VWmotion.lv • Apskatīt tēmu - Diskusija: VP dīzeļmotora smidzinātji, uzbūve/ darbība

Dzinēja tūnings

Diskusija: VP dīzeļmotora smidzinātji, uzbūve/ darbība

Diskusijas par dzinēja jaudas un darbības uzlabošanu
Reklāma
 

Re: Diskusija: VP dīzeļmotora smidzinātji, uzbūve/ darbība

Atbildēt envy » 2013/Feb/28, 17:18

šito jau kaut kur esmu dzirdējis! vai tik ne topikā par Jonix izdarībām Audi|style???

Pirmkārt smirdēt vajag mazāk. Tad nebūs jādzēš samazgas. Cik reizes par to jau esmu runājis. Forums neiegūst no 2 gailīšiem. Viss, kas bija pa tēmu ir atstāts. Izlasiet nosaukumu, pirmos postus, ja aizmirsās... Par foruma apmeklētību Tev nav jāsatraucas, kopš ieviests trackings 2010. gādā, tā lēnām pieaug, nevis otrādāk.
Gribat diskutēt par to kur ražots plunžeris un cik tas ir slikti, taisiet atsevišķu tēmu.
Turpmāk posti parādīsies tikai ar moderatora apstiprinājumu.

Foruma kārtības noteiktumi, punkts 12.3.
Lietotāja avatars
envy
VWmotion atbalstītājs
 
Atbildes: 9016
Pievienojies: 2005/Dec/01, 11:16
Atrašanās vieta: Rīga
Braucu ar: Husky & 911
Dzinējs: 2T & flat6

Re: Diskusija: VP dīzeļmotora smidzinātji, uzbūve/ darbība

Atbildēt ajms » 2013/Feb/28, 17:25

Jonix rakstīja:Nesaprotu kāda jēga iesaistīties diskusijās un uzdot jautājumus, ja tā pat pēc tam posti tiek dzēsti, rakstītais rediģēts utt.
Nav brīnums, ka šim forumam apmeklētība tā krītas.

Postu izmaiņu pavēlnieks varētu vismaz publiski pieteikties, lai zinu kam nosūtīt lielu, slapju buču.


Nedomāju ,ka kāds no adminiem dzēsīs ,rediģēs tehniskā rakstura rakstus .
Neesmu nekad redzējis vai manījis ,ka kāds te rediģētu rakstus,ja nu vienīgi ka tie neatbilst formātam,tēmai un to ko Jūs te rakstiet abi.šāda veida teksta bīdīšanu te pirmo reizi redzu kopš 2004.gada.
Vienu drazu jau ienesāt no audi foruma,ka nevariet tikt galā viens ar otru,tagad turpinās.Iesākāt normālu diskusiju,nē vajag to sačakarēt.
Otrs,-Jūs paši ar savu šāda veida diskusiju ,netehnisko pusi, graujiet savu un foruma reputāciju.Kas Jūs abus nezina,vnk padomā ,ka esat beiguši pamatskolu labākajā gadījumā un kādu koridoru.Tas par kultūras līmeni draugi.

ps envy raksts vēl nebija ,kad iesāku rakstīt.
AJmotorsports-Auto remonts un apkope(VAG,BMW uc).Jaunas auto rezerves daļas.Jaunas Riepas,diski.
VCDS,AutoCom diagnostika.
Autosports(šoseja,drifts)-risinājumi,konsultācijas,treneris,īre.
t.29217130 (P.O.T.C.P.: 10:00-19:00) ajms2@inbox.lv https://www.facebook.com/ajmotorsports.lv/
Lietotāja avatars
ajms
VWmotion atbalstītājs
 
Atbildes: 15300
Pievienojies: 2004/Feb/08, 17:22
Atrašanās vieta: Riga-Dārziņi-AJmotorsports
Braucu ar: VW Polo 6R ,BMW E60
Dzinējs: 1.6cr, 2,2g/b

Re: Diskusija: VP dīzeļmotora smidzinātji, uzbūve/ darbība

Atbildēt black_smoke » 2013/Feb/28, 21:26

Jonix rakstīja:Atšķirība ir ļoti liela. Laiks - degvielas doza ir smidzināšanas laiks. Šis uzstādījums ļoti mainās čipotam un nečipotam dzinējam.
Ar sabīdītu galvu un labu sūkni tas TDS kūpētu vēl vairāk + nebūtu tukšgaitas.

