VWmotion.lv • Apskatīt tēmu - Kāpēc TDI kūst virzuļi?

Dzinēja tūnings

Kāpēc TDI kūst virzuļi?

Diskusijas par dzinēja jaudas un darbības uzlabošanu
Reklāma
 

Kāpēc TDI kūst virzuļi?

Atbildēt Boy29 » 2013/Sep/08, 0:57

Esmu neizpratnē, cik motorus esmu sev mainījis Golfam, neviens ilgāk par 10 000km neiet, visiem viena problēma - kūst virzuļi un apraujas šāles.
Eļļu mainu ik pēc 6000km, leju 10W40 Castrol, filtrs MAHLE, pārkarsēts netika. Tagad nobraucis biju apmēram 9000km.
Tagadējais auto A6 C4, motors 1.9TDI AFN, 12mm plunžers, turbīna K16/K14, 2.5TDI kūleris, taisna truba 60mm, bākā papildus sūknis. Pārējais stock.
Pirms divām nedēļām ieliku H-Flox .275 un nočipoju, nobraucu 1500km un beigās apdzenot fūri, pazuda jauda un noslāpa, iedarbināt vairs nevarēja. Tgd izjaucu motoru un parādījās pazīstams skats. Un protams - klaņu šāles ir sarkanas un sašvīkātas

Attēls
Lietotāja avatars
Boy29
 
Atbildes: 141
Pievienojies: 2007/Aug/15, 19:18
Atrašanās vieta: Ventspils
Braucu ar: Audi TDI Q

Re: Kāpēc TDI kūst virzuļi?

Atbildēt Val » 2013/Sep/08, 8:13

Tad nevar īsti saprast, kas pa vainu šeit aprakstīta... pazuda eļļas spiediens, saliki sūdīgas šāles, darbs pie bloka bija neprecīzs vai ecu regulētāja rokas.
Lietotāja avatars
Val
 
Atbildes: 880
Pievienojies: 2007/Sep/12, 14:00
Atrašanās vieta: Bagāžniekā
Braucu ar: audi 80q gte
Dzinējs: 5vt

Re: Kāpēc TDI kūst virzuļi?

Atbildēt black_smoke » 2013/Sep/08, 10:03

Eļļa un filtri ir pareizie,bet vai eļļas spiedienu tiki mērijis pirms sāki visus šos uzlabojumus?
Manuprāt,ja pie veinas būtu smidzinātāji,tad šāles nebūtu sarkanas...izskatās,ka problēma jāmeklē ēļļošanā.
Ieliec bildi kā virzulis izskatās no augšas
Lietotāja avatars
black_smoke
 
Atbildes: 506
Pievienojies: 2011/Mai/04, 10:21
Atrašanās vieta: Smiltene
Braucu ar: suni bagāžniekā
Dzinējs: d-power

Re: Kāpēc TDI kūst virzuļi?

Atbildēt Boy29 » 2013/Sep/08, 11:16

Ar eļļas spiedienu viss bija ok, biju mērījis dažādās slodzēs.
Gribu atrast cēloni, kāpēc kūst pēdējais virzulis, lai nākamajam motoram to varu novērst.
Attēls
Lietotāja avatars
Boy29
 
Atbildes: 141
Pievienojies: 2007/Aug/15, 19:18
Atrašanās vieta: Ventspils
Braucu ar: Audi TDI Q

Re: Kāpēc TDI kūst virzuļi?

Atbildēt Jonix » 2013/Sep/08, 13:31

Parasti virzuļi kūst, jo pārāk daudz degvielas nokļūst uz virzuļa virsmas nevis degkamerā.
Iespējamie iemesli:
* nepareizs smidzināšanas kūlis
* degvielas dozai neatbilstošs vai neprecīzs iesmidzināšanas moments
* neatbilstošs sprauslas otrais atvēršanās spiediens
Lietotāja avatars
Jonix
 
Atbildes: 1928
Pievienojies: 2006/Okt/05, 21:46
Atrašanās vieta: audi-style.lv
Braucu ar: A4 TDI

Re: Kāpēc TDI kūst virzuļi?

Atbildēt Boy29 » 2013/Sep/08, 18:19

Eļļa nevarētu būt pie vainas? Kādu labāk liet, ja bieži domā spīdzināt motoru?
10W60 labi tur karstumu, bet vai derēs dīzelim?
Lietotāja avatars
Boy29
 
Atbildes: 141
Pievienojies: 2007/Aug/15, 19:18
Atrašanās vieta: Ventspils
Braucu ar: Audi TDI Q

Re: Kāpēc TDI kūst virzuļi?

Atbildēt Jonix » 2013/Sep/08, 20:35

Tur ir reāli uzvārījusies, pat izdegusi virzuļa virsma. Tā pat vien tādas lietas nenotiek. Nešķiet, ka dēļ eļļas tikai vienā cilindrā tik būtiski celsies temperatūra. Šie tdi dzinēji nav arī ar klasiskām dzesēšanas problēmām.
Lietotāja avatars
Jonix
 
Atbildes: 1928
Pievienojies: 2006/Okt/05, 21:46
Atrašanās vieta: audi-style.lv
Braucu ar: A4 TDI

Re: Kāpēc TDI kūst virzuļi?

