VWmotion.lv • Apskatīt tēmu - 1.9 TDI (PD130/150) EGR delete kita rasējumi

Dzinēja tūnings

1.9 TDI (PD130/150) EGR delete kita rasējumi

Diskusijas par dzinēja jaudas un darbības uzlabošanu
Reklāma
 

1.9 TDI (PD130/150) EGR delete kita rasējumi

Atbildēt Nitro » 2014/Feb/19, 11:24

Ja ir vēlēšanās iegūt vienmēr tīru ieplūdi pd130/pd150 dīzelim, tad nepieciešams atslēgt auto vadībā (ECU) EGR un ja vēlme likvidēt pašu egr, tad nepieciešams būs izveidot "EGR delete kitu"

Tāpēc vēlējos padalīties ar EGR delete kita izveides rasējumiem, pats taisīju pēc šabloniem, lai izveidotu savam dīzelim. Taisīju no melnā metāla, tad nosmilšots un nokrāsots ar pulverkrāsu, caurule 57mm sametināta ar flanci.

Šeit faili:
http://failiem.lv/u/cknqrzj

Šeit pats kits, līdzīgs arī sanāk pēc rasējumiem:
Attēls

Vēlams uzlikt uz kāda ilgmūžīgāka servera, jo failiem.lv ļauj glabāt 2 mēn.
Lietotāja avatars
Nitro
 
Atbildes: 1380
Pievienojies: 2004/Jan/07, 23:13
Atrašanās vieta: Riga
Braucu ar: Bora 1.9 TDI 4motion
Dzinējs: PD130 + GT1749VB

Re: 1.9 TDI (PD130/150) EGR delete kita rasējumi

Atbildēt martins23 » 2014/Feb/19, 12:03

Mīnus delītam būs tas, ka zūd arī slāpētājs, kura neesamība būs dzirdama, jo slāpēsies krietni skaļāk. Labāk un vienkāršāk vienkārši ielikt plāksnīti.

Sent from my GT-I9505 using Tapatalk
Lietotāja avatars
martins23
 
Atbildes: 252
Pievienojies: 2006/Aug/27, 14:58
Atrašanās vieta: Jelgava
Braucu ar: vw bora variant pd150

Re: 1.9 TDI (PD130/150) EGR delete kita rasējumi

Atbildēt Nitro » 2014/Feb/19, 12:08

šis "upgreids" vairāk būs piemērots tiem, kas liek pd130 ieplūdi uz nePD vai PD115 motora kuram ieplūdes koletora ieeja ir 51mm nevis 57mm kā pd130 gadījumā, līdz ar to vecais EGR nederēs.
Kas par slāpētāju? Uzliku savam kitu, skaļāks nav palicis :?
Lietotāja avatars
Nitro
 
Atbildes: 1380
Pievienojies: 2004/Jan/07, 23:13
Atrašanās vieta: Riga
Braucu ar: Bora 1.9 TDI 4motion
Dzinējs: PD130 + GT1749VB

Re: 1.9 TDI (PD130/150) EGR delete kita rasējumi

Atbildēt martins23 » 2014/Feb/19, 12:19

Pd150 ir egr kopā ar slāpētāju. Man palika skaļāks

Sent from my GT-I9505 using Tapatalk
Lietotāja avatars
martins23
 
Atbildes: 252
Pievienojies: 2006/Aug/27, 14:58
Atrašanās vieta: Jelgava
Braucu ar: vw bora variant pd150

Re: 1.9 TDI (PD130/150) EGR delete kita rasējumi

Atbildēt nin2 » 2014/Feb/19, 12:30

Var jau būt, ka man attiecībā uz šo ir paranoja, bet teorētiski slāpēšanas klape var pasargāt dzinēju no aiziešanas raznosā, gadījumā ja tas sāk baroties pats ar savu eļļu, tāpēc es slāpēšanas klapi prom nevāktu (skat - http://en.wikipedia.org/wiki/Diesel_engine_runaway).
nin2
 
