VWmotion.lv • Apskatīt tēmu - TDI turbīnas spiediens pēc čipa & turbo nāve

Dzinēja tūnings

TDI turbīnas spiediens pēc čipa & turbo nāve

Diskusijas par dzinēja jaudas un darbības uzlabošanu
Reklāma
 

Re: TDI turbīnas spiediens pēc čipa & turbo nāve

Atbildēt denbass » 2013/Apr/16, 16:34

tas auto vismaz labi gāja?
Lietotāja avatars
denbass
 
Atbildes: 223
Pievienojies: 2011/Mai/06, 0:00
Braucu ar: B5.5 quattro
Dzinējs: amx

Re: TDI turbīnas spiediens pēc čipa & turbo nāve

Atbildēt armands1986 » 2013/Apr/16, 19:52

tu liki jaunu turbinu vai lietotu?
Lietotāja avatars
armands1986
 
Atbildes: 146
Pievienojies: 2007/Dec/03, 15:59
Atrašanās vieta: Liepāja
Braucu ar: vw golf IV, vw touran
Dzinējs: 1,9tdi ahf, 1,9 BLS

Re: TDI turbīnas spiediens pēc čipa & turbo nāve

Atbildēt Jonix » 2013/Apr/16, 23:46

Samsung rakstīja:Pie Artūra no Turbochip. Pirms otrās turbīnas uzlikšanas viņš apgalvoja ka tas esot turbīnas defekts un spiediens esot ļoti labs. Man negribas ticēt ka cilvēks ar tik lielu pieredzi apzināti kautu nost turbīnas.
Turbochip bieži regulē spiedienu virs vispāratzītā drošā, kas gan parasti nenoved pie turbo nelaimēm, pagājušajā nedēļā bija 2 klienti, kuriem pieregulēju čipus, tai skaitā pagriezu zemāku turbo spiedienu, bet rezultātā braukšanas sajūtas un 0-100 bija labākas kā pirms tam.
Chiptuning
DPF serviss
Autoserviss
Diagnostika
IMMO off

www.Remap.lv
+371 2-9861-891
Lietotāja avatars
Jonix
 
Atbildes: 1928
Pievienojies: 2006/Okt/05, 21:46
Atrašanās vieta: audi-style.lv
Braucu ar: A4 TDI

Re: TDI turbīnas spiediens pēc čipa & turbo nāve

Atbildēt Kaross » 2013/Apr/17, 8:25

offtopic
Spoiler: show
Kas ir tas vispār-atzītais drošais? :D TDIClub "specu" teiktais?

Jau gaidīju līdzīgu komentu. :D
Turbochips ir muļķis un ikdienā tādas lietas darot jau gadiem - neko nesaprot.
Dažs labs uztaisīs jaudīgāku.

Samsung, PM jau saņēmi par pārregulēšanas iespējām?

Iesaku gan griezties atpakaļ pie Turbochip, gan tiks galā. Lieki piebilst, ka viņš ir uzbūvējis jaudīgāko 1.9TDI Latvijā, nevis kāds cits un par to es viņu cienu.
Auto elektronika, TDI. Jauta PM.
Nestandarta auto elektronikas darbi.
Chiptuning, imobilaizeri
Serviss Lapsu iela 6. www.kaross-chip.lv
26265465
Lietotāja avatars
Kaross
 
Atbildes: 1307
Pievienojies: 2009/Apr/21, 23:23
Atrašanās vieta: Rīga
Braucu ar: TDI Quattro
Dzinējs: 2.5TDI

Re: TDI turbīnas spiediens pēc čipa & turbo nāve

Atbildēt black_smoke » 2013/Apr/17, 13:44

kad pēdējo reizi gaisa filtru mainīji?
Līdz cik rpm turas tas spiediens un pie kādiem apgriezieniem sāk krist?
Es ieteiktu vēl eļļas spiedienu nomērī turbo eļļošanas trubā,karstam motoram tas nedrīkst būt zem 0,5bar tukšgaitā,labi ir,ja tas turas 0,8-1,0bar.
metināšanas darbi/auto remonts/vag diagnostika

Dīzelis kūp, jo Dievs nemīl,ka nabagi trako...
Lietotāja avatars
black_smoke
 
Atbildes: 506
Pievienojies: 2011/Mai/04, 10:21
Atrašanās vieta: Smiltene
Braucu ar: suni bagāžniekā
Dzinējs: d-power

Re: TDI turbīnas spiediens pēc čipa & turbo nāve

Atbildēt Jonix » 2013/Apr/17, 14:41

offtopic
Spoiler: show
Kaross rakstīja:Kas ir tas vispār-atzītais drošais? :D TDIClub "specu" teiktais?

