VWmotion.lv • Apskatīt tēmu - Diskusija: VP dīzeļmotora smidzinātji, uzbūve/ darbība

Dzinēja tūnings

Diskusija: VP dīzeļmotora smidzinātji, uzbūve/ darbība

Diskusijas par dzinēja jaudas un darbības uzlabošanu
Reklāma
 

Re: HFLOX smidzinātāji (200zs no 1.9 TDI)

Atbildēt Alien » 2013/Feb/02, 2:00

Jonix rakstīja:Nesaprotu, ko Tu īsti nesaproti.
Definē citādāk.

un pēc šitā GintsK paziņo ka Jonix tēmu velk labāk =D>
jā un taisnība
man tādi sīkumi neinteresē, jo tāpat viss ir skaidrs
man nevajag pierādīt jaudas ieguvumu caur četrlapu āboliņa lapu utt.
bet jūs te vienu teikumu dzenājat jau pa pa piekto lapu un tā arī rezultāta nav
ja esi labāks fizikā tad liec galdā
Lietotāja avatars
Alien
 
Atbildes: 8751
Pievienojies: 2004/Dec/08, 16:51
Atrašanās vieta: Ķekava
Braucu ar: JEEP
Dzinējs: CRD+chipsis

Re: HFLOX smidzinātāji (200zs no 1.9 TDI)

Atbildēt Jonix » 2013/Feb/02, 2:05

Un Alien paziņo, ka šī tēma sūkā pēc šī citāta.


Kaross rakstīja:
vāks rakstīja:Cik tad maksā tie analogi race 520 analogi, kas uz .260 ar visu piegādi?
Savulaik dabūju pa 200ls visas 4as race520 :roll:


160ls.



Sorry Alien, bet šobrīd tu esi tas, kurš taisa spamu. Nepatīk, nelasi vai arī paskaidro kadēļ esi te uzēdies :mhihi:
Chiptuning
DPF serviss
Autoserviss
Diagnostika
IMMO off

www.Remap.lv
+371 2-9861-891
Lietotāja avatars
Jonix
 
Atbildes: 1928
Pievienojies: 2006/Okt/05, 21:46
Atrašanās vieta: audi-style.lv
Braucu ar: A4 TDI

Re: HFLOX smidzinātāji (200zs no 1.9 TDI)

Atbildēt Alien » 2013/Feb/02, 2:18

vienkāršiem laužiem no malas tas viss smieklīgi izskatās :shura:
un pa lielam nekādu jēdzīgu atbilžu ar nav
bildes un darbības principi ir tepat blakus interneta plašumos
Lietotāja avatars
Alien
 
Atbildes: 8751
Pievienojies: 2004/Dec/08, 16:51
Atrašanās vieta: Ķekava
Braucu ar: JEEP
Dzinējs: CRD+chipsis

Re: HFLOX smidzinātāji (200zs no 1.9 TDI)

Atbildēt envy » 2013/Feb/02, 2:25

Alien, muti ciet. Man ir interesanti lasīt, ja Tev nav, lasi citus topikus :naac:
Lietotāja avatars
envy
VWmotion atbalstītājs
 
Atbildes: 9016
Pievienojies: 2005/Dec/01, 11:16
Atrašanās vieta: Rīga
Braucu ar: Husky & 911
Dzinējs: 2T & flat6

Re: HFLOX smidzinātāji (200zs no 1.9 TDI)

Atbildēt Jonix » 2013/Feb/02, 2:36

Man jau šķiet, ka tas ir vairāk personīgs jautājums attiecībā uz pats zini ko ;)
Chiptuning
DPF serviss
Autoserviss
Diagnostika
IMMO off

www.Remap.lv
+371 2-9861-891
Lietotāja avatars
Jonix
 
Atbildes: 1928
Pievienojies: 2006/Okt/05, 21:46
Atrašanās vieta: audi-style.lv
Braucu ar: A4 TDI

Re: HFLOX smidzinātāji (200zs no 1.9 TDI)

