VWmotion.lv • Apskatīt tēmu - 1.9 TDI atšķirības un Vai čipot ?!?!?!?!

Dzinēja tūnings

1.9 TDI atšķirības un Vai čipot ?!?!?!?!

Diskusijas par dzinēja jaudas un darbības uzlabošanu
Reklāma
 

Atbildēt Jazzer » 2006/Okt/01, 11:52

Man te vienam paziņam līdzīga bēda līdz 120km/h turbīna strādā,bet ne ar pilnu atdevi un kolīdz sasniedz tos 120 turbīna atslēdzas pavisam un ieslēdzas tikai kad dzinēju noslāpē un piešķiļ nojauna .
Kamēr turbīna stradā kaut kas briesmīgi šņāc tā itkā salona ventilātors uz pilnu klapi būtu pagriests un no izpūtēja mauca ārā melni dūmi(vēl trakāk kā NZ :lol: )
Tiklīdz tirbīna atslēdzas dūmi pazūd.Dzinējs PD :?
Lietotāja avatars
Jazzer
 
Atbildes: 3366
Pievienojies: 2004/Mai/10, 19:52
Atrašanās vieta: Riga, Purvciems
Braucu ar: :D
Dzinējs: Ir

Atbildēt TDIVilis » 2006/Okt/01, 12:16

Tad jau intercoolerim truba pušu, ja šnāc un melni dūmi griežās. A par to turbinas neiešanu - vajag iztīrīt jebšu restaurēt. Tur ir tāds vārstulis, kurš sāk ķerties un tad sākas neiešana.
Pirms iegādes auto pārbaude un diagnostika T.27804385
Lietotāja avatars
TDIVilis
 
Atbildes: 498
Pievienojies: 2006/Jūn/08, 23:10
Atrašanās vieta: Rīga, Mežaparks.
Braucu ar: Mondi
Dzinējs: 2,0 16V 145ZS

Atbildēt inc » 2006/Okt/01, 12:18

Jazzer rakstīja:Man te vienam paziņam līdzīga bēda līdz 120km/h turbīna strādā,bet ne ar pilnu atdevi un kolīdz sasniedz tos 120 turbīna atslēdzas pavisam un ieslēdzas tikai kad dzinēju noslāpē un piešķiļ nojauna .
Kamēr turbīna stradā kaut kas briesmīgi šņāc tā itkā salona ventilātors uz pilnu klapi būtu pagriests un no izpūtēja mauca ārā melni dūmi(vēl trakāk kā NZ :lol: )
Tiklīdz tirbīna atslēdzas dūmi pazūd.Dzinējs PD :?


Aha, truba pušu.
Lietotāja avatars
inc
Guru
 
Atbildes: 787
Pievienojies: 2005/Sep/09, 18:17
Atrašanās vieta: Jelgava

Atbildēt Andiks » 2006/Okt/01, 14:10

man nekas nešņāc vienkārši katostrofāli pazūd jauda. Līdz 120 ceļ normāli.
Lietotāja avatars
Andiks
 
Atbildes: 34
Pievienojies: 2006/Jūl/02, 8:10
Atrašanās vieta: Rīga
Braucu ar: VW Passat B7 Variant
Dzinējs: 2.0 tdi, 125kw, CFGB

Atbildēt inc » 2006/Okt/01, 14:15

Andiks rakstīja:man nekas nešņāc vienkārši katostrofāli pazūd jauda. Līdz 120 ceļ normāli.


Ja 90 ps motors tad N75 vai trubiņas ap viņu beigts.
Lietotāja avatars
inc
Guru
 
Atbildes: 787
Pievienojies: 2005/Sep/09, 18:17
Atrašanās vieta: Jelgava

Atbildēt Andiks » 2006/Okt/01, 15:47

jā 90 Hp. a kas ir tas N75 un kur viņš atrodas tas gadījumā nav gaisa mētrītājs?
Lietotāja avatars
Andiks
 
Atbildes: 34
Pievienojies: 2006/Jūl/02, 8:10
Atrašanās vieta: Rīga
Braucu ar: VW Passat B7 Variant
Dzinējs: 2.0 tdi, 125kw, CFGB

Atbildēt inc » 2006/Okt/01, 16:45

Andiks rakstīja:jā 90 Hp. a kas ir tas N75 un kur viņš atrodas tas gadījumā nav gaisa mētrītājs?


