VWmotion.lv • Apskatīt tēmu - Turbinas izvele prieks 1.9 tdi!

Dzinēja tūnings

Turbinas izvele prieks 1.9 tdi!

Diskusijas par dzinēja jaudas un darbības uzlabošanu
Reklāma
 

Turbinas izvele prieks 1.9 tdi!

Atbildēt armins123 » 2014/Jan/12, 14:09

Sveiki! lieta tada ka nevaru izskirties starp divam turbinam! pasalaik ir sachipots un uzstaditas r520 srauslas! bet joprojam stock turbina bez regulejamās ģeometrijas kura ar sim sprauslam ipasi labi nesadzivo! :twisted: doma likt virsu vai nu BV43 vai gtb1756vk
katrai ir savi plusi un savi minusi, bet kura butu labaka? velama jauda ap 200zs!
Lietotāja avatars
armins123
 
Atbildes: 56
Pievienojies: 2013/Jūl/31, 21:11
Braucu ar: A4 b5 avant quattro
Dzinējs: 1.9 tdi+vnt20

Re: Turbinas izvele prieks 1.9 tdi!

Atbildēt Jonix » 2014/Jan/12, 14:11

BV43 visticamāk būs jūtami vieglāk uzlikt.
Chiptuning
DPF serviss
Autoserviss
Diagnostika
IMMO off

www.Remap.lv
+371 2-9861-891
Lietotāja avatars
Jonix
 
Atbildes: 1928
Pievienojies: 2006/Okt/05, 21:46
Atrašanās vieta: audi-style.lv
Braucu ar: A4 TDI

Re: Turbinas izvele prieks 1.9 tdi!

Atbildēt armins123 » 2014/Jan/12, 14:38

Nu ja! Bet cik lasiju vina ir mazliet svakaka par gtb! ka ar kalposanas ilgumu?
Lietotāja avatars
armins123
 
Atbildes: 56
Pievienojies: 2013/Jūl/31, 21:11
Braucu ar: A4 b5 avant quattro
Dzinējs: 1.9 tdi+vnt20

Re: Turbinas izvele prieks 1.9 tdi!

Atbildēt black_smoke » 2014/Jan/12, 19:09

bv43 tu pieskrūvēsi uz reiz pie afn kolektora-viss tur der,izpludes flanscis arī nav jāmaina.GTB1756 gadījumā tas viss ir jābūvē/jāpielāgo,kas prasa papildus laiku un :krajejs_var: , ir man bijusi bv43 pēc tam vnt17/20 hibrīds un tagad gtb1756vk.
Ikdienas lietošanai hibrīds patika labāk par bv43 un arī tikko uzbūvēta hibrīda izmaksas ir tādas pat vai pat mazākas kā lietotai bv43.
Ja mērķis ir tikt tikai līdz 200zs tad to var izdarīt ar 1,55-1,6bar virsspiedienu,tad pilnīgi pietiks ar gt1749vb, bv43 un arī vnt17/20 hibrīds būs ilgdzīvotājs pie tāda spiediena,BET pieminēto spiedienu var pūst tikai līdz kādi 4000rpm.Ar GTB1756vk droši var lietot 1.7-1.8bar līdz 4700rpm.
Ja interesē kaut kas sīkāk par izmaksām, tad PZ
metināšanas darbi/auto remonts/vag diagnostika

Dīzelis kūp, jo Dievs nemīl,ka nabagi trako...
Lietotāja avatars
black_smoke
 
Atbildes: 506
Pievienojies: 2011/Mai/04, 10:21
Atrašanās vieta: Smiltene
Braucu ar: suni bagāžniekā
Dzinējs: d-power

Re: Turbinas izvele prieks 1.9 tdi!

Atbildēt immens » 2014/Jan/12, 19:30

Kādu turbīnu ieteiktu ja gribu lai pēc iespējas ātrāk iegriežas pie maziem apgriezieniem. Nevajag lielu jaudu pie lieliem apgriezieniem . Ikdienas braukāšanai uzskatu nav jēgas nolielas turbīnas kas sāk pūst pie 2500 rpm. Šobrīd standarta 1Z.
Lietotāja avatars
immens
 
Atbildes: 571
Pievienojies: 2011/Jūl/15, 1:02
Atrašanās vieta: Bēne
Braucu ar: mk1 Caddy, Passat B5 Syncro
Dzinējs: 1,9TDI , 1,9TDI

Re: Turbinas izvele prieks 1.9 tdi!