Atbildēt VadiM » 2013/Feb/02, 2:46

Interesanta tema.
Uzreiz pateikšu, ka neesmu tik gudrs kā Jus, tapec bus daudz nesapratišanas, pats gribu saprast kā ietekme "urbuma" diametrs uz konkretajiem gadijumiem.
Motoram viens no galvenajiem faktoriem kas ietekme uz motora jaudu ir degmaisijuma sastavs un cik lietderigi tas maisijums izmantots jeb "sadegs" - cik dabusim enerģiju.
Skatam tikai sprauslu -> Pieņemsim, ka mes ielikam ražigakus smidzinatajus ar "urbuma" diametru 0.26mm vietā ar oriģinalaiem 0.2mm. Spiediens palika nemainigs 300 bari. No visam izrejošiem faktoriem ja neskatoties uz laiku ražigums jeb porcija palielinasies viena laika momenta, bet musa gadijuma ir svarigi divi galvenejie faktori ražigums un laiks, ražigums palielinajas, bet laiks plusmai ari palielinajas(musa gadijuma vajag otradak, jo mazaks laiks jo labak), deļ ta, ka samazinajas atrums plusmai pec smidzinataja mazakas pretestibai deļ. Un ko tad mums tas viss iedeva standarta programma priekš 0.2mm - neko, tikai lielakus melnus dumus un bišķiņ jaudu, kapec? Tapec ka degvielas iesmidzinašanas moments palika velaks un paliek maz laiku sadegt degmaisijumam, lidz ar to neefektivi izmantota spradziena enerģija.
Tad ko mums jādara lai panaktu labakus rezultatus? Jauztaisa chiptuningu, jeb regulešanu ja izmantojas elektroniska vadibas sistema.
Cik es saprotu galvenie faktori ir:
1. Iesmidzišanas moments;
2. Doza jeb ražigums;
3. Gaiss jeb turbospiediens.
Tad tagad man rodas nesapratišanas, kā tiek tie parametri mainas, varbut kļudišos:
1. Iesmidzišanas moments - musa gadijuma vajag agrako noteiktos režimos, jo samazinajas atrums degvielas plusmai deļ lielaka "urbuma" noteiktajos režimos.
2. Doza - lielaku noteiktos režimos, paliek lielaka ja padodam lielaku spriegumu uz n146?
3. Gaiss - palielinajam puti pret noteikto dozu lai degmaisijums efektivak "sadegtu".
noteiktos režimos.
Runa bija tikai par sistemu ar VP sukņiem.
Pēdējo reizi labojis VadiM - 2013/Feb/02, 2:49, labots 1 reizi.
VadiM
 
Atbildes: 18
Pievienojies: 2008/Jūn/12, 18:22
Atrašanās vieta: Ventspils

Re: HFLOX smidzinātāji (200zs no 1.9 TDI)

Atbildēt GintsK » 2013/Feb/02, 11:01

Mazliet paguglēju, bet tā arī neatradu sakarīgus sparuslas spiediena grafikus. Vēl jo vairāk atkarībā no urbuma.
Cik lieli caurumiņi ir CDI smidzinātājiem?
Pa lielam es gribu saprast, kamdēļ nevar palielināt spiedienu, tādejādi vēlamo dozu dabūjot iekšā īsākā laikā un ar labāku izsmidzinājumu.

Tad vēl nesaprotu, kamdēļ te piemin atplūdi kā kaut kādu "sistēmu". Atplūde nav sistēma. Nav nekādu vārstu, kanālu utml. Uz atplūdi degviela var nonākt tikai starp smidzinātāja korpusu un adatu, kur nesadilušam izstrādājumam caurplūde ir simtiem un simtiem reižu mazāka kā uz smidzinātāju.
Lietotāja avatars
GintsK
Guru
 
Atbildes: 2152
Pievienojies: 2004/Dec/25, 22:22
Atrašanās vieta: Āgenskalns

Re: HFLOX smidzinātāji (200zs no 1.9 TDI)