Atbildes: 679
Pievienojies: 2010/Nov/27, 23:37
Atrašanās vieta: Rīga
Braucu ar: touran

Re: 1.9 TDI (PD130/150) EGR delete kita rasējumi

Atbildēt Nitro » 2014/Feb/19, 12:40

Nesaprotu par ko Jūs runājat, EGR funkcija ir dzīt daļu izplūdes gāzes atpakaļ ieplūdē, un vienīgais ko var panākt ar laiku ir jaudas zudumus un šādu ieplūdi:
Attēls
Lietotāja avatars
Nitro
 
Atbildes: 1380
Pievienojies: 2004/Jan/07, 23:13
Atrašanās vieta: Riga
Braucu ar: Bora 1.9 TDI 4motion
Dzinējs: PD130 + GT1749VB

Re: 1.9 TDI (PD130/150) EGR delete kita rasējumi

Atbildēt nin2 » 2014/Feb/19, 12:42

EGR "vārsts" satur gan EGR, gan arī slāpēšanas klapi. Tur tālāk Tavā bildē ir redzama arī slāpēšanas klape (horizontāla apaļa plāksnīte). Izslēdzot dzinēju, tā piegriež dzinējam skābekli :)
nin2
 
Atbildes: 679
Pievienojies: 2010/Nov/27, 23:37
Atrašanās vieta: Rīga
Braucu ar: touran

Re: 1.9 TDI (PD130/150) EGR delete kita rasējumi

Atbildēt nin2 » 2014/Feb/19, 12:50

no
http://www.myturbodiesel.com/wiki/egr-s ... -audi-tdi/

"The anti shudder valve is the first thing that might stop a diesel engine runaway (a type of malfunction) and could save your engine from being damaged. See 1000q: diesel engine runaway FAQ for more details on an engine runaway."

p.s. bet rasējumi jebkurā gadījumā laba lieta, ar tiem vajag dalīties :) paldies autoram :)
nin2
 
Atbildes: 679
Pievienojies: 2010/Nov/27, 23:37
Atrašanās vieta: Rīga
Braucu ar: touran

Re: 1.9 TDI (PD130/150) EGR delete kita rasējumi

Atbildēt androns » 2014/Feb/19, 13:06

slāpēšanas klape iekš EGRa ir arī ne-PD

priekšrocības:
1) noslāpējot, dzinējs smuki apstājas, nevis notirinās
2) kad aiziet raznosā, tad klape aizveras (kad noslāpē auto) .. attiecīgi nepiekļūst gaiss un raznoss beidzas
3) kad apmet uz vāka mašīnu, tad arī elektromagnētiskais vārsts nostrādā un aizver klapi un noslāpē dzinēju

Bet ir ok - daudzi liek vnk trubu ...

imho nogluišījot nost EGRu arī tās samazgas tur stipri mazāk krāsies ...
Lietotāja avatars
androns
 
Atbildes: 10933
Pievienojies: 2004/Jan/26, 15:19
Atrašanās vieta: Rīga
Braucu ar: Tosteri
Dzinējs: 2.0

Re: 1.9 TDI (PD130/150) EGR delete kita rasējumi

Atbildēt ajms » 2014/Feb/20, 1:22

...šiem uzdegumiem ir savi cēloņi dzinējā.To ka"nogluši' problēma nepazūd.

Nu ja to dariet ,tad vismaz uztaisiet normālu biezu blīvi ,nevis uzliek no konservu kārbas plānas ,izdeg gabals,kurš ielido turbīnā.
Bija 1 eksemplārs pag. nedēļu B6 2,0 16v tdi 2008.g...priekš kam tāda darbība bija jāveic :dontknow:
AJmotorsports-Auto remonts un apkope(VAG,BMW uc).Jaunas auto rezerves daļas.Jaunas Riepas,diski.
VCDS,AutoCom diagnostika.
Autosports(šoseja,drifts)-risinājumi,konsultācijas,treneris,īre.
t.29217130 (P.O.T.C.P.: 10:00-19:00) ajms2@inbox.lv https://www.facebook.com/ajmotorsports.lv/
Lietotāja avatars
ajms
VWmotion atbalstītājs
 