Jau gaidīju līdzīgu komentu. :D
Turbochips ir muļķis un ikdienā tādas lietas darot jau gadiem - neko nesaprot.
Dažs labs uztaisīs jaudīgāku.

Samsung, PM jau saņēmi par pārregulēšanas iespējām?
Iesaku gan griezties atpakaļ pie Turbochip, gan tiks galā. Lieki piebilst, ka viņš ir uzbūvējis jaudīgāko 1.9TDI Latvijā, nevis kāds cits un par to es viņu cienu.

Moš pietiek? Tas, ka tev ir problēmas ar manu atrašanos šajā un citos forumos nenozīmē, ka drīksti par jebko iedir**** absolūtas muļķības.
Turbochip nav jaudīgākais 1.9tdi, jo vēl aizvien Žils ar balto pērli viņu var un varēja noskriet.



Vispāratzītais spiediens, manuprāt, ir sekojošas lietas:
1) maksimālā spiediena ierobežojums vadības blokā un standarta MAP sensora limits -20%.
2) turbīnas ražotāja spiediena raksturgrafiks (turbo map), tas reāli attaino turbīnas efektivitāti un bīstamos punktus
3) Spiediens kādus regulē tuninga kantori, kuri tiešā veidā sadarbojas ar konkrētā auto ražotāju, piemēram, ABT, MTM, Alpina utt. utt.

Saliekot šo visu kopā var ļoti viegli noteikt spiedienu, kurš būs drošs konkrētajam dzinējam, auto un jaudai ilgtermiņā. Ja tu izzīd skaitļus no zila gaisa, man ir ļoti žēl tos klientus, kuri aizbrauc pie tevis uzlikt čipu.

Tie paši 1.4 1.5 bar standarta 1.9tdi turbīnai ir ļoti liels spiediena pieaugums, jo standartā turbīna pūš 0.9 bar. 1.4-0.9=0.5, kas ir (0.5/0.9) * 100% = 55.6% izmaiņa turbīnas spiedienam, tātad var arī apgalvot, ka tie ir 55.6% slodzes izmaiņas (patiesībā vairāk, jo turbīnas ass griešanās ātrums attiecībā pret spiedienu nav lineārs). Pie tam, šie skaitļi ir absolūti un netiek ņemts vērā vakuums, kurš veidojas starp turbīnu un gaisa filtru, realitātē tas šo % izmaina vēl vairāk.

Ir jābūt absolūtam analfabētam vai pohujistam, lai apgalvotu, ka izmainot noslodzi par 50 un vairāk % jebkurai iekārtai no ražotāja paredzētā tā darbosies ilgstoši un bez problēmām.
Chiptuning
DPF serviss
Autoserviss
Diagnostika
IMMO off

www.Remap.lv
+371 2-9861-891
Lietotāja avatars
Jonix
 
Atbildes: 1928
Pievienojies: 2006/Okt/05, 21:46
Atrašanās vieta: audi-style.lv
Braucu ar: A4 TDI

Re: TDI turbīnas spiediens pēc čipa & turbo nāve

Atbildēt black_smoke » 2013/Apr/17, 15:21

piekrītu 1,4bar ir daudz, tāpēc mani interesē,līdz cik rpm tie turas,ja līdz kādi 3k ,un tad pamazām krīt,tad prboblēmām nevajadzētu būt.
metināšanas darbi/auto remonts/vag diagnostika

Dīzelis kūp, jo Dievs nemīl,ka nabagi trako...
Lietotāja avatars
black_smoke
 
Atbildes: 506
Pievienojies: 2011/Mai/04, 10:21
Atrašanās vieta: Smiltene
Braucu ar: suni bagāžniekā
Dzinējs: d-power

Re: TDI turbīnas spiediens pēc čipa & turbo nāve

Atbildēt Kaross » 2013/Apr/17, 16:20

Spoiler: show
Protams, krietni vieglāks auto ar tukšu salonu varēs noskriet pilnu A4 Quattro Avantu. Tas ir tiesa, bet tikai laukos tādā veidā mēra jaudu.
Jaudu mēra uz stenda. Turbochip Audi A4 1.9TDI bija 230zs UZ RITEŅIEM. un tas ir ļoti daudz. Parasti visi uzrādītie cipari ir tikai dzinēja jauda. 90zs, 110zs TDI visi šie ir tīrie dzinēja cipari. uz ratiem labi ja 70-80 nonāk.
Tātad viņš joprojām ir jaudīgākais 1.9TDI Latvijā.

