man ar jaunu vr6 sajūga komplektu un vms uz golfa, sajūgam bija tieksme reizēm izsīdēt pie 1.7bar turbo spidiena un 0,275 smidzinātājiem,kad pārregulēja,lai uz maziem pūš 1,5bar un pēc 3k 1,7bar- problēmas pazuda.
draugam ir exedy stage 2 uz 1.9tdi - 205zs 500nM un problēmu, ar sajūgu nav bijis auto t3 buss 2000kg
sitas t3 ir redzets! kartigs aparats! nu ja vr6 sajugam varetu nepatikt dizeļa grieze! bet stage 2 sajuggs ir padargs pasakums! sakotnēji laikam likšu lietotu 1z spararatu un jaunu vr6 disku un kurvi! ar ceribu ka bus labi!
armins123 rakstīja:Varbūt kadam ir vr6 disks un kurvis uz pardošanu?
labāk jaunu kitu ar VMS nekā vr6 kitu, cik prasīts - tie ātrāk mirst un ātrāk slīd! Hvz, pašam vel pieredze nav, braukāju vel ar DMS.
cik tad tie vr6 ātri mirst??? es uz AFN uzliku valeo vienmasnieku un pēc pārdesmit štukām jau slīd un nav nan tur nekādi 1,7 bari... es biju domājis, ka vienīgā cerība ir vr6...
Kā tur īsti ir ar GTB1756VK un GTB2260VK turbīnām, 038 906 012 vadības bloks saprotās ar elektrisko aktuatoru vai tomēr jāmontē vakuma sēne? Un kas tā par elektrisko daļu BV43 turbīnas vakuma sēnei virsū?
Ir gtb regulātori,kuri ir savienojami ar vecākiem ecu,bet var gadīties,ka ecu nespēs pietiekami ātri apstrādāt datus un regulators vienkārši darbosies par lēnu,tāpēc labāk uz reiz būvēt uz vakumu. Bv43 sēnei ir stāvokļa devējs,tam ir tikai informatīva funkcija,kas ir lieka 1z,AFN utt.
Kurš var palīdzēt ar padomu? sākotnēji man mk3 bija 1Z dzinējs. Tagad ir AFN .210sprauslas, čipots vadības bloks. Ir jau vnt turbīna nopirkta, bet es īsti nesaprotu, kā es varu pāriet uz VNT turbīnu, jo 1Z wastegate regulējas ar spiedienu, bet uz VNT lāpstiņas regulājas ar vakūma sēni?
Sveiki visapkārt! Pavecs topiks, bet jaunu nesagribējās cept... Šobrīd t4 ir ar 1.9 45kw motoru Iepirkts donors passat b3 ar 1.9 td mehāniso sūkņa galvu 1.Kādas pēdējās modes tendences? Esmu dzirdējis par audi 2.5 140zs motora turbīnu sprauslām un interkūleri 2.Cik kas der un cik jāmodificē. 3.cik jaudas var iegūt ar mehānisko sūkņa galvu un cik ar elektronisko? 4.Cik reāli pašam motoru pārmest un pārējo satūnēt? 5.Kā ar sajūgu, vai turēs? 6.Ar kādām +\- izmaksām rēķināties procesā? Paldies!