VWmotion.lv • Apskatīt tēmu - Diskusija: VP dīzeļmotora smidzinātji, uzbūve/ darbība

Dzinēja tūnings

Diskusija: VP dīzeļmotora smidzinātji, uzbūve/ darbība

Diskusijas par dzinēja jaudas un darbības uzlabošanu
Reklāma
 

Re: Diskusija: VP dīzeļmotora smidzinātji, uzbūve/ darbība

Atbildēt androns » 2013/Feb/26, 15:03

bosio RACE 520 ir jēga likt, ja visu pārējo atstāj the same ?
ķipa bosio race 520 + čips ...
plundžers, turbo paliek tie paši.

vai arī nav jēga un tā race 520 vietā var ielikt kaut ko ar mazāku kalibru ?

TDI AHF dziējs
Lietotāja avatars
androns
 
Atbildes: 10933
Pievienojies: 2004/Jan/26, 15:19
Atrašanās vieta: Rīga
Braucu ar: Tosteri
Dzinējs: 2.0

Re: Diskusija: VP dīzeļmotora smidzinātji, uzbūve/ darbība

Atbildēt Jonix » 2013/Feb/26, 22:11

Jēga ir, bet price/performance nav atbilstošs.
Chiptuning
DPF serviss
Autoserviss
Diagnostika
IMMO off

www.Remap.lv
+371 2-9861-891
Lietotāja avatars
Jonix
 
Atbildes: 1928
Pievienojies: 2006/Okt/05, 21:46
Atrašanās vieta: audi-style.lv
Braucu ar: A4 TDI

Re: Diskusija: VP dīzeļmotora smidzinātji, uzbūve/ darbība

Atbildēt androns » 2013/Feb/27, 8:26

Nu tad no kādiem smidzinātājiem ir jēga parastam AHF motoram + čips, lai nesagrieztu visu līdz limitam.
AEL smidz + čips = 150 Zs
Vai vispār var dabūt vairāk neieliekot ātri tikšķoša laika bumbu turbīnā, piemēram ?
Lietotāja avatars
androns
 
Atbildes: 10933
Pievienojies: 2004/Jan/26, 15:19
Atrašanās vieta: Rīga
Braucu ar: Tosteri
Dzinējs: 2.0

Re: Diskusija: VP dīzeļmotora smidzinātji, uzbūve/ darbība

Atbildēt Kaross » 2013/Feb/27, 9:16

ja oriģinālā vnt15, tad vairāk arī nevajadzētu. no otras puses skatoties, tagad tās vnt17 var ap 100ls atrast diezgan brīvi. lētāk kā smidzinātāji.
Domāju ar 0.230mm smidzinātājiem pilnīgi pietiek.
Auto elektronika, TDI. Jauta PM.
Nestandarta auto elektronikas darbi.
Chiptuning, imobilaizeri
Serviss Lapsu iela 6. www.kaross-chip.lv
26265465
Lietotāja avatars
Kaross
 
Atbildes: 1307
Pievienojies: 2009/Apr/21, 23:23
Atrašanās vieta: Rīga
Braucu ar: TDI Quattro
Dzinējs: 2.5TDI

Re: Diskusija: VP dīzeļmotora smidzinātji, uzbūve/ darbība

Atbildēt androns » 2013/Feb/27, 10:35

.230 ir kam ?
cik skaitās tam pašam AEL ?
Lietotāja avatars
androns
 
Atbildes: 10933
Pievienojies: 2004/Jan/26, 15:19
Atrašanās vieta: Rīga
Braucu ar: Tosteri
Dzinējs: 2.0

Re: Diskusija: VP dīzeļmotora smidzinātji, uzbūve/ darbība

Atbildēt Jonix » 2013/Feb/27, 12:17

AEL ir .210

Un jā, standarta VNT15 ir 145..150ZS limits.
Chiptuning
DPF serviss
Autoserviss
Diagnostika
IMMO off

www.Remap.lv
+371 2-9861-891
Lietotāja avatars
Jonix
 
Atbildes: 1928
Pievienojies: 2006/Okt/05, 21:46
Atrašanās vieta: audi-style.lv
Braucu ar: A4 TDI

Re: Diskusija: VP dīzeļmotora smidzinātji, uzbūve/ darbība

Atbildēt androns » 2013/Feb/27, 14:03

viss skaidrs - nav jēgas likt dārgākus lielākus (par AEL) smidiznātājus, ja atstājam stock turbīnu un plundžeri ...
paldies par atbildēm ;)
Lietotāja avatars
androns
 
Atbildes: 10933
Pievienojies: 2004/Jan/26, 15:19
Atrašanās vieta: Rīga
Braucu ar: Tosteri
Dzinējs: 2.0

Re: Diskusija: VP dīzeļmotora smidzinātji, uzbūve/ darbība

Atbildēt GintsK » 2013/Feb/27, 18:57

Tak ļaujiet viens otram nopelnīt nevis te veļu publiski mazgājiet! It kā Latvijā būtu pārdesmit dīzeļu, ka tūlīt vienam pietrūks, jo otrs paņems un nočipos pēdējo :)
Nākotnē priekšrocība būs tam, kurš vairāk [padziļināti] pārzinās tēmu, un kam būs ko investēt attīstībā.

