VWmotion.lv • Apskatīt tēmu - Turbo BV43

Dzinēja tūnings

Turbo BV43

Diskusijas par dzinēja jaudas un darbības uzlabošanu
Reklāma
 

Re: Turbo BV43

Atbildēt black_smoke » 2013/Nov/05, 14:51

Salīdzinot bv43 ar vnt17 hibrīd turbo,hibrīdam ir ielāki spārni 52mm(ja tos liek no vnt20),bet bv43 49mm līdz ar to hibrīdam lēnāk jāgriežas,lai sapumpētu spiedienu,karstā gala spārniņi ir identiski atšķiras tikai vnt uzbūve un bv43 ir grūtāk piejamas un dārgākas rezerves daļas priekš vnt.
Kad man nobeidzās bv43 Latvijā nevienas tādas citas lietotas nebija,tad hibrīdu uzbūvēt sanāca lētāk nekā atrestaurēt bv43,man ir gt1749v turbīna ar izvirpotu lielāku auksto galu,lai tur varētu ielikt vnt20 spārniņus-lietoju ~1,7bar virsspiedienu jau vairāk par puss gadu un nesūdzos.
metināšanas darbi/auto remonts/vag diagnostika

Dīzelis kūp, jo Dievs nemīl,ka nabagi trako...
Lietotāja avatars
black_smoke
 
Atbildes: 506
Pievienojies: 2011/Mai/04, 10:21
Atrašanās vieta: Smiltene
Braucu ar: suni bagāžniekā
Dzinējs: d-power

Re: Turbo BV43

Atbildēt black_smoke » 2013/Nov/05, 15:08

Un vēl bv43ir šāda tipa vnt,kuru nemaz nevar tik viegli izjaukt kā vnt15 vai vnt17.
Attēls
Attēls
Un parasti pēc izjaukšanas to vidus uzgriezni vajag jaunu,JO srūvējot vaļā tam vajag spec tool un nedrīkst tikt deformētas maliņas,pretējā tiks sabojāti karstā gala spārniņi.
metināšanas darbi/auto remonts/vag diagnostika

Dīzelis kūp, jo Dievs nemīl,ka nabagi trako...
Lietotāja avatars
black_smoke
 
Atbildes: 506
Pievienojies: 2011/Mai/04, 10:21
Atrašanās vieta: Smiltene
Braucu ar: suni bagāžniekā
Dzinējs: d-power

Re: Turbo BV43

Atbildēt Zalic » 2013/Nov/06, 13:47

hmm. bet es jau tur varu neko laukā nejaukt, vnk parbaudit ar pirkstem tas radialas un aksialas kustiba sun ja viss labi, tad lieku virsū un maucu? Un vispār, cik ilgi būtu jāiet restaurētām turbinām?
Lietotāja avatars
Zalic
 
Atbildes: 220
Pievienojies: 2011/Dec/11, 21:00
Atrašanās vieta: Ventspils
Braucu ar: VW Passat B5 1.9tdi
Dzinējs: AHU

Re: Turbo BV43

Atbildēt LaXay » 2013/Nov/06, 15:36

Zalic rakstīja:hmm. bet es jau tur varu neko laukā nejaukt, vnk parbaudit ar pirkstem tas radialas un aksialas kustiba sun ja viss labi, tad lieku virsū un maucu? Un vispār, cik ilgi būtu jāiet restaurētām turbinām?

pie mums turbīnas nevis restaurē bet reāli sajāj ar čhina detaļām. Takā restaurēt labāk neko nevajag, vajag atrast labu lietotu!
'96 Passat B4 AFN + AEL + VNT20 + 12mm + PD130 intake + EVO FMIC = Passarati
You can't treat your VW like you treat your wife
It needs Love
Lietotāja avatars
LaXay
 
Atbildes: 1630
Pievienojies: 2011/Aug/02, 14:42
Atrašanās vieta: Jelgava, Kalnciems
Braucu ar: Passat B4
Dzinējs: AFN

Re: Turbo BV43

Atbildēt Zalic » 2013/Nov/06, 15:55

es savu nobeigušos varu resaurēt :) Vajg kaut kādu rezumē par visu šito. Abāam ir 1,7 bar virspiedien, hibrids vnt17/20 un BV43, tātad tur atšķirību nav, ar ko tā BV43 īsti ir labāka par to manu hibrīdu?
Lietotāja avatars
Zalic
 
Atbildes: 220
Pievienojies: 2011/Dec/11, 21:00
Atrašanās vieta: Ventspils
Braucu ar: VW Passat B5 1.9tdi
Dzinējs: AHU

Re: Turbo BV43

Atbildēt Jonix » 2013/Nov/06, 17:41

Ar to, ka hibrīdiem gandrīž vienmēr mūžs ir īsāks dēļ karstā un aukstā gala disbalanca (pretējā gadījumā šādi hibrīdi nāktu jau no rūpnīcas), savukārt BV43 jau no BV rūpnīcas utt. ir optimizēta ilgmūžībai un jaudai.
Chiptuning
DPF serviss
Autoserviss
Diagnostika
IMMO off

www.Remap.lv
+371 2-9861-891
Lietotāja avatars
Jonix
 
Atbildes: 1928
Pievienojies: 2006/Okt/05, 21:46
Atrašanās vieta: audi-style.lv
Braucu ar: A4 TDI

