VadiM rakstīja:Tatad neliels komentars par 0.341 HFLOX smidzinatajiem, šodien bija ielikti. Pagaidam pozitivus atsaukmes nav, jo paradijas vairak nesapratišanas. Iesmidzinašanas Apsteidzes Lenķi precizi nevar atregulet, jo tukšgaita relativais IAL ir 0.0 gradi bet pie slodzes rada, bet tai pašai sprauslai nomainot smidzinataju uz Bosio R520 - tukšgaita sprausla redz IAL, sprauslai pirmais atveršanas spiediens atregulets uz 250 bariem.
Otrais moments - uz sprauslas stenda manometra var redzet, ka sprausla ar jaunu HFLOX smidzinataju tur spiedienu lidz nullei tikai apmeram 15 sek. kas nav labi, parbauditas visas sprauslas - rezultats identisks. Bet ja nomainot smidzinataju atpakaļ uz R520 ar kuru bija nobraukti ap 50 t.km. tad sprausla tur spiedienu lidz nullei ap divam minutem.
Nav tukša runāšana vai nepatiesa informācija, viss, ko esmu rakstījis šobrīd pilnībā atsaucas uz lietotāja VadiM postu. Jeb tiek apšaubīts arī lietotāja VadiM posts?Kaross rakstīja:NEPATIESU informāciju par kvalitāti.
Paslaik ir tukša runāšana.
Nigeram uz coupe līdz šodienai vēl ir Bosio R520. Hflox vēl aizvien nav uzstādīti.Kaross rakstīja:P.s. Tad jau nigers savai Coupe tulīt arī pāries atpakaļ no HFLOX uz Bosio Race?
Nē, nedrīkst un līdz 2. atvēršanās brīdim teorētiski arī nedrīkst neko palaist atplūdē.GintsK rakstīja:Vai tad jauna drīkst izpilēt?
GintsK rakstīja:Vai tad jauna drīkst izpilēt?
Kaross rakstīja:GintsK rakstīja:Vai tad jauna drīkst izpilēt?
Nekur jau nav rakstīts, ka kaut kas pil.
Kaross, lūdzu, normāli atbildi uz šiem jautājumiem. Citādāk nav pamata apgalvojumiem.GintsK rakstīja:Kaross rakstīja:GintsK rakstīja:Vai tad jauna drīkst izpilēt?
Nekur jau nav rakstīts, ka kaut kas pil.
Tiešām. Tad degviela aiziet prom pa atplūdi? Tas ir pieņemami?