rakstīja:Kaadi sprauslu varianti vispaar ir pieejami shim dzineejam, cenas... Neko par to nezinu, kur mekleet info?


Der sprauslas no audi S2 20V TURBO Audi 200 20V Turbo audi S4 2.2 20V turbo ar tam sprauslām var iegūt 69zs no cilinra (bija man kādreiz laba shemiņa bet to nevaru atrast :( ar standarta sprauslām gan var dabūt LĪDZ 200Zs jo pēc tas tabulas kura man bija tam ražīgum ir 49-50Zs no virzuļa!
Lietotāja avatars
Rom4iks
 
Atbildes: 432
Pievienojies: 2004/Jan/31, 18:55

Atbildēt sebs » 2006/Nov/15, 10:49

Rom4iks rakstīja:
sebs rakstīja:Kaadi sprauslu varianti vispaar ir pieejami shim dzineejam, cenas... Neko par to nezinu, kur mekleet info?


Der sprauslas no audi S2 20V TURBO Audi 200 20V Turbo audi S4 2.2 20V turbo ar tam sprauslām var iegūt 69zs no cilinra (bija man kādreiz laba shemiņa bet to nevaru atrast :( ar standarta sprauslām gan var dabūt LĪDZ 200Zs jo pēc tas tabulas kura man bija tam ražīgum ir 49-50Zs no virzuļa!

Un cik taas maksaa?
Lietotāja avatars
sebs
 
Atbildes: 1077
Pievienojies: 2004/Jūn/16, 15:51
Atrašanās vieta: Rīga/Mārupe
Braucu ar: PASSAT CC
Dzinējs: TSI

Re: corrado G60 dzinējs

Atbildēt Rom4iks » 2006/Nov/15, 10:55

night rakstīja:Taatad, dzineejs 1.8 8V G60 , ko no shii dzineeja var dabuut aaraa, kaa vinju var uzlabot (protams ne pa N-tajiem $ ) Kaut ko esmu dzirdeejis par 16V galvas uzlikshanu utt.
Gribas bik ievaakt info , jo man staav viens lieks dzineejs ar kuru gribeetos bik padarboties pa ziemu lai vasaraa buutu arshana :)
principa gribaas jau uzlikt G60 vietaa turbo ....
un maby ir kāds, kas man to visu vareetu uzstādīt/izdarīt (protams ar manis piedalīšanos) jo pats es neko daudz nerubīju :oops:


Es plānoju likt virsūsavējam turbīnu :twisted: izmaksas grizas ap 1000Ls viss ir atkarīgs cik dzīļi tajā visā ieurbties, jo vajag TURBīnu (laba turbina vien maksā 300LVL, blovofu, vai bypasu 30-100Ls, izplūdes kolektoru no 1.9TDI motora cenu nezinu , pāreja priekš normālas turbīnas Ls20, Interkulera trubas, tosola trubas eļļas trubas ap 100Ls lai paceltu jaudu virs 170Zs čips var pasūtīt no vācijas cena 50-200Ls pie mums nezinu cik maksā pārprogrammēšana!

nu tagat skaitam:

300+70+50+20+200=640Ls nelienot iekšā iekš dzinēja (bet pēc tādas pārveidopšanas, būtu vēlams ielikt remonta virzuļus (tas ir dārgak) vai čaulas (15+50Ls) jaunos gredzenus 40Ls jaunās šales 60-100Ls būtu arīlabi nopūlēt galvai kanālus (to var izdarīt pats drēmele maksa maximā 15 Ls :) jaunā blīve ap 24 ls) tātad vel par dzinēju 65+40+100+24=230Ls tātad 230+640=870Ls un ticiet man remonta laikā izlīdīs daudz sīkumi pa kuriem vel kādus 100Ls nāksies izmest! a un es vel nepieskaitīju ražīgākas sprauslas!

