VWmotion.lv • Apskatīt tēmu - Kāpēc TDI kūst virzuļi?

Dzinēja tūnings

Kāpēc TDI kūst virzuļi?

Diskusijas par dzinēja jaudas un darbības uzlabošanu
Reklāma
 

Re: Kāpēc TDI kūst virzuļi?

Atbildēt El_mk2 » 2013/Sep/09, 23:10

Boy29 rakstīja:Iepriekšējiem motoriem bija arī ceturtais cilindrs izkusis, un vienreiz arī pirmais, bet tas vēl bija ar M-TDI
Šāles visas, gan pamatu, gan klaņu ir sarkanas. Katru reizi tiek likts cits motors.


ar mtdi neesi vienīgais, kam izkūst virzulis, dzinēju pirms eļļas maiņas var skalot ar zemas kvalitātes minerāleļļu, var liet dārgāko eļļu un pie tās vēl dārgu(labu) piedevu un neko tas nedod, jo problēma ir mtdi. tagad ar tdi, kas tev ir noticis visticamāk ir ko saka jonix. kas čipoja?
Lietotāja avatars
El_mk2
 
Atbildes: 94
Pievienojies: 2010/Sep/05, 22:56
Braucu ar: tdi

Re: Kāpēc TDI kūst virzuļi?

Atbildēt Boy29 » 2013/Sep/10, 8:25

Vienmēr komponemtes paliek no vecā motora, pat iepriekš mēģināju mainīt sparauslas vietām, nekas nelīdz, kūst ceturtais un dažreiz pirmais.
Nu jau jaunais motors ir gandrīz gatavs, tagad liešu citu eļļu un nu redzēs vai PD150 zs virzuļi ir izturīgāki par AFN.
Jānočeko vēl vai slodzē aizdedze neatpaliek, ko kaross ieteica pārbaudīt.
Domāju, ka spirta iesmidzināšana arī varētu nedaudz temperatūru virzulim samazināt.
Turbo spiediens nav liels, kkas ap 1.9bar.
Dzīvosim, redzēsism
Lietotāja avatars
Boy29
 
Atbildes: 141
Pievienojies: 2007/Aug/15, 19:18
Atrašanās vieta: Ventspils
Braucu ar: Audi TDI Q

Re: Kāpēc TDI kūst virzuļi?

Atbildēt Kaross » 2013/Sep/10, 8:45

Bet kas ar augstspiediena sūkni? Tas arī ir mainīts vai tikai plunžeris 12mm ielikts?
Auto elektronika, TDI. Jauta PM.
Nestandarta auto elektronikas darbi.
Chiptuning, imobilaizeri
Serviss Lapsu iela 6. www.kaross-chip.lv
26265465
Lietotāja avatars
Kaross
 
Atbildes: 1307
Pievienojies: 2009/Apr/21, 23:23
Atrašanās vieta: Rīga
Braucu ar: TDI Quattro
Dzinējs: 2.5TDI

Re: Kāpēc TDI kūst virzuļi?

Atbildēt androns » 2013/Sep/10, 9:16

nav vienkāršāk ielikt citu motoru ar visām sprauslām, sūkni, ECU un tad tūnēt pa jaunu ?

Ja jau 3 motoriem esi virzuļus izkausējis, tad jau toč lētāk būtu ielikt citu motoru pilnā komplektā :emo:
Lietotāja avatars
androns
 
Atbildes: 10933
Pievienojies: 2004/Jan/26, 15:19
Atrašanās vieta: Rīga
Braucu ar: Tosteri
Dzinējs: 2.0

Re: Kāpēc TDI kūst virzuļi?

Atbildēt ArmandsS » 2013/Sep/10, 21:58

androns rakstīja:nav vienkāršāk ielikt citu motoru ar visām sprauslām, sūkni, ECU un tad tūnēt pa jaunu ?

