VWmotion.lv • Apskatīt tēmu - Turbinas izvele prieks 1.9 tdi!

Dzinēja tūnings

Turbinas izvele prieks 1.9 tdi!

Diskusijas par dzinēja jaudas un darbības uzlabošanu
Reklāma
 

Re: Turbinas izvele prieks 1.9 tdi!

Atbildēt LaXay » 2014/Jan/15, 13:46

black_smoke rakstīja:
armins123 rakstīja:nu tad jataisa cits kolektors bet tas atkal visu to pasakumu baigi sadārdzinās!
laikam bus japaliek pie bv43!

kas tev liek domāt,ka bv43 būs labākā izvēle?pirksi jaunu vai lietotu?

man jau liekas, ka bv43 ir neadekvāta cena lietotai, jauna kosmoss kvadrātā.

cmon, cik tad grūti uz uztaisīt pārejas flanci un kabini kādu gribi. :esmu_lol:
'96 Passat B4 AFN + AEL + VNT20 + 12mm + PD130 intake + EVO FMIC = Passarati
You can't treat your VW like you treat your wife
It needs Love
Lietotāja avatars
LaXay
 
Atbildes: 1630
Pievienojies: 2011/Aug/02, 14:42
Atrašanās vieta: Jelgava, Kalnciems
Braucu ar: Passat B4
Dzinējs: AFN

Re: Turbinas izvele prieks 1.9 tdi!

Atbildēt nin2 » 2014/Jan/15, 13:58

Varbūt man tikai šķiet, bet nav nemaz arī tik vienkārši atrast to BV43
nin2
 
Atbildes: 679
Pievienojies: 2010/Nov/27, 23:37
Atrašanās vieta: Rīga
Braucu ar: touran

Re: Turbinas izvele prieks 1.9 tdi!

Atbildēt armins123 » 2014/Jan/15, 18:17

Labu lietotu tiešām nav viegli atrast! :|
Lietotāja avatars
armins123
 
Atbildes: 56
Pievienojies: 2013/Jūl/31, 21:11
Braucu ar: A4 b5 avant quattro
Dzinējs: 1.9 tdi+vnt20

Re: Turbinas izvele prieks 1.9 tdi!

Atbildēt armins123 » 2014/Jan/15, 20:45

LaXay rakstīja:
black_smoke rakstīja:
armins123 rakstīja:nu tad jataisa cits kolektors bet tas atkal visu to pasakumu baigi sadārdzinās!
laikam bus japaliek pie bv43!

kas tev liek domāt,ka bv43 būs labākā izvēle?pirksi jaunu vai lietotu?

man jau liekas, ka bv43 ir neadekvāta cena lietotai, jauna kosmoss kvadrātā.

cmon, cik tad grūti uz uztaisīt pārejas flanci un kabini kādu gribi. :esmu_lol:



problēma tāda ka labu flanci nav nemaz tik viegli uzstaist !
Lietotāja avatars
armins123
 
Atbildes: 56
Pievienojies: 2013/Jūl/31, 21:11
Braucu ar: A4 b5 avant quattro
Dzinējs: 1.9 tdi+vnt20

Re: Turbinas izvele prieks 1.9 tdi!

Atbildēt black_smoke » 2014/Jan/15, 20:53

jaunu nebūs problēmas
atrast :naac:
es tikai nesaprotu,kāpēc saspringt uz bv43,ja hibrīda cena būs mazāka un tas būs tikko uzbūvēts?
cik bv43 šobrīd ir pieejamas un kādas ir cenas?
metināšanas darbi/auto remonts/vag diagnostika

Dīzelis kūp, jo Dievs nemīl,ka nabagi trako...
Lietotāja avatars
black_smoke
 
Atbildes: 506
Pievienojies: 2011/Mai/04, 10:21
Atrašanās vieta: Smiltene
Braucu ar: suni bagāžniekā
Dzinējs: d-power

Re: Turbinas izvele prieks 1.9 tdi!

Atbildēt armins123 » 2014/Jan/15, 22:42

black_smoke rakstīja:jaunu nebūs problēmas
atrast :naac:
es tikai nesaprotu,kāpēc saspringt uz bv43,ja hibrīda cena būs mazāka un tas būs tikko uzbūvēts?
cik bv43 šobrīd ir pieejamas un kādas ir cenas?


nu cik paintresējos daudz nav! tadu reali perkamu vel atradis neesmu, bet ari neesmu vel ta nopietni meklejis cena ap 200ls lietotai! jauna ebaja variants ap 300ls bet nu tas tads saubigs! kipa orginala bet nu vienalga #-o ! neteiktu ka vnt 17/20 hibrids sanaktu ipasi letak tapat man japerk vnt 17 turbina + vel parbuve!
Lietotāja avatars
armins123
 
Atbildes: 56
Pievienojies: 2013/Jūl/31, 21:11
Braucu ar: A4 b5 avant quattro
Dzinējs: 1.9 tdi+vnt20

Re: Turbinas izvele prieks 1.9 tdi!