Lai uzlīkt 16V galvu, vienkāršāk būs pārtaisīt uzreiz gatavu 16V motoru, tur būs janomainā tikai virzuļus un S2 virzuļiem, un jāuztaisa degvielas padeves reika, izplūdes kolektors, būtu ieteicams arī ieplūdes kolektoru modificēt! 1.8 16V Turbo motors man izmaksāja 2000Ls tas ir pirms 1.5 gada!
Lietotāja avatars
Rom4iks
 
Atbildes: 432
Pievienojies: 2004/Jan/31, 18:55

Atbildēt Rom4iks » 2006/Nov/15, 10:56

sebs rakstīja:
Rom4iks rakstīja:
sebs rakstīja:Kaadi sprauslu varianti vispaar ir pieejami shim dzineejam, cenas... Neko par to nezinu, kur mekleet info?


Der sprauslas no audi S2 20V TURBO Audi 200 20V Turbo audi S4 2.2 20V turbo ar tam sprauslām var iegūt 69zs no cilinra (bija man kādreiz laba shemiņa bet to nevaru atrast :( ar standarta sprauslām gan var dabūt LĪDZ 200Zs jo pēc tas tabulas kura man bija tam ražīgum ir 49-50Zs no virzuļa!

Un cik taas maksaa?


es pirku pa 30 Ls lietotas no audi S2
Lietotāja avatars
Rom4iks
 
Atbildes: 432
Pievienojies: 2004/Jan/31, 18:55

Atbildēt GintsK » 2006/Nov/15, 11:40

Nu kaa vecs reguleetaajs par sprauslaam gribeetu Rom4ikam oponeet. Ar G60 nevar(nedriikst, lai nenokautu) dabuut vairaak kaa rakstiiju. Un ar S2 var dabuut tikai 50zs no cilindra, ja atstaaj 3bar degvielas spiedienu. Pie tam tas ir nekorekti atverot sparauslu valjaa visu laiku.

Lai turbinniekam izveeleetos sprauslu, vajag reekjinaat 7cm^3 uz 1Zs. Piem 200Zs vajag kopaa 1400ml/min, t.i. 350ml/min katram cilindram. Tad degmaisiijumu var kontroleet visaa diapazonaa. var reekjinaat 5.6ml/min/Zs, bet taa nav korekti - tas ir pie 100% noslodzes - neglaabjami rodas diapazons ar nevadaamu degmaisiijumu. No shii 5.6 var dabuut tos 170Zs.. Lielaakas var njemt.

Te ir liela laba tabula, kur to var paarbaudiit:
http://users.erols.com/srweiss/tableifc.htm
Pashaa apakshaa ir, cik Zs var dabuut no sprauslas. BSFC turbo var njemt 0.57 un Duty cycle parasti 80...90%
G60 sprauslas 0280150905
S2 sprauslas 0280150932 un 0280150737

Veel gan jaapiemin, ka razhiibu var dabuut lielaaku, uzreguleejot lielaaku spiedienu. Bet nu reaali tas ir kaadi 25% max

Bet! Tam visam veel vajag programmu, kas vinjas pareizi darbina.
Lietotāja avatars
GintsK
Guru
 
Atbildes: 2152
Pievienojies: 2004/Dec/25, 22:22
Atrašanās vieta: Āgenskalns

Atbildēt GintsK » 2006/Nov/15, 11:44

Starp citu, pat savam atmosfeerniekam lietoju 315ml/min sprauslas.
Lietotāja avatars
GintsK
Guru
 
Atbildes: 2152
Pievienojies: 2004/Dec/25, 22:22
Atrašanās vieta: Āgenskalns

Atbildēt sebs » 2006/Nov/15, 11:52

GintsK rakstīja:Starp citu, pat savam atmosfeerniekam lietoju 315ml/min sprauslas.
Taam S2 sprauslaam 304ml/min, bet ja palielina degvielas spiedienu ir iespeejams ieguut vairaak kaa 50zs no cilindra :roll:
P.S.Kas tev pasham par sprauslaam, kaads degvielas suuknis?
P.S>S. No kaada autinja ir shiis sprauslas- 0-280-150-969, vai ir iespeejams taas uzstaadiit uz G60 dzineeju?
Lietotāja avatars
sebs
 
