VWmotion.lv • Apskatīt tēmu - Golf 2 2l 8v (EV)

Dzinēja tūnings

Golf 2 2l 8v (EV)

Diskusijas par dzinēja jaudas un darbības uzlabošanu
Reklāma
 

Re: Golf 2 2l 8v (EV)

Atbildēt black_smoke » 2012/Dec/21, 10:40

Cik grādu ir tai vālei,kuru plāno izmantot?
Tur tev taisnība,ka neadekvāti liela kompresijas pakāpe ir mīnus,ja tiek izmantota standarta sadalene-motoram ir labāka "apakša", bet sliktāka "augša".
Tai hondai ar kompresijas pakāpi 11.8 ir b16/b20 motors ar integra type r sadalenēm ieplūde 240/11.5mm, izplūde 235/10,5mm
Es tavā vietā to pacēlumu mēģinātu saglabāt,ja tas netraucē.
Ja vēlāk izlemsi arī vāli nomainīt,tad nebūs atkal jāslīpē bloka virsma un jāpātaisa virzuļi,lai iegūtu lielāku kompresijas pakāpi.
metināšanas darbi/auto remonts/vag diagnostika

Dīzelis kūp, jo Dievs nemīl,ka nabagi trako...
Lietotāja avatars
black_smoke
 
Atbildes: 506
Pievienojies: 2011/Mai/04, 10:21
Atrašanās vieta: Smiltene
Braucu ar: suni bagāžniekā
Dzinējs: d-power

Re: Golf 2 2l 8v (EV)

Atbildēt GintsK » 2012/Dec/21, 12:18

Esmu regulējis Hondu ar 98to, kur ir vairāk par 12.. Bet atceramies: Honda tā ir par pavisam cita pasaule!
Es te neizsekoju par galvu. Ja ir vecā ar lūkām vienā pusē, tad pie standarta tipa sadalenēm un 98to nevajag iet virs 11:1.
Crossflow galvai var taisīt mazliet augstāku.
Ja motors plānojas uz E85, es teiktu 12.3:1

Ja liek platu sadaleni, pakāpi var celt.

Par virzuļa - galvas spraugu ir stingri jāpadomā. Tas ir viens no galvenajiem paņēmieniem kā tikt vaļā no nevēlamas detonācijas.
Lietotāja avatars
GintsK
Guru
 
Atbildes: 2152
Pievienojies: 2004/Dec/25, 22:22
Atrašanās vieta: Āgenskalns

Re: Golf 2 2l 8v (EV)

Atbildēt black_smoke » 2012/Dec/21, 15:10

Es pēc telefona sarunas ar Nuris sapratu,ka viņam būs caurplūdes galva.
Un te Gints K apstiprināja tas ko es teicu-10.53 ir par mazu.
metināšanas darbi/auto remonts/vag diagnostika

Dīzelis kūp, jo Dievs nemīl,ka nabagi trako...
Lietotāja avatars
black_smoke
 
Atbildes: 506
Pievienojies: 2011/Mai/04, 10:21
Atrašanās vieta: Smiltene
Braucu ar: suni bagāžniekā
Dzinējs: d-power

Re: Golf 2 2l 8v (EV)

Atbildēt GintsK » 2012/Dec/21, 20:11

10.5 ir OK
11.5 noteikti vajadzēs filigrānu aizdedzes regulējumu, jo ar 98to motors būs detonācijas ierobežots. Tā kā, ja neplānojas programmējamā vadība un paliek kaut kāda ielas sadalene, nepārspīlējam.
Lietotāja avatars
GintsK
Guru
 
Atbildes: 2152
Pievienojies: 2004/Dec/25, 22:22
Atrašanās vieta: Āgenskalns

Re: Golf 2 2l 8v (EV)

Atbildēt black_smoke » 2012/Dec/21, 21:42

Ja pareizi sapratu,tad vadība būs MS,bet Nuris noteikti vairāk pastāstīs-kas un kā :roll:
metināšanas darbi/auto remonts/vag diagnostika