Atbildēt black_smoke » 2014/Jan/12, 19:43

immens rakstīja:Kādu turbīnu ieteiktu ja gribu lai pēc iespējas ātrāk iegriežas pie maziem apgriezieniem. Nevajag lielu jaudu pie lieliem apgriezieniem . Ikdienas braukāšanai uzskatu nav jēgas nolielas turbīnas kas sāk pūst pie 2500 rpm. Šobrīd standarta 1Z.

Man ļoti patika vnt17/20 hibrīds kopā ar 0,275 smidzinātājiem un Kaross regulējumu 3. robā jau ap 1600-1700rpm varēja sapūst 1,7bar :naac: tikai šim visam priekam bija ēnas puse-5. robā braucot ap 70-80km/h ieminot grīdā neturēja sajūgs,tas man bija jauns vr6 228mm ar vms.
metināšanas darbi/auto remonts/vag diagnostika

Dīzelis kūp, jo Dievs nemīl,ka nabagi trako...
Lietotāja avatars
black_smoke
 
Atbildes: 506
Pievienojies: 2011/Mai/04, 10:21
Atrašanās vieta: Smiltene
Braucu ar: suni bagāžniekā
Dzinējs: d-power

Re: Turbinas izvele prieks 1.9 tdi!

Atbildēt Nitro » 2014/Jan/12, 21:55

GTB1756 turbīna vislabākais risinājums 200-220zs jaudai, plusi = trešās paaudzes VNT, gultņi, efektivitāte pie zemiem motora rpm, jauda!
Hibrīdu uztaisīt sanāks dārgāk nekā iegādāt gtb1756 un efekts galā varētu būt švakāks...
Lietotāja avatars
Nitro
 
Atbildes: 1380
Pievienojies: 2004/Jan/07, 23:13
Atrašanās vieta: Riga
Braucu ar: Bora 1.9 TDI 4motion
Dzinējs: PD130 + GT1749VB

Re: Turbinas izvele prieks 1.9 tdi!

Atbildēt Ugisons » 2014/Jan/12, 21:57

Nitro rakstīja:GTB1756 turbīna vislabākais risinājums 200-220zs jaudai, plusi = trešās paaudzes VNT, gultņi, efektivitāte pie zemiem motora rpm, jauda!
Hibrīdu uztaisīt sanāks dārgāk nekā iegādāt gtb1756 un efekts galā varētu būt švakāks...

:nono:
BMW E91 2.0D + CHIP
VW T5 2.0TDI CR
(EX)ŠKODA OCTAVIA II 1.9tdi 09"
CAN AM Outlander 800XT EFI H.O.
(EX)BMW 530D E61 170kw
(EX)VW TOURAN 2.0tdi BKD
(EX)VW PASSAT B5 1.9TDI AFN+CHIP daily (Vislabākās atmiņas)
Lietotāja avatars
Ugisons
VWmotion atbalstītājs
 
Atbildes: 3677
Pievienojies: 2009/Mar/21, 22:12
Atrašanās vieta: Vangaži, Rīga
Braucu ar: E91
Dzinējs: Dīzelis

Re: Turbinas izvele prieks 1.9 tdi!

Atbildēt Nitro » 2014/Jan/13, 9:25

Cik tad sanāk uztaisīt hibrīdu? kaut kad sen atpakaļ interesējos turbo kantoros, prasīja vidēji ap 300Ls + sava trubīna, par kvalitāti dzirdētas daudz dažādas runas, kā paveicas....
Lietota Gtb1756 vidēji maksā 200-250 Ls un tā būs rūpnīcā gatavota ļurbīna.
Ja pierēķina kolektora adaptāciju gtb, tag gan atsevišķos gadījumos var cena būt līdzīga..
Varbūt kļūdos,kaut kas mainījies cenās?
Lietotāja avatars
Nitro
 
Atbildes: 1380
Pievienojies: 2004/Jan/07, 23:13
Atrašanās vieta: Riga
Braucu ar: Bora 1.9 TDI 4motion
Dzinējs: PD130 + GT1749VB

Re: Turbinas izvele prieks 1.9 tdi!