BOSCH ķīnā jau ir sen. Un kā jūs domājiet - ko viņi tur ražo? Ne jau ķīnieši izdomāja kā uztaisīt plunžeri vai smidzinātāju.
http://www.china-lutong.com/news/194.html
http://www.bosch.com.cn/new/web/boschin ... iew_en.htm
http://www.chinadaily.com.cn/bizchina/2 ... 914449.htm
Jums ir baigā pārliecība, ka tos bosio utt neuzražo ķīnā??
Tūlīt tas būs lielākais auto tirgus pasaulē. Kamēr vecā pasaule slāpst paši savos tīklos.

210 un 230 ir 20% atšķirība. IMHO - tas kas vajadzīgs nelielam tūningam atstājot citu OEM. Nē?
Lietotāja avatars
GintsK
Guru
 
Atbildes: 2152
Pievienojies: 2004/Dec/25, 22:22
Atrašanās vieta: Āgenskalns

Re: Diskusija: VP dīzeļmotora smidzinātji, uzbūve/ darbība

Atbildēt black_smoke » 2013/Feb/27, 19:06

kamēr jūs laužat šķēpus es izteikšu savu viedokli.
Nedomāju,ka tāds tūneru uzņēmums Darkside strādātu ar nekvalitatīvu preci,ja paskatās viņu piedāvāto sortimentu,tad tas ir OE kvalitātes-es runāju par motora šālēm,eļļām sadales vārpstām utt.
Tad kāpēc lai tiktu izmantoti zemas kvalitātes smidzinātāji?!
Par čurāšanu pēc 20-30k es nevaru komentēt,bet tik aptuveni nobraucu gadā un entuzasma vadīts būtu ar mieru pēc gada tos pārbaudīt,jo skola maksā naudu!
Lai gan personīgi šķiet,ka Jonix vairāk satrauc nevis smidzinātāju kvalitāte,bet gan,kas tos piedāvā...
metināšanas darbi/auto remonts/vag diagnostika

Dīzelis kūp, jo Dievs nemīl,ka nabagi trako...
Lietotāja avatars
black_smoke
 
Atbildes: 506
Pievienojies: 2011/Mai/04, 10:21
Atrašanās vieta: Smiltene
Braucu ar: suni bagāžniekā
Dzinējs: d-power

Re: Diskusija: VP dīzeļmotora smidzinātji, uzbūve/ darbība

Atbildēt imants » 2013/Feb/27, 19:37

Zinu, ja maina Bosch smidzinātāju, tad vairums gadijumu pirmais atvēršanās spiediens ir vietā, bet, piemēram, Bosio ir jāņem nost, jo ir par lielu. Firad izceļas ar ļoti sliktu kvalitāti, jo piespiešanās virsma ir ļoti slikti apstrādāta un ir nepieciešams slīpēt.
Apskatijos, kur cr sprauslu smidzinātāji ir ražoti- Indija :mrgreen:
Lietotāja avatars
imants
 
Atbildes: 1013
Pievienojies: 2004/Sep/11, 19:53
Braucu ar: Audi A6 Avant
Dzinējs: Turbodīzels

Re: Diskusija: VP dīzeļmotora smidzinātji, uzbūve/ darbība

Atbildēt Kaross » 2013/Feb/27, 20:33

Jonix rakstīja:Vēl viens jautājums - Divi vienādi plunžieri, viens slikts, otrs labs. Kā sliktais var palielināt dūmainību? Ja slikts plunžieris, tātad ir mazāk degvielas, mazāka iespēja dūmiem. Ja plunžieris var iedarbināt auto un dzinējs darbojas, spiediens smidzinātāja izejā neatšķiras pārāk daudz. Kur reāli parādās dūmainība, kura ir jānogriež. Un, ja nogriež šo iedomāto dūmainību, tad taču jauda ir vēl vājāka kā ar standarta 10mm plunžieri, ne tā?

Tikai, lūdzu, neraksti atkal formulas. Uzraksti soli pa solim savu domu, lai varu noķert.



samazinās iesmidzināšanas spiediens - līdz ar to kvalitāte un parādās dūmi, nesadegusi degviela. Kā var samazināties jauda pārejot no 10mm uz 12mm un nedaudz piegriežot dūmainību? Tur pat nevajag vidusskolas izglītību, lai tādu lietu saprastu. viss tas pasākums mainās ģeometriskajā progresijā. :esmu_lol:
Auto elektronika, TDI. Jauta PM.
Nestandarta auto elektronikas darbi.
Chiptuning, imobilaizeri
Serviss Lapsu iela 6. www.kaross-chip.lv
26265465
Lietotāja avatars
Kaross
 
Atbildes: 1307
Pievienojies: 2009/Apr/21, 23:23
Atrašanās vieta: Rīga
Braucu ar: TDI Quattro
Dzinējs: 2.5TDI

Re: Diskusija: VP dīzeļmotora smidzinātji, uzbūve/ darbība

Atbildēt GintsK » 2013/Feb/27, 22:16

O! Kas mani tai diskusijā ieinteresēja:
Injection pressure is much higher than pop pressure. Pop pressure is 220bar/ Injection pressure is more like 1800bar+.