Re: Turbo BV43

Atbildēt black_smoke » 2013/Nov/07, 9:37

Ja tev jau ir hibrīds,tad to sataisīt būs noteikti lētāk un vienkāršāk nekā meklēt bv43.Vai arī mans ieteikums,tev vajag šādu flancīti.
Attēls
Un tad jau pie AFN izplūdnieka var skrūvēt klāt GTB1756vk vai GTB2260,kuras maksā tik pat cik bv43 un GTB pat ir ieglāk atrodamas.
metināšanas darbi/auto remonts/vag diagnostika

Dīzelis kūp, jo Dievs nemīl,ka nabagi trako...
Lietotāja avatars
black_smoke
 
Atbildes: 506
Pievienojies: 2011/Mai/04, 10:21
Atrašanās vieta: Smiltene
Braucu ar: suni bagāžniekā
Dzinējs: d-power

Re: Turbo BV43

Atbildēt Zalic » 2013/Nov/07, 12:51

skaidrs, tad es labāk taisu savu hibrīdu, jo tad vismaz nav kaķis, jo 60k km toč noripos, bet kas zin cik ilgi ies ietotā, kura itkā laba, to nezin neviens
Lietotāja avatars
Zalic
 
Atbildes: 220
Pievienojies: 2011/Dec/11, 21:00
Atrašanās vieta: Ventspils
Braucu ar: VW Passat B5 1.9tdi
Dzinējs: AHU

Re: Turbo BV43

Atbildēt Zalic » 2013/Dec/11, 20:36

Izlēmu atraustaurēt hibrīdu, tagad ir jautājums vai N75 ir obligāti jāmaina vai var kapāt ar veco?
Lietotāja avatars
Zalic
 
Atbildes: 220
Pievienojies: 2011/Dec/11, 21:00
Atrašanās vieta: Ventspils
Braucu ar: VW Passat B5 1.9tdi
Dzinējs: AHU

Re: Turbo BV43

Atbildēt Jonix » 2013/Dec/12, 0:52

Viss ir atkarīgs no konkrētā N75. Jāmaina vai nē, caur internetu neviens nepateiks.
Chiptuning
DPF serviss
Autoserviss
Diagnostika
IMMO off

www.Remap.lv
+371 2-9861-891
Lietotāja avatars
Jonix
 
Atbildes: 1928
Pievienojies: 2006/Okt/05, 21:46
Atrašanās vieta: audi-style.lv
Braucu ar: A4 TDI

Re: Turbo BV43

Atbildēt Zalic » 2013/Dec/12, 9:55

tātad jābrauc pie kāda no čipoājiem un tas pateisk vaijg vai nevajg? jo vimaz vag-com kļūdu nekādu neizmet
Lietotāja avatars
Zalic
 
Atbildes: 220
Pievienojies: 2011/Dec/11, 21:00
Atrašanās vieta: Ventspils
Braucu ar: VW Passat B5 1.9tdi
Dzinējs: AHU

Re: Turbo BV43

Atbildēt nin2 » 2013/Dec/12, 10:40

Zalic rakstīja:tātad jābrauc pie kāda no čipoājiem un tas pateisk vaijg vai nevajg? jo vimaz vag-com kļūdu nekādu neizmet

aga, tipa gaitā jāpaskatās vai pīķus nemet
nin2
 
Atbildes: 679
Pievienojies: 2010/Nov/27, 23:37
Atrašanās vieta: Rīga
Braucu ar: touran

Re: Turbo BV43

Atbildēt Zalic » 2013/Dec/13, 11:50

Un kā vislabāk ir piebraukt restaurēto turbīni?
Lietotāja avatars
Zalic
 
Atbildes: 220
Pievienojies: 2011/Dec/11, 21:00
Atrašanās vieta: Ventspils
Braucu ar: VW Passat B5 1.9tdi
Dzinējs: AHU

Re: Turbo BV43

Atbildēt Ugisons » 2013/Dec/13, 13:13

Zalic rakstīja:Un kā vislabāk ir piebraukt restaurēto turbīni?

nomaini eļļu un gaisa filtru... īpaši piebraukt viņu nevajag
BMW E91 2.0D + CHIP
VW T5 2.0TDI CR
(EX)ŠKODA OCTAVIA II 1.9tdi 09"
CAN AM Outlander 800XT EFI H.O.
(EX)BMW 530D E61 170kw
(EX)VW TOURAN 2.0tdi BKD
(EX)VW PASSAT B5 1.9TDI AFN+CHIP daily (Vislabākās atmiņas)
Lietotāja avatars
Ugisons
VWmotion atbalstītājs
 
Atbildes: 3677
Pievienojies: 2009/Mar/21, 22:12
Atrašanās vieta: Vangaži, Rīga
Braucu ar: E91
Dzinējs: Dīzelis

Re: Turbo BV43

Atbildēt Jonix » 2013/Dec/13, 15:13

Zalic rakstīja:tātad jābrauc pie kāda no čipoājiem un tas pateisk vaijg vai nevajg? jo vimaz vag-com kļūdu nekādu neizmet

Kļūdas arī, visticamāk, nemetīs.
Pareizā pārbaude, ja rodas aizdomas, ir nomainot N75.
Chiptuning
DPF serviss
Autoserviss
Diagnostika
IMMO off

www.Remap.lv
+371 2-9861-891
Lietotāja avatars
Jonix
 
Atbildes: 1928
Pievienojies: 2006/Okt/05, 21:46
Atrašanās vieta: audi-style.lv
Braucu ar: A4 TDI

IepriekšējaisNākošais

Atgriezties uz Dzinēja tūnings

Kas ir Pieslēdzies

Lietotāji, kuri atrodas šajā forumā: Nav reģistrētu lietotāju un 3 viesi