Pietaupi savu gvelšanu par maniem klientiem. ne tev ir par to jāuztraucās.
Problēmas ir tikai tev, jo gribi būt par visiem gudrāks.


Iesaku tikai topika autoram aizbraukt pie Turbochip un lietu nokārtot līdz galam.
Nevis braukt pie kāda balamutes, kas pēc tam aiz muguras ceļ neslavu.

PM gan jau būs kastītē ar tekstu, es visu māku labāk. :naac:
Auto elektronika, TDI. Jauta PM.
Nestandarta auto elektronikas darbi.
Chiptuning, imobilaizeri
Serviss Lapsu iela 6. www.kaross-chip.lv
26265465
Lietotāja avatars
Kaross
 
Atbildes: 1307
Pievienojies: 2009/Apr/21, 23:23
Atrašanās vieta: Rīga
Braucu ar: TDI Quattro
Dzinējs: 2.5TDI

Re: TDI turbīnas spiediens pēc čipa & turbo nāve

Atbildēt Jonix » 2013/Apr/17, 17:13

offtopic
Spoiler: show
Es atvainojos topika autoram un moderatoriem par sekojošajām frāzēm, bet es nevaru nereaģēt uz šīm mēnešreizēm (ar neapskaužamu precizitāti augstākminētais personāžs var izpelnīties šādu apzīmējumu).

Kaross, šis topiks ir par cilvēka problēmu, par mirušām turbīnām, par to, ka čips ir noregulēts uz pārāk lielu spiedienu, savukārt reāli 50% no taviem tekstiem šeit ir par to cik es esmu slikts un visi pārējie labi.
Nešķiet dīvaini?
Man šķiet dīvaini - cik gan aprobežotam ir jābūt kādam cilvēkam, lai jebkurā pat vienkāršākajā topikā mēģinātu rakstīt zemtekstus "Jonix ir slikts, viņš lasa un raksta forumā, viņš ir mans konkurents, kur ir mana mamma?".
Kas būs nākamais? Pieķēzīsi arī "Es tevi redzēju", kad kāds būs pamanījis mani uz ielas?
Chiptuning
DPF serviss
Autoserviss
Diagnostika
IMMO off

www.Remap.lv
+371 2-9861-891
Lietotāja avatars
Jonix
 
Atbildes: 1928
Pievienojies: 2006/Okt/05, 21:46
Atrašanās vieta: audi-style.lv
Braucu ar: A4 TDI

Re: TDI turbīnas spiediens pēc čipa & turbo nāve

Atbildēt GintsK » 2013/Apr/17, 17:37

Es arī atvainjos par offtopiku. Kur ir tas stends, kas pilnpiedziņai mēra uz riteņiem? Lietuvā? Rolis mēra motora jaudu.

Ja par topiku: es skatītos kompresora karti. Ir baigā starpība, vai 1.4 bar pūš pie 1800rpm vai moka to pat pie 3500. Manauprāt svarīgi vienkārši neiet ārpus tās "salas" - tas arī ir tas, ko ražotājs paredzejis. Galā ir jāpūš minimālais spiediens, pie kura turbīna dod max ražību.

