VWmotion.lv • Apskatīt tēmu - corrado G60 dzinējs

Dzinēja tūnings

corrado G60 dzinējs

Diskusijas par dzinēja jaudas un darbības uzlabošanu
Reklāma
 

Atbildēt GintsK » 2006/Nov/15, 13:24

sebs rakstīja:
GintsK rakstīja:
sebs rakstīja:Bet kaa tev shkjiet paceljot spiedienu liidz 5bar ar standarta sprauslaam, cik maximums var dabuut zs no cilindra ar standarta apriikojumu, tikai ar citu degvielas suukni un spiediena reguleetaaju?
dabuusi virs 200 (ja runaa par degvielu) Bet paareejos rezhiimos buus baisais paarteerinjsh. Un tukshgaitu normaalu arii nevarees dabuut - pie taada spiediena sprauslas slikti atveras. taa ir laapiishanaas. Un zupa shodien nemeeraa maksaa.

Pag, pag, bet ja es peectam ar spiediena regulaatoru noreguleeju atpakalj uz paredzeetajiem 3bar, tad visam jaabuut normas robezaas?
Nu bet tad Tev jaapaaregulee arii, lai gaiss nesanaaktu part daudz, kad sagriez atkal normaalu. Un ieskreejiens jau nebuus taads kaa gribeetos - visos rezhiimos iznjemot 6000Rpm motors liesies paari...
Lietotāja avatars
GintsK
Guru
 
Atbildes: 2152
Pievienojies: 2004/Dec/25, 22:22
Atrašanās vieta: Āgenskalns

Atbildēt Rom4iks » 2006/Nov/15, 14:39

GintsK rakstīja:Nu kaa vecs reguleetaajs par sprauslaam gribeetu Rom4ikam oponeet. Ar G60 nevar(nedriikst, lai nenokautu) dabuut vairaak kaa rakstiiju. Un ar S2 var dabuut tikai 50zs no cilindra, ja atstaaj 3bar degvielas spiedienu. Pie tam tas ir nekorekti atverot sparauslu valjaa visu laiku.

Lai turbinniekam izveeleetos sprauslu, vajag reekjinaat 7cm^3 uz 1Zs. Piem 200Zs vajag kopaa 1400ml/min, t.i. 350ml/min katram cilindram. Tad degmaisiijumu var kontroleet visaa diapazonaa. var reekjinaat 5.6ml/min/Zs, bet taa nav korekti - tas ir pie 100% noslodzes - neglaabjami rodas diapazons ar nevadaamu degmaisiijumu. No shii 5.6 var dabuut tos 170Zs.. Lielaakas var njemt.

Te ir liela laba tabula, kur to var paarbaudiit:
http://users.erols.com/srweiss/tableifc.htm
Pashaa apakshaa ir, cik Zs var dabuut no sprauslas. BSFC turbo var njemt 0.57 un Duty cycle parasti 80...90%
G60 sprauslas 0280150905
S2 sprauslas 0280150932 un 0280150737

Veel gan jaapiemin, ka razhiibu var dabuut lielaaku, uzreguleejot lielaaku spiedienu. Bet nu reaali tas ir kaadi 25% max

Bet! Tam visam veel vajag programmu, kas vinjas pareizi darbina.



Hmm tad kada velna pēc vācieši dod garantiju ka no G60 motora tikai ar programmas modifikaciju un pārspiediena pacelšanu var dabūt 190HP ???? :evil: žēl ka man vairs nav ta tabula bet ja atradīšu tad parādīšu! tur bija tabula kurai bija sarakstīts , Automobīļa marka izlaiduma gads, sprauslu ražīgums, pretestība un MAX jauda (drošī vien ka bija reķināts attiecībā pret to pašu ražīgumu?) un tieši tur es izlasīju ka no G60 motora sprauslam var izvilkt 49-50Zs no viena cilindra!
Lietotāja avatars
Rom4iks
 
Atbildes: 432
Pievienojies: 2004/Jan/31, 18:55

Atbildēt GintsK » 2006/Nov/15, 19:55

Rom4iks rakstīja:
Hmm tad kada velna pēc vācieši dod garantiju ka no G60 motora tikai ar programmas modifikaciju un pārspiediena pacelšanu var dabūt 190HP ???? :evil: žēl ka man vairs nav ta tabula bet ja atradīšu tad parādīšu! tur bija tabula kurai bija sarakstīts , Automobīļa marka izlaiduma gads, sprauslu ražīgums, pretestība un MAX jauda (drošī vien ka bija reķināts attiecībā pret to pašu ražīgumu?) un tieši tur es izlasīju ka no G60 motora sprauslam var izvilkt 49-50Zs no viena cilindra!
Nu izvilkt varbuut pat var biki vairaak, tikai, ja ar taadu reguleejumu ilgaak pavelk ar pilnu, kaut kas izkuust. Tas ir nepareizs tuunings.

Bez tam atmosfeeriskajam motoram nevajag tik daudz kaa 5.7ccm/min/Zs, jo degvielas pateerinjsh viena zirgspeeka attiistiishanai ir mazaaks.

