Rupucis rakstīja:Tikko tika iepirkta Bora ar 1,9 TDI (90 zs) 2000g. Tad nu rodas visādi jautājumi.
1. Vai motora uzbūvē ir būtiskas atšķirības ar 110 un 130 vai tur ir runa tikai par elektroniku.
2. Vai šādam dzinējam ir ieteicams veikt chiptuning ???
Lord rakstīja:Rupucis rakstīja:Tikko tika iepirkta Bora ar 1,9 TDI (90 zs) 2000g. Tad nu rodas visādi jautājumi.
1. Vai motora uzbūvē ir būtiskas atšķirības ar 110 un 130 vai tur ir runa tikai par elektroniku.
2. Vai šādam dzinējam ir ieteicams veikt chiptuning ???
Vai mašīna ir tumši zilā krāsā un ar nelielu tūningu un BILSTEIN regulējamajām statnēm?
ja ir, tad gribētos ticēt, ka auto jau ir chipots
Rupucis rakstīja:Tikko tika iepirkta Bora ar 1,9 TDI (90 zs) 2000g. Tad nu rodas visādi jautājumi.
1. Vai motora uzbūvē ir būtiskas atšķirības ar 110 un 130 vai tur ir runa tikai par elektroniku.
2. Vai šādam dzinējam ir ieteicams veikt chiptuning ???
Rupucis rakstīja:Nea. Autiņš ir sudrabots un čipa tok nav, spriežot pēc uzrāviena. Bildes iemetīšu rīt vai parīt.
A pa kādām naudiņām INC čipo un vai ir reāli kaut kāda garantija tam pasākumam ???
Rupucis rakstīja:Nea. Autiņš ir sudrabots un čipa tok nav, spriežot pēc uzrāviena. Bildes iemetīšu rīt vai parīt.
A pa kādām naudiņām INC čipo un vai ir reāli kaut kāda garantija tam pasākumam ???
Rupucis rakstīja:ĀĀĀĀĀĀ un vēl. Vakar tā biki ietestēju pa Siguldas štrāsi un ar dalītām izjūtām secināju, ka pie 140 ir uzlikts ātruma ierobežotājs. Itkā no vienas puses ok, jo tas varētu būt labs rādītājs tam ka autiņš nav baigi dzīts, bet nu prasitos tā kā biki lielāka pedāļa rezervīte
Rupucis rakstīja:wo wo... Mana reakcija bija tāda pati - Bet nu ir kā ir. Kādu milimetru zem 140 apstājās un VISS. Pohuj ko tu dari ar pedāli