^^ Correct. Popping pressure is not nearly as important as injection pressure, and injection pressure occurs with nozzle needle valve at full lift.


Es mēģināju prasīt par šo spiedienu, kādu rada pliku [jau atvērta smidzinātāja] caurumiņu pretestība plūsmai. Es gan neticu, ka ar 12mm plunžeri varētu sanākt 1800bar, bet vieni 600 var pirms tur kaut kas salūzt.

Dodiet spiediena grafikus! :evil:
:)
Lietotāja avatars
GintsK
Guru
 
Atbildes: 2152
Pievienojies: 2004/Dec/25, 22:22
Atrašanās vieta: Āgenskalns

Re: Diskusija: VP dīzeļmotora smidzinātji, uzbūve/ darbība

Atbildēt imants » 2013/Feb/28, 8:20

No slikta plunžera dūmot var. Tas, ka motors rūc nenozīmē, ka viss ir ok. Spiediena pieaugumam plunžerī ir jābūt straujam, lai to pašu degvielas daudzumu iesmidzinātu īsā laikā. Ja tā nav, iemidzināšana paliek garāka un parādās dūms.
Lietotāja avatars
imants
 
Atbildes: 1013
Pievienojies: 2004/Sep/11, 19:53
Braucu ar: Audi A6 Avant
Dzinējs: Turbodīzels

Re: Diskusija: VP dīzeļmotora smidzinātji, uzbūve/ darbība

Atbildēt black_smoke » 2013/Feb/28, 13:26

Jonix rakstīja:Jā, tā ir čipotiem, nečipotiem retāk, tikai cerēju, ka Kaross to pateiks.

Kāda starpība čipotam vai nečipotam?
Ar čipu taču tu nevari mainīt to ka metāls ir sadilis...
Labi var to daļēji kompensēt palielinot degvielas devu-kaut vai pabīdot sūkņa galvu vai izmainot ecu paramerus,cik nu tie padodas,bet tas neatrisina problēmu ilgtermiņā,jo iesmidzinot degviela plūst gar plunžera malām atpakaļ.
Tā man tēvs izdarīja, savam TDS,AUTO NAV ČIPOTS-kad plunžeris gāja uz beigām nācās pabīdīt ik pa laikam lielāku degvielas devu un auto palika vieglāk iedarbināms,līdz galva jau bija aizbīdīta līdz maksimumam un auto tā pat neleca.
Tur arī parādās dūmi :naac:
...jo bīdot sūkņa galvu ar sliktu plunžeri,lai it kā palielinātu degvielas devu patiesībā palielinas tikai iesmidzināšanas laiks,lai sasniegtu vajadzīgo degvielas daudzumu un auto iedarbinātu.
Pēdējo reizi labojis black_smoke - 2013/Feb/28, 18:14, labots 1 reizi.
metināšanas darbi/auto remonts/vag diagnostika

Dīzelis kūp, jo Dievs nemīl,ka nabagi trako...
Lietotāja avatars
black_smoke
 
Atbildes: 506
Pievienojies: 2011/Mai/04, 10:21
Atrašanās vieta: Smiltene
Braucu ar: suni bagāžniekā
Dzinējs: d-power

Re: Diskusija: VP dīzeļmotora smidzinātji, uzbūve/ darbība

Atbildēt Kaross » 2013/Feb/28, 15:26

un galu galā nonākam pie tā, ka sadilis plunžeris vairāk dūmo.
ieliekot jaunu 12mm Ķīnas plunžeri dūmainība ir lielāka (salīdzinot ar 12mm Bosch), kas attiecīgi liecina par izstrādājuma kvalitāti.

Kāds spēcīgi paradiģējis postus.
Te topiks no TDIClub par kuru iet runa GintsK posta: http://forums.tdiclub.com/showthread.ph ... pop&page=2
Auto elektronika, TDI. Jauta PM.
Nestandarta auto elektronikas darbi.
Chiptuning, imobilaizeri
Serviss Lapsu iela 6. www.kaross-chip.lv
26265465
Lietotāja avatars
Kaross
 
Atbildes: 1307
Pievienojies: 2009/Apr/21, 23:23
Atrašanās vieta: Rīga
Braucu ar: TDI Quattro
Dzinējs: 2.5TDI

IepriekšējaisNākošais

Atgriezties uz Dzinēja tūnings

cron

Kas ir Pieslēdzies

Lietotāji, kuri atrodas šajā forumā: Nav reģistrētu lietotāju un 0 viesi