VWmotion.lv • Apskatīt tēmu - Motora apgriezienu uzņemšanas ātruma palielināšana

Dzinēja tūnings

Motora apgriezienu uzņemšanas ātruma palielināšana

Diskusijas par dzinēja jaudas un darbības uzlabošanu
Reklāma
 

Atbildēt Marchs » 2005/Dec/02, 14:34

Nu taa vinjsh ir 8v iegriezhas atraak, bet celj liidz kaadiem 4.5 - 5apgr., bet 16v saak griezties leenaak, toties ap 100km/h par 2/3 produktiivaak nekaa 8v.
Lietotāja avatars
Marchs
 
Atbildes: 964
Pievienojies: 2004/Jan/05, 19:50

Atbildēt Urmas » 2005/Dec/02, 16:20

Mk2 var čipot ja ir Digifant1 aprīkots dzinējs - liekas no '91 gada tādi bija.
Lietotāja avatars
Urmas
 
Atbildes: 847
Pievienojies: 2004/Jan/07, 9:54
Atrašanās vieta: Liepāja

Atbildēt GintsK » 2005/Dec/02, 23:24

Urmas rakstīja:Mk2 var čipot ja ir Digifant1 aprīkots dzinējs - liekas no '91 gada tādi bija.
IMHO no '88 :) Chipot to nav jeegas. Ja nu pa Ls20. Taa pat var sagriezt.

Atvieglinaats spararats sliktaak mierina klokjenes svaarstiibas ap rotaacijas asi. Rezultaataa pie maziem apgriezieniem zem slodzes vibree virsbuuve. Taa kaa tgad 5aja pie 800rpm, tad var buut stipri virs 1000.
Lietotāja avatars
GintsK
Guru
 
Atbildes: 2152
Pievienojies: 2004/Dec/25, 22:22
Atrašanās vieta: Āgenskalns

Atbildēt jurgis_L » 2005/Dec/05, 12:44

nu tad skaidrs. samierinaashos ar to ka taa ir....
a varbuut kads var pateik kur taadam 16v aparaatam ir zonde? izluudes sisteemaa nava...
Lietotāja avatars
jurgis_L
 
Atbildes: 1717
Pievienojies: 2005/Aug/29, 20:14
Atrašanās vieta: Kuldīga, Ventspils
Braucu ar: Golf 2 TDI Syncro / Audi Coupe Q
Dzinējs: 1.9 TDI / 2.6 V6

Atbildēt GintsK » 2005/Dec/05, 12:57

KR nav zondes. PL ir.
Lietotāja avatars
GintsK
Guru
 
Atbildes: 2152
Pievienojies: 2004/Dec/25, 22:22
Atrašanās vieta: Āgenskalns

Atbildēt jurgis_L » 2005/Dec/06, 11:22

aha. skaidrs. taa tad man ir KR (taa es pienjemu, jo kodu nevaru ieraudziit uz motora) jo nekur un nevienaa vietaa izpluudee nevaru zondi atrast
Lietotāja avatars
jurgis_L
 
Atbildes: 1717
Pievienojies: 2005/Aug/29, 20:14
Atrašanās vieta: Kuldīga, Ventspils
Braucu ar: Golf 2 TDI Syncro / Audi Coupe Q
Dzinējs: 1.9 TDI / 2.6 V6

Atbildēt Lord » 2006/Apr/27, 12:37

Izlasīju, kaut ko sapratu, kaut ko nesapratu, bet tam nav nozīmes :roll:

Interesē cik varētu maksāt un kur varētu meklēt atvieglinātu spararatu, kaltos virzuļus un klaņus, cietākas vārstu atsperītes un titāna vārstus? Protams, rūpnieciski ražotus... neinteresē pa lēto, bet gan valitatīvi...

ah, jā.. vēl metāla galvas blīve interesē...

