VWmotion.lv • Apskatīt tēmu - TDI kartera ventilācija

Dzinēja tūnings

TDI kartera ventilācija

Diskusijas par dzinēja jaudas un darbības uzlabošanu
Reklāma
 

Atbildēt enginer » 2009/Feb/27, 23:43

Attēls
Tā es ar to ventilāciju izdarījos . Caurspīdīgu trubu , lai var pakontrolēt un trubas galā iekšā paralonu , lai tik elpo :) otram galam virsū "propķi" un viss . Atgāzu recirkulācijas vārsta vadībai pienākošajā trubā iekšā lodīte un trubiņa atpakaļ - tajā pašā bildē redzas tās vārsta vakumnieks . Tagad jābrauc tik un jāskatās , kas notiekās :shock:
enginer
 
Atbildes: 142
Pievienojies: 2006/Okt/22, 20:00
Atrašanās vieta: Norvēģija
Braucu ar: VW Transporter , VW Golf V
Dzinējs: 2.5TDI , 1.9TDI

Atbildēt enginer » 2009/Mar/01, 19:25

Trubu vajag mazliet garāku un palaist lejā , jo tur tāpat elpo . Lodīte , tur neder , aukstam izmet kļudu EGR spiedienam , jāpadomā , kas cits , tik nesaprotu , kā kompis to redz ... :shock:
enginer
 
Atbildes: 142
Pievienojies: 2006/Okt/22, 20:00
Atrašanās vieta: Norvēģija
Braucu ar: VW Transporter , VW Golf V
Dzinējs: 2.5TDI , 1.9TDI

Atbildēt inc » 2009/Mar/01, 20:03

enginer rakstīja:Trubu vajag mazliet garāku un palaist lejā , jo tur tāpat elpo . Lodīte , tur neder , aukstam izmet kļudu EGR spiedienam , jāpadomā , kas cits , tik nesaprotu , kā kompis to redz ... :shock:


Ir tāds verķīc kā Gaisa masas mērītājs ;) ar to arī ECU kontrolē recirkulējamo atgāzu daudzumu.
Lietotāja avatars
inc
Guru
 
Atbildes: 787
Pievienojies: 2005/Sep/09, 18:17
Atrašanās vieta: Jelgava

Atbildēt enginer » 2009/Mar/01, 20:19

Bet tas mērītājs tak ir pirms recirkulācijas , vārsta . Nesaprotu, kā viņš var saprast , ka tas vārsts mehāniski neatveras . Kā tad lai atsle'dz to EGR , lai nedod nekādu kļudu ?! :shock:
enginer
 
Atbildes: 142
Pievienojies: 2006/Okt/22, 20:00
Atrašanās vieta: Norvēģija
Braucu ar: VW Transporter , VW Golf V
Dzinējs: 2.5TDI , 1.9TDI

Atbildēt inc » 2009/Mar/01, 21:50

Mērītājs mēra massu gaisam kas tiek iesūkts caur gaisa filtru. Ja papildus gaiss (atgāzes) tiek ievadītas pa tiešo kolektorā, tad mērītājs rāda ka motors svaigo gaisu iesūc mazāk. Motora ECU kontrolē šos datus, un ja saprot ka Tu viņu mēģini apjāt atslēdzot EGR ieslēdz avārijas režīmu.

Risinājums > motora ECU programmas maiņa.
Lietotāja avatars
inc
Guru
 
Atbildes: 787
Pievienojies: 2005/Sep/09, 18:17
Atrašanās vieta: Jelgava

Atbildēt enginer » 2009/Mar/01, 22:26

Ne ko palasīju , ka tas EGR nemaz tik kaitīgs nav , lai jau dzīvo :D .
enginer
 
Atbildes: 142
Pievienojies: 2006/Okt/22, 20:00
Atrašanās vieta: Norvēģija
Braucu ar: VW Transporter , VW Golf V
Dzinējs: 2.5TDI , 1.9TDI