Kāds var iemest linku uz dotā kompresora karti??
Lietotāja avatars
GintsK
Guru
 
Atbildes: 2152
Pievienojies: 2004/Dec/25, 22:22
Atrašanās vieta: Āgenskalns

Re: TDI turbīnas spiediens pēc čipa & turbo nāve

Atbildēt El_mk2 » 2013/Apr/17, 21:30

vajadzētu paskatīties turbīnas eļļas atplūdes trubu, varbūt eļļa brīvi neatplūst atpakaļ uz karteri.
Lietotāja avatars
El_mk2
 
Atbildes: 94
Pievienojies: 2010/Sep/05, 22:56
Braucu ar: tdi

Re: TDI turbīnas spiediens pēc čipa & turbo nāve

Atbildēt black_smoke » 2013/Apr/17, 22:28

El_mk2 rakstīja:vajadzētu paskatīties turbīnas eļļas atplūdes trubu, varbūt eļļa brīvi neatplūst atpakaļ uz karteri.

ja ar atplūdi ir problēmas,tad eļļu dzen garām gar turbīnas asīti,parasti gan vairāk uz izplūdes pusi un tad ir palielināta dūmošana.
Negribas ticēt,ka tur būs vaina.
Kad liki otro turbīnu,gaisafiltru nomainīji un kartera ventilācijas,ic trubas un pašu ic izmazgāja kārtīgi?
Visas manis iepriešminētās vietas ir kārtīgi jāiztīra,jo turbo mirstot tiek piepūstas ar spārniņu skaidām,kas ir ļoti cietas.
Un uzliekot nākamo turbo šis skaids var atkal nonākt jaunajā turbīnā un radīt abrazīvu vidi un paātrināt turbo nāvi.
Tāpec ja turbīna ir beigta nevar vienkārši skrūvet nākamo virsū un cerēt,ka problēmu nebūs.
metināšanas darbi/auto remonts/vag diagnostika

Dīzelis kūp, jo Dievs nemīl,ka nabagi trako...
Lietotāja avatars
black_smoke
 
Atbildes: 506
Pievienojies: 2011/Mai/04, 10:21
Atrašanās vieta: Smiltene
Braucu ar: suni bagāžniekā
Dzinējs: d-power

Re: TDI turbīnas spiediens pēc čipa & turbo nāve

Atbildēt black_smoke » 2013/Mai/01, 17:02

Gribētos dzirdēt,cik lielu spiedienu var griezt 1.9td k14 turbīnai,ja nav interkūlera un cik,jo uzliek kaut nelielu IC?
metināšanas darbi/auto remonts/vag diagnostika

Dīzelis kūp, jo Dievs nemīl,ka nabagi trako...
Lietotāja avatars
black_smoke
 
Atbildes: 506
Pievienojies: 2011/Mai/04, 10:21
Atrašanās vieta: Smiltene
Braucu ar: suni bagāžniekā
Dzinējs: d-power

Re: TDI turbīnas spiediens pēc čipa & turbo nāve

Atbildēt Boy29 » 2013/Mai/02, 22:46

1.6Bar ar noglušītu wastegate mierīgi, ja piegriež vēl vairāk sūkni, tad domāju ka var vairāk. pusgadu tā nobraukāju kamēr izkusa virzuļi, turbīnai gan nekas.
(Nav jēgas no tā spiediena, ja nav labs IC)
Lietotāja avatars
Boy29
 
Atbildes: 141
Pievienojies: 2007/Aug/15, 19:18
Atrašanās vieta: Ventspils
Braucu ar: Audi TDI Q

Re: TDI turbīnas spiediens pēc čipa & turbo nāve

Atbildēt black_smoke » 2013/Mai/05, 12:09

Boy29 rakstīja:1.6Bar ar noglušītu wastegate mierīgi, ja piegriež vēl vairāk sūkni, tad domāju ka var vairāk. pusgadu tā nobraukāju kamēr izkusa virzuļi, turbīnai gan nekas.
(Nav jēgas no tā spiediena, ja nav labs IC)

To es saprotu,ka karstu gaisu motorā nav jēgas pūst,tāpēc interesē,cik lielu spiedienu var pūst bez ic.Domāju ka 1-1.2bar būtu samērā ok bez ic.
Kāds vispār ir AAZ stock spiediens?
metināšanas darbi/auto remonts/vag diagnostika

Dīzelis kūp, jo Dievs nemīl,ka nabagi trako...
Lietotāja avatars
black_smoke
 
Atbildes: 506
Pievienojies: 2011/Mai/04, 10:21
Atrašanās vieta: Smiltene
Braucu ar: suni bagāžniekā
Dzinējs: d-power

IepriekšējaisNākošais

Atgriezties uz Dzinēja tūnings

cron

Kas ir Pieslēdzies

Lietotāji, kuri atrodas šajā forumā: Nav reģistrētu lietotāju un 7 viesi