VWmotion.lv • Apskatīt tēmu - TDI turbīnas spiediens pēc čipa & turbo nāve

Dzinēja tūnings

TDI turbīnas spiediens pēc čipa & turbo nāve

Diskusijas par dzinēja jaudas un darbības uzlabošanu
Reklāma
 

TDI turbīnas spiediens pēc čipa & turbo nāve

Atbildēt Samsung » 2013/Apr/16, 12:24

Cik ir jāpūš tdi turbīnai pēc čipa. Man gada laikā ir divas turbīnas nomainītas un servisā saka ka čips nav labs.
Samsung
Nepieredzējis lietotājs
 
Atbildes: 6
Pievienojies: 2013/Apr/15, 2:11
Braucu ar: alu

Re: TDI turbīnas spiediens pēc čipa & turbo nāve

Atbildēt Brainless » 2013/Apr/16, 12:29

Userim Nitro ir Bora, kur arī gāja viena turbīna pēc otras (vēl pie iepriekšējā saimnieka), bet tur eļļa nebija laba.
Lietotāja avatars
Brainless
 
Atbildes: 1288
Pievienojies: 2008/Okt/01, 17:56
Atrašanās vieta: Rīga
Braucu ar: Seat Leon Mk1
Dzinējs: 1.8t APP

Re: TDI turbīnas spiediens pēc čipa & turbo nāve

Atbildēt black_smoke » 2013/Apr/16, 13:05

kas par auto,kāda turbīna un cik liels spiediens?
metināšanas darbi/auto remonts/vag diagnostika

Dīzelis kūp, jo Dievs nemīl,ka nabagi trako...
Lietotāja avatars
black_smoke
 
Atbildes: 506
Pievienojies: 2011/Mai/04, 10:21
Atrašanās vieta: Smiltene
Braucu ar: suni bagāžniekā
Dzinējs: d-power

Re: TDI turbīnas spiediens pēc čipa & turbo nāve

Atbildēt Nitro » 2013/Apr/16, 13:08

manai Borai iepriekšējais saimnieks nepievērsa uzmanību motora stāvoklim, bija cauras vakuma trubinas, dēļ kurām turbam nepareizi strādāja, dzinējs "stipri elpoja" dēļ kā radās nežēlīgs spiediens karterī un vārstu vākā un dēļ visa iepriekš minētā eļļa taisīja biezeni un viss sitās ciet.
Risinājums ļoti vienkārš - cits motors (PD130) un daudz jaunu detaļu. Tagad auto iet kā pulkstenis visi parametri dzinēja ir teicami =D>

Pēc manām rokām auto ir ne tikai vizuāli pievilc;igs, bet arī tehniski ļoti labā stāvoklī. :roll:

Čips parasti paātrina to detaļu nāvi, kuras jau pirms tam nav bijušas kārtībā, t.sk. turbīna.
Lietotāja avatars
Nitro
 
Atbildes: 1380
Pievienojies: 2004/Jan/07, 23:13
Atrašanās vieta: Riga
Braucu ar: Bora 1.9 TDI 4motion
Dzinējs: PD130 + GT1749VB

Re: TDI turbīnas spiediens pēc čipa & turbo nāve

Atbildēt Samsung » 2013/Apr/16, 13:36

black_smoke rakstīja:kas par auto,kāda turbīna un cik liels spiediens?
Parastais 1.9tdi. standartā 110ZS. Spiediena devējs rāda 1.7un uzreiz nokrīt uz 1.4-1.5. Ar kompi skatījās un teica ka pūš 2430 milibarus. man tie skaitļi kaut kā nelīmējas kopā, laikam degvielas spiedienu apskatījās
Samsung
Nepieredzējis lietotājs
 
Atbildes: 6
Pievienojies: 2013/Apr/15, 2:11
Braucu ar: alu

Re: TDI turbīnas spiediens pēc čipa & turbo nāve

Atbildēt Lauris » 2013/Apr/16, 13:52

Samsung rakstīja:
black_smoke rakstīja:kas par auto,kāda turbīna un cik liels spiediens?
Parastais 1.9tdi. standartā 110ZS. Spiediena devējs rāda 1.7un uzreiz nokrīt uz 1.4-1.5. Ar kompi skatījās un teica ka pūš 2430 milibarus. man tie skaitļi kaut kā nelīmējas kopā, laikam degvielas spiedienu apskatījās


