VWmotion.lv • Apskatīt tēmu - Motora apgriezienu uzņemšanas ātruma palielināšana

Dzinēja tūnings

Motora apgriezienu uzņemšanas ātruma palielināšana

Diskusijas par dzinēja jaudas un darbības uzlabošanu
Reklāma
 

Re: Motora apgriezienu uzņemšanas ātruma palielināšana

Atbildēt bmwaddict » 2006/Mai/18, 15:46

Pareizi par tiem spiedieniem, bet nu ok tur nebija pateikts vai civlis grib taadu pashu GTI uztaisiit asaaku vai jaunaaku modeli. Es gan palieku pie sava- vienk taada brutaala meh shpreice kaa K-Jet rulz tieshi asuma zinjaa, jaa, protams, ir veel virkne nosaciijumu, kas jaaizpilda, kaa jau mineeji, pietiekama izmeera drosele, iepluude, izpluude etc.. . LE-Jets arii nav peljams jo ir pietiekami primitiivs savaa buutiibaa, nav nekaadu calculation overheadu utt.. Bet panjemam Digifant, luuk tiiraas shausmas. Kad peec KR 16V paarseedos uz Digifantu, nu sore, ilgi nevareeju pierast pie taas aizmigushaas mashiinas. Vispaar ar dajebkuru citu mashiinu braucot bija izteikti juutams, ka pietruukst KR 16V agresivitaates. Vieniigais kas bija tikpat agresiivs bija vecais braaleena E21 323i, jo arii ir chistijs K-Jets, vienk spridzeklis (ja viss ir tehniski perfektaa kaartibaa).
Man vecajaa kompii bija daudz resursu par 16V tunning, arii kaa iedabuut lielaakus vaarstus, bet tur taa shelle nav taa veerta, jo jau standarta 16V galvai attaalumi starp vaarstu seezhaam jau taa ir mazi, galvai stipri samazinaasies izturiiba. Un veel jau ir jaaskataas vai to tieshaam vajag, KR/PL galvai ir pietiekama caurlaidiiba, ja ir pareizi izsliipeeta iepluude/izpluude tad ieguvums no tiem lielaakiem vaarstiem nemaz taas paarbuuves veerts. Patiesiibaa varbuut ir pat otraadaak, jo ja gribas labaaku low RPM griezi tad uz 9A vienk uzliekot KR/PL galvu ar sahurajiem portiem un shauro intake rezonatoru, lineaaraaka iikne liidz ar to better driveability, kas, imho, ir pat svariigaak par maximaaliem bet reaali nepielietojamiem lopiem.

Es shobriid apskatu iespeeju uztaisiit vienk atmosfeerisku VR6 izboreetu uz 3.0. Doma ir iemest ieksh A2 Syncro. Aplauziens ir dabuut taad kaarbu prieksh VR6.. A3 golfi bija nelielaa skaitiaa izlaisti, no taada dereetu perfekti.
Lietotāja avatars
bmwaddict
 
Atbildes: 4
Pievienojies: 2006/Mai/18, 0:35
Atrašanās vieta: Ogre
Braucu ar: Rallye
Dzinējs: compressor

Atbildēt GintsK » 2006/Mai/18, 16:39

Es shobriid apskatu iespeeju uztaisiit vienk atmosfeerisku VR6 izboreetu uz 3.0. Doma ir iemest ieksh A2 Syncro. Aplauziens ir dabuut taad kaarbu prieksh VR6.. A3 golfi bija nelielaa skaitiaa izlaisti, no taada dereetu perfekti.
Hmm...interesanti...laikam vajag sasistu Mk3 VR6 Synhro. Vai pat Mk4, kam tas Haldex? :)
Lietotāja avatars
GintsK
Guru
 
Atbildes: 2152
Pievienojies: 2004/Dec/25, 22:22
Atrašanās vieta: Āgenskalns

Atbildēt inc » 2006/Mai/18, 19:02

Lasu te jūsu sapņus par benzīnniekiem un brīnos, galva, varsti, problemas ar ilgmūžību........ 1.9 tdi + VNT20 + PP502 smidzinatāji + 12MM plunžerpāris, un bez nekādas mehaniskas iejaukšanas motorā ~180 Ps un motors griežās jau 6to gadu :lol: :lol:
Lietotāja avatars
inc
Guru
 
Atbildes: 787
Pievienojies: 2005/Sep/09, 18:17
Atrašanās vieta: Jelgava

Atbildēt ivaroks » 2008/Feb/13, 14:45

180 zs uz 1,9 tdi izklausās baigi labi!! :shock: noteikti saķeri zaudē pie jebkura neuzmanīga pieskāriena pedālim. :lol:
Lietotāja avatars
ivaroks
 
Atbildes: 255
Pievienojies: 2005/Aug/30, 11:08
Atrašanās vieta: Valmiera

Atbildēt inc » 2008/Feb/13, 21:16

ivaroks rakstīja:180 zs uz 1,9 tdi izklausās baigi labi!! :shock: noteikti saķeri zaudē pie jebkura neuzmanīga pieskāriena pedālim. :lol:


Apskaties rezultaatus pagaajushaas sestdienas VWmotion jubilejas pasaakumam :lol: :lol: :lol:

Subaru un EVO baruc 1.9 tdi duumos.
Lietotāja avatars
inc
Guru
 
Atbildes: 787
Pievienojies: 2005/Sep/09, 18:17
Atrašanās vieta: Jelgava

Iepriekšējais

Atgriezties uz Dzinēja tūnings

Kas ir Pieslēdzies

Lietotāji, kuri atrodas šajā forumā: Nav reģistrētu lietotāju un 0 viesi