Ja jau 3 motoriem esi virzuļus izkausējis, tad jau toč lētāk būtu ielikt citu motoru pilnā komplektā :emo:

](*,) ](*,)

ps imho problēma ir tanī ,ka tas būvētais turbo nepūš-nepūš un tad mega ātri daudz iepūš un rodas liesais
Lietotāja avatars
ArmandsS
 
Atbildes: 4197
Pievienojies: 2005/Mar/28, 13:36
Atrašanās vieta: ventspils
Braucu ar: AE115 awd@Pajero jdm
Dzinējs: 7a-fe@4m40

Re: Kāpēc TDI kūst virzuļi?

Atbildēt Jonix » 2013/Sep/10, 22:57

Armand, nekas nav liesāks par ikdienas dīzeli. Nevajag jaukt degvielas veidus ;)
Chiptuning
DPF serviss
Autoserviss
Diagnostika
IMMO off

www.Remap.lv
+371 2-9861-891
Lietotāja avatars
Jonix
 
Atbildes: 1928
Pievienojies: 2006/Okt/05, 21:46
Atrašanās vieta: audi-style.lv
Braucu ar: A4 TDI

Re: Kāpēc TDI kūst virzuļi?

Atbildēt Boy29 » 2013/Sep/10, 23:58

No vecā motora paliek tikai sprauslas, sūknis un turbo, jaunajam dzinējam viss ir svaigs un labs, vecais motors aiziet uz lūžņiem, kas labs palicis, to paturu sev.

Kaross: sūknis paliek vecais, bet ar 12mm plunžeri, gaitā nočekošu vai aizdedze neskrien prom

Ko sakāt par Castrol 5W40? To var liet vecajam klucim? Kompensatori neklabēs? Jeb labāk 10W60?
Lietotāja avatars
Boy29
 
Atbildes: 141
Pievienojies: 2007/Aug/15, 19:18
Atrašanās vieta: Ventspils
Braucu ar: Audi TDI Q

Re: Kāpēc TDI kūst virzuļi?

Atbildēt black_smoke » 2013/Sep/13, 8:22

par eļļu runājot,domāju ka pilnībā pietiek ar 5w30 long life,kas paredzēta pd dzinējiem.
metināšanas darbi/auto remonts/vag diagnostika

Dīzelis kūp, jo Dievs nemīl,ka nabagi trako...
Lietotāja avatars
black_smoke
 
Atbildes: 506
Pievienojies: 2011/Mai/04, 10:21
Atrašanās vieta: Smiltene
Braucu ar: suni bagāžniekā
Dzinējs: d-power

Re: Kāpēc TDI kūst virzuļi?

Atbildēt Jonix » 2013/Sep/13, 10:09

Vasarā 10W60 būs noteikti labāka. Bet eļļa kušanas problēmu neatrisinās, visticamāk.
Chiptuning
DPF serviss
Autoserviss
Diagnostika
IMMO off

www.Remap.lv
+371 2-9861-891
Lietotāja avatars
Jonix
 
Atbildes: 1928
Pievienojies: 2006/Okt/05, 21:46
Atrašanās vieta: audi-style.lv
Braucu ar: A4 TDI

Re: Kāpēc TDI kūst virzuļi?

Atbildēt Boy29 » 2013/Sep/15, 13:13

Nu jau 800km būs nobraukti ar hibrīd motoru, strādā pārsteidzoši klusu un mierīgi, tgd ielēju castrol 5w40. Pagaidām viss bumbās.
Testēju aizdedzi slodzē, pie lielākiem rpm (3.5-5k rpm) aizdedze atpaliek par 3-4grādiem, jo prasa 16, 17 grādus, bet reāli ir kādi 14, 13 grādi.
Aprunājos ar dažiem dīzelistiem, kam arī savīlēti kapļi, viņiem arī atpaliek, jo cik sapratu, tad tas ir tāpēc, ka sūknī vairs nav vajadzīgais spiediens, kas nodrošina aizdedzes regulēšanu, viss aiziet uz sprauslām.
Lietotāja avatars
Boy29
 
Atbildes: 141
Pievienojies: 2007/Aug/15, 19:18
Atrašanās vieta: Ventspils
Braucu ar: Audi TDI Q

Re: Kāpēc TDI kūst virzuļi?

