VWmotion.lv • Apskatīt tēmu - WEBER

Dzinēja tūnings

WEBER

Diskusijas par dzinēja jaudas un darbības uzlabošanu
Reklāma
 

Atbildēt gai4 » 2009/Mar/17, 18:25

GintsK rakstīja:
zviedrs rakstīja:pfff, tak uzliec citus, tak ta problēma :shock:
Nu tur balka jāliek no 1.6/1.8


Ka man teica ka itka karbai ari stiprinajumi nederot :roll:

tapec ari intresejos kadi varinati pastav jo nezinu vel vai velos 300+ ieguldit tani masina tikai motoram + karbai
Lietotāja avatars
gai4
 
Atbildes: 63
Pievienojies: 2007/Mar/01, 3:07

Atbildēt zviedrs » 2009/Mar/17, 22:26

variants pastāv- atjauno to pašu 1,3 un brauc vesels..
Lietotāja avatars
zviedrs
 
Atbildes: 316
Pievienojies: 2005/Dec/29, 16:21
Atrašanās vieta: riia

Atbildēt jurgis_L » 2009/Mar/17, 23:11

gai4 rakstīja:
GintsK rakstīja:
zviedrs rakstīja:pfff, tak uzliec citus, tak ta problēma :shock:
Nu tur balka jāliek no 1.6/1.8


Ka man teica ka itka karbai ari stiprinajumi nederot :roll:

tapec ari intresejos kadi varinati pastav jo nezinu vel vai velos 300+ ieguldit tani masina tikai motoram + karbai


Nu kas ta tur mainās??? Balka, uz kuras reika guļ. Un motora un kārbas stiprinājumi turas. Nezinu, varbūt arī priekšējā balka mainās. Un tur jau arī ir visi tie stiprinājumi. Vēl noteikti izpūtējs jāpārtaisa.... Ja motoru ar kārbu un kaut vai to pašu karburatoru var pa kādiem 100Ls dabūt, ta pārējos dzelžos neaizies 200Ls točna. Domāju, ka kādos 150-160Ls vai varbūt arī mazāk, ja paveicas, var iekļauties. Šajā gadījumā domāju, ka nav slikti iepirkt kādu sarūsējušu golpu vai jettu kā donoru. Pārlikt visu un atlikumu lūžņos nodot.
Lietotāja avatars
jurgis_L
 
Atbildes: 1717
Pievienojies: 2005/Aug/29, 20:14
Atrašanās vieta: Kuldīga, Ventspils
Braucu ar: Golf 2 TDI Syncro / Audi Coupe Q
Dzinējs: 1.9 TDI / 2.6 V6

Atbildēt salvis » 2009/Mar/17, 23:30

Galīgi ņe pa temu te viss ir aizgājis.
Jūs gribat teikt, ka 1.3 un lielajiem motoriem atšķiras spilvenu novietojums uz pusrāmja un priekšējās sijas??? Piedodiet, bet negribu ticēt, ņemot vērā VW detaļu unifikāciju starp dažādu klašu modeļiem, nemaz nerunājot par viena modeļa diviem motoriem.
Sievu un mašīnu draugiem neaizdod.

VW Up!, Deep black
VW Golf Plus, Blaugraphite
Lietotāja avatars
salvis
 
Atbildes: 774
Pievienojies: 2006/Jūn/06, 23:27
Atrašanās vieta: Salaspils
Braucu ar: VW Up!, Deep black
Dzinējs: ir

Atbildēt jurgis_L » 2009/Mar/17, 23:46

salvis rakstīja:Galīgi ņe pa temu te viss ir aizgājis.
Jūs gribat teikt, ka 1.3 un lielajiem motoriem atšķiras spilvenu novietojums uz pusrāmja un priekšējās sijas??? Piedodiet, bet negribu ticēt, ņemot vērā VW detaļu unifikāciju starp dažādu klašu modeļiem, nemaz nerunājot par viena modeļa diviem motoriem.


vw ir prosts kā zābaks. visiem motoriem izņemot 1.3 stiprinājumi ir +- vienādi. Gan benzīnniekiem, gan dīzeļiem. Gan Golfiem, gan Jettām... Nezinu, kādas Tev tur vēl unimodifikācijas... Labi, tur paduškas atšķiras, bet izvietojums viens.
visiem 1.6D, 1.6, 1.8 viss vienāds. Pat MK3 ir tāds pat stiprinājumu izvietojums
Lietotāja avatars
jurgis_L
 
Atbildes: 1717
Pievienojies: 2005/Aug/29, 20:14
Atrašanās vieta: Kuldīga, Ventspils
Braucu ar: Golf 2 TDI Syncro / Audi Coupe Q
Dzinējs: 1.9 TDI / 2.6 V6

Atbildēt zviedrs » 2009/Mar/18, 0:02

mk1 ir pilnīgi cits motoru stiprinājumu veids kā mk2 um mk3 mk1 motoru var izcelt tikai pa apakšu tas ir iekarināts buksēs nevis uzgūldīts uz tām.+ mk1 1,1 un 1,3 motoru stiprinājuma vietas uz rāmja atšķiras no 1,6 1,8 un D motoriem.. bet nav problēmu tās pārtaisīt.
Lietotāja avatars
zviedrs
 
Atbildes: 316
Pievienojies: 2005/Dec/29, 16:21
Atrašanās vieta: riia

Iepriekšējais

Atgriezties uz Dzinēja tūnings

Kas ir Pieslēdzies

Lietotāji, kuri atrodas šajā forumā: Nav reģistrētu lietotāju un 0 viesi