offtopic
Kaross rakstīja:Kas ir tas vispār-atzītais drošais?
TDIClub "specu" teiktais?
Jau gaidīju līdzīgu komentu.
Turbochips ir muļķis un ikdienā tādas lietas darot jau gadiem - neko nesaprot.
Dažs labs uztaisīs jaudīgāku.
Samsung, PM jau saņēmi par pārregulēšanas iespējām?
Iesaku gan griezties atpakaļ pie Turbochip, gan tiks galā. Lieki piebilst, ka viņš ir uzbūvējis jaudīgāko 1.9TDI Latvijā, nevis kāds cits un par to es viņu cienu.
Moš pietiek? Tas, ka tev ir problēmas ar manu atrašanos šajā un citos forumos nenozīmē, ka drīksti par jebko iedir**** absolūtas muļķības.
Turbochip nav jaudīgākais 1.9tdi, jo vēl aizvien Žils ar balto pērli viņu var un varēja noskriet.
Vispāratzītais spiediens, manuprāt, ir sekojošas lietas:
1) maksimālā spiediena ierobežojums vadības blokā un standarta MAP sensora limits -20%.
2) turbīnas ražotāja spiediena raksturgrafiks (turbo map), tas reāli attaino turbīnas efektivitāti un bīstamos punktus
3) Spiediens kādus regulē tuninga kantori, kuri tiešā veidā sadarbojas ar konkrētā auto ražotāju, piemēram, ABT, MTM, Alpina utt. utt.
Saliekot šo visu kopā var ļoti viegli noteikt spiedienu, kurš būs drošs konkrētajam dzinējam, auto un jaudai
ilgtermiņā. Ja tu izzīd skaitļus no zila gaisa, man ir ļoti žēl tos klientus, kuri aizbrauc pie tevis uzlikt čipu.
Tie paši 1.4 1.5 bar standarta 1.9tdi turbīnai ir ļoti liels spiediena pieaugums, jo standartā turbīna pūš 0.9 bar. 1.4-0.9=0.5, kas ir (0.5/0.9) * 100% =
55.6% izmaiņa turbīnas spiedienam, tātad var arī apgalvot, ka tie ir 55.6% slodzes izmaiņas (patiesībā vairāk, jo turbīnas ass griešanās ātrums attiecībā pret spiedienu nav lineārs). Pie tam, šie skaitļi ir absolūti un netiek ņemts vērā vakuums, kurš veidojas starp turbīnu un gaisa filtru, realitātē tas šo % izmaina vēl vairāk.
Ir jābūt absolūtam analfabētam vai pohujistam, lai apgalvotu, ka izmainot noslodzi par 50 un vairāk % jebkurai iekārtai no ražotāja paredzētā tā darbosies ilgstoši un bez problēmām.