Atbildēt Jonix » 2013/Sep/15, 13:57

Vajag saremontēt sūkni. Izskatās, ka zemspiediena daļa, spiediena un aizdedzes regulēšanas mehānismi kko ne tā strādā.
Ir projekti, kuriem viss strādā un notiek.
Chiptuning
DPF serviss
Autoserviss
Diagnostika
IMMO off

www.Remap.lv
+371 2-9861-891
Lietotāja avatars
Jonix
 
Atbildes: 1928
Pievienojies: 2006/Okt/05, 21:46
Atrašanās vieta: audi-style.lv
Braucu ar: A4 TDI

Re: Kāpēc TDI kūst virzuļi?

Atbildēt Kaross » 2013/Sep/15, 16:00

Vēlāk aizsūtīšu info kā šo problēmu novērst.
tie 3-4 grādi ir diezgan daudz un ļoti iespējams kā tādēļ arī tika izdedzināts virzulis.
Man pat ar 13mm plunžeri un 0,341mm sprauslām aizdedze neatpaliek. :)
Auto elektronika, TDI. Jauta PM.
Nestandarta auto elektronikas darbi.
Chiptuning, imobilaizeri
Serviss Lapsu iela 6. www.kaross-chip.lv
26265465
Lietotāja avatars
Kaross
 
Atbildes: 1307
Pievienojies: 2009/Apr/21, 23:23
Atrašanās vieta: Rīga
Braucu ar: TDI Quattro
Dzinējs: 2.5TDI

Re: Kāpēc TDI kūst virzuļi?

Atbildēt Boy29 » 2013/Sep/16, 21:27

Nelielas izdarības ar sūkņa spiediena vārstiņu, un viss bumbās, tagad aizdedze ir kā pulkstenis, cik prasa, tik arī ir.
Lietotāja avatars
Boy29
 
Atbildes: 141
Pievienojies: 2007/Aug/15, 19:18
Atrašanās vieta: Ventspils
Braucu ar: Audi TDI Q

Re: Kāpēc TDI kūst virzuļi?

Atbildēt LaXay » 2013/Sep/16, 21:30

Boy29 rakstīja:Nelielas izdarības ar sūkņa spiediena vārstiņu, un viss bumbās, tagad aizdedze ir kā pulkstenis, cik prasa, tik arī ir.

cik bija tas km intervāls no - līdz kusušam virzulim? ja jau liekas, ka tagad būs bumbās, jāgaida tik.. jācer uz labāko! :) :naac:
'96 Passat B4 AFN + AEL + VNT20 + 12mm + PD130 intake + EVO FMIC = Passarati
You can't treat your VW like you treat your wife
It needs Love
Lietotāja avatars
LaXay
 
Atbildes: 1630
Pievienojies: 2011/Aug/02, 14:42
Atrašanās vieta: Jelgava, Kalnciems
Braucu ar: Passat B4
Dzinējs: AFN

Re: Kāpēc TDI kūst virzuļi?

Atbildēt Boy29 » 2013/Sep/16, 22:33

Apmēram 1000km, uzreiz pēc sprauslu maiņas un regulēšanas tas notika. Bet nu vecais motors jau bija tuvu nāvei, tā pēc skaņas likās
Lietotāja avatars
Boy29
 
Atbildes: 141
Pievienojies: 2007/Aug/15, 19:18
Atrašanās vieta: Ventspils
Braucu ar: Audi TDI Q

IepriekšējaisNākošais

Atgriezties uz Dzinēja tūnings

Kas ir Pieslēdzies

Lietotāji, kuri atrodas šajā forumā: Nav reģistrētu lietotāju un 4 viesi