2430 ir kopējais spiediens.
Atņem atmosfēras spiedienu un iegūsi 1400-1500.
Ēku, elektroietaišu termogrāfiskā pārbaude!
Lietotāja avatars
Lauris
 
Atbildes: 6272
Pievienojies: 2004/Mar/22, 12:39
Atrašanās vieta: Pierīga
Braucu ar: VW Sharan 7N
Dzinējs: CFFB

Re: TDI turbīnas spiediens pēc čipa & turbo nāve

Atbildēt Samsung » 2013/Apr/16, 13:55

Bet cik ir jābūt standartā, vai tas ir normāls spiediens čipotam? Kaut kādu iemeslu dēļ jau turbīnas beidzas.
Samsung
Nepieredzējis lietotājs
 
Atbildes: 6
Pievienojies: 2013/Apr/15, 2:11
Braucu ar: alu

Re: TDI turbīnas spiediens pēc čipa & turbo nāve

Atbildēt LaXay » 2013/Apr/16, 14:01

Samsung rakstīja:Bet cik ir jābūt standartā, vai tas ir normāls spiediens čipotam? Kaut kādu iemeslu dēļ jau turbīnas beidzas.

Sakritība?
Nu vnt15 turbīna lkm normāli tur 1,3 bārus. bik vairāk ar vrb nekas nav traks.
Nez es domāju, ka pārbaudi visas vakuma trubiņas, eļļu motoram vajag labu, tad arī turbo kalpo labāk :)
Vissticamāk, ka sagadīšanās, nu man ar turbo pēc čipa mirst ;) Takā nepārdzoju un lieku virsū citu, labu un braucu tālāk :)
'96 Passat B4 AFN + AEL + VNT20 + 12mm + PD130 intake + EVO FMIC = Passarati
You can't treat your VW like you treat your wife
It needs Love
Lietotāja avatars
LaXay
 
Atbildes: 1630
Pievienojies: 2011/Aug/02, 14:42
Atrašanās vieta: Jelgava, Kalnciems
Braucu ar: Passat B4
Dzinējs: AFN

Re: TDI turbīnas spiediens pēc čipa & turbo nāve

Atbildēt denbass » 2013/Apr/16, 14:17

pīķi parasti nokauj turbīnu.
Lietotāja avatars
denbass
 
Atbildes: 223
Pievienojies: 2011/Mai/06, 0:00
Braucu ar: B5.5 quattro
Dzinējs: amx

Re: TDI turbīnas spiediens pēc čipa & turbo nāve

Atbildēt Jonix » 2013/Apr/16, 14:25

Kas čipoja?
Standartā uz 1.9tdi nāk GT15 turbīna vai arī pati mazākā no GT17, kura faktiski ir tāda pati.
Šīm turbīnām drošs spiediens ir līdz 1.25/1.30 bar (2250-2300mBar), pie lielāka spiediena un augstākiem apgriezieniem sākas jūtamas problēmas, jo, lai sapūstu pieprasīto spiedienu, turbīnas ass sāk griezties pārāk ātri, sāk vibrēt ar pašsaprotamām sekām.
Pīķi ir atkarīgi no situācijas, jo zemāki apgriezieni un pīķa amplitūda, jo mazāk problēmas, galvenais, lai spiedienu izmaiņas pēc tam nav pārāk asas (piemēram, no 1.4bar nevajadzētu nokrist līdz 0.9bar un tad kāpt atpakaļ).

