Ieliku. Sprauslas saregulēja uz 220bar Dīzeļcentrā-R.
Imants izteicās, ka smidzinātāji ir ļoti labi un vienādi ar Bosio. Pat nevar salīdzināt ar Firad. Degvielas daudzums iespaidīgs.
Izbraucu. Mākonis labs aizmugurē palika.
Laikam turbo par mazu būs.
Balti dūmi nebija vispār.
Kad uzkarsa, tad tukšgaitā ar aizdedzi nebija kaut kas labi pie zemiem apgriezieniem. nedaudz paceļot (uz 840rpm) parādījās arī iesmidzināšanas moments. Kas tieši pie tā vainojams, vēl jānoskaidro.
Tiesa tests bija ar standarta 11mm plunžeri. Jaieliek būs 13mm, tad nākošais tests, bet tas pēc laiciņa. vēl daudzi citi uzlabojumi dzinējam jāveic. Iespējams arī sūknim.
ar 0,275mm smidzinātājiem neko tādu nevarēja novērot. Regulēju vienu Volvo 2.5TDI. Tur viss bija ideāli.
Starp citu, parunājot ar īstiem dīzeļu speciālistiem, kas ikdienā strādā ar sprauslām un sūkņiem, nonācām pie secinājuma, ka tavi iestādītie 250bar ir stipri par daudz.
Interesanti būtu pamērīt, kas tev tur sūknī darās pie tāda iesmidzināšanas spiediena.
Auto elektronika, TDI. Jauta PM.
Nestandarta auto elektronikas darbi.
Chiptuning, imobilaizeri
Serviss Lapsu iela 6. www.kaross-chip.lv
26265465