pilnīgi piekrītu,taču ar labu sūkni nebūtu vajadzība arī galvu bīdīt,jo auto tā pat būt iedarbināms.
Visu cieņu,bet tu iepriekš jautāji kā ar sadilušu plunžeri var parādīties dūmainība...?
Dūmainība no slikta plunžera, ir tas par ko diskutējam nevis nekorekti pabīdīta sūkņa galva.
Kā jau Imants teica-tas ka auto rūc nenozīmē,ka viss ir kārtībā.
Es laikam līdz galam kaut ko nesaprotu...
Kā ar ecu regulēj tu spēsi samazināt iesmidzināšanas laiku un noverst dūmainību,ja plunžeris ir sadilis un degvielu laiž atpakaļ?
Ja galvenie faktori,kas ietekmē iesmidzināšanas laiku ir smidzinātāju izmērs un plunžera lielums(tehniskais stāvoklis šajā gadījumā),kas paliek nemainīgi.
metināšanas darbi/auto remonts/vag diagnostika

Dīzelis kūp, jo Dievs nemīl,ka nabagi trako...
Lietotāja avatars
black_smoke
 
Atbildes: 506
Pievienojies: 2011/Mai/04, 10:21
Atrašanās vieta: Smiltene
Braucu ar: suni bagāžniekā
Dzinējs: d-power

Re: Diskusija: VP dīzeļmotora smidzinātji, uzbūve/ darbība

Atbildēt Grantini » 2013/Feb/28, 21:58

Vispār jau Jonix tektais makes sense. Plunžieris ir tik slikts ka nelec nepabīdot galvu un pēc tam dūmo jo galva ir pabīdīta. Ja labam plunžierim pabīdītu galvu tas dūmotu vēl trakāk. Tātad tikai dēļ beigta plunžiera dūmainība nepalielinās tā ir visa matemātika.
black_smoke rakstīja:Kā ar ecu regulēj tu spēsi samazināt iesmidzināšanas laiku un noverst dūmainību,ja plunžeris ir sadilis un degvielu laiž atpakaļ?

Jā, kā to var izdarīt? Bet to rakstīja Kaross. Jonix kā to var izdarīt?
Grantini
 
Atbildes: 11
Pievienojies: 2012/Sep/28, 2:02
Braucu ar: Octavia

Re: Diskusija: VP dīzeļmotora smidzinātji, uzbūve/ darbība

Atbildēt black_smoke » 2013/Mar/01, 10:04

Nav izslēgts,ka kļūdos,bet domāju,ka dūmi parādās ar sliktu plunžeri,jo pabīdod sūkņa galvu,lai tādejādi sasniegtu vajadzīgo devu(atvērt sprauslas,iedarbinātu auto) palielinas arī iesmidzināšanas laiks un līdz ar to samazinās degmaisījuma kvalitāte-atomatizācija...nevis tāpēc,ka degvielas būtu par daudz :roll:
metināšanas darbi/auto remonts/vag diagnostika

Dīzelis kūp, jo Dievs nemīl,ka nabagi trako...
Lietotāja avatars
black_smoke
 
Atbildes: 506
Pievienojies: 2011/Mai/04, 10:21
Atrašanās vieta: Smiltene
Braucu ar: suni bagāžniekā
Dzinējs: d-power

Re: Diskusija: VP dīzeļmotora smidzinātji, uzbūve/ darbība

Atbildēt GintsK » 2013/Mar/01, 10:47

Bez spiediena grafikiem diskusijai nav nozīmes.
Lietotāja avatars
GintsK
Guru
 
Atbildes: 2152
Pievienojies: 2004/Dec/25, 22:22
Atrašanās vieta: Āgenskalns

Re: Diskusija: VP dīzeļmotora smidzinātji, uzbūve/ darbība

Atbildēt LaXay » 2013/Dec/24, 16:30

black_smoke lkm bija domājis šo sadaļu.
Tātad.
Runa iet par sūkņa pretvārstu vai kā viņu perfekti pareizi definēt.. hvz.
Pēc grafika smidzinātājiem trūka degviela. Bija vairāki mezgli kuros meklēt problēmu.
Filtrs, filtriņš bākā, šis mans pieminētais vārsts.
Sāku es ar vārstu, jo tam klāt tiku viegli, atskrūvēju viegli. Takā filtru biju tikko mainījis, tad tam klāt neķēros.
Vārstu izskrūvēju, pēc lasītajiem aprakstiem un zinošu cilvēku izteiktajiem viedokļiem nopētiju viņu un iespiedu uz iekšu kā ieteica darīt. Vārsts atbild par spiedienu sūknī, ja laiž atpakaļ tātad spiediena nav un trūkst degviela. Vismaz tā to teoriju esmu sapratis.
Iespiedu viņu uz iekšu, saliku un pabraucu, un izjūtām sakot - ir rezultāts. Pielikšu pie kompja, uztaisīšu grafiku, tad arī pateikšu precīzi, lai nebūtu tā mana tukšā muldēšana.
'96 Passat B4 AFN + AEL + VNT20 + 12mm + PD130 intake + EVO FMIC = Passarati
You can't treat your VW like you treat your wife
It needs Love
Lietotāja avatars
LaXay
 