Atbildēt nin2 » 2014/Jan/13, 10:45

liekas, ka tam Gtb1756 pie izmaksām vēl ir arī jārēķina vakuuma aktuātors.
nin2
 
Atbildes: 679
Pievienojies: 2010/Nov/27, 23:37
Atrašanās vieta: Rīga
Braucu ar: touran

Re: Turbinas izvele prieks 1.9 tdi!

Atbildēt black_smoke » 2014/Jan/13, 11:16

hibrīdu uztaisīt var zem tevis norādītā lietota gtb1756vk cipara.Man uzlikt gtb1756 izmaksas nostājās vnt17/20 x2 un turbīna ir pie afn kolektora ar starpflanci,ja pieliek vēl kolektora būvēšanas izmaksas,tad gtb1756 izlikšana varētu būt pat 3x dārgāka par vnt17/20
metināšanas darbi/auto remonts/vag diagnostika

Dīzelis kūp, jo Dievs nemīl,ka nabagi trako...
Lietotāja avatars
black_smoke
 
Atbildes: 506
Pievienojies: 2011/Mai/04, 10:21
Atrašanās vieta: Smiltene
Braucu ar: suni bagāžniekā
Dzinējs: d-power

Re: Turbinas izvele prieks 1.9 tdi!

Atbildēt armins123 » 2014/Jan/13, 18:24

http://www.ebay.co.uk/itm/Exhaust-manif ... 1035464113

Ar sitadu flanci gtb golfam nevares uzstelēt?
Lietotāja avatars
armins123
 
Atbildes: 56
Pievienojies: 2013/Jūl/31, 21:11
Braucu ar: A4 b5 avant quattro
Dzinējs: 1.9 tdi+vnt20

Re: Turbinas izvele prieks 1.9 tdi!

Atbildēt Nitro » 2014/Jan/13, 22:25

Tas flanci paredzēts gareniski novietotiem dzinējiem - pasātiem, audi a4....
Tiem gtb nesagādā nekādas problēmas ar instalēšanu...

kaut kādi izplūdes kolektori it kā derot golfam (tos mazliet modificējot) precīzi gan neatceros.
Man plānā šogad ņemt veco VNT15 zāģēt nost turbīnu un metināt flanci vajadzīgā leņķī prieks gtb...
Lietotāja avatars
Nitro
 
Atbildes: 1380
Pievienojies: 2004/Jan/07, 23:13
Atrašanās vieta: Riga
Braucu ar: Bora 1.9 TDI 4motion
Dzinējs: PD130 + GT1749VB

Re: Turbinas izvele prieks 1.9 tdi!

Atbildēt armins123 » 2014/Jan/13, 23:10

nu tad jataisa cits kolektors bet tas atkal visu to pasakumu baigi sadārdzinās!
laikam bus japaliek pie bv43!
Lietotāja avatars
armins123
 
Atbildes: 56
Pievienojies: 2013/Jūl/31, 21:11
Braucu ar: A4 b5 avant quattro
Dzinējs: 1.9 tdi+vnt20

Re: Turbinas izvele prieks 1.9 tdi!

Atbildēt black_smoke » 2014/Jan/15, 12:23

armins123 rakstīja:nu tad jataisa cits kolektors bet tas atkal visu to pasakumu baigi sadārdzinās!
laikam bus japaliek pie bv43!

kas tev liek domāt,ka bv43 būs labākā izvēle?pirksi jaunu vai lietotu?
metināšanas darbi/auto remonts/vag diagnostika

Dīzelis kūp, jo Dievs nemīl,ka nabagi trako...
Lietotāja avatars
black_smoke
 
Atbildes: 506
Pievienojies: 2011/Mai/04, 10:21
Atrašanās vieta: Smiltene
Braucu ar: suni bagāžniekā
Dzinējs: d-power

Nākošais

Atgriezties uz Dzinēja tūnings

Kas ir Pieslēdzies

Lietotāji, kuri atrodas šajā forumā: Nav reģistrētu lietotāju un 0 viesi