VWmotion.lv • Apskatīt tēmu - TDI dzinēja būvēšana no nulles

Dzinēja tūnings

TDI dzinēja būvēšana no nulles

Diskusijas par dzinēja jaudas un darbības uzlabošanu
Reklāma
 

Re: TDI dzinēja būvēšana no nulles

Atbildēt h8499 » 2013/Apr/07, 22:08

ē, dārgie, moš man tie komjaunatnes penži der? :wink:
Lietotāja avatars
h8499
VWmotion atbalstītājs
 
Atbildes: 1138
Pievienojies: 2011/Aug/23, 9:13
Atrašanās vieta: Salaspils
Braucu ar: Passat 99.5
Dzinējs: TDI

Re: TDI dzinēja būvēšana no nulles

Atbildēt lauriko » 2013/Apr/07, 22:10

h8499 rakstīja:ē, dārgie, moš man tie komjaunatnes penži der? :wink:

Nevajag Tev, liks orģinālos un viss OK būs! Un nemaz nebūs dārgāk!
VAG grupas auto apkope, remonts, rezerves daļas!
AUTOSTIKLI
www.StikluMeistars.lv
Lietotāja avatars
lauriko
VWmotion atbalstītājs
 
Atbildes: 5903
Pievienojies: 2007/Jūn/11, 11:38

Re: TDI dzinēja būvēšana no nulles

Atbildēt immens » 2013/Apr/08, 0:35

Kaross rakstīja:nav jēgas no tām šaibām.

Kādā veidā tiek regulēta atstarpe tiem pārtaisītajiem kompensātoriem?
Lietotāja avatars
immens
 
Atbildes: 571
Pievienojies: 2011/Jūl/15, 1:02
Atrašanās vieta: Bēne
Braucu ar: mk1 Caddy, Passat B5 Syncro
Dzinējs: 1,9TDI , 1,9TDI

Re: TDI dzinēja būvēšana no nulles

Atbildēt Alien » 2013/Apr/08, 7:50

immens rakstīja:
Kaross rakstīja:nav jēgas no tām šaibām.

Kādā veidā tiek regulēta atstarpe tiem pārtaisītajiem kompensātoriem?

:esmu_lol:
Lietotāja avatars
Alien
 
Atbildes: 8751
Pievienojies: 2004/Dec/08, 16:51
Atrašanās vieta: Ķekava
Braucu ar: JEEP
Dzinējs: CRD+chipsis

Re: TDI dzinēja būvēšana no nulles

Atbildēt black_smoke » 2013/Apr/08, 10:55

Jonix rakstīja:Tie pārtaisītie kompensatori savā ziņā jau ir tās pašas šaibas. Labi, izpildījums un uzstādīšanas vienkāršība atšķiras, bet efekts ļoti līdzīgs.

Tikai tie stock cietie vārstu bīdītāji ir smagi,bet tie ko piedāvā Ērglis ir krietni vieglāki,ja arī uz maziem rpmvefekts būs līdzīgs,tad uz lieliem rpm ar smagu bīditāju vārsts nepaspēs aizvērties,kas tieši ietekmēs degvielas sadegšnas kvalitāti.
metināšanas darbi/auto remonts/vag diagnostika

Dīzelis kūp, jo Dievs nemīl,ka nabagi trako...
Lietotāja avatars
black_smoke
 
Atbildes: 506
Pievienojies: 2011/Mai/04, 10:21
Atrašanās vieta: Smiltene
Braucu ar: suni bagāžniekā
Dzinējs: d-power

Re: TDI dzinēja būvēšana no nulles

Atbildēt Jonix » 2013/Apr/08, 11:34

Jā, taisnība, ar vienu atsperi noteikti. Komplektā ar "tievajiem" vārstiem galā problēmām nevajag būt.
Chiptuning
DPF serviss
Autoserviss
Diagnostika
IMMO off

www.Remap.lv
+371 2-9861-891
Lietotāja avatars
Jonix
 
Atbildes: 1928
Pievienojies: 2006/Okt/05, 21:46
Atrašanās vieta: audi-style.lv
Braucu ar: A4 TDI

Re: TDI dzinēja būvēšana no nulles

Atbildēt immens » 2013/Apr/08, 12:06

Alien rakstīja:
immens rakstīja:
Kaross rakstīja:nav jēgas no tām šaibām.

