Nu ok par seerijveida. Bet teiksim dzineeji, kuriem ir uzlikti kaltie virzulli, kas iztur teiksimm 600hp slodzi, gredzeni, klanni un viss paareejais kas nepieciessams - bez nos.
Cik ssaads dzineejs ilgi kalpo? Nu teiksim 150000 km taadam dzineejam ir daudz vai maz?
Par NOS - domaju, ja dzineejs gatavots teiksim 500 hp slodzei - kurus vinnss var sasniegt tikai izmantojot NOS - tad vinnss arii no NOSa neeksplodees. Jo NOSam princips jau tas pats kas Turbiinai - saspiest peec iespeejas vairaak gaisa, lai vareetu peec iespeejas vairaak 98U sadedzinaat
Storms rakstīja:Esmu dzirdējis ka nitro diezgan pamatīgi samazina dzinēja mūžu. IMHO ja pārāk neforsēs ar nitro tad nekas tam jaudīgajam dzinējam nenotiks (nezinu gan vai minētie aparāti ar tādu ir apgādāti). Pateicoties lielai dzinēja jaudai tas ļoti reti kad strādā ar maksimālu slodzi. Ātrāk juks ārā mazjaudīgie dzinēji kuri ļoti bieži strādā ar maksimālo slodzi.
Vēl daudz kas atkarīgs no paša dzinēja rezervēm. Ir dzinēji kuri reāli spēj izturēt 2x lielāku slodzi (jaudu?) nekā tā ko zavods tajā ir ielicis sērijveida ražošanā.