Labāk jau pieslēgt kompi, un pārbaudīt :wink:

Atrodas starp gausa filtru un degvielas filtru.
Lietotāja avatars
inc
Guru
 
Atbildes: 787
Pievienojies: 2005/Sep/09, 18:17
Atrašanās vieta: Jelgava

Atbildēt Andiks » 2006/Okt/01, 16:54

būs vien jāslēdz, kur to var izdarīt par saprātīgām naudiņām? tā lai pēc diagnostikas pietiek naudas saplīsušāš detaļas nomaiņai.
Lietotāja avatars
Andiks
 
Atbildes: 34
Pievienojies: 2006/Jūl/02, 8:10
Atrašanās vieta: Rīga
Braucu ar: VW Passat B7 Variant
Dzinējs: 2.0 tdi, 125kw, CFGB

Atbildēt Bulinsh » 2006/Okt/01, 18:59

Pie tāpaša cilvēka :) kas tev uzrakstīja atbildi :) INC
Lietotāja avatars
Bulinsh
 
Atbildes: 3675
Pievienojies: 2004/Jan/20, 10:57
Atrašanās vieta: Aizkraukle
Braucu ar: VW Lupo ABT Sportsline
Dzinējs: 1,4 16v

Atbildēt Andiks » 2006/Okt/01, 19:56

INC kur tu atrodies?
Lietotāja avatars
Andiks
 
Atbildes: 34
Pievienojies: 2006/Jūl/02, 8:10
Atrašanās vieta: Rīga
Braucu ar: VW Passat B7 Variant
Dzinējs: 2.0 tdi, 125kw, CFGB

Atbildēt Bulinsh » 2006/Okt/01, 20:04

Jelgava :)
Lietotāja avatars
Bulinsh
 
Atbildes: 3675
Pievienojies: 2004/Jan/20, 10:57
Atrašanās vieta: Aizkraukle
Braucu ar: VW Lupo ABT Sportsline
Dzinējs: 1,4 16v

Atbildēt Vincents » 2006/Okt/01, 21:59

Andiks rakstīja:INC kur tu atrodies?

To jau tālāk caur PM sarunāsiet ;)
Lietotāja avatars
Vincents
 
Atbildes: 3743
Pievienojies: 2004/Jan/05, 18:25
Braucu ar: VW

Atbildēt buu » 2006/Okt/01, 22:33

runaajot par atskiriibaam, gribeetos uzzinaat kas manam golfam ir savaadaaks kaa 116hp vai 130hp dzineejiem? turbiina lielaaka vai ari lielaaku spiedienu - pataisot logu valjaa braucot un paspaidot gaazes pedaali skanja kaa blowoff...? :roll:
buu
 
Atbildes: 1099
Pievienojies: 2005/Mar/07, 21:09
Atrašanās vieta: Rīga

Atbildēt Vincents » 2006/Okt/03, 9:17

Vislabāk paskaties www.tdiclub.com forumā, tur baigi labi var atrast 115, 130 un 150 motoru atšķirības ;)
Lietotāja avatars
Vincents
 
Atbildes: 3743
Pievienojies: 2004/Jan/05, 18:25
Braucu ar: VW

Atbildēt Vincents » 2006/Okt/03, 20:24

All part numbers verified through VW and ive used the year 2002 as a guide( numbers always changing etc)

il start with the cylinder head, all the 100,115,130,150 PD engines use the same head, camshaft and valves. Headbolts are different, for the hex bolts on the PD130 and 150 its: N 908 897 01, and for the PD100 and 115 its: N 901 300 01

The block and piston set number for the PD130 and 150 are 038 103 101 AB (AH after 2003) and for the PD115 its 038 103 101 J and for the PD100 its 038 103 101 AA. Piston rings are the same on all PD engines 038 198 151

oil spray jets for PD130/150 part no. is 028 103 157 B and for the PD115 its 028 103 157 A

Conrod part numbers are the same for the PD150 and 130 and its 038 198 401B for the set and for the PD115 its 038 198 401 and for the PD100 its 038 198 401 E

Crankshaft bearings comes as one part number on the PD115/100 : 026 198 491 and on the PD130/150 : 038 105 561 A (upper) 038 105 591 A (lower)

Crankshaft for the PD115/100 part number is 038 105 021 C and PD130/150 its 038 105 021 K

Conrods bearing shell for PD130/150 part number is 038 105 701 B (lower), 038 105 701 A (upper)

conrods bearing shell for PD100/115 part number is 045 105 701 (lower), 045 105 701 A (upper)

water pumps are all the same for all the PDs

Oil pump for the PD 150/130 part number is 038 115 105D and for the PD115/100 its 06A 115 105B

Injectors for the PD100 part number is 038 130 073 AJ or 038 130 079 CX

Injectors for the PD115 part number is 045 130 073 T or 045 130 079 X

Injectors for the PD130/150 part number is 038 130 073 AL or 038 130 079 BX

Turbo for PD130 part number is 038 253 016 F, for PD 150 : 038 253 016 G, for PD115 its 038 253 019 C (same as TDI 110 vnt 15) and PD 100 turbo is 038 253 019 N.

The only difference i could find between the 130 and 150 was the cheese headbolts, what are those????
Lietotāja avatars
Vincents
 
Atbildes: 3743
Pievienojies: 2004/Jan/05, 18:25
Braucu ar: VW

IepriekšējaisNākošais

Atgriezties uz Dzinēja tūnings

cron

Kas ir Pieslēdzies

Lietotāji, kuri atrodas šajā forumā: Nav reģistrētu lietotāju un 8 viesi