Atbildēt LaXay » 2014/Jan/15, 23:47

armins123 rakstīja:
black_smoke rakstīja:jaunu nebūs problēmas
atrast :naac:
es tikai nesaprotu,kāpēc saspringt uz bv43,ja hibrīda cena būs mazāka un tas būs tikko uzbūvēts?
cik bv43 šobrīd ir pieejamas un kādas ir cenas?


nu cik paintresējos daudz nav! tadu reali perkamu vel atradis neesmu, bet ari neesmu vel ta nopietni meklejis cena ap 200ls lietotai! jauna ebaja variants ap 300ls bet nu tas tads saubigs! kipa orginala bet nu vienalga #-o ! neteiktu ka vnt 17/20 hibrids sanaktu ipasi letak tapat man japerk vnt 17 turbina + vel parbuve!

vnt20 un miers. kaudze cilvēku teica, ka būšot turbo bedre.. nekādu bedri nejūtu, spēj tik štepselēt. :emo:
un vnt20 maksā uz PUSI lētāk :krajejs_var:
'96 Passat B4 AFN + AEL + VNT20 + 12mm + PD130 intake + EVO FMIC = Passarati
You can't treat your VW like you treat your wife
It needs Love
Lietotāja avatars
LaXay
 
Atbildes: 1630
Pievienojies: 2011/Aug/02, 14:42
Atrašanās vieta: Jelgava, Kalnciems
Braucu ar: Passat B4
Dzinējs: AFN

Re: Turbinas izvele prieks 1.9 tdi!

Atbildēt denbass » 2014/Jan/16, 0:39

LaXay rakstīja:
armins123 rakstīja:
black_smoke rakstīja:jaunu nebūs problēmas
atrast :naac:
es tikai nesaprotu,kāpēc saspringt uz bv43,ja hibrīda cena būs mazāka un tas būs tikko uzbūvēts?
cik bv43 šobrīd ir pieejamas un kādas ir cenas?


nu cik paintresējos daudz nav! tadu reali perkamu vel atradis neesmu, bet ari neesmu vel ta nopietni meklejis cena ap 200ls lietotai! jauna ebaja variants ap 300ls bet nu tas tads saubigs! kipa orginala bet nu vienalga #-o ! neteiktu ka vnt 17/20 hibrids sanaktu ipasi letak tapat man japerk vnt 17 turbina + vel parbuve!

vnt20 un miers. kaudze cilvēku teica, ka būšot turbo bedre.. nekādu bedri nejūtu, spēj tik štepselēt. :emo:
un vnt20 maksā uz PUSI lētāk :krajejs_var:


ir turbo bedre salidzinājumā ar vnt17 un arī paliks. vnt20 nav īsti pilsētas turbo. vidēji agresīvam braukšanas stilam - jā. Es par vnt17/52, bet ar boost kontroles iespējam, lai nemirtu ātri.
Lietotāja avatars
denbass
 
Atbildes: 223
Pievienojies: 2011/Mai/06, 0:00
Braucu ar: B5.5 quattro
Dzinējs: amx

Re: Turbinas izvele prieks 1.9 tdi!

Atbildēt black_smoke » 2014/Jan/16, 9:19

labi,vnt20 maksā no 80-150ls,bv43 no 180-250,ja salīdzina veiktspēju, nevis cenu, tad abas ir ļoti līdzīgas.
Par izmaksām runājot,cik veido pārējas izmaksas-pārejas flancis,izpūtēja pielāgošana,eļļošana un gaisa trubas līdz turbo un tālāk uz IC...kur tad ir ieguvums?
Nopērkot lētāku turbo it kā ietaupām,bet visos sīkumos iztērējam gandrīz vēl tik pat vnt20 vai jebkuras citas, kura nav bolt on+ visam tam iztērētais laiks, kamēr to visu saskrūvē un braukāšana šurpu turpu.
Es esmu par vnt17 hibrīdu(var likt kaltos spārnus arī no gtb1749v,ja ir satraukums par disbalancu 52mm spārnu gadījumā),hibrīdam būs vieglāk pieejams detaļas un tas būs jauns, nevis lietots šrotā no plaukta.
metināšanas darbi/auto remonts/vag diagnostika

Dīzelis kūp, jo Dievs nemīl,ka nabagi trako...
Lietotāja avatars
black_smoke
 
Atbildes: 506
Pievienojies: 2011/Mai/04, 10:21
Atrašanās vieta: Smiltene
Braucu ar: suni bagāžniekā
Dzinējs: d-power

Re: Turbinas izvele prieks 1.9 tdi!

