VadiM » 2013/Feb/02, 2:46
Interesanta tema.
Uzreiz pateikšu, ka neesmu tik gudrs kā Jus, tapec bus daudz nesapratišanas, pats gribu saprast kā ietekme "urbuma" diametrs uz konkretajiem gadijumiem.
Motoram viens no galvenajiem faktoriem kas ietekme uz motora jaudu ir degmaisijuma sastavs un cik lietderigi tas maisijums izmantots jeb "sadegs" - cik dabusim enerģiju.
Skatam tikai sprauslu -> Pieņemsim, ka mes ielikam ražigakus smidzinatajus ar "urbuma" diametru 0.26mm vietā ar oriģinalaiem 0.2mm. Spiediens palika nemainigs 300 bari. No visam izrejošiem faktoriem ja neskatoties uz laiku ražigums jeb porcija palielinasies viena laika momenta, bet musa gadijuma ir svarigi divi galvenejie faktori ražigums un laiks, ražigums palielinajas, bet laiks plusmai ari palielinajas(musa gadijuma vajag otradak, jo mazaks laiks jo labak), deļ ta, ka samazinajas atrums plusmai pec smidzinataja mazakas pretestibai deļ. Un ko tad mums tas viss iedeva standarta programma priekš 0.2mm - neko, tikai lielakus melnus dumus un bišķiņ jaudu, kapec? Tapec ka degvielas iesmidzinašanas moments palika velaks un paliek maz laiku sadegt degmaisijumam, lidz ar to neefektivi izmantota spradziena enerģija.
Tad ko mums jādara lai panaktu labakus rezultatus? Jauztaisa chiptuningu, jeb regulešanu ja izmantojas elektroniska vadibas sistema.
Cik es saprotu galvenie faktori ir:
1. Iesmidzišanas moments;
2. Doza jeb ražigums;
3. Gaiss jeb turbospiediens.
Tad tagad man rodas nesapratišanas, kā tiek tie parametri mainas, varbut kļudišos:
1. Iesmidzišanas moments - musa gadijuma vajag agrako noteiktos režimos, jo samazinajas atrums degvielas plusmai deļ lielaka "urbuma" noteiktajos režimos.
2. Doza - lielaku noteiktos režimos, paliek lielaka ja padodam lielaku spriegumu uz n146?
3. Gaiss - palielinajam puti pret noteikto dozu lai degmaisijums efektivak "sadegtu".
noteiktos režimos.
Runa bija tikai par sistemu ar VP sukņiem.
Pēdējo reizi labojis
VadiM - 2013/Feb/02, 2:49, labots 1 reizi.