Atbildes: 1077
Pievienojies: 2004/Jūn/16, 15:51
Atrašanās vieta: Rīga/Mārupe
Braucu ar: PASSAT CC
Dzinējs: TSI

Atbildēt GintsK » 2006/Nov/15, 12:25

sebs rakstīja:
GintsK rakstīja:Starp citu, pat savam atmosfeerniekam lietoju 315ml/min sprauslas.
Taam S2 sprauslaam 304ml/min, bet ja palielina degvielas spiedienu ir iespeejams ieguut vairaak kaa 50zs no cilindra :roll:
P.S.Kas tev pasham par sprauslaam, kaads degvielas suuknis?
P.S>S. No kaada autinja ir shiis sprauslas- 0-280-150-969, vai ir iespeejams taas uzstaadiit uz G60 dzineeju?
Ja es izveeleetos taadam projektam sprauslas, es nenjemtu tik mazas. Ja pacelj degvielas spiedienu liidz 5bar, tad korekti var dabuut tikai ~220zs, Bet taads spiediens vien jau ir nekorekti.

Man ir Siemens Deka no Mini CooperS. mazaakas kaa klasiskaas BOSCH - sanaaca ielikt 16V ABF kolektora iekshpusee kopaa ar visu magjistraali!. Suuknis no K-jeta. Jauda ir ~175Zs - veel laba rezerve uzlabojumiem ;)

0-280-150-969 ir ljoti interesants nummurs!!! 441ccm! Un naakushas ne tikai ford Sierra Cosworth, bet 2 gadus liktas ford mondeo ar 1.6 un 1.8 motoriem. Vieniigais - zemas pretestiibas, kas noziimee, ka nevar likt pa taisno, kur bijushas 16Ohm sprauslas - nosvils.
Lietotāja avatars
GintsK
Guru
 
Atbildes: 2152
Pievienojies: 2004/Dec/25, 22:22
Atrašanās vieta: Āgenskalns

Atbildēt sebs » 2006/Nov/15, 12:29

Bet kaa tev shkjiet paceljot spiedienu liidz 5bar ar standarta sprauslaam, cik maximums var dabuut zs no cilindra ar standarta apriikojumu, tikai ar citu degvielas suukni un spiediena reguleetaaju?
Lietotāja avatars
sebs
 
Atbildes: 1077
Pievienojies: 2004/Jūn/16, 15:51
Atrašanās vieta: Rīga/Mārupe
Braucu ar: PASSAT CC
Dzinējs: TSI

Re: corrado G60 dzinējs

Atbildēt night » 2006/Nov/15, 12:48

Rom4iks rakstīja:
night rakstīja:Taatad, dzineejs 1.8 8V G60 , ko no shii dzineeja var dabuut aaraa, kaa vinju var uzlabot (protams ne pa N-tajiem $ ) Kaut ko esmu dzirdeejis par 16V galvas uzlikshanu utt.
Gribas bik ievaakt info , jo man staav viens lieks dzineejs ar kuru gribeetos bik padarboties pa ziemu lai vasaraa buutu arshana :)
principa gribaas jau uzlikt G60 vietaa turbo ....
un maby ir kāds, kas man to visu vareetu uzstādīt/izdarīt (protams ar manis piedalīšanos) jo pats es neko daudz nerubīju :oops:


Es plānoju likt virsūsavējam turbīnu :twisted: izmaksas grizas ap 1000Ls viss ir atkarīgs cik dzīļi tajā visā ieurbties, jo vajag TURBīnu (laba turbina vien maksā 300LVL, blovofu, vai bypasu 30-100Ls, izplūdes kolektoru no 1.9TDI motora cenu nezinu , pāreja priekš normālas turbīnas Ls20, Interkulera trubas, tosola trubas eļļas trubas ap 100Ls lai paceltu jaudu virs 170Zs čips var pasūtīt no vācijas cena 50-200Ls pie mums nezinu cik maksā pārprogrammēšana!