Atbildēt armins123 » 2014/Jan/17, 23:55

black_smoke rakstīja:labi,vnt20 maksā no 80-150ls,bv43 no 180-250,ja salīdzina veiktspēju, nevis cenu, tad abas ir ļoti līdzīgas.
Par izmaksām runājot,cik veido pārējas izmaksas-pārejas flancis,izpūtēja pielāgošana,eļļošana un gaisa trubas līdz turbo un tālāk uz IC...kur tad ir ieguvums?
Nopērkot lētāku turbo it kā ietaupām,bet visos sīkumos iztērējam gandrīz vēl tik pat vnt20 vai jebkuras citas, kura nav bolt on+ visam tam iztērētais laiks, kamēr to visu saskrūvē un braukāšana šurpu turpu.
Es esmu par vnt17 hibrīdu(var likt kaltos spārnus arī no gtb1749v,ja ir satraukums par disbalancu 52mm spārnu gadījumā),hibrīdam būs vieglāk pieejams detaļas un tas būs jauns, nevis lietots šrotā no plaukta.


kadas ir aptuvenas izmaksas sada hibrida izveidei? ja taisa no nules?
Lietotāja avatars
armins123
 
Atbildes: 56
Pievienojies: 2013/Jūl/31, 21:11
Braucu ar: A4 b5 avant quattro
Dzinējs: 1.9 tdi+vnt20

Re: Turbinas izvele prieks 1.9 tdi!

Atbildēt LaXay » 2014/Jan/18, 11:11

denbass rakstīja: ir turbo bedre salidzinājumā ar vnt17 un arī paliks. vnt20 nav īsti pilsētas turbo. vidēji agresīvam braukšanas stilam - jā. Es par vnt17/52, bet ar boost kontroles iespējam, lai nemirtu ātri.

Nu ja tik precīzi salīdzina tad varbūt.. bet manam braukšanas stilam vnt20 perfekti piederas, jo pa pilsētu braucu varētu teikt līdz redlainam.
blacsmoke atbildod:
Jēga pirkt lētāku turbo un bla bla blaaa... Katram savs viedoklis, es uzskatu, ka ir, jo ja arī nomirs šis vnt20, uzlikšu citu un tas nemaksās kosmosu. Tālāk, ja rokas neaug no irsas tad var izdarīt visu un pielāgot jebkuru turbo. Galvenais ir jābut pašam apetītei to darīt, materiālam un darbarīkiem. Uzskatu, ka nav jēga pārmaksāst par hibrīdu. tā pat ja liec lielāku turbo tad prasās labāks IC, labāka izplūde.
'96 Passat B4 AFN + AEL + VNT20 + 12mm + PD130 intake + EVO FMIC = Passarati
You can't treat your VW like you treat your wife
It needs Love
Lietotāja avatars
LaXay
 
Atbildes: 1630
Pievienojies: 2011/Aug/02, 14:42
Atrašanās vieta: Jelgava, Kalnciems
Braucu ar: Passat B4
Dzinējs: AFN

Re: Turbinas izvele prieks 1.9 tdi!

Atbildēt nin2 » 2014/Jan/18, 13:11

Kā vispār ir ar VNT20/GT2052V - pie cik rpm viņš sāk +/- "normāli" pūst uz 1.9tdi?
nin2
 
Atbildes: 679
Pievienojies: 2010/Nov/27, 23:37
Atrašanās vieta: Rīga
Braucu ar: touran

Re: Turbinas izvele prieks 1.9 tdi!

Atbildēt Jonix » 2014/Jan/18, 18:50

VNT20 un līzīgās sāk normāli pūst jau ap 1800-1900rpm. Laba turbīna ar pareizu regulējumu ir ļoti ok ikdienai pa pilsētu, jo īpaši uz jaudīgākajām PD versijām.

Es personīgi neatbalstu hibrīdus, tam ir būtiski pamatojumi:
  • Taisot hibrīdu lielākā daļa detaļu tiek aizstāta ar neoriģinālām, līdz ar to samazinās turbo mūžs. Tas ir tieši tāds pats stāsts kādēļ labāk nerestaurēt turbīnu + vēl hibrīdam nekad netiks piedāvāts standarta remkomplets, detaļas būs jāpielasa un jāpielāgo
  • Ja hibrīi tiešām ir tik ļoti labi un vienlaikus arī tik pat izturīgi kā citas tirgū piedāvātās turbīnas, kādēļ tādus nepiedāvā turbo oriģinālie ražotāji? Šādas lielas, uz peļņu vērstas kompānijas jau sen būtu palaidušas šādu turbo ražošanā un autoražotāji ļoti labprāt tos uzstādītu savām automašīnām.
Chiptuning
DPF serviss
Autoserviss
Diagnostika
IMMO off

www.Remap.lv
+371 2-9861-891
Lietotāja avatars
Jonix
 
Atbildes: 1928
Pievienojies: 2006/Okt/05, 21:46
Atrašanās vieta: audi-style.lv
Braucu ar: A4 TDI

Re: Turbinas izvele prieks 1.9 tdi!