īsumā viss...
Lietotāja avatars
Lord
 
Atbildes: 3562
Pievienojies: 2007/Jūn/08, 17:34

Atbildēt Urmas » 2006/Apr/27, 14:05

Pie atvieglināta spararata vēl var pievienot vieglos skriemeļus (jā arī tos maina)

šitā vai šitā
Lietotāja avatars
Urmas
 
Atbildes: 847
Pievienojies: 2004/Jan/07, 9:54
Atrašanās vieta: Liepāja

Atbildēt ajms » 2006/Apr/27, 14:27

GintsK rakstīja:
Urmas rakstīja:Mk2 var čipot ja ir Digifant1 aprīkots dzinējs - liekas no '91 gada tādi bija.
IMHO no '88 :) Chipot to nav jeegas. Ja nu pa Ls20. Taa pat var sagriezt.

Atvieglinaats spararats sliktaak mierina klokjenes svaarstiibas ap rotaacijas asi. Rezultaataa pie maziem apgriezieniem zem slodzes vibree virsbuuve. Taa kaa tgad 5aja pie 800rpm, tad var buut stipri virs 1000.

Es vairs spararatu nevieglinu,,taas ir auzas,,no pieredzes saku,,un ne tikkai es :?
AJmotorsports-Auto remonts un apkope(VAG,BMW uc).Jaunas auto rezerves daļas.Jaunas Riepas,diski.
VCDS,AutoCom diagnostika.
Autosports(šoseja,drifts)-risinājumi,konsultācijas,treneris,īre.
t.29217130 (P.O.T.C.P.: 10:00-19:00) ajms2@inbox.lv https://www.facebook.com/ajmotorsports.lv/
Lietotāja avatars
ajms
VWmotion atbalstītājs
 
Atbildes: 15307
Pievienojies: 2004/Feb/08, 17:22
Atrašanās vieta: Riga-Dārziņi-AJmotorsports
Braucu ar: VW Polo 6R ,BMW E60
Dzinējs: 1.6cr, 2,2g/b

Atbildēt artursT9 » 2006/Apr/27, 14:47

16v bish juutamaaku uzlabojumu var panaakt saliekot, lai abas gaisa iepluudes varpstas veras reizee valjaa!
Lietotāja avatars
artursT9
 
Atbildes: 391
Pievienojies: 2006/Feb/08, 1:14
Atrašanās vieta: purChiks

Atbildēt artursT9 » 2006/Apr/27, 14:48

Lord rakstīja:Izlasīju, kaut ko sapratu, kaut ko nesapratu, bet tam nav nozīmes :roll:

Interesē cik varētu maksāt un kur varētu meklēt atvieglinātu spararatu, kaltos virzuļus un klaņus, cietākas vārstu atsperītes un titāna vārstus? Protams, rūpnieciski ražotus... neinteresē pa lēto, bet gan valitatīvi...

ah, jā.. vēl metāla galvas blīve interesē...

īsumā viss...


metaala galvas bliivi, vismaz 8v var dabuut Grosaa!
Lietotāja avatars
artursT9
 
Atbildes: 391
Pievienojies: 2006/Feb/08, 1:14
Atrašanās vieta: purChiks

Atbildēt Lord » 2006/Apr/27, 14:53

ajms rakstīja:
GintsK rakstīja:
Urmas rakstīja:Mk2 var čipot ja ir Digifant1 aprīkots dzinējs - liekas no '91 gada tādi bija.
IMHO no '88 :) Chipot to nav jeegas. Ja nu pa Ls20. Taa pat var sagriezt.

Atvieglinaats spararats sliktaak mierina klokjenes svaarstiibas ap rotaacijas asi. Rezultaataa pie maziem apgriezieniem zem slodzes vibree virsbuuve. Taa kaa tgad 5aja pie 800rpm, tad var buut stipri virs 1000.