Atbildēt VadiM » 2013/Feb/02, 11:25

Ir visadi 0.14 - 0.175 mm, bet spiedins krietni lielaks.
VadiM
 
Atbildes: 18
Pievienojies: 2008/Jūn/12, 18:22
Atrašanās vieta: Ventspils

Re: HFLOX smidzinātāji (200zs no 1.9 TDI)

Atbildēt Alien » 2013/Feb/02, 11:56

GintsK rakstīja:Pa lielam es gribu saprast, kamdēļ nevar palielināt spiedienu, tādejādi vēlamo dozu dabūjot iekšā īsākā laikā un ar labāku izsmidzinājumu.

katrs nākamās paaudzes crd ir ar lielāku spiedienu
ja kādreiz kruta bij 1200bar
tad tagad tas jau ir ap 3000bar
Lietotāja avatars
Alien
 
Atbildes: 8751
Pievienojies: 2004/Dec/08, 16:51
Atrašanās vieta: Ķekava
Braucu ar: JEEP
Dzinējs: CRD+chipsis

Re: Diskusija: VP dīzeļmotora smidzinātji, kā izvēlēties?

Atbildēt envy » 2013/Feb/02, 13:51

Atdalīju HFLOX smidzinātājus no šīs disusijas :wink:
Lietotāja avatars
envy
VWmotion atbalstītājs
 
Atbildes: 9016
Pievienojies: 2005/Dec/01, 11:16
Atrašanās vieta: Rīga
Braucu ar: Husky & 911
Dzinējs: 2T & flat6

Re: Diskusija: VP dīzeļmotora smidzinātji, uzbūve/ darbība

Atbildēt t_4 » 2013/Feb/22, 22:23

"Tad vēl nesaprotu, kamdēļ te piemin atplūdi kā kaut kādu "sistēmu". Atplūde nav sistēma. Nav nekādu vārstu, kanālu utml. Uz atplūdi degviela var nonākt tikai starp smidzinātāja korpusu un adatu, kur nesadilušam izstrādājumam caurplūde ir simtiem un simtiem reižu mazāka kā uz smidzinātāju."

punkts uz i


atbildot uz tavu jautājumu: Pa lielam es gribu saprast, kamdēļ nevar palielināt spiedienu, tādejādi vēlamo dozu dabūjot iekšā īsākā laikā un ar labāku izsmidzinājumu?

vispārināti vp sistēmas sūkņi ir diezgan arhaiski un nosacīti neprecīzi tātad,
1. nu ok tu vari noregulēt sprauslu uz tiem ~ 300 sākuma bāriem, reāli iesmidzināšanas moments notiks vēlāk, jo lai atvērtu sprauslu paies laiks saražojot nepieciešamo spiedienu, ok to varētu atrisināt ar aizdedzes momenta maiņu
2. pats plunžeris arī nav nekāds diži precīzais un tur radīsies degvielas zudumi lai atvērtu tik "smagu" sprauslu
finālā fufelis vien sanāk jo manā izpratnē pie tik smagi regulētas sprauslas doza nepalielināsies bet samazināsies.
tas tā manas domas moš bilde tapa skaidrāka
VW golf IV 1,8 T + INC
Audi coupeGT typ85 2.3 fwd - procesā
Audi coupeGT typ85 1.8i ielās
Audi 80 typ85 1.6d VS
Lietotāja avatars
t_4
 
Atbildes: 385
Pievienojies: 2008/Jan/28, 19:10
Atrašanās vieta: jelgava
Braucu ar: Golf 4
Dzinējs: ir ok

Re: Diskusija: VP dīzeļmotora smidzinātji, uzbūve/ darbība

Atbildēt ask22 » 2013/Feb/23, 0:46

pilnīgi pareizi. nu nekad dzīvē nebūs efektīgi tas ja uzmetīsi mežonīgu plunžeri un atstāsi mazās sprauslas un otrādi, ja liec ta liec visu komplektu, i lielākas sprauslas, gan plunžeri, kā arī plati pamainīt ja ir vēlme.
jo ja ir lielas sprauslas un mazs plunžeris- spiediens par mazu izsmidzināsanas kvalitāte samazināsies, degšanas ilgums palielinās, jauda un ekanomija pakaļā. ja otrādi, spiediens liels un kamēr to degvielas daudzumu nabaga sprausla izlaidīs sev cauri, tikmēr jau izplūdes vārsts būs jau atvēries, jauda un ekanomija atkal pakaļā. ja sistēmā stellēsi mēmo spiedienu, rēķini ka nabaga sūknis pārcietīs moku ratu, jo visu laiku būs jārada paaugstināts spiediens, tadejādi sūknim būs paaugstināta slodze, kas nav tas labākais variants, ja sūknis nav tam paredzēts.
ask22
 