Atbildes: 1630
Pievienojies: 2011/Aug/02, 14:42
Atrašanās vieta: Jelgava, Kalnciems
Braucu ar: Passat B4
Dzinējs: AFN

Re: Diskusija: VP dīzeļmotora smidzinātji, uzbūve/ darbība

Atbildēt Alien » 2013/Dec/24, 16:46

degvielas filtram ražotājs???
Lietotāja avatars
Alien
 
Atbildes: 8751
Pievienojies: 2004/Dec/08, 16:51
Atrašanās vieta: Ķekava
Braucu ar: JEEP
Dzinējs: CRD+chipsis

Re: Diskusija: VP dīzeļmotora smidzinātji, uzbūve/ darbība

Atbildēt black_smoke » 2013/Dec/24, 17:54

cik lielām jābūt sūkņa iekšējām spiedienam? un kā uz šādām manipulācijām atsaucās zemspiediena pumpis,kas ir sūknī?

ir jau iespēja nomērīt sūkņa iekšējo spiedienu,sānā ieskrūvējot monometru,bet jāzin,kādam tam jābūt.
metināšanas darbi/auto remonts/vag diagnostika

Dīzelis kūp, jo Dievs nemīl,ka nabagi trako...
Lietotāja avatars
black_smoke
 
Atbildes: 506
Pievienojies: 2011/Mai/04, 10:21
Atrašanās vieta: Smiltene
Braucu ar: suni bagāžniekā
Dzinējs: d-power

Re: Diskusija: VP dīzeļmotora smidzinātji, uzbūve/ darbība

Atbildēt denbass » 2013/Dec/24, 21:53

mani gan vairāk interesē filtriņš bākā.. kur ir tads b4 tdi passātā?
Lietotāja avatars
denbass
 
Atbildes: 223
Pievienojies: 2011/Mai/06, 0:00
Braucu ar: B5.5 quattro
Dzinējs: amx

Re: Diskusija: VP dīzeļmotora smidzinātji, uzbūve/ darbība

Atbildēt denbass » 2013/Dec/24, 22:02

Lietotāja avatars
denbass
 
Atbildes: 223
Pievienojies: 2011/Mai/06, 0:00
Braucu ar: B5.5 quattro
Dzinējs: amx

Re: Diskusija: VP dīzeļmotora smidzinātji, uzbūve/ darbība

Atbildēt LaXay » 2013/Dec/24, 22:49

denbass rakstīja:mani gan vairāk interesē filtriņš bākā.. kur ir tads b4 tdi passātā?

pārteicos. SIETIŅŠ BĀKĀ!
'96 Passat B4 AFN + AEL + VNT20 + 12mm + PD130 intake + EVO FMIC = Passarati
You can't treat your VW like you treat your wife
It needs Love
Lietotāja avatars
LaXay
 
Atbildes: 1630
Pievienojies: 2011/Aug/02, 14:42
Atrašanās vieta: Jelgava, Kalnciems
Braucu ar: Passat B4
Dzinējs: AFN

Re: Diskusija: VP dīzeļmotora smidzinātji, uzbūve/ darbība

Atbildēt denbass » 2013/Dec/24, 23:28

LaXay rakstīja:
denbass rakstīja:mani gan vairāk interesē filtriņš bākā.. kur ir tads b4 tdi passātā?

pārteicos. SIETIŅŠ BĀKĀ!


nav tur sietiņa.
Lietotāja avatars
denbass
 
Atbildes: 223
Pievienojies: 2011/Mai/06, 0:00
Braucu ar: B5.5 quattro
Dzinējs: amx

Re: Diskusija: VP dīzeļmotora smidzinātji, uzbūve/ darbība

Atbildēt h8499 » 2013/Dec/25, 11:16

b4 sietiņš IR. jāplēš vaļā apakšējā, baltā plastmasa. Mašīna man bija 94 gada.
Lietotāja avatars
h8499
VWmotion atbalstītājs
 
Atbildes: 1138
Pievienojies: 2011/Aug/23, 9:13
Atrašanās vieta: Salaspils
Braucu ar: Passat 99.5
Dzinējs: TDI

Re: Diskusija: VP dīzeļmotora smidzinātji, uzbūve/ darbība

Atbildēt denbass » 2013/Dec/25, 11:36

h8499 rakstīja:b4 sietiņš IR. jāplēš vaļā apakšējā, baltā plastmasa. Mašīna man bija 94 gada.


nav. bākā bija plastmasas kolba ar caurumiem un viss. šitā no šarana, bet princips tads pats.

Attēls
Lietotāja avatars
denbass
 
Atbildes: 223
Pievienojies: 2011/Mai/06, 0:00
Braucu ar: B5.5 quattro
Dzinējs: amx

IepriekšējaisNākošais

Atgriezties uz Dzinēja tūnings

cron

Kas ir Pieslēdzies

Lietotāji, kuri atrodas šajā forumā: Nav reģistrētu lietotāju un 3 viesi