Kaa vispaar celj spiedienu, kad izmanto G60?
Lietotāja avatars
GintsK
Guru
 
Atbildes: 2152
Pievienojies: 2004/Dec/25, 22:22
Atrašanās vieta: Āgenskalns

Atbildēt Urmas » 2006/Nov/15, 21:25

Lāderim taisa porting - izvīlē ieplūdi un izplūdi. Liek augstākas izturības gultņus, plato vai dubultās siksnas un mazāku skriemeli, lai varētu griezt viņu ātrāk.

Labs ieguldījums jaudai ir Rallye golf interkūleris, jo būtībā stock Corrado interkūleris sux.
Lietotāja avatars
Urmas
 
Atbildes: 847
Pievienojies: 2004/Jan/07, 9:54
Atrašanās vieta: Liepāja

Atbildēt sebs » 2006/Nov/15, 21:43

Urmas rakstīja:Lāderim taisa porting - izvīlē ieplūdi un izplūdi. Liek augstākas izturības gultņus, plato vai dubultās siksnas un mazāku skriemeli, lai varētu griezt viņu ātrāk.

Labs ieguldījums jaudai ir Rallye golf interkūleris, jo būtībā stock Corrado interkūleris sux.

Domaaju ka paarlasiitam G60 pietiek ar mazo skriemeliiti un plato siksnu. Manam bijushajam Rado tieshi tas tik bija izdariits + chips, un tas ljaava laaderim puust liidz pat 1.2bar (tie ir tie 190zs ko Rom4iks piemineeja).
Lietotāja avatars
sebs
 
Atbildes: 1077
Pievienojies: 2004/Jūn/16, 15:51
Atrašanās vieta: Rīga/Mārupe
Braucu ar: PASSAT CC
Dzinējs: TSI

Re: corrado G60 dzinējs

Atbildēt grecks » 2006/Nov/15, 21:58

Rom4iks rakstīja:Lai uzlīkt 16V galvu, vienkāršāk būs pārtaisīt uzreiz gatavu 16V motoru, tur būs janomainā tikai virzuļus un S2 virzuļiem, un jāuztaisa degvielas padeves reika, izplūdes kolektors, būtu ieteicams arī ieplūdes kolektoru modificēt! 1.8 16V Turbo motors man izmaksāja 2000Ls tas ir pirms 1.5 gada!


Kaadi komentaari par shitaadu dzineeju? Ir gribeeshana un iepeja, ko taadu uzbuuveet. varbuut tikai 8v, lai samazinaatu izmaksas.
Lietotāja avatars
grecks
 
Atbildes: 97
Pievienojies: 2006/Mai/13, 0:24
Atrašanās vieta: Vidzeme

Atbildēt GintsK » 2006/Nov/15, 22:33

Urmas rakstīja:Lāderim taisa porting - izvīlē ieplūdi un izplūdi. Liek augstākas izturības gultņus, plato vai dubultās siksnas un mazāku skriemeli, lai varētu griezt viņu ātrāk.

Labs ieguldījums jaudai ir Rallye golf interkūleris, jo būtībā stock Corrado interkūleris sux.
vai tur vispaar kaut kas ir, kas notur (ierobezho) spiedienu veelamajaa liimeni? Vai, ja kljuudies ar skriemelja izmeeru ->jaapaartaisa?

Par 16VT ir runaats, piemeeram te:
http://www.vwmotion.lv/forum/viewtopic. ... ght=#81523
http://www.vwmotion.lv/forum/viewtopic. ... ht=tilpums

Nupat taadu ir salicis lietotaajs S 2.0 ieksh scirocco.lv
Lietotāja avatars
GintsK
Guru
 
Atbildes: 2152
Pievienojies: 2004/Dec/25, 22:22
Atrašanās vieta: Āgenskalns

Re: corrado G60 dzinējs

Atbildēt Rom4iks » 2006/Nov/16, 9:34

grecks rakstīja:
Rom4iks rakstīja:Lai uzlīkt 16V galvu, vienkāršāk būs pārtaisīt uzreiz gatavu 16V motoru, tur būs janomainā tikai virzuļus un S2 virzuļiem, un jāuztaisa degvielas padeves reika, izplūdes kolektors, būtu ieteicams arī ieplūdes kolektoru modificēt! 1.8 16V Turbo motors man izmaksāja 2000Ls tas ir pirms 1.5 gada!


Kaadi komentaari par shitaadu dzineeju? Ir gribeeshana un iepeja, ko taadu uzbuuveet. varbuut tikai 8v, lai samazinaatu izmaksas.


Nu tev tak virsūstāv 2.9VR6 to arīir jātūnŗ! jaudas var sasniegt ap 500HP, skaņa burvīga, ko vel var vēlēties??