Atbildes: 56
Pievienojies: 2011/Aug/08, 16:38
Braucu ar: Audi 80
Dzinējs: 1.6 td

Re: Diskusija: VP dīzeļmotora smidzinātji, uzbūve/ darbība

Atbildēt imants » 2013/Feb/23, 9:59

Šajā tēmā varētu parunāt arī par tdi sprauslas otro pakāpi. Ja sprauslas pirmo pakāpi parast iestāda (parasti 190 vai 220bar), tad otrā pakāpe (300bar) paliek nezināma. Tā būtība sanāk mehāniska sprausla ar priekšiesmidzināšanu. Vispār, kāds LV šo lietu var pārbaudīt?
Lietotāja avatars
imants
 
Atbildes: 1013
Pievienojies: 2004/Sep/11, 19:53
Braucu ar: Audi A6 Avant
Dzinējs: Turbodīzels

Re: Diskusija: VP dīzeļmotora smidzinātji, uzbūve/ darbība

Atbildēt t_4 » 2013/Feb/23, 20:34

imants rakstīja:Šajā tēmā varētu parunāt arī par tdi sprauslas otro pakāpi. Ja sprauslas pirmo pakāpi parast iestāda (parasti 190 vai 220bar), tad otrā pakāpe (300bar) paliek nezināma. Tā būtība sanāk mehāniska sprausla ar priekšiesmidzināšanu. Vispār, kāds LV šo lietu var pārbaudīt?





pēc INC vārdiem: "ja tev kāds LV (nezinu kas šajā jomā notirk ārpus LV, domāju ka ganjau tas ir iespējams) mēģina iestāstīt ka var pārbaudīt tdi sprauslas tad viņš konkrēti irš", šim nav iemesla nepiekrist jo mūsu pieejamie līdzekļi atļauj iestatīt sākuma atvēršanās spiedienu un novērtēt izsmidzināšanas kvalitāti, otrs spiediens paliek miglā tīts, praksē jau tas būtībā nav vajadzīgs jo novērtējot atsperu kvalitāti tam otram spiedienam nekur nevajadzētu pazust.Tātad pa manam iznāk ka ja jau tiek pacelts sākuma spiediens tad arī otrā pakāpe "uzlec" gaisā jo abas atsperes spriegojas viena caur otru.
VW golf IV 1,8 T + INC
Audi coupeGT typ85 2.3 fwd - procesā
Audi coupeGT typ85 1.8i ielās
Audi 80 typ85 1.6d VS
Lietotāja avatars
t_4
 
Atbildes: 385
Pievienojies: 2008/Jan/28, 19:10
Atrašanās vieta: jelgava
Braucu ar: Golf 4
Dzinējs: ir ok

Re: Diskusija: VP dīzeļmotora smidzinātji, uzbūve/ darbība

Atbildēt imants » 2013/Feb/23, 21:00

Kādreiz iekārta bija, bet nezināmu iemeslu pēc tika pārdota leišiem. Teorētiski tā vajadzētu būt, ka ja pirmais spiediens ir vietā, tad arī otrajam ir jābūt vietā, bet kā ir patiesībā...
Lietotāja avatars
imants
 
Atbildes: 1013
Pievienojies: 2004/Sep/11, 19:53
Braucu ar: Audi A6 Avant
Dzinējs: Turbodīzels

IepriekšējaisNākošais

Atgriezties uz Dzinēja tūnings

Kas ir Pieslēdzies

Lietotāji, kuri atrodas šajā forumā: Nav reģistrētu lietotāju un 0 viesi