nu tagat skaitam:

300+70+50+20+200=640Ls nelienot iekšā iekš dzinēja (bet pēc tādas pārveidopšanas, būtu vēlams ielikt remonta virzuļus (tas ir dārgak) vai čaulas (15+50Ls) jaunos gredzenus 40Ls jaunās šales 60-100Ls būtu arīlabi nopūlēt galvai kanālus (to var izdarīt pats drēmele maksa maximā 15 Ls :) jaunā blīve ap 24 ls) tātad vel par dzinēju 65+40+100+24=230Ls tātad 230+640=870Ls un ticiet man remonta laikā izlīdīs daudz sīkumi pa kuriem vel kādus 100Ls nāksies izmest! a un es vel nepieskaitīju ražīgākas sprauslas!

Lai uzlīkt 16V galvu, vienkāršāk būs pārtaisīt uzreiz gatavu 16V motoru, tur būs janomainā tikai virzuļus un S2 virzuļiem, un jāuztaisa degvielas padeves reika, izplūdes kolektors, būtu ieteicams arī ieplūdes kolektoru modificēt! 1.8 16V Turbo motors man izmaksāja 2000Ls tas ir pirms 1.5 gada!


hmmm... tad padomaajot ja tie 1000 ls iziet shaa motora modifikaacijai , tad nav izdeviigaak nopirkt citu dzineeju un to pilnveidot , ja jau no G60 tik maz ZS var dabuut aaraa tad jau man liekas, ka izdeviigaak ir panjemt citu .... :ups: a varbuut es kljuudos :oops:
Lietotāja avatars
night
 
Atbildes: 999
Pievienojies: 2006/Feb/22, 19:57
Atrašanās vieta: Rīga/Liepāja
Braucu ar: Vw Passat
Dzinējs: 2.0 16V TDI DSG

Atbildēt GintsK » 2006/Nov/15, 12:51

sebs rakstīja:Bet kaa tev shkjiet paceljot spiedienu liidz 5bar ar standarta sprauslaam, cik maximums var dabuut zs no cilindra ar standarta apriikojumu, tikai ar citu degvielas suukni un spiediena reguleetaaju?
dabuusi virs 200 (ja runaa par degvielu) Bet paareejos rezhiimos buus baisais paarteerinjsh. Un tukshgaitu normaalu arii nevarees dabuut - pie taada spiediena sprauslas slikti atveras. taa ir laapiishanaas. Un zupa shodien nemeeraa maksaa.
Lietotāja avatars
GintsK
Guru
 
Atbildes: 2152
Pievienojies: 2004/Dec/25, 22:22
Atrašanās vieta: Āgenskalns

Atbildēt sebs » 2006/Nov/15, 13:12

GintsK rakstīja:
sebs rakstīja:Bet kaa tev shkjiet paceljot spiedienu liidz 5bar ar standarta sprauslaam, cik maximums var dabuut zs no cilindra ar standarta apriikojumu, tikai ar citu degvielas suukni un spiediena reguleetaaju?
dabuusi virs 200 (ja runaa par degvielu) Bet paareejos rezhiimos buus baisais paarteerinjsh. Un tukshgaitu normaalu arii nevarees dabuut - pie taada spiediena sprauslas slikti atveras. taa ir laapiishanaas. Un zupa shodien nemeeraa maksaa.

Pag, pag, bet ja es peectam ar spiediena regulaatoru noreguleeju atpakalj uz paredzeetajiem 3bar, tad visam jaabuut normas robezaas?
Lietotāja avatars
sebs
 
Atbildes: 1077
Pievienojies: 2004/Jūn/16, 15:51
Atrašanās vieta: Rīga/Mārupe
Braucu ar: PASSAT CC
Dzinējs: TSI

Nākošais

Atgriezties uz Dzinēja tūnings

cron

Kas ir Pieslēdzies

Lietotāji, kuri atrodas šajā forumā: Nav reģistrētu lietotāju un 4 viesi