VWmotion.lv • Apskatīt tēmu - TDI dzinēja būvēšana no nulles

Dzinēja tūnings

TDI dzinēja būvēšana no nulles

Diskusijas par dzinēja jaudas un darbības uzlabošanu
Reklāma
 

TDI dzinēja būvēšana no nulles

Atbildēt karlitooo » 2012/Nov/13, 16:49

Man interesēja tāda lieta kā uzbūvēt TDI dīzeļdzinēju no nulles, uzstādīt VW Golf mk3 (pašlaik benzīna un ne ielas vajadzībām), un lai būtu iespējams visvairāk dabūt kilovatus un ņūtonus ,bet griezes momenta diapazons būtu pēc iespējas ilgāks, motora resurs arī nebūtu īss, kā arī, lai to varētu veikt par saprātīgām naudām, vēlams, lai jauda būtu 200-300 zs un 300-450nm un turētu pasāta vai kāda cita ātrumkārba

Dzinēja kubatūra jābūt līdz 2.0

1. Kādu motora bloku kurš tur lielas slodzes izmantot vislabāk (kods)?
2. Kādu kloķvārpstu?
3. Dzinēja galvu ?
4. Viruļus, gredzenus, šāles, vārstus, atsperes?
5. Turbīnu?
6. Ieplūdes kolektoru?
7. Likt čipu vai citu vadības bloku?
8. Sprauslas?
9. Sūkni?
10. vēl kas būtu jāņem vērā!?

Kā lai to dabū gatavu?:)
Paldies:)
karlitooo
 
Atbildes: 7
Pievienojies: 2012/Sep/20, 10:59
Braucu ar: Mašīnām
Dzinējs: no1.6 līdz 2.3

Re: TDI dzinēja būvēšana no nulles

Atbildēt vāks » 2012/Nov/13, 17:18

Viss ir atkarīgs cik esi gatavas investēt, ja ļoti daudz, tad jau var sabūvēt PD dīzeli, ja ne tik daudz, tad japāro PD apakšā ar ne PD- galvu :naac:
Tas tā, ja ir slinkums pašam rakt un meklēt info, te pat forumos ir daudzi projekti!
Pieraksti apmēram ciparu kāds budžetam un tad sataisīsim tev tādu setapu, ka tik turies :naac:
Lietotāja avatars
vāks
 
Atbildes: 1609
Pievienojies: 2007/Dec/03, 20:36
Braucu ar: VW Touran
Dzinējs: 2.0 D

Re: TDI dzinēja būvēšana no nulles

Atbildēt Kaross » 2012/Nov/13, 17:24

nu jā. te vairāk jāskatās uz finansēm cik esi gatavs tādai lietai tērēt un kādam konkrēti sportam. Tad var izdomāt sīkāk kādas komponentes vajag.
Palīdzēju te vienam TDI uzbūvet 1000km Grand prix sacensībām. Jauda varēja būt tuvu tavai vēlamajai, bet potenciāls tai māšinai bija vēl lielāks. Bet to nākošajam gadam varēs izmantot.
Auto elektronika, TDI. Jauta PM.
Nestandarta auto elektronikas darbi.
Chiptuning, imobilaizeri
Serviss Lapsu iela 6. www.kaross-chip.lv
26265465
Lietotāja avatars
Kaross
 
Atbildes: 1307
Pievienojies: 2009/Apr/21, 23:23
Atrašanās vieta: Rīga
Braucu ar: TDI Quattro
Dzinējs: 2.5TDI

Re: TDI dzinēja būvēšana no nulles

Atbildēt karlitooo » 2012/Nov/13, 18:29

ka saprotu, ka katra lieta maksā savu, un par baltu velti neviens neko ne taisa ne dara, bet kas ir reāli paceļams un darāms no 1500-2500 ar vadiem, kārbu, turbīnu, kūleru, trubām, starteru, ģenerātoru utt, lai mašīna būtu starta gatavībā. Kā un cik maksā uztaisīt benzīnieku es labi zinu, bet par dīzeļiem vien tāda minēšana ir.

(galvenais lai ir izturīgs un jaudīgs), auto tiktu izmantots 1000km sacensībām vai 4h vai kāda cita veida izturības sacīkstēm, vienkārši nekad nav nācies saskarties ar dīzeļiem, ir bijuši tikai un vienīgi benzīna projekti.
karlitooo
 
Atbildes: 7
Pievienojies: 2012/Sep/20, 10:59
Braucu ar: Mašīnām
Dzinējs: no1.6 līdz 2.3

Re: TDI dzinēja būvēšana no nulles

Atbildēt Zalic » 2012/Nov/13, 20:39

vajadzigo jaudu un ņutonus tak var iegut ar traktora 1.9tdi-> ahu, afn, ahh, 1z. vai ari es kur kļūdos?
Lietotāja avatars
Zalic
 
Atbildes: 220
Pievienojies: 2011/Dec/11, 21:00
Atrašanās vieta: Ventspils
Braucu ar: VW Passat B5 1.9tdi
Dzinējs: AHU

Re: TDI dzinēja būvēšana no nulles

Atbildēt Brand » 2012/Nov/13, 21:26

Zalic, Tavs passats labs piemērs

cik tur bija max jauda? 250zs un normāls skaits ņūtonmetru :naac:

lai vāks pastāsta vairāk ;)


bet pārsvarā šie stāsti par tdi projektiem ir šādi-

1z/afu/afn vai kāda no pd apakša + 1z/ahu/afn augša + hibrīdturbīna + Bosio 783Race smidzinātāji + LABA vadība (+ kāds, kas māk labi saregulēt, piemēram GintsK, Kaross, Jonix) (MS, piemēram) + liels IC (lai vairāk o2 būtu)

tas pa lielam viss. ar šādu setapu var mierīgi pāri 200zs dabūt. bet zs tdi dzinējiem nav noteicošais rā'ditājs. noteicošais ir griezes moments ;)

izmaksas atkarīgas no tā ko un pa cik vari dabūt, bet nu es teiktu, ka parasti tās grozās ap 2k ls


tas tā īsumā
SellParts - lietotas auto rezerves daļas
(+371)28710049
Lietotāja avatars
Brand
 
Atbildes: 931
Pievienojies: 2009/Mai/25, 11:45
Atrašanās vieta: Ogre
Braucu ar: dīzeli

Re: TDI dzinēja būvēšana no nulles

Atbildēt vāks » 2012/Nov/13, 21:57

Max jauda ap 200zs :aiwa:
Ja liek PD apakšu, tad tevis nosauktās augšas neder :emo:
Bosio 783Race smidzinātāji - nāk PD galvām, parastajām pietiks ar Race520 :aiwa:
Vadība der parastais ecu, nekādu ms nevajag ;)
Cik zinu tad GintsK neņemas ar dīzeļiem :roll:

Principā tev vel daudz jalasa un jamācās Brand :mrgreen:
Lietotāja avatars
vāks
 
Atbildes: 1609
Pievienojies: 2007/Dec/03, 20:36
Braucu ar: VW Touran
Dzinējs: 2.0 D

Re: TDI dzinēja būvēšana no nulles

Atbildēt Jonix » 2012/Nov/13, 22:43

Kā jau minēja, viss ir atkarīgs no projekta izmaksām.
Zemais budžets būtu:
PD130/150 apakša + ALH galva + GTB2260 + Race520 utt.

Ja finanses nav milzīga problēma, es ietu uz:
2.0TDI 16v 140ZS + Race1287 + GTB2260
Dzinējs ir trauslāks, tomēr tam ir daudz lielāks potenciāls un jau standartā ļoti laba vadība.
Chiptuning
DPF serviss
Autoserviss
Diagnostika
IMMO off

www.Remap.lv
+371 2-9861-891
Lietotāja avatars
Jonix
 
Atbildes: 1928
Pievienojies: 2006/Okt/05, 21:46
Atrašanās vieta: audi-style.lv
Braucu ar: A4 TDI

Re: TDI dzinēja būvēšana no nulles

Atbildēt Kaross » 2012/Nov/13, 23:04

arī parastajam 1Z, AFN ir ļoti laba vadība. Konkrētajam motoram neko vairāk arī nevajag. Tāpat arī PD motoram. Priekš attiecīgi veidotā dzinēja katra vadība atsevišķi ir laba un tas ir mazākais uz ko jāiespringst šādos projektos un elektroinstalācijas pārbūvēs.
Auto elektronika, TDI. Jauta PM.
Nestandarta auto elektronikas darbi.
Chiptuning, imobilaizeri
Serviss Lapsu iela 6. www.kaross-chip.lv
26265465
Lietotāja avatars
Kaross
 
Atbildes: 1307
Pievienojies: 2009/Apr/21, 23:23
Atrašanās vieta: Rīga
Braucu ar: TDI Quattro
Dzinējs: 2.5TDI

Re: TDI dzinēja būvēšana no nulles

Atbildēt Jonix » 2012/Nov/14, 13:40

Portams, vadība ir laba, bet EDC16 ir jaukas iespējas, piemēram, pats elementārākais - Lambda zonde ir neatsverama lieta - vienmēr ideāls degmaisījums.
Jā, ir daudz vairāk informācijas ar kuru jāstrādā, vairāk darba jāiegulda, bet rezultāts arī ir iepriecinošs, kas ir galvenais.
Chiptuning
DPF serviss
Autoserviss
Diagnostika
IMMO off

www.Remap.lv
+371 2-9861-891
Lietotāja avatars
Jonix
 
Atbildes: 1928
Pievienojies: 2006/Okt/05, 21:46
Atrašanās vieta: audi-style.lv
Braucu ar: A4 TDI

Re: TDI dzinēja būvēšana no nulles

Atbildēt ajms » 2012/Nov/14, 17:13

Pats galvenais pamatā ir nopirkt labu,neklapētu dzinēja apakšu.Cilindra virsmas nenoskrāpētas ,bet lai redz honējumu.Lai nebūtu šāles ne strīpainas,bet skaisti vienmērīgas tumši pelēkas ,kur nu vēl dzeltanas(po ka nav klapēts,kloķvārpsta varbūt pat līka,kaut mazliet) .uz virzuļiem ,lai nebūtu neviens pats nospiediens no kautkā(tip kādreiz kautkas gājis pa gaisu).
Tad būs dzinēja ģeometrija vismaz vietā.Un nav starpība vai tas ir dīzelis vai benzīns .
ja sāk kautko lipināt pa daļām,tad tas dzinējs arī tāds būs salipināts,ja nu vienīgi lasa jaunu visu ;) un tad tas dzinējs ir vnk jāmēra,cilindi,kloķene.Ja ir kautkas aizdomīgs ,tad vnk nepirkt.gr'ti tas ir ,pat ilgi,bet būs rezultāts.tas ir pamats ,pirms vispār sāk kautko darīt.
principā jāpērk dzinējs ap 250tkm no kautkāda šķilta pajauna auto.dīzeļus grūti atrast laikam,tie visi kosmiski nobraukti.

ps Es tieši tā daru sporta dzinējus meklējot.ja ir izjaukti .bez galvas ,tad ir vieglāk.Es biju atradis x šrotu,kur ņēmu uzreiz 3-4 apakšas ,vedu ,mērīt,nederīgo atpakaļ.pietiek jau ar vienu klaņa šāli noņemot ,ka bilde ir skaidra.nav viegls proces tā sameklēt.
Nu tā kautkā.
AJmotorsports-Auto remonts un apkope(VAG,BMW uc).Jaunas auto rezerves daļas.Jaunas Riepas,diski.
VCDS,AutoCom diagnostika.
Autosports(šoseja,drifts)-risinājumi,konsultācijas,treneris,īre.
t.29217130 (P.O.T.C.P.: 10:00-19:00) ajms2@inbox.lv https://www.facebook.com/ajmotorsports.lv/
Lietotāja avatars
ajms
VWmotion atbalstītājs
 
Atbildes: 15307
Pievienojies: 2004/Feb/08, 17:22
Atrašanās vieta: Riga-Dārziņi-AJmotorsports
Braucu ar: VW Polo 6R ,BMW E60
Dzinējs: 1.6cr, 2,2g/b

Re: TDI dzinēja būvēšana no nulles

Atbildēt black_smoke » 2012/Nov/14, 20:51

kas ir ALH galvas galvenais pluss,ja salīdzina ar AHU vai AFN?
Un kāds būtu potenciāls vienkārši būvējot ALH apkšu nemainot pret PD?
metināšanas darbi/auto remonts/vag diagnostika

Dīzelis kūp, jo Dievs nemīl,ka nabagi trako...
Lietotāja avatars
black_smoke
 
Atbildes: 506
Pievienojies: 2011/Mai/04, 10:21
Atrašanās vieta: Smiltene
Braucu ar: suni bagāžniekā
Dzinējs: d-power

Re: TDI dzinēja būvēšana no nulles

Atbildēt ArmandsS » 2012/Nov/14, 22:03

black_smoke rakstīja:kas ir ALH galvas galvenais pluss,ja salīdzina ar AHU vai AFN?
Un kāds būtu potenciāls vienkārši būvējot ALH apkšu nemainot pret PD?

Alh galvu var uzlikt uz Pd ,bet AFN nevar
Alh kādi 240zs bez līšanas motorā
Lietotāja avatars
ArmandsS
 
Atbildes: 4197
Pievienojies: 2005/Mar/28, 13:36
Atrašanās vieta: ventspils
Braucu ar: AE115 awd@Pajero jdm
Dzinējs: 7a-fe@4m40

Re: TDI dzinēja būvēšana no nulles

Atbildēt black_smoke » 2012/Nov/14, 22:33

kāda ir kompresijas pakāpes atšķirības,ja salīdzina ALH un ARL?
tad viens no lētākajiem variantiem varētu būt:
ALH
gtb1756vk
bosio r520
12mm
Un pie 1.8-2bar turbo spiediena ar minéto turbo vajadzētu sanākt 230-240zs un kādiem 450Nn un pie nosacījuma,ja pats skrūvē/būvē kolektorus un ic trubas,tad izmaksu ziņā arī zem 1000ls var palīst.
metināšanas darbi/auto remonts/vag diagnostika

Dīzelis kūp, jo Dievs nemīl,ka nabagi trako...
Lietotāja avatars
black_smoke
 
Atbildes: 506
Pievienojies: 2011/Mai/04, 10:21
Atrašanās vieta: Smiltene
Braucu ar: suni bagāžniekā
Dzinējs: d-power

Re: TDI dzinēja būvēšana no nulles

Atbildēt cypress » 2012/Nov/14, 23:10

optimisms ir laba lieta :) bet nu pa 1000ls dabūt sacenēs braucamu 1,9 dīzeli ar 200+ zs :esmu_lol:
cypress
 
Atbildes: 279
Pievienojies: 2009/Jan/08, 13:15

Nākošais

Atgriezties uz Dzinēja tūnings

cron

Kas ir Pieslēdzies

Lietotāji, kuri atrodas šajā forumā: Nav reģistrētu lietotāju un 0 viesi