8V turbo motoru ir ļoti virnkarši uztaisīt no PG dzinēja, 16V T būs nedaudz dārgak r to ka biņam ir jātaisa gan ieplūdes gtan izplūdes kolektori + vel virzuļi ir jāliek no S2 vai pēc pasūtījuma, pārejas izmaksas gan 8V gan 16V ir vienādas!
Lietotāja avatars
Rom4iks
 
Atbildes: 432
Pievienojies: 2004/Jan/31, 18:55

Atbildēt orcan » 2006/Nov/16, 10:58

tātad par sprauslām pēc personīgās pieredzes

240cc līdz 215Hp
270cc līdz 230Hp
440cc līdz 300Hp
Lietotāja avatars
orcan
 
Atbildes: 247
Pievienojies: 2006/Jan/16, 15:25
Atrašanās vieta: Banānu republika

Re: corrado G60 dzinējs

Atbildēt grecks » 2006/Nov/16, 11:42

Rom4iks rakstīja:Nu tev tak virsūstāv 2.9VR6 to arīir jātūnŗ! jaudas var sasniegt ap 500HP, skaņa burvīga, ko vel var vēlēties?


Par VR6 sudziibu nav , pa ielu ko braukt man sen pietiek, pat nav taa isti kur izpausties :)

Tas motors taa prieksh Audi 80 Quattro, jo lai implanteetu shajaa A200 turbomotoru ir jaaveic diezgan liela paarbuuve, jaamaina kaarba jaapaarmetina motora stiprinaajumi (TA bez paarbuuves projekta legaali neredzeet) taapeec radaas taada interese.
pec te raksttiita sanaak ka 1,6 1,8 turbo ir ar identisku pat lielaaku jaudu kaa standarta A200 2,1 2,2 turbo, pietam ar veel interesantaaku jaudas masas attieciibu
Lietotāja avatars
grecks
 
Atbildes: 97
Pievienojies: 2006/Mai/13, 0:24
Atrašanās vieta: Vidzeme

Atbildēt GintsK » 2006/Nov/16, 11:53

none rakstīja:tātad par sprauslām pēc personīgās pieredzes

240cc līdz 215Hp
270cc līdz 230Hp
440cc līdz 300Hp
Peec shitaa tagad var secinaat, ka labaak likt 2x240cc sprauslas uz cilindru, nekaa vienu 480! Kapeec?
Es te taa kaa taads taisniibas ciiniitaajs...
Bet nu nedriikst tik mazas kaa te mineets likt virsspiediena motoriem! Peedejaas veel pavelk, bet arii nav pareizi taadas likt, jo pie tiem 300zs vinjas buus valjaa visu laiku. , bet pie 270zs gribeetos, lai vinjas ir valjaa 10% mazaaku laiku. Tomeer tas nav iespeejams, jo sprauslai ir paaraak mazs laiks, lai vinja paguutu aizveerties ciet - paliks valjaa. Liidz ar ko tajaa jaudas diapazonaa degmaisiijums buus nevadaams. Taisiit jau taa var, bet tas nav pareizi.
Lietotāja avatars
GintsK
Guru
 
Atbildes: 2152
Pievienojies: 2004/Dec/25, 22:22
Atrašanās vieta: Āgenskalns

Atbildēt Rom4iks » 2006/Nov/16, 21:41

atradu es to tabulu pa kuru runāju Audi 2.2 20V TURBO sprauslas ir 0280150951 es biju šitas iepircis un viņam ražīgums ir 346cc pēc tas tabulas rada 69zs no cilindra!
Lietotāja avatars
Rom4iks
 
Atbildes: 432
Pievienojies: 2004/Jan/31, 18:55

Atbildēt GintsK » 2006/Nov/16, 23:52

Atkaartoshos. Shodien rakstiiju:
Te buus 3 neatkariigi info avoti taa paarbaudei:
Autronic kalkulators: http://www.autronic.com/software/injsize.zip

Megasquirt izveeles tabulas (skat pieziimi par turbo +10% tabulas apakshaa) http://www.megamanual.com/v22manual/minj.htm#size

Un fundamentaals darbs ar sprauslu razhiibaam:
http://users.erols.com/srweiss/tableifc.htm (skat pieziimes augshaa un tabulu pashaa apakshaa)
Lietotāja avatars
GintsK
Guru
 
Atbildes: 2152
Pievienojies: 2004/Dec/25, 22:22
Atrašanās vieta: Āgenskalns

Atbildēt Rom4iks » 2006/Nov/17, 9:38

GintsK rakstīja:Atkaartoshos. Shodien rakstiiju:
Te buus 3 neatkariigi info avoti taa paarbaudei:
Autronic kalkulators: http://www.autronic.com/software/injsize.zip

Megasquirt izveeles tabulas (skat pieziimi par turbo +10% tabulas apakshaa) http://www.megamanual.com/v22manual/minj.htm#size

Un fundamentaals darbs ar sprauslu razhiibaam:
http://users.erols.com/srweiss/tableifc.htm (skat pieziimes augshaa un tabulu pashaa apakshaa)


Anivay Thanks es arvien vairak nobriestu uz TURBINĒŠANU :twisted:
Lietotāja avatars
Rom4iks
 
Atbildes: 432
Pievienojies: 2004/Jan/31, 18:55

Iepriekšējais

Atgriezties uz Dzinēja tūnings

cron

Kas ir Pieslēdzies

Lietotāji, kuri atrodas šajā forumā: Nav reģistrētu lietotāju un 0 viesi