Atbildēt denbass » 2014/Jan/18, 23:33

Jonix rakstīja:VNT20 un līzīgās sāk normāli pūst jau ap 1800-1900rpm. Laba turbīna ar pareizu regulējumu ir ļoti ok ikdienai pa pilsētu, jo īpaši uz jaudīgākajām PD versijām.

Es personīgi neatbalstu hibrīdus, tam ir būtiski pamatojumi:
  • Taisot hibrīdu lielākā daļa detaļu tiek aizstāta ar neoriģinālām, līdz ar to samazinās turbo mūžs. Tas ir tieši tāds pats stāsts kādēļ labāk nerestaurēt turbīnu + vēl hibrīdam nekad netiks piedāvāts standarta remkomplets, detaļas būs jāpielasa un jāpielāgo
  • Ja hibrīi tiešām ir tik ļoti labi un vienlaikus arī tik pat izturīgi kā citas tirgū piedāvātās turbīnas, kādēļ tādus nepiedāvā turbo oriģinālie ražotāji? Šādas lielas, uz peļņu vērstas kompānijas jau sen būtu palaidušas šādu turbo ražošanā un autoražotāji ļoti labprāt tos uzstādītu savām automašīnām.


Kāpēc mūsdienu auto ir aprīkoti ar elektronisko rokas bremzi? Kāpēc pd dzinējos seškanši eļļas sūkņu pievadā ir tik neizturīgi? Kāpēc w211 mersim ir tik gļukaina elektronika? Nav viss tas labākais ko izvēlas auto ražotajs. Tadā gadījumā ja jau vnt17/52 ir neizturīgs turbo, tad priekš kam tu nodarbojies ar savu darbu un bojā citu lietotāju oriģinālās turbīnas liekot tam darboties ar palielinātiem spiedieniem? Kāda starpība kādu turbīnu kaut nost?
Lietotāja avatars
denbass
 
Atbildes: 223
Pievienojies: 2011/Mai/06, 0:00
Braucu ar: B5.5 quattro
Dzinējs: amx

Re: Turbinas izvele prieks 1.9 tdi!

Atbildēt Jonix » 2014/Jan/19, 0:22

Pats vispār saprati ko uzrakstīji? Kāda ir saistība maniem argumentiem ar kļūdām konkrētu auto konstrukcijās?
Parādi man kaut vienu auto, kurš no rūpnīcas nāktu ar hibrīda turbīnu!

Ja turbīnu ražotāji un auto ražotāji uzskatītu, ka šādiem hibrīdiem ir potenciāls un garantijas laikā tie nenāks atpakaļ, kā arī nevajadzēs veidot atsaukumu, hibrīdi jau sen būtu pieejami iegādāties gan atsevišķi, gan uz automašīnām oriģinālizpildījumā.

Par mani - ja vien klients nejautā citādāk, turbīnu cenšos paturēt tai ilgtermiņā drošā diapazonā, ja vien kaut ko saproti no turbo uzbūves un darbības principiem, izpratīsi ar to, kas ir tām drošie diapazoni un spiediena pieaugumi.
Šobrīd, čipojot klienta auto, viens no pamata nosacījumiem man ir automašīnas ilgmūžība, kas sevī ietver gan turbīnu, gan spara ratu, gan pārējās detaļas, kurās var rasties problēmas. Ja klients vēlas lielāku vēl lielāku jaudas pieaugumu - ārpus drošiem limitiem, nav problēmu, tikai risku lai uzņemas pats.
Kā arī hibrīdus nekad neesmu ieteicis kā ilgtermiņā drošu risinājumu ;) Jā, tie ir ar vilinošām īpašībām, tomēr no otras puses resurss ir ļoti zems. Diemžēl, hibrīdu gadījumā izņēmumi ir veiksmīgie stāsti, nevis neveiksmes.
Chiptuning
DPF serviss
Autoserviss
Diagnostika
IMMO off

www.Remap.lv
+371 2-9861-891
Lietotāja avatars
Jonix
 
Atbildes: 1928
Pievienojies: 2006/Okt/05, 21:46
Atrašanās vieta: audi-style.lv
Braucu ar: A4 TDI

IepriekšējaisNākošais

Atgriezties uz Dzinēja tūnings

Kas ir Pieslēdzies

Lietotāji, kuri atrodas šajā forumā: Nav reģistrētu lietotāju un 4 viesi