Atbildēt ajms » 2009/Mar/02, 1:07

tas parolons toccna nav labs,,,neelpo dzineejs,,tas toccna,,,
metaala sietinju(birstes veidaa) veel saprastu,,,Vazam ir taads sietinjss jau no ruupniicas pirms gaisa filtra,,,
AJmotorsports-Auto remonts un apkope(VAG,BMW uc).Jaunas auto rezerves daļas.Jaunas Riepas,diski.
VCDS,AutoCom diagnostika.
Autosports(šoseja,drifts)-risinājumi,konsultācijas,treneris,īre.
t.29217130 (P.O.T.C.P.: 10:00-19:00) ajms2@inbox.lv https://www.facebook.com/ajmotorsports.lv/
Lietotāja avatars
ajms
VWmotion atbalstītājs
 
Atbildes: 15307
Pievienojies: 2004/Feb/08, 17:22
Atrašanās vieta: Riga-Dārziņi-AJmotorsports
Braucu ar: VW Polo 6R ,BMW E60
Dzinējs: 1.6cr, 2,2g/b

Atbildēt enginer » 2009/Mar/02, 23:00

Pirms likšanas pameigināju caur to paralonu vari pats elpot , kut nu vēl dzinējs :D . Dzinējam jau nevajag elpot , tik tā ventelācija ir domāta lai nerastos motorā spiediens un nespiestu ēļļu pa visām malām ārā :)
enginer
 
Atbildes: 142
Pievienojies: 2006/Okt/22, 20:00
Atrašanās vieta: Norvēģija
Braucu ar: VW Transporter , VW Golf V
Dzinējs: 2.5TDI , 1.9TDI

Atbildēt ajms » 2009/Mar/03, 2:07

enginer rakstīja:Pirms likšanas pameigināju caur to paralonu vari pats elpot , kut nu vēl dzinējs :D . Dzinējam jau nevajag elpot , tik tā ventelācija ir domāta lai nerastos motorā spiediens un nespiestu ēļļu pa visām malām ārā :)


neiestaastiisi man, ka nevajag elpot,,paelpo tu caur paralonu :D ,,puust jau tu vari,,bet vai dzineejam pietiek,,,man pat galvaa nenaaktu tur likt paralonu,,tas ir tas pats, kas lupatu aizbaazt priekssaa,,,tas no saakuma kautko ventilee/elpo,,saies kondensaats un ella un korkis buus,,, :wink:
AJmotorsports-Auto remonts un apkope(VAG,BMW uc).Jaunas auto rezerves daļas.Jaunas Riepas,diski.
VCDS,AutoCom diagnostika.
Autosports(šoseja,drifts)-risinājumi,konsultācijas,treneris,īre.
t.29217130 (P.O.T.C.P.: 10:00-19:00) ajms2@inbox.lv https://www.facebook.com/ajmotorsports.lv/
Lietotāja avatars
ajms
VWmotion atbalstītājs
 
Atbildes: 15307
Pievienojies: 2004/Feb/08, 17:22
Atrašanās vieta: Riga-Dārziņi-AJmotorsports
Braucu ar: VW Polo 6R ,BMW E60
Dzinējs: 1.6cr, 2,2g/b

Atbildēt androns » 2009/Mar/03, 7:30

mhm

elļa un kondensaats kādā aukstā naktī pārvērtīsies ledū ... un tad jau korķis gatavs ;)
Lietotāja avatars
androns
 
Atbildes: 10933
Pievienojies: 2004/Jan/26, 15:19
Atrašanās vieta: Rīga
Braucu ar: Tosteri
Dzinējs: 2.0

Atbildēt Jazzer » 2009/Mar/03, 8:56

Vot lasu,lasu un nevaru saprast,ja EGR ir atvienots kas slikts notiekas ja ieplūdē ir tā eļļa?
Nah tur ta kartera ventilācija jāvaro?
Lietotāja avatars
Jazzer
 
Atbildes: 3366
Pievienojies: 2004/Mai/10, 19:52
Atrašanās vieta: Riga, Purvciems
Braucu ar: :D
Dzinējs: Ir

Atbildēt imants » 2009/Mar/03, 18:58

Jazzer rakstīja:Vot lasu,lasu un nevaru saprast,ja EGR ir atvienots kas slikts notiekas ja ieplūdē ir tā eļļa?
Nah tur ta kartera ventilācija jāvaro?