Atbildēt Kaross » 2013/Sep/08, 21:26

Kuras šāles ir sarkanas klaņiem? augšējās vai apakšējās?
Jāskatās kas ar iesmidzināšanas momentu notiek slodzē, vai tas neatpaliek no uzstādītā (diezgan bieža problēma).
Parasti šādas lietas notiek no pārāk vēla iesmidzināšanas momenta.
Lietotāja avatars
Kaross
 
Atbildes: 1307
Pievienojies: 2009/Apr/21, 23:23
Atrašanās vieta: Rīga
Braucu ar: TDI Quattro
Dzinējs: 2.5TDI

Re: Kāpēc TDI kūst virzuļi?

Atbildēt black_smoke » 2013/Sep/08, 21:50

es braucu ar 5w30 nu jau drīz būs 20000km pēc uzlabojumiem.
man tomēr gribētos domāt,ka vaina ir eļļā/eļļošanā vai nu par daudz degvielas uz virzuļa virsmaz.
Visos gadījumos izkusa tieši 4. virzulis?
ja tā,tad tas vēl vairāk norāda uz eļļu,jo 4. saņem vismazāko eļļas spiedienu/apjomu.
Pēdējo reizi labojis black_smoke - 2013/Sep/08, 21:57, labots 1 reizi.
Lietotāja avatars
black_smoke
 
Atbildes: 506
Pievienojies: 2011/Mai/04, 10:21
Atrašanās vieta: Smiltene
Braucu ar: suni bagāžniekā
Dzinējs: d-power

Re: Kāpēc TDI kūst virzuļi?

Atbildēt Kaross » 2013/Sep/08, 21:54

manuprāt tur nebūs problēmas ar eļļošanu. ja nu tas nav viens un tas pats dzinējs visu laiku. Tikai pārlasīts.
Lietotāja avatars
Kaross
 
Atbildes: 1307
Pievienojies: 2009/Apr/21, 23:23
Atrašanās vieta: Rīga
Braucu ar: TDI Quattro
Dzinējs: 2.5TDI

Re: Kāpēc TDI kūst virzuļi?

Atbildēt Boy29 » 2013/Sep/09, 8:20

Iepriekšējiem motoriem bija arī ceturtais cilindrs izkusis, un vienreiz arī pirmais, bet tas vēl bija ar M-TDI
Šāles visas, gan pamatu, gan klaņu ir sarkanas. Katru reizi tiek likts cits motors.
Lietotāja avatars
Boy29
 
Atbildes: 141
Pievienojies: 2007/Aug/15, 19:18
Atrašanās vieta: Ventspils
Braucu ar: Audi TDI Q

Re: Kāpēc TDI kūst virzuļi?

Atbildēt androns » 2013/Sep/09, 9:10

Boy29 rakstīja:Iepriekšējiem motoriem bija arī ceturtais cilindrs izkusis, un vienreiz arī pirmais, bet tas vēl bija ar M-TDI
Šāles visas, gan pamatu, gan klaņu ir sarkanas. Katru reizi tiek likts cits motors.

nu tad pastāsti varbūt ko nozīmē cits motors - kuras komponentes tiek atstātas (pārnestas) no vecā motora ?
Lietotāja avatars
androns
 
Atbildes: 10933
Pievienojies: 2004/Jan/26, 15:19
Atrašanās vieta: Rīga
Braucu ar: Tosteri
Dzinējs: 2.0

Re: Kāpēc TDI kūst virzuļi?

Atbildēt Kaross » 2013/Sep/09, 9:25

Sūknis visos gadījumos viens?
Lietotāja avatars
Kaross
 
Atbildes: 1307
Pievienojies: 2009/Apr/21, 23:23
Atrašanās vieta: Rīga
Braucu ar: TDI Quattro
Dzinējs: 2.5TDI

Re: Kāpēc TDI kūst virzuļi?

Atbildēt vāks » 2013/Sep/09, 21:43

Vai tad TDI dzinējiem patīk ilgstošas ilgas slodzes?
Kāds turbo spiediens un no cik rpm?
Lietotāja avatars
vāks
 
Atbildes: 1609
Pievienojies: 2007/Dec/03, 20:36
Braucu ar: VW Touran
Dzinējs: 2.0 D

Re: Kāpēc TDI kūst virzuļi?

Atbildēt Jonix » 2013/Sep/09, 21:49

TDI nav problēmas ar slodzēm, šeit ir klasiska iesmidzināšanas momenta vai sprauslas problēma - degviela neatbilstošā brīdī nokļūst uz virzuļa virsmas, nevis degkamerā.
Chiptuning
DPF serviss
Autoserviss
Diagnostika
IMMO off

www.Remap.lv
+371 2-9861-891
Lietotāja avatars
Jonix
 
Atbildes: 1928
Pievienojies: 2006/Okt/05, 21:46
Atrašanās vieta: audi-style.lv
Braucu ar: A4 TDI

Nākošais

Atgriezties uz Dzinēja tūnings

Kas ir Pieslēdzies

Lietotāji, kuri atrodas šajā forumā: Nav reģistrētu lietotāju un 0 viesi