Es vairs spararatu nevieglinu,,taas ir auzas,,no pieredzes saku,,un ne tikkai es :?


a, ko tu iesaki?
Lietotāja avatars
Lord
 
Atbildes: 3562
Pievienojies: 2007/Jūn/08, 17:34

Atbildēt GintsK » 2006/Apr/28, 0:38

Lord rakstīja:
ajms rakstīja:Es vairs spararatu nevieglinu,,taas ir auzas,,no pieredzes saku,,un ne tikkai es :?


a, ko tu iesaki?
ajmam ir taisniiba.
Lietotāja avatars
GintsK
Guru
 
Atbildes: 2152
Pievienojies: 2004/Dec/25, 22:22
Atrašanās vieta: Āgenskalns

Re: Motora apgriezienu uzņemšanas ātruma palielināšana

Atbildēt bmwaddict » 2006/Mai/18, 0:51

izsliipeeta iepluude - izpluude, lielie vaarsti, razhiigaaki inzhektori, augstaaks degvielas spiediens un protams attieciigi noreguleeta shprice.. patiesiibaa asa reakcija uz droseli ir normaala K-Jet iipatniiba saliidzinaajumaa ar ne-CIS elektroniskajaam shpriceem.
un 16V response nav ne par kapeiku sliktaaka. Skaties degvielas spiedienus, apsteidzi, sveces svechvadus (!).. 16V KR motors ir vienk excellents jau defaultaa.

jurgis_L rakstīja:Varbūt kāds var man pateikt, kas varētu būt izdarīts 1989.gada Golf 2 1.8 8V GTI ka viņam ļoti strauji kāpj apgiezieni? Pietiek strauji piespiest gāzes pedāli (uz vietas stāvot) un vienā mirklī jau 6000 apgr/min. .....
Lietotāja avatars
bmwaddict
 
Atbildes: 4
Pievienojies: 2006/Mai/18, 0:35
Atrašanās vieta: Ogre
Braucu ar: Rallye
Dzinējs: compressor

Re: Motora apgriezienu uzņemšanas ātruma palielināšana

Atbildēt GintsK » 2006/Mai/18, 8:35

bmwaddict rakstīja:izsliipeeta iepluude - izpluude, lielie vaarsti, razhiigaaki inzhektori, augstaaks degvielas spiediens un protams attieciigi noreguleeta shprice.. patiesiibaa asa reakcija uz droseli ir normaala K-Jet iipatniiba saliidzinaajumaa ar ne-CIS elektroniskajaam shpriceem.
un 16V response nav ne par kapeiku sliktaaka. Skaties degvielas spiedienus, apsteidzi, sveces svechvadus (!).. 16V KR motors ir vienk excellents jau defaultaa.

razhiigaaki inzhektori, augstaaks degvielas spiediens
nav lietas, kas attiecas uz K-jetronic jeb, kaa citur to sauc, CIS. Sprauslas shai sisteemaa nenosaka razhiibu. Un sisteemas spiediens arii to buutiski nemaina. Tikai vadiibas spiediens stipri ietekmee degmaisiijumu - un tad tas ir vajadziigs zemaaks...

Asums nav K-jeta iipatniiba pati par sevi. Tajaa pat laikaa Opelis savus GSi razhoja ar LE-jetronic elektrisko iesmidzi. Un tie nebija neatsauciigaaki. Shii probleemas sakne ir ekologjija. Tagad vispaar liek elektriskaas droseles, kuras speciaali ver valjaa lenaak, kad vadiitaajs gaazi spiezh asi....

bmwaddict, ir labi, ka tu te raksti, bet, luudzu centies rakstiit tikai, ko skaidri zini. Luuk, varbuut tu zini, no kaa 16V var ielikt lielaakus vaarstus?
Lietotāja avatars
GintsK
Guru
 
Atbildes: 2152
Pievienojies: 2004/Dec/25, 22:22
Atrašanās vieta: Āgenskalns

IepriekšējaisNākošais

Atgriezties uz Dzinēja tūnings

Kas ir Pieslēdzies

Lietotāji, kuri atrodas šajā forumā: Nav reģistrētu lietotāju un 8 viesi