1.4, 1.5bar priekš šīs mazās turbīnas noteikti ir pārāk daudz un, ja ne īstermiņā, tad ilgtermiņā noteikti sagādās problēmas.
Chiptuning
DPF serviss
Autoserviss
Diagnostika
IMMO off

www.Remap.lv
+371 2-9861-891
Lietotāja avatars
Jonix
 
Atbildes: 1928
Pievienojies: 2006/Okt/05, 21:46
Atrašanās vieta: audi-style.lv
Braucu ar: A4 TDI

Re: TDI turbīnas spiediens pēc čipa & turbo nāve

Atbildēt Samsung » 2013/Apr/16, 14:37

Pie Artūra no Turbochip. Pirms otrās turbīnas uzlikšanas viņš apgalvoja ka tas esot turbīnas defekts un spiediens esot ļoti labs. Man negribas ticēt ka cilvēks ar tik lielu pieredzi apzināti kautu nost turbīnas.
Samsung
Nepieredzējis lietotājs
 
Atbildes: 6
Pievienojies: 2013/Apr/15, 2:11
Braucu ar: alu

Re: TDI turbīnas spiediens pēc čipa & turbo nāve

Atbildēt Brainless » 2013/Apr/16, 14:45

Varbūt uzraksti, kas un kā turbīnai nokāvās...
Lietotāja avatars
Brainless
 
Atbildes: 1288
Pievienojies: 2008/Okt/01, 17:56
Atrašanās vieta: Rīga
Braucu ar: Seat Leon Mk1
Dzinējs: 1.8t APP

Re: TDI turbīnas spiediens pēc čipa & turbo nāve

Atbildēt Samsung » 2013/Apr/16, 14:59

Pirmajai sāka rīt eļļu un milzīga lufte bija. Lāpstiņas visas beigtas.
Otrajai pārlūza ass un arī ezpūtējs pilns ar eļļu
Samsung
Nepieredzējis lietotājs
 
Atbildes: 6
Pievienojies: 2013/Apr/15, 2:11
Braucu ar: alu

Re: TDI turbīnas spiediens pēc čipa & turbo nāve

Atbildēt Kaross » 2013/Apr/16, 15:40

spiediens ir paliels, bet ar tādu spiedienu nevarētu kaut nost turbīnas tik ātri.
ar 1,4bar puse LV brauc, jo visiem beigti ir N75 un ģeometrijas ķerās. retajam tās turbīnas izjūk. viņas ir pietiekoši izturīgas. (šo es biju domājis par vispār nečipotiem auto.)
Meklē vien problēmu turbo sistēmā. drošai sirdij aizbrauc un pasaki, lai nogriež nedaudz nost spiedienu. uz tiem 1,3, piemēram.

Pirmais - ieteiktu nopirkt JAUNU n75 vārstu, lai nebūtu liekie pīķi. Tas 1,7bar. tas gan ir ļoti neveselīgs turbīnai. Un pēc tam aizbrauc pie Artūra, lai vēlreiz pārbauda. Pieredze viņam ir liela.

Starp citu arī Nitro vecais saimnieks auto bija čipojis, bet čips bija ļoti maigs un nekādā veidā nevarēja iespaidot turbīnas nokaušanos. viņam laikam 1,2bar pūta, bet turbīnas tāpat juka.
Auto elektronika, TDI. Jauta PM.
Nestandarta auto elektronikas darbi.
Chiptuning, imobilaizeri
Serviss Lapsu iela 6. www.kaross-chip.lv
26265465
Lietotāja avatars
Kaross
 
Atbildes: 1307
Pievienojies: 2009/Apr/21, 23:23
Atrašanās vieta: Rīga
Braucu ar: TDI Quattro
Dzinējs: 2.5TDI

Re: TDI turbīnas spiediens pēc čipa & turbo nāve

Atbildēt Samsung » 2013/Apr/16, 15:53

Tas spiediena vārsts N75 jau ir jauns 53Ls maksāja un starpības gaitā nebija nekādas. Nomainīju pēc pirmās turbīnas. Pirmā turbo pēc čipa nogāja 11000km otrā tieši 21265km.
Samsung
Nepieredzējis lietotājs
 
Atbildes: 6
Pievienojies: 2013/Apr/15, 2:11
Braucu ar: alu

Nākošais

Atgriezties uz Dzinēja tūnings

Kas ir Pieslēdzies

Lietotāji, kuri atrodas šajā forumā: Nav reģistrētu lietotāju un 6 viesi