Dīzelis kūp, jo Dievs nemīl,ka nabagi trako...
Lietotāja avatars
black_smoke
 
Atbildes: 506
Pievienojies: 2011/Mai/04, 10:21
Atrašanās vieta: Smiltene
Braucu ar: suni bagāžniekā
Dzinējs: d-power

Re: Golf 2 2l 8v (EV)

Atbildēt nuris » 2012/Dec/21, 22:01

Paldies.Pec brivdienam samerisu kas sobrid ir sanacis.Dzineju baroju ar e98. Sadalene sobrid paliks no mana EV gti(G)gradus nezinu,pacelums 10.8un10.3.Vadiba bus Ms2 brivdienas saksu pintereties ar vadiem.Domaju ka pasa spekiem Ms2 palaist nesanaks,bus nepieciesama kada guru palidziba :hohol: Runajot par virzulu pacelumiem varbut kadam ir kada inf to+un- taka tie nedaudz jaisina gribetos zinat labako vai pareizak sakot pareizako risinajumu (virpot taisnus vai frezet saglabajot tos pacelumus) aaa un vel jautajums? minimala drosa atstarpe starp virzuli un galvu.Gint paldies jautajums par BIP 373 vis ok,pasutiju bralitim no ASV sanaca nepilni 10$.
Lietotāja avatars
nuris
 
Atbildes: 98
Pievienojies: 2012/Nov/26, 20:06
Atrašanās vieta: Latvija-Riga
Braucu ar: vw Golf II
Dzinējs: 2l 8v

Re: Golf 2 2l 8v (EV)

Atbildēt black_smoke » 2012/Dec/22, 12:33

Manuprāt,vajadzētu sarēķint kā mainās kompresijas pakāpe,ja atstāj pacēlumu virzuļiem,iefrēzējot vietu vārstiem un tad,ja vienkāršī to novirpo nost.
Gribētos dzirdēt Ginta_K viedokli,vai diki būtu jūtamas izmaiņas dzinēja raksturā,ja pakāpe būtu minētie 10,53:1, kur dzinējs nebūtu detonācijas ierobežots vai 11,5:1,kur tas būtu dzetonācijas ierobežots,izmantojot MS2?
Un varbūt Ajms var padalīties ar kaut kādu info par sadaleni,kas tiks izmantota?
metināšanas darbi/auto remonts/vag diagnostika

Dīzelis kūp, jo Dievs nemīl,ka nabagi trako...
Lietotāja avatars
black_smoke
 
Atbildes: 506
Pievienojies: 2011/Mai/04, 10:21
Atrašanās vieta: Smiltene
Braucu ar: suni bagāžniekā
Dzinējs: d-power

Re: Golf 2 2l 8v (EV)

Atbildēt ajms » 2012/Dec/22, 20:20

nuris rakstīja:Skatos Gints nav pagoginajis ar savu koment.Bloks un galva jau saslipeta,paliek atklats jautajums par tiem virzulu pacelumiem,2e ir viens ,bet AZG to ir divi.Runajot par to kompresijas pakapi,protams neesmu nekads spec,bet mans subjektivais viedoklis ka dzinejam ar standarta vali augsta komprasijas pakape ir tikai minus.

es tev kautkā aizmirsu pateikt taisīt dzinēju šajā E85 virzienā.
AJmotorsports-Auto remonts un apkope(VAG,BMW uc).Jaunas auto rezerves daļas.Jaunas Riepas,diski.
VCDS,AutoCom diagnostika.
Autosports(šoseja,drifts)-risinājumi,konsultācijas,treneris,īre.
t.29217130 (P.O.T.C.P.: 10:00-19:00) ajms2@inbox.lv https://www.facebook.com/ajmotorsports.lv/
Lietotāja avatars
ajms
VWmotion atbalstītājs
 
Atbildes: 15307
Pievienojies: 2004/Feb/08, 17:22
Atrašanās vieta: Riga-Dārziņi-AJmotorsports
Braucu ar: VW Polo 6R ,BMW E60
Dzinējs: 1.6cr, 2,2g/b

Re: Golf 2 2l 8v (EV)

Atbildēt nuris » 2012/Dec/27, 19:52

Sobrid paliksu pi e98,ar spirtu nau pieredzes parak daudz nezinamo,cik saprotu sprauslas vajag razigakas un ttt.Centisos panakt kp 11:1.Varbut kads var padalities informacija par detonacijas drosu atstarpi(mm)atmosferas dzinejam ar kp 11:1?Paldies :hohol:
Lietotāja avatars
nuris
 
Atbildes: 98
Pievienojies: 2012/Nov/26, 20:06
Atrašanās vieta: Latvija-Riga
Braucu ar: vw Golf II
Dzinējs: 2l 8v

Re: Golf 2 2l 8v (EV)

Atbildēt ajms » 2012/Dec/27, 20:36

nuris rakstīja:Sobrid paliksu pi e98,ar spirtu nau pieredzes parak daudz nezinamo,cik saprotu sprauslas vajag razigakas un ttt.Centisos panakt kp 11:1.Varbut kads var padalities informacija par detonacijas drosu atstarpi(mm)atmosferas dzinejam ar kp 11:1?Paldies :hohol:

tev jau GintsK ir visu pateicis,to ko jau pateicu :wink:
10,7 bija man vienam ielas vw 1.8 16V,augstāk neesmu nevienam taisījis,jo sportā/autošoseja(1,6 golfiem pat bija ierobežojums 9.5:1) nav bijusi vajadzība.
sadaleni gan meklē kādu "golfa kausa" ar abiem 10,8mm.
AJmotorsports-Auto remonts un apkope(VAG,BMW uc).Jaunas auto rezerves daļas.Jaunas Riepas,diski.
VCDS,AutoCom diagnostika.
Autosports(šoseja,drifts)-risinājumi,konsultācijas,treneris,īre.
t.29217130 (P.O.T.C.P.: 10:00-19:00) ajms2@inbox.lv https://www.facebook.com/ajmotorsports.lv/
Lietotāja avatars
ajms
VWmotion atbalstītājs
 
Atbildes: 15307
Pievienojies: 2004/Feb/08, 17:22
Atrašanās vieta: Riga-Dārziņi-AJmotorsports
Braucu ar: VW Polo 6R ,BMW E60
Dzinējs: 1.6cr, 2,2g/b

Re: Golf 2 2l 8v (EV)

Atbildēt nuris » 2012/Dec/28, 0:54

Ja sanak apjautajies ludzu varbut kadam pazistamajam ir aizkerusies ta veca gti sadalene 10.8 10.8 Virzuli no bloka sobrid izlien 2.2mm,sodien nesanaca tos noisinat tapec jautaju par droso atstarpi(virzulis,galva)lieku 2e metala galvas blivi tas nomin.biezums 1.65mm domaju virpot nost 1.0mm atstarpe sanaks 0.45mm,varbut var mazaku,vai vajag lielaku?Pec sis proceduras varesu samerit to kompresijas pakapi un ja viss ok beidzot varesu sakt kramet kopa :wink:
Lietotāja avatars
nuris
 
Atbildes: 98
Pievienojies: 2012/Nov/26, 20:06
Atrašanās vieta: Latvija-Riga
Braucu ar: vw Golf II
Dzinējs: 2l 8v

Re: Golf 2 2l 8v (EV)

Atbildēt GintsK » 2012/Dec/28, 10:04

Pag, a kam Tu viņu taisi? Ziemai, ielai vai nac klasei? Tie ir vienīgie varianti, kad ir jādomā par čakarēšanos OEM sadaleni. Jeb kam citam vajag platāku/augstāku.

Virzulis-galva. Es teiktu milimetrs. Bet zinu, kas lieto 0.75mm. Mazāk gan laikam nē. Vismaz ne ar ķieģeļveidīgiem virzuļiem! ņem vērā, ka gan klanis gan virzulis karstumā izplešas, un ka klanis tiek stiepts ar pāris tonnām pie lieliem rpm. Un galīgi maza sprauga nav vajadzīga.
Lietotāja avatars
GintsK
Guru
 
Atbildes: 2152
Pievienojies: 2004/Dec/25, 22:22
Atrašanās vieta: Āgenskalns

Re: Golf 2 2l 8v (EV)

Atbildēt ajms » 2012/Dec/28, 15:54

GintsK rakstīja:Pag, a kam Tu viņu taisi? Ziemai, ielai vai nac klasei? Tie ir vienīgie varianti, kad ir jādomā par čakarēšanos OEM sadaleni. Jeb kam citam vajag platāku/augstāku.

Virzulis-galva. Es teiktu milimetrs. Bet zinu, kas lieto 0.75mm. Mazāk gan laikam nē. Vismaz ne ar ķieģeļveidīgiem virzuļiem! ņem vērā, ka gan klanis gan virzulis karstumā izplešas, un ka klanis tiek stiepts ar pāris tonnām pie lieliem rpm. Un galīgi maza sprauga nav vajadzīga.


vasaras supersprintam.ar spraugām esmu bijis piesardzīgs .1mm būs ar rezervīti.blīve saspiežās ap 0,2mm.var vēl virzulī taču iedobi ievirpot ,ja neiet kopā pakāpes.
standartā jau virzulis /vārsti var satikties pie lieliem rpm,teiksim 5tā ātruma vietā ieslēdzot 3šo,bail pat iedomāties .kas tur notiek... un tādas kļūdas ir ļoti raksturīgas ,kas nepiestrādā pie kulisēm un slēgšanas manierēm.
ps par kulisēm.golfam kamēr uz trosēm nesaliks un labi motora balsti ,nekas nebūs tajās sporta aktivitātēs.
AJmotorsports-Auto remonts un apkope(VAG,BMW uc).Jaunas auto rezerves daļas.Jaunas Riepas,diski.
VCDS,AutoCom diagnostika.
Autosports(šoseja,drifts)-risinājumi,konsultācijas,treneris,īre.
t.29217130 (P.O.T.C.P.: 10:00-19:00) ajms2@inbox.lv https://www.facebook.com/ajmotorsports.lv/
Lietotāja avatars
ajms
VWmotion atbalstītājs
 
Atbildes: 15307
Pievienojies: 2004/Feb/08, 17:22
Atrašanās vieta: Riga-Dārziņi-AJmotorsports
Braucu ar: VW Polo 6R ,BMW E60
Dzinējs: 1.6cr, 2,2g/b

Re: Golf 2 2l 8v (EV)

Atbildēt nuris » 2012/Dec/28, 23:36

Paldies par padomiem,nemsu tos vera ,sodien velreiz visu parmeriju.Vecajam motoram si atstarpe bija 1.5mm,bet ilgi mocijos ar detonaciju(kp bija tikai 9.8:1)pie zemakiem apgriezieniem un lielas slodzes dzinejs zvanija,uzstadiju programmejamu aizdedzes bloku ,sareguleja,pie maksimalas dzin. temp.un augstas gaise temp.tikunta medza uzzvanit,ptotams ar sadu regulejumu es zaudeju nedaudz celiena,varbut pie vainas bija KJ kurs iespejams nespeja pietiekami nobarot.Si iemesla del ari esmu nedaudz piesardziks.Piedalos supersprinta,sosezon pirms pedeja posma bija matematiskas iespejas cinities par kopvertejuma treso pakapienu bet,paliku sestais.No pirma desmitnieka man bija vis svakaka masina,galvanajiem konkurentiem ap un virs 200 zirdzinu.Nakamsezon gribu but konkuret spejigs (arlidzvertigu auto).Runajot par tam sauktajam sporta sadalenem,dzineju buve pec sadalenes jo "krutaka"sadalene jo vairak rubulu prasa viss parejais.Protams gribas lielaku pacelumu un bisku plataku faziti,sobrid neko sev piemerotu nevaru atrast(mekleju saucamo traktora ar diapazonu 2800-6000)ja lidz pavasarim neko labu nedabusu naksies lukt Kivertam kautko piemerotu uzslipet.
Lietotāja avatars
nuris
 
Atbildes: 98
Pievienojies: 2012/Nov/26, 20:06
Atrašanās vieta: Latvija-Riga
Braucu ar: vw Golf II
Dzinējs: 2l 8v

Iepriekšējais

Atgriezties uz Dzinēja tūnings

cron

Kas ir Pieslēdzies

Lietotāji, kuri atrodas šajā forumā: Nav reģistrētu lietotāju un 3 viesi