Man ar kaut kā netraucē tā eļļa ieplūdē :)
Lietotāja avatars
imants
 
Atbildes: 1013
Pievienojies: 2004/Sep/11, 19:53
Braucu ar: Audi A6 Avant
Dzinējs: Turbodīzels

Atbildēt enginer » 2009/Mar/03, 20:10

Nu laikam , jau vienam vai otram jābūt noslēktam , vai nu EGR vai ventilācijai . Katrs atsevišķi ne ko traku neizdara , bet kopā tā zapte gan aizdirš to ieplūdi labi . Tā kā man nesanāca to EGR atslēgt , kompis atpazīst , nācās norubīt ventilāciju . Ar to gaisa raušanu tur diezgan eļļas izsūc :)
enginer
 
Atbildes: 142
Pievienojies: 2006/Okt/22, 20:00
Atrašanās vieta: Norvēģija
Braucu ar: VW Transporter , VW Golf V
Dzinējs: 2.5TDI , 1.9TDI

Atbildēt ajms » 2009/Mar/04, 1:29

imants rakstīja:
Jazzer rakstīja:Vot lasu,lasu un nevaru saprast,ja EGR ir atvienots kas slikts notiekas ja ieplūdē ir tā eļļa?
Nah tur ta kartera ventilācija jāvaro?

Man ar kaut kā netraucē tā eļļa ieplūdē :)


vinja ajau arii netraucee,,es iisti nesaprotu ko tur grib izpildiit vai izgudrot,,, :roll:
AJmotorsports-Auto remonts un apkope(VAG,BMW uc).Jaunas auto rezerves daļas.Jaunas Riepas,diski.
VCDS,AutoCom diagnostika.
Autosports(šoseja,drifts)-risinājumi,konsultācijas,treneris,īre.
t.29217130 (P.O.T.C.P.: 10:00-19:00) ajms2@inbox.lv https://www.facebook.com/ajmotorsports.lv/
Lietotāja avatars
ajms
VWmotion atbalstītājs
 
Atbildes: 15307
Pievienojies: 2004/Feb/08, 17:22
Atrašanās vieta: Riga-Dārziņi-AJmotorsports
Braucu ar: VW Polo 6R ,BMW E60
Dzinējs: 1.6cr, 2,2g/b

Atbildēt enginer » 2009/Mar/04, 22:06

ajms rakstīja:
imants rakstīja:
Jazzer rakstīja:Vot lasu,lasu un nevaru saprast,ja EGR ir atvienots kas slikts notiekas ja ieplūdē ir tā eļļa?
Nah tur ta kartera ventilācija jāvaro?

Man ar kaut kā netraucē tā eļļa ieplūdē :)


vinja ajau arii netraucee,,es iisti nesaprotu ko tur grib izpildiit vai izgudrot,,, :roll:

Man vienkārši ZB , ka visi interkūlera trubu savienojumi ir ēļļa un sulo . Pabrauks šādi paskatīsies , ja ne saliks atpakaļ :)
enginer
 
Atbildes: 142
Pievienojies: 2006/Okt/22, 20:00
Atrašanās vieta: Norvēģija
Braucu ar: VW Transporter , VW Golf V
Dzinējs: 2.5TDI , 1.9TDI

IepriekšējaisNākošais

Atgriezties uz Dzinēja tūnings

cron

Kas ir Pieslēdzies

Lietotāji, kuri atrodas šajā forumā: Nav reģistrētu lietotāju un 4 viesi