Atbildes: 15307
Pievienojies: 2004/Feb/08, 17:22
Atrašanās vieta: Riga-Dārziņi-AJmotorsports
Braucu ar: VW Polo 6R ,BMW E60
Dzinējs: 1.6cr, 2,2g/b

Re: 1.9 TDI (PD130/150) EGR delete kita rasējumi

Atbildēt Nitro » 2014/Feb/20, 9:50

Pareizi AJMs saka, ja taisa bloķējošo blīvi, jātaisa no bieza metāla, nekādā gadījijumā no alumīnija vai citiem vājiem/plāniem metāliem kuriem ir zema temperatūras noturība.
Nosūtīt failus var jebkuram lāzergriezējam vai ūdenstrūklas griezējam un būs laba detaļa no bieza metāla!
Lietotāja avatars
Nitro
 
Atbildes: 1380
Pievienojies: 2004/Jan/07, 23:13
Atrašanās vieta: Riga
Braucu ar: Bora 1.9 TDI 4motion
Dzinējs: PD130 + GT1749VB

Re: 1.9 TDI (PD130/150) EGR delete kita rasējumi

Atbildēt Alien » 2014/Feb/20, 22:21

jautājums 1) ar kādiem līdzekļiem tiek mērīta dzinēja kratīānās pirm un pēc operācijas, jo ar visu klapi motors tāpat uzreiz neapstājas miera pozīcijā
2)cik decibelu starpība ar EGR un bez?
cik ir glušīti un aizstāti ar trubu - nekādu starpību ar savu ausi neesmu sadzirdējis
Lietotāja avatars
Alien
 
Atbildes: 8751
Pievienojies: 2004/Dec/08, 16:51
Atrašanās vieta: Ķekava
Braucu ar: JEEP
Dzinējs: CRD+chipsis

Re: 1.9 TDI (PD130/150) EGR delete kita rasējumi

Atbildēt martins23 » 2014/Feb/20, 22:37

Ja ir pusbeigts dms. Tad tā skaņa būs uzreiz cita. Jo tas tur ļurinās ka prieks

Sent from my GT-I9505 using Tapatalk
Lietotāja avatars
martins23
 
Atbildes: 252
Pievienojies: 2006/Aug/27, 14:58
Atrašanās vieta: Jelgava
Braucu ar: vw bora variant pd150

Re: 1.9 TDI (PD130/150) EGR delete kita rasējumi

Atbildēt Alien » 2014/Feb/20, 22:41

martins23 rakstīja:Ja ir pusbeigts dms. Tad tā skaņa būs uzreiz cita. Jo tas tur ļurinās ka prieks

Sent from my GT-I9505 using Tapatalk

nu tad ir beigts DMS :emo:
stāsta te visiem ka EGR delīts izraisa nezkādas blakusparādības
tantes pieturā runā ka čipošana sajūgus kaujot nost :shura:
Lietotāja avatars
Alien
 
Atbildes: 8751
Pievienojies: 2004/Dec/08, 16:51
Atrašanās vieta: Ķekava
Braucu ar: JEEP
Dzinējs: CRD+chipsis

Re: 1.9 TDI (PD130/150) EGR delete kita rasējumi

Atbildēt martins23 » 2014/Feb/20, 22:45

Nevis egr. Bet asv delīts

Sent from my GT-I9505 using Tapatalk
Lietotāja avatars
martins23
 
Atbildes: 252
Pievienojies: 2006/Aug/27, 14:58
Atrašanās vieta: Jelgava
Braucu ar: vw bora variant pd150

Nākošais

Atgriezties uz Dzinēja tūnings

cron

Kas ir Pieslēdzies

Lietotāji, kuri atrodas šajā forumā: Nav reģistrētu lietotāju un 0 viesi