Beidzot saņēmos no tā draņķa tikt vaļā.
Auto nodots ajm, un šeku reku atklājās autoplača kārtējā cūcība, nekāda katalizatora tur nav, tika tukšs bundulis.
To, kāds tam efekts var iečekot šai failā:
http://files.inbox.lv/ticket/fc1063b55366c86250de81fede1941b9cb6ade23/PecGrie%C5%A1anas.odsTagad bundulis aizvietots ar cauruli un bez visa vag-com'a var just atšķirību- ASR regulāri nostrādā zem 2000rpm.
Īsāk sakot, turbo sapūž zem 2000 to, ko tai jāsapūš, ok, joprojām atpaliek no līknes sākuma, bet pie tiem 2000 ir par 0,3bar vairāk, kā ar tukšo bunduli, manuprāt iespaidīga starpība.
Pārspiediena pīķis ir palicis, bet tā ilgums arī samazinājies.
Neiedomājos no maziem rpm ar 6 paskatīties, kā spiedieni regulējas, būs kādu citu dienu jāpatestē.
Jautājums, ar kādu spectūli var turbīnas VNT atduri atskrūvēt, lai paregulēt nenoņemot turbo?
PS. Braucieni veikti ar 3. robu.