VadiM no tava posta tā arī nesapratu,kur paliek degviela?Izpil pa galu,jo nenoslēdz adata vai iet aplūdē?
Varbūt kāds var pateikt,cik sprauslai būtu jātur spiediens,lai teiktu-ir ok?
P.s. Tīri subjektīvi,bet vai tad smidzinātājus ar lielākiem nav grūtāk noblīvēt,jo caurumi ir lielāki un virsma,kas paredzēta degvielas noslēkšanai samazinās un tāpēc neatkarīgi no ražotāja lielāki smidzinātāji turēs spiedienu īsāku laiku?
attālums no adatas gala,taču samazinās,ja cauruma diametrs ir lielāks,bet urbuma vieta paliek nemainīga. Nezinu,cik stipri tas,ko ietekme,jo starpība ir dažos mikroņos,bet teorētiski starpībai būtu jābūt. Par šo attālumu runāju,tagad saprati? Ja tas neko nemaina,tad arī maniem 0,275 spiedienu vajadzētu turēt 15s? Kamēr es mācos sprauslas uzbūvi neturi sveci zem pūra,bet pastāsti,cik ilgi sprauslai jātur spiediens,lai to atzītu par labu?
Precīzus laikus jājautā tiem, kam pieejams bosch stends, tās noteiktu nav 15s. No urbuma diametra nav atkarīgs smidzinātāja spēja noslēgt degvielas padevi. Adatai ciet pozīcijā ir jānoblīvē gan urbumi, gan atplūde.
Chiptuning DPF serviss Autoserviss Diagnostika IMMO off
Nevienu neaizstāvēšu, bet gribējās pateikt. Pašam kad bija Golfs, nopirku Bosio r520 pie Rinalda, nobraucu apmēram 60k -65k km un sāka aukstam parādīties nedaudz zils dūms, pārbaudīju smidzinātājus, viens jau čurāja un viens neturēja spiedienu. Tā kā tā.
No Ventspils arī viens man zināms TDI entuziasts savam T4 busam pirka vienu jaunu Bosio, jo tam bija kapi.
Jonix rakstīja:...gan pozitīva, gan negatīva rezultāta gadījumā, info es ierakstīšu šeit.
Nigers beidzot ir uzlicis savas pasūtītās .341 Pēc meistara teiktā, uz stenda smidzinātāji esot uzvedušies nevainojami. Ir jūtams jaudas un dūmu pieaugums pret Bosio, kā arī tas, ka turbīna ir ne tikai nedaudz, bet ļoti par mazu. Pabraukāsies, redzēs kādas ir spiediena izmaiņas un tad varēs virzīt projektu tālāk.
Šodien atdevu savējos 0,341mm regulēties. jāgaida rezultāti. Tiesa gan regulēs dīzeļu centrā ar kaut ko labāku nevis rokas kačalku un cilvēks ar 15 gadu pieredzi. Tad jau gaidam atsauksmes.
Saldus dīzeļu centrā arī viens komplektiņš tikko saregulēts. Gan jau no turienes arī atsauksmes parādīsies. Svētdien arī to auto regulēšu.
Auto elektronika, TDI. Jauta PM. Nestandarta auto elektronikas darbi. Chiptuning, imobilaizeri Serviss Lapsu iela 6. www.kaross-chip.lv 26265465