Pats galvenais
pamatā ir nopirkt labu,neklapētu dzinēja apakšu.Cilindra virsmas nenoskrāpētas ,bet lai redz honējumu.Lai nebūtu šāles ne strīpainas,bet skaisti vienmērīgas tumši pelēkas ,kur nu vēl dzeltanas(po ka nav klapēts,kloķvārpsta varbūt pat līka,kaut mazliet) .uz virzuļiem ,lai nebūtu neviens pats nospiediens no kautkā(tip kādreiz kautkas gājis pa gaisu).
Tad būs dzinēja ģeometrija vismaz vietā.Un nav starpība vai tas ir dīzelis vai benzīns .
ja sāk kautko lipināt pa daļām,tad tas dzinējs arī tāds būs salipināts,ja nu vienīgi lasa jaunu visu
un tad tas dzinējs ir vnk jāmēra,cilindi,kloķene.Ja ir kautkas aizdomīgs ,tad vnk nepirkt.gr'ti tas ir ,pat ilgi,bet būs rezultāts.tas ir pamats ,pirms vispār sāk kautko darīt.
principā jāpērk dzinējs ap 250tkm no kautkāda šķilta pajauna auto.dīzeļus grūti atrast laikam,tie visi kosmiski nobraukti.
ps Es tieši tā daru sporta dzinējus meklējot.ja ir izjaukti .bez galvas ,tad ir vieglāk.Es biju atradis x šrotu,kur ņēmu uzreiz 3-4 apakšas ,vedu ,mērīt,nederīgo atpakaļ.pietiek jau ar vienu klaņa šāli noņemot ,ka bilde ir skaidra.nav viegls proces tā sameklēt.
Nu tā kautkā.
AJmotorsports-Auto remonts un apkope(VAG,BMW uc).Jaunas auto rezerves daļas.Jaunas Riepas,diski.
VCDS,AutoCom diagnostika.
Autosports(šoseja,drifts)-risinājumi,konsultācijas,treneris,īre.
t.29217130 (P.O.T.C.P.: 10:00-19:00) ajms2@inbox.lv https://www.facebook.com/ajmotorsports.lv/