VWmotion.lv • Apskatīt tēmu - TDI dzinēja būvēšana no nulles

Dzinēja tūnings

TDI dzinēja būvēšana no nulles

Diskusijas par dzinēja jaudas un darbības uzlabošanu
Reklāma
 

Re: TDI dzinēja būvēšana no nulles

Atbildēt GintsK » 2013/Mar/26, 0:17

cypress rakstīja:optimisms ir laba lieta :) bet nu pa 1000ls dabūt sacenēs braucamu 1,9 dīzeli ar 200+ zs :esmu_lol:

Lietuvieši palīstu :mhihi:
Lietotāja avatars
GintsK
Guru
 
Atbildes: 2152
Pievienojies: 2004/Dec/25, 22:22
Atrašanās vieta: Āgenskalns

Re: TDI dzinēja būvēšana no nulles

Atbildēt ajms » 2013/Mar/26, 1:21

Karlito vairāk nevajag neko būvēt no nulles.
Ir STD 350Zs un var bliezt.Nu nekas ka benzīna dzinējs.
Nav nekas jāliek kopā no kautkādiem 3iem blokiem vai kaudzi virzuļu ;)

Attēls
AJmotorsports-Auto remonts un apkope(VAG,BMW uc).Jaunas auto rezerves daļas.Jaunas Riepas,diski.
VCDS,AutoCom diagnostika.
Autosports(šoseja,drifts)-risinājumi,konsultācijas,treneris,īre.
t.29217130 (P.O.T.C.P.: 10:00-19:00) ajms2@inbox.lv https://www.facebook.com/ajmotorsports.lv/
Lietotāja avatars
ajms
VWmotion atbalstītājs
 
Atbildes: 15300
Pievienojies: 2004/Feb/08, 17:22
Atrašanās vieta: Riga-Dārziņi-AJmotorsports
Braucu ar: VW Polo 6R ,BMW E60
Dzinējs: 1.6cr, 2,2g/b

Re: TDI dzinēja būvēšana no nulles

Atbildēt lauriko » 2013/Mar/30, 18:12

Labi, nākamais jautājums -

Kāpēc vienmēr visi būve IC sistēm no resnām trubām un liek lielākus kolektorus?
Pēc manas sapratnes pareizek būtu sabūvēt maksimāli tievākam trubām, bet ar lielaku IC, lai ir japiepūs mazāka telpa, līdz ar to ātrāk tiek sasniegts velamais spiediens sistēmā?
VAG grupas auto apkope, remonts, rezerves daļas!
AUTOSTIKLI
www.StikluMeistars.lv
Lietotāja avatars
lauriko
VWmotion atbalstītājs
 
Atbildes: 5903
Pievienojies: 2007/Jūn/11, 11:38

Re: TDI dzinēja būvēšana no nulles

Atbildēt cypress » 2013/Mar/30, 19:11

nu vajag jau arī apjomu, ne tikai spiedienu. tur gan tev taisnība, ka ja sistēmu ievērojami palielina, palielināsies arī laiks līdz pilnam spiedienam. ko nozīmē VISI un RESNĀM? visam jau ir robežas. Pareizāk ir censties to visu sabūvēt max īsu, tādējādi baigi nepalielinot tilpumu.
cypress
 
Atbildes: 279
Pievienojies: 2009/Jan/08, 13:15

Re: TDI dzinēja būvēšana no nulles

Atbildēt black_smoke » 2013/Mar/31, 19:41

viss atkarīgs no tā,cik jaudīgs plānojas dzinējs un līdz ar to,cik daudz gaisa tam vajadzēs.
Lielu apjomu pa mazām trubām nesapumpēsi...tad jau galvas portēšana ir negatīva,jo palielinās tilpums,kas jāpiepūš.
Bet ja,pa mazajiem kanāliem vairs nespēj piekļūt pietiekami daudz gaisa,tas ir nepieciešams,tā pat ar trubu diametriem-noteiktai jaudai vajag konkrētu trubu diametru.
metināšanas darbi/auto remonts/vag diagnostika

Dīzelis kūp, jo Dievs nemīl,ka nabagi trako...
Lietotāja avatars
black_smoke
 
Atbildes: 506
Pievienojies: 2011/Mai/04, 10:21
Atrašanās vieta: Smiltene
Braucu ar: suni bagāžniekā
Dzinējs: d-power

Re: TDI dzinēja būvēšana no nulles

Atbildēt lauriko » 2013/Apr/07, 13:35

Labi, tapat palikšu pie savas teorijas un darīšu kā uzskatu par pareizu šajā jautajumā! :shura:

BET nakamais jautājums, vai ir ieteicams kompensatoru vietā likt cietos klučus, jeb tauta sauktās šaibas no senāka dīzeļdzineja! ko šajā gadijuma es iegūšu, bez pašu kompensatoru gļukiem?
VAG grupas auto apkope, remonts, rezerves daļas!
AUTOSTIKLI
www.StikluMeistars.lv
Lietotāja avatars
lauriko
VWmotion atbalstītājs
 
Atbildes: 5903
Pievienojies: 2007/Jūn/11, 11:38

Re: TDI dzinēja būvēšana no nulles

Atbildēt Jonix » 2013/Apr/07, 14:00

Liec melnos kompensatorus no PD dzinēja + dubultās atsperes, būs ļoti ok. Šāda komplektācija ir palīdzējusi daudziem problemātiskajiem gadījumiem.
Chiptuning
DPF serviss
Autoserviss
Diagnostika
IMMO off

www.Remap.lv
+371 2-9861-891
Lietotāja avatars
Jonix
 
Atbildes: 1928
Pievienojies: 2006/Okt/05, 21:46
Atrašanās vieta: audi-style.lv
Braucu ar: A4 TDI

Re: TDI dzinēja būvēšana no nulles

Atbildēt lauriko » 2013/Apr/07, 14:06

Es domaju tieši par NEKOMPENSATORIEM, jo tādi viens komplektiņš ir nolikts plauktiņā un gaida pielietojumu!
Zinu ka INA melnie ir labi, bet gribas tak kautko sabūvēt savādāk! :aiwa:
VAG grupas auto apkope, remonts, rezerves daļas!
AUTOSTIKLI
www.StikluMeistars.lv
Lietotāja avatars
lauriko
VWmotion atbalstītājs
 
Atbildes: 5903
Pievienojies: 2007/Jūn/11, 11:38

Re: TDI dzinēja būvēšana no nulles

Atbildēt Jonix » 2013/Apr/07, 14:28

Manuprāt, nav liels ieguvums pie dīzeļa apgriezieniem, čakars arī lielāks.
Ja gribi, taisi, var arī padomāt kā šo pasākumu pataisīt vieglāku.
Chiptuning
DPF serviss
Autoserviss
Diagnostika
IMMO off

www.Remap.lv
+371 2-9861-891
Lietotāja avatars
Jonix
 
Atbildes: 1928
Pievienojies: 2006/Okt/05, 21:46
Atrašanās vieta: audi-style.lv
Braucu ar: A4 TDI

Re: TDI dzinēja būvēšana no nulles

Atbildēt black_smoke » 2013/Apr/07, 16:43

manuprāt tieši svars ir problēma,ja liec stock NEkompesātorus,tādi ,manuprāt, nāca dažiem vecajiem 5cil audi motoriem
Bet tagad daudzi liek no 1.8d forda,jo ir pieejamāki.
Taču esmu pilnīgi vienisprātis ar Jonix,ka pie dīzeļa apgriezieniem likt šaibas nav vajadzīgs,jo labi kompensātori savu darbu veic godam līdz 6500rpm brīvi.
metināšanas darbi/auto remonts/vag diagnostika

Dīzelis kūp, jo Dievs nemīl,ka nabagi trako...
Lietotāja avatars
black_smoke
 
Atbildes: 506
Pievienojies: 2011/Mai/04, 10:21
Atrašanās vieta: Smiltene
Braucu ar: suni bagāžniekā
Dzinējs: d-power

Re: TDI dzinēja būvēšana no nulles

Atbildēt Jonix » 2013/Apr/07, 21:45

Normālam dīzelim kustīgo detaļu svars nav būtiska problēma, bet degvielas degšanas ātrums. Pēc ~5500 rpm tur vairāk normālas efektivitātes nav un grieze (zs) pazūd pati par sevi.
Pretējā gadījumā jau sen būtu uzbūvēts superduper sērijveida dīzelis ar augstākiem max rpm.
Chiptuning
DPF serviss
Autoserviss
Diagnostika
IMMO off

www.Remap.lv
+371 2-9861-891
Lietotāja avatars
Jonix
 
Atbildes: 1928
Pievienojies: 2006/Okt/05, 21:46
Atrašanās vieta: audi-style.lv
Braucu ar: A4 TDI

Re: TDI dzinēja būvēšana no nulles

Atbildēt Kaross » 2013/Apr/07, 21:51

lauriko rakstīja:Es domaju tieši par NEKOMPENSATORIEM, jo tādi viens komplektiņš ir nolikts plauktiņā un gaida pielietojumu!
Zinu ka INA melnie ir labi, bet gribas tak kautko sabūvēt savādāk! :aiwa:


ja interesē, ir pieejami pārtaisīti kompensatori. ar tiem nav problēmas. 5ls/gab.
kompensatoru gļuku nebūs. pārbaudīts.
Labāki par INA black.
Auto elektronika, TDI. Jauta PM.
Nestandarta auto elektronikas darbi.
Chiptuning, imobilaizeri
Serviss Lapsu iela 6. www.kaross-chip.lv
26265465
Lietotāja avatars
Kaross
 
Atbildes: 1307
Pievienojies: 2009/Apr/21, 23:23
Atrašanās vieta: Rīga
Braucu ar: TDI Quattro
Dzinējs: 2.5TDI

Re: TDI dzinēja būvēšana no nulles

Atbildēt lauriko » 2013/Apr/07, 22:00

Nah man kaut ko pirkt, ja man ir plauktā šaibas kuras var salikt! :emo:
VAG grupas auto apkope, remonts, rezerves daļas!
AUTOSTIKLI
www.StikluMeistars.lv
Lietotāja avatars
lauriko
VWmotion atbalstītājs
 
Atbildes: 5903
Pievienojies: 2007/Jūn/11, 11:38

Re: TDI dzinēja būvēšana no nulles

Atbildēt Kaross » 2013/Apr/07, 22:03

nav jēgas no tām šaibām.
Auto elektronika, TDI. Jauta PM.
Nestandarta auto elektronikas darbi.
Chiptuning, imobilaizeri
Serviss Lapsu iela 6. www.kaross-chip.lv
26265465
Lietotāja avatars
Kaross
 
Atbildes: 1307
Pievienojies: 2009/Apr/21, 23:23
Atrašanās vieta: Rīga
Braucu ar: TDI Quattro
Dzinējs: 2.5TDI

Re: TDI dzinēja būvēšana no nulles

Atbildēt Jonix » 2013/Apr/07, 22:06

Tie pārtaisītie kompensatori savā ziņā jau ir tās pašas šaibas. Labi, izpildījums un uzstādīšanas vienkāršība atšķiras, bet efekts ļoti līdzīgs.
Chiptuning
DPF serviss
Autoserviss
Diagnostika
IMMO off

www.Remap.lv
+371 2-9861-891
Lietotāja avatars
Jonix
 
Atbildes: 1928
Pievienojies: 2006/Okt/05, 21:46
Atrašanās vieta: audi-style.lv
Braucu ar: A4 TDI

IepriekšējaisNākošais

Atgriezties uz Dzinēja tūnings

Kas ir Pieslēdzies

Lietotāji, kuri atrodas šajā forumā: Nav reģistrētu lietotāju un 7 viesi