VWmotion.lv • Apskatīt tēmu - Turbinas izvele prieks 1.9 tdi!

Dzinēja tūnings

Turbinas izvele prieks 1.9 tdi!

Diskusijas par dzinēja jaudas un darbības uzlabošanu
Reklāma
 

Re: Turbinas izvele prieks 1.9 tdi!

Atbildēt black_smoke » 2014/Mai/31, 22:41

man ar jaunu vr6 sajūga komplektu un vms uz golfa, sajūgam bija tieksme reizēm izsīdēt pie 1.7bar turbo spidiena un 0,275 smidzinātājiem,kad pārregulēja,lai uz maziem pūš 1,5bar un pēc 3k 1,7bar- problēmas pazuda.

draugam ir exedy stage 2 uz 1.9tdi - 205zs 500nM un problēmu, ar sajūgu nav bijis
auto t3 buss 2000kg
metināšanas darbi/auto remonts/vag diagnostika

Dīzelis kūp, jo Dievs nemīl,ka nabagi trako...
Lietotāja avatars
black_smoke
 
Atbildes: 506
Pievienojies: 2011/Mai/04, 10:21
Atrašanās vieta: Smiltene
Braucu ar: suni bagāžniekā
Dzinējs: d-power

Re: Turbinas izvele prieks 1.9 tdi!

Atbildēt armins123 » 2014/Jūn/01, 12:43

sitas t3 ir redzets! kartigs aparats! :naac: nu ja vr6 sajugam varetu nepatikt dizeļa grieze! bet stage 2 sajuggs ir padargs pasakums! sakotnēji laikam likšu lietotu 1z spararatu un jaunu vr6 disku un kurvi! ar ceribu ka bus labi! :mhihi:
Lietotāja avatars
armins123
 
Atbildes: 56
Pievienojies: 2013/Jūl/31, 21:11
Braucu ar: A4 b5 avant quattro
Dzinējs: 1.9 tdi+vnt20

Re: Turbinas izvele prieks 1.9 tdi!

Atbildēt malnacs » 2014/Aug/21, 17:05

cik liels 4akars ir golf iv tdi PD axr uzlikt turbinu no 130pd ?
malnacs
 
Atbildes: 5
Pievienojies: 2013/Apr/26, 12:56
Braucu ar: Golf IV TDI
Dzinējs: Diesel

Re: Turbinas izvele prieks 1.9 tdi!

Atbildēt imants » 2014/Aug/21, 18:11

Ja axr turbo caurule ir ar fikso savienojumu, tad viss vienkārši. Kaut gan bija ari kaut kāds skrūvējamais variants.
Lietotāja avatars
imants
 
Atbildes: 1013
Pievienojies: 2004/Sep/11, 19:53
Braucu ar: Audi A6 Avant
Dzinējs: Turbodīzels

Re: Turbinas izvele prieks 1.9 tdi!

Atbildēt cypress » 2014/Aug/22, 1:45

LaXay rakstīja:
armins123 rakstīja:Varbūt kadam ir vr6 disks un kurvis uz pardošanu?

labāk jaunu kitu ar VMS nekā vr6 kitu, cik prasīts - tie ātrāk mirst un ātrāk slīd! Hvz, pašam vel pieredze nav, braukāju vel ar DMS. :evil:



:shock: :shock: :shock:
cik tad tie vr6 ātri mirst???
es uz AFN uzliku valeo vienmasnieku un pēc pārdesmit štukām jau slīd :shock:
un nav nan tur nekādi 1,7 bari... es biju domājis, ka vienīgā cerība ir vr6...
cypress
 
Atbildes: 279
Pievienojies: 2009/Jan/08, 13:15

Re: Turbinas izvele prieks 1.9 tdi!

Atbildēt margots » 2014/Dec/16, 2:10

Kā tur īsti ir ar GTB1756VK un GTB2260VK turbīnām, 038 906 012 vadības bloks saprotās ar elektrisko aktuatoru vai tomēr jāmontē vakuma sēne?
Un kas tā par elektrisko daļu BV43 turbīnas vakuma sēnei virsū?
Lietotāja avatars
margots
 
Atbildes: 23
Pievienojies: 2014/Jūl/12, 6:03
Atrašanās vieta: +-Smiltene
Braucu ar: Corrado 1,9TDI + Corrado 1,8 16v

Re: Turbinas izvele prieks 1.9 tdi!

Atbildēt black_smoke » 2014/Dec/16, 17:51

Ir gtb regulātori,kuri ir savienojami ar vecākiem ecu,bet var gadīties,ka ecu nespēs pietiekami ātri apstrādāt datus un regulators vienkārši darbosies par lēnu,tāpēc labāk uz reiz būvēt uz vakumu.
Bv43 sēnei ir stāvokļa devējs,tam ir tikai informatīva funkcija,kas ir lieka 1z,AFN utt.
metināšanas darbi/auto remonts/vag diagnostika

Dīzelis kūp, jo Dievs nemīl,ka nabagi trako...
Lietotāja avatars
black_smoke
 
Atbildes: 506
Pievienojies: 2011/Mai/04, 10:21
Atrašanās vieta: Smiltene
Braucu ar: suni bagāžniekā
Dzinējs: d-power

Re: Turbinas izvele prieks 1.9 tdi!

Atbildēt lietotājvārds » 2016/Feb/10, 13:17

Kurš var palīdzēt ar padomu?
sākotnēji man mk3 bija 1Z dzinējs. Tagad ir AFN .210sprauslas, čipots vadības bloks. Ir jau vnt turbīna nopirkta, bet es īsti nesaprotu, kā es varu pāriet uz VNT turbīnu, jo 1Z wastegate regulējas ar spiedienu, bet uz VNT lāpstiņas regulājas ar vakūma sēni?
lietotājvārds
 
Atbildes: 7
Pievienojies: 2012/Sep/20, 22:31
Braucu ar: Scirocco
Dzinējs: 1,7d

Re: Turbinas izvele prieks 1.9 tdi!

Atbildēt flizetajs » 2016/Mai/02, 0:50

Sveiki visapkārt!
Pavecs topiks, bet jaunu nesagribējās cept...
Šobrīd t4 ir ar 1.9 45kw motoru
Iepirkts donors passat b3 ar 1.9 td mehāniso sūkņa galvu
1.Kādas pēdējās modes tendences?
Esmu dzirdējis par audi 2.5 140zs motora turbīnu sprauslām un interkūleri
2.Cik kas der un cik jāmodificē.
3.cik jaudas var iegūt ar mehānisko sūkņa galvu un cik ar elektronisko?
4.Cik reāli pašam motoru pārmest un pārējo satūnēt?
5.Kā ar sajūgu, vai turēs?
6.Ar kādām +\- izmaksām rēķināties procesā?
Paldies!
Lietotāja avatars
flizetajs
 
Atbildes: 16
Pievienojies: 2007/Feb/16, 22:35
Braucu ar: t4 ; v70

Iepriekšējais

Atgriezties uz Dzinēja tūnings

cron

Kas ir Pieslēdzies

Lietotāji, kuri atrodas šajā forumā: Nav reģistrētu lietotāju un 2 viesi