Kādā veidā tiek regulēta atstarpe tiem pārtaisītajiem kompensātoriem?

:esmu_lol:

Kas tev nepatīk?
Lietotāja avatars
immens
 
Atbildes: 571
Pievienojies: 2011/Jūl/15, 1:02
Atrašanās vieta: Bēne
Braucu ar: mk1 Caddy, Passat B5 Syncro
Dzinējs: 1,9TDI , 1,9TDI

Re: TDI dzinēja būvēšana no nulles

Atbildēt Jonix » 2013/Apr/08, 12:25

Jautājums ir vietā. Ja kompensatori ir uztaisīti uz cietajiem, atstarpe vairāk neregulējas, kas ir hidrokompensatoru galvenais ieguvums pret šaibām.
Chiptuning
DPF serviss
Autoserviss
Diagnostika
IMMO off

www.Remap.lv
+371 2-9861-891
Lietotāja avatars
Jonix
 
Atbildes: 1928
Pievienojies: 2006/Okt/05, 21:46
Atrašanās vieta: audi-style.lv
Braucu ar: A4 TDI

Re: TDI dzinēja būvēšana no nulles

Atbildēt black_smoke » 2013/Apr/08, 12:53

Jonix rakstīja:Jautājums ir vietā. Ja kompensatori ir uztaisīti uz cietajiem, atstarpe vairāk neregulējas, kas ir hidrokompensatoru galvenais ieguvums pret šaibām.

Parsti,kad taisa uz "cieto" tad atstarpi regulē ar kalibrētām šaibām-saliekam visu kopā,nomāram atstarpi,pieraksatam,cik katram vārstam ir un atkal ņemam sadaleni nost un mainam šaibas,kur tas nepieciešams.
Kad parasti to visu saliek jaunu,tad pēc pāris tūkstošiem km atkal vajag pārmērīt un iespējams kādu šaibu samainīt.
Ar kompensātoriem šī mērīšana atkrīt-liekam visu kopā un braucam :)
Taču,manuprāt,dīzelim taisīt uz cieto nav nepieciešams,ja netiek pacelti rpm.
Labs piemērs ir audi s2/4,kam ir kompensātori,bet redline pie 7000k
metināšanas darbi/auto remonts/vag diagnostika

Dīzelis kūp, jo Dievs nemīl,ka nabagi trako...
Lietotāja avatars
black_smoke
 
Atbildes: 506
Pievienojies: 2011/Mai/04, 10:21
Atrašanās vieta: Smiltene
Braucu ar: suni bagāžniekā
Dzinējs: d-power

Re: TDI dzinēja būvēšana no nulles

Atbildēt imants » 2013/Apr/08, 18:08

Lai nav pārāk jāskrūvējas, vārstus var saregulēt nenoņemot sadaleni. Cik tagad maksā tāds regulējamais komplektiņš?
Lietotāja avatars
imants
 
Atbildes: 1013
Pievienojies: 2004/Sep/11, 19:53
Braucu ar: Audi A6 Avant
Dzinējs: Turbodīzels

Re: TDI dzinēja būvēšana no nulles

Atbildēt t_4 » 2013/Okt/21, 21:44

paturpināšu par vārstiem, ir tāda laba štelle kā vārsti ar 7mm kātu, manam drapakam (1,9tdi) kā reiz tādi ielikās ar dubultām atsperēm un standarta kompensatoriem, līdz 6k rpm nav problēmu un motors ļoooti viegli griežas - tb nav inerce, kautkā tā.
VW golf IV 1,8 T + INC
Audi coupeGT typ85 2.3 fwd - procesā
Audi coupeGT typ85 1.8i ielās
Audi 80 typ85 1.6d VS
Lietotāja avatars
t_4
 
Atbildes: 385
Pievienojies: 2008/Jan/28, 19:10
Atrašanās vieta: jelgava
Braucu ar: Golf 4
Dzinējs: ir ok

Re: TDI dzinēja būvēšana no nulles

Atbildēt Sir Raitis » 2014/Mar/06, 10:51

Kādus kompensatoruslikt 1,9tdi?
INA black 22eur dārgi
ir virsū niknāka vāle 9,5mm pacēlums, dubultas vārstu atsperes, un paliels turbo spiediens
Sir Raitis
 
Atbildes: 32
Pievienojies: 2011/Aug/02, 11:22
Braucu ar: Audi A3
Dzinējs: 1.9tdi

Re: TDI dzinēja būvēšana no nulles

Atbildēt h8499 » 2014/Mar/06, 11:16

uz kompensātoriem neieekonomēsi.

Pirādīju pats sev 3x, vēl tagad jūtos slikti.
Krāt naudu.
Lietotāja avatars
h8499
VWmotion atbalstītājs
 
Atbildes: 1138
Pievienojies: 2011/Aug/23, 9:13
Atrašanās vieta: Salaspils
Braucu ar: Passat 99.5
Dzinējs: TDI

Re: TDI dzinēja būvēšana no nulles

Atbildēt Sir Raitis » 2014/Mar/06, 11:48

kā ar AE kompensatoriem, vizuāli tādi paši melni no pd150zs ARL
Sir Raitis
 
Atbildes: 32
Pievienojies: 2011/Aug/02, 11:22
Braucu ar: Audi A3
Dzinējs: 1.9tdi

Re: TDI dzinēja būvēšana no nulles

Atbildēt ajms » 2014/Mar/06, 13:09

Sir Raitis rakstīja:Kādus kompensatoruslikt 1,9tdi?
INA black 22eur dārgi
ir virsū niknāka vāle 9,5mm pacēlums, dubultas vārstu atsperes, un paliels turbo spiediens

Ar kompensātoriem ir tā.No sākuma līdz kādiem tur dzinēja numuriem kompensatori PD dzinējiem nāca tipa balti ,bet ne tādi kā nePD,kods cits,gan jau, ka uzbūvē arī.Pēc kāda laika parādījās melnie.laikam bija problēma ar dilšanu,protams palika dārgāki,tehnisko risinājumu pamainīja un cik redzams ar tiem problēmu nav.Tāpēc labāk ir likt melnos protams.Var tos arī vajag likt nePD.Kā uzčipo ,saliek parastos ,ar kuriem pēc pieredzes parādās problēmas.
Ko nozīmē dārgi,ja reiz tas ir paredzēts?! Tā nedrīkst domāt,100% sanāks caur vienu vietu;)

AE ir normāls ,bet AE motora daļas ieteicams likt parastam standartam.Sporta motoriem AE neliekam .
AJmotorsports-Auto remonts un apkope(VAG,BMW uc).Jaunas auto rezerves daļas.Jaunas Riepas,diski.
VCDS,AutoCom diagnostika.
Autosports(šoseja,drifts)-risinājumi,konsultācijas,treneris,īre.
t.29217130 (P.O.T.C.P.: 10:00-19:00) ajms2@inbox.lv https://www.facebook.com/ajmotorsports.lv/
Lietotāja avatars
ajms
VWmotion atbalstītājs
 
Atbildes: 15300
Pievienojies: 2004/Feb/08, 17:22
Atrašanās vieta: Riga-Dārziņi-AJmotorsports
Braucu ar: VW Polo 6R ,BMW E60
Dzinējs: 1.6cr, 2,2g/b

IepriekšējaisNākošais

Atgriezties uz Dzinēja tūnings

Kas ir Pieslēdzies

Lietotāji, kuri atrodas šajā forumā: Nav reģistrētu lietotāju un 2 viesi