Jonix rakstīja:Jā, tā ir čipotiem, nečipotiem retāk, tikai cerēju, ka Kaross to pateiks.
Kāda starpība čipotam vai nečipotam?
Ar čipu taču tu nevari mainīt to ka metāls ir sadilis...
Labi var to daļēji kompensēt palielinot degvielas devu-kaut vai pabīdot sūkņa galvu vai izmainot ecu paramerus,cik nu tie padodas,bet tas neatrisina problēmu ilgtermiņā,jo iesmidzinot degviela plūst gar plunžera malām atpakaļ.
Tā man tēvs izdarīja, savam TDS,
AUTO NAV ČIPOTS-kad plunžeris gāja uz beigām nācās pabīdīt ik pa laikam lielāku degvielas devu un auto palika vieglāk iedarbināms,līdz galva jau bija aizbīdīta līdz maksimumam un auto tā pat neleca.
Tur arī parādās dūmi
...jo bīdot sūkņa galvu ar sliktu plunžeri,lai it kā palielinātu degvielas devu patiesībā palielinas tikai iesmidzināšanas laiks,lai sasniegtu vajadzīgo